Историята на всяка марка

Bentley

Bentley Motors Limited е британски производител на автомобили, основана на 18 януари 1919 г. от Уолтър Оуен Бентли, известни като WO Bentley или просто „WO“. Bentley had been previously known for his range of rotary aero-engines in World War I , the most famous being the Bentley BR1 as used in later versions of the Sopwith Camel . Bentley е била предварително известна с гамата си на ротационен авиационни двигатели в Първата световна война , най-известният е Bentley на BR1 като използва в по-късните версии на Sopwith Camel . After the war WO Bentley designed and made production cars that won the 24 hours of Le Mans in 1924 and following models which repeated those successes each June 1927 , 1928 , 1929 and 1930 . След войната WO Bentley, които са проектирани и изработени производствени автомобили, която спечели 24-те часа на Льо Ман през 1924 г. и следващите модели, които повтаря тези успехи всеки юни 1927 г. , 1928 г. , 1929 г. и 1930.

Purchased by Rolls-Royce in 1931, when production was moved from London to Derby and later to Crewe, this business has been owned by the Volkswagen Group of Germany since 1998. , Закупени от „Ролс-Ройс“ през 1931 г., когато производството е преместен от Лондон до Derby и по-късно да Крю, този бизнес е собственост на Volkswagen Group на Германия от 1998 г. насам. The business is still based in Crewe , Cheshire, England with their Central Production Facilities there. Бизнесът все още се основава в Крю , Cheshire, Англия с техните централни производствени мощности там.

Cricklewood

Before World War I, WO Bentley had been in partnership with his brother HM Bentley selling French DFP cars, but he had always wanted to design and build his own range of cars bearing his name. Преди Първата световна война, WO Bentley са били в партньорство с брат му HM Bentley продажбата на френски DFP автомобили, но той винаги е искал да се проектира и изгради своя собствена гама от автомобили, носеща неговото име. In August 1919, Bentley Motors Ltd. was registered, and a chassis with dummy engine was exhibited at the London Motor Show in October of that year. [ 1 ] An innovative 4 valves per cylinder engine designed by ex- Royal Flying Corps officer Clive Gallop was built and running by December, and orders were taken for deliveries starting in June 1920; however, development took longer than estimated, and the first cars were not ready until September 1921. [ 1 ] Their durability earned widespread acclaim. През август 1919 г., „Bentley Motors“ ООД е регистрирана, и шаси с манекен двигател е, показани на автомобилното изложение в Лондон през октомври на тази година. [1 ] иновативни 4 клапана на цилиндър двигател, проектиран от екс- Royal Flying Corps офицер Клайв галоп е построена и работи до декември, и поръчки са взети за доставките започват през юни 1920 г. Въпреки това, развитието им отнема повече време от очакваното, а първите автомобили, които не са готови до септември 1921 г. [1] издръжливостта си спечелил широко разпространено признание. Appearances were made in hill climbs and at Brooklands and a single entry in the 1922 Indianapolis 500 mile race driven by Douglas Hawkes finished at an average speed in excess of 80 miles an hour. Изяви бяха направени в хълмът се спуска и в Brooklands и с едно вписване при на Индианаполис 1922 г. 500 мили раса, движен от Дъглас Хоукс завърши със средна скорост над 80 мили в час.

[ edit ] Outright Wins at Le Mans [ редактиране ] Окончателни победи в Льо Ман

Rolls-Royce stopped the racing programme Rolls-Royce спря състезателната програма

It was on a visit to the DFP factory in 1913 that WO noticed an aluminium paperweight, and had the inspired idea of using the lightweight metal instead of cast iron to make engine pistons. Това беше по време на посещението на DFP фабрика през 1913 г., че WO забелязах едно преспапие алуминий и вдъхновеното идеята за използване на лек метал, вместо на чугун, за да направи двигателя, буталата. The first Bentley aluminium pistons went into service in aero engines for the Sopwith Camel during World War I . Първият Bentley алуминиеви бутала, беше въведена в експлоатация в авиационни двигатели за Sopwith камила по време на Първата световна война .

[ edit ] Barnato becomes Chairman [ редактиране ] Barnato става председател

Woolf Barnato acquired his first Bentley (a 3-litre) in 1925, just 12 months before he also acquired the business itself. „Улф Barnato придоби първите си Бентли (3-литров) през 1925 г., само 12 месеца преди той придобива самия бизнес. With this car he won numerous Brooklands races. С този автомобил печели многобройни Brooklands състезания. He was a member of a social set of wealthy British motorists known as the “ Bentley Boys “ who favoured the cars of WO Bentley. Той е бил член на социалната набор от богатите британски автомобилистите, известни като “ Bentley Boys „, който в полза на автомобили от WO Bentley. Many were independently wealthy, often with a background in military service. Мнозина са били независимо богат, често с опит в областта на военната служба. Barnato was nicknamed „Babe“, in ironic deference to his heavyweight boxer ‘s stature. Barnato прякор „Бейб“, в ироничен уважение към ръста си тежка категория боксьор .

The Bentley enterprise was always underfunded, but inspired by the 1924 Le Mans win by John Duff and Frank Clement , Barnato agreed to finance Bentley’s business. Bentley Предприятието е винаги недостатъчно финансирани, но вдъхновен от победата на Le Mans от 1924 от Джон Дъф и Франк Климент , Barnato се съгласи да финансира бизнес Bentley. Barnato had incorporated Baromans Ltd in 1922, which existed as his finance and investment vehicle. Barnato са включени Baromans ООД през 1922 г., което е съществувало като си финанси и средство за инвестиция. Via Baromans, Barnato initially invested in excess of £100,000, saving the business and its workforce. Via Baromans Barnato първоначално инвестира в повече от £ 100 000, което спестява на бизнеса и работната си сила. A financial reorganisation of the original Bentley company was carried out and all existing creditors paid off for £75,000. На финансова реорганизация на първоначалната компания Bentley се извършват и всички съществуващи платена от кредиторите за £ 75,000. Existing shares were devalued from £1 each to just 1 shilling, or 5% or their original value. Съществуващите акции са обезценяване от £ 1 само 1 шилинг, или 5% или първоначалната си стойност. Barnato held 149,500 of the new shares giving him control of the company and he became chairman. Barnato проведе 149500 на новите акции, което му дава контрол на дружеството, и той става председател. Barnato injected further cash into the business: £35,000 secured by debenture in July 1927; £40,000 in 1928; £25,000 in 1929. Barnato инжектира допълнително пари в бизнеса: £ 35 000, осигурени от облигационния през юли 1927, £ 40 000 през 1928 г., £ 25 000 през 1929 г.. With renewed financial input, WO Bentley was able to design another generation of cars. С подновена финансов принос, WO Bentley е в състояние да проектират друго поколение на автомобилите.

[ edit ] The Bentley Boys [ редактиране ] Bentley Boys

1929 4½ litre „Blower“ Bentley 1929 4 ½ литър „Вентилатор“ Bentley
developed in Welwyn Garden City by „Tim“ Birkin and pushed over WO to market before it was reliable разработени в Welwyn Garden City от Бъркин „Тим“ и избута над WO на пазара, преди да го е надеждна

A group of wealthy British motorists known as the “ Bentley Boys „—Woolf Barnato, Sir Henry „Tim“ Birkin , steeplechaser George Duller , aviator Glen Kidston , automotive journalist SCH „Sammy“ Davis , and Dr Dudley Benjafield among them—kept the marque’s reputation for high performance alive. Група от заможни британски автомобилистите, известни като “ Момчетата Бентли -Улф Barnato, сър Хенри „Тим“ Бъркин , steeplechaser Джордж Duller , авиатор Глен Kidston , автомобилната журналист SCH „Сами“ Дейвис „ , и д-р Дъдли Benjafield сред тях, държат на марката репутация за висока производителност жив. Bentley, located at Cricklewood , north London, was noted for its four consecutive victories at the 24 hours of Le Mans from 1927 to 1930. Bentley, намиращ се в Cricklewood , северен Лондон, беше отбелязано, за четири последователни победи в 24 часа на Льо Ман от 1927 до 1930.

In 1929, Birkin had developed the lightweight Blower Bentley , including five racing specials that started with the Brooklands racing designed Bentley Blower No.1 . През 1929 г. Бъркин е развил леки Bentley вентилатор , включително пет състезателни промоции, които започнаха с Brooklands състезания Bentley Blower № 1 .

In March 1930, during the Blue Train Races , Woolf Barnato raised the stakes on Rover and its Rover Light Six , having raced and beat Le Train Bleu for the first time, to better that record with his 6½-litre Bentley Speed Six on a bet of £100. През март 1930 г. по време на Сините Races влак Улф Barnato вдигна залозите за Rover и му Rover Light шеста , след като се състезава и победи Le Train Bleu за първи път, да по-добре този запис с неговия 6 ½-литрови Bentley Speed Six залог от £ 100. He drove against the train from Cannes to Calais , then by ferry to Dover , and finally London, travelling on public highways, and won; the HJ Mulliner -bodied formal saloon he drove during the race as well as a streamlined fastback „Sportsman Coupé“ by Gurney Nutting —he took delivery of on 21 May 1930—became known as the “ Blue Train Bentleys „; the latter is regularly mistaken for (or erroneously referred to) as being the car that raced the Blue Train, while in fact Barnato named it in memory of his race. [ 2 ] [ 3 ] Той караше срещу влак от Кан до Кале , а след това с ферибот до Дувър и накрая Лондон, пътуващи по обществени пътища, и спечели на HJ Mulliner трудоспособен официално салон, той е управлявал по време на състезанието, както и като рационализирана хечбек „Спортист купе“ Гърни бране на лешници той взе доставка на на 21 май 1930 г., станал известен като “ Сините Bentleys Train „, а тя редовно се е погрешно (или по погрешка, посочени), както е автомобил, който се състезава Синята влак, докато в действителност Barnato име в памет на неговата раса. [2] [3]

[ edit ] Car models, Cricklewood [ редактиране ] модели автомобили, Cricklewood

The original model was the 3-litre, but as customers put heavier bodies on the chassis, a larger 4½-litre model followed. Оригиналният модел е 3-литров, но като клиенти тежки органи на шасито, по-голям 4 ½-литров модел последва. Perhaps the most iconic model of the period is the 4½-litre „Blower Bentley“, with its distinctive supercharger projecting forward from the bottom of the grille. Може би най-емблематичните модел на срока е 4 ½-литров „Blower Bentley“, с отличителен компресор, проектиране напред от дъното на решетката. Uncharacteristically fragile for a Bentley, it was not the racing workhorse the 6½-litre was. Нетипично крехка за Бентли, то не е състезателен кон, 6 ½-литров. It became famous in popular media as the vehicle of choice of James Bond in the original novels , but this has been seen only briefly in the films . John Steed in the television series The Avengers drove a Bentley. Той стана известен в популярните медии, като превозното средство на избор на Джеймс Бонд в оригиналните романи , но това е само за кратко във филмите на Джон кон в телевизионната поредица Avengers управлявал Bentley.

Bentley 8 Litre 4-door sports saloon Bentley 8 литра 4-врати спортен седан

The new 8-litre was such a success that when Barnato’s money seemed to run out in 1931 and Napier was planning to buy Bentley’s business, Rolls-Royce purchased Bentley Motors to prevent competition for the market of their most expensive model, Phantom II. В новия 8-литра такова едно успех, че когато парите Barnato, сякаш за да тичам, през 1931 г. и Napier е планира да купи бизнеса на Bentley, Rolls-Royce закупили Bentley Motors да се предотврати конкуренцията за пазара на най-скъпият им модел, Phantom II.

[ edit ] Sale to Rolls-Royce [ редактиране ] продажба на Rolls-Royce

The Wall Street Crash of 1929 affected the Bentley business greatly, with the Great Depression reducing demand for its expensive products. Crash The Wall Street от 1929 г. засегна бизнеса на Bentley много, с Голямата депресия, намаляване на търсенето на скъпи продукти. In July 1931, two mortgage payments on the firm that were guaranteed by Barnato fell due, and he advised the lenders that he was „unable to meet these debts.“ През юли 1931 г., две ипотечни плащания на фирми, които са гарантирани от Barnato е станала изискуема, и той посъветва кредитори, че е „в състояние да отговорят на тези дългове.“ On 10 July, on the application of the mortgagee, the court appointed a Receiver to Bentley Motors Limited. [ 4 ] На 10 юли, относно прилагането на ипотекарния кредитор, съдът назначи приемник Bentley Motors Limited. [4]

The Press Association understands that Messrs Napier and Son, aero-engine builders, have reached an agreement to take over Bentley Motors Limited which is in voluntary liquidation. The Press Association разбира, че господата Napier и син, на авиационни двигатели строители, са постигнали споразумение да поеме Bentley Motors Limited, който е в доброволна ликвидация. It is expected that the matter will come before the Court within the next few days. Очаква се, че този въпрос ще дойде пред Съда в рамките на следващите няколко дни.

Press Association, Napier To Absorb Bentley Motors , The Times , Saturday, Oct 24, 1931; pg.Press Association, на Napier да попие Bentley Motors, „Таймс“, събота, Окт 24, 1931 г.; PG. 18; Issue 45962 18; Издаване 45962

After a period where it appeared that Napier was going to acquire the business, the firm passed into the hands of Rolls-Royce in November 1931 for the sum of £125,000 after a sealed bid auction. След период, когато изглежда, че Napier щеше да придобие бизнеса, фирмата преминава в ръцете на Rolls-Royce през ноември 1931 г. за сумата от £ 125,000 след търг с тайно наддаване.

Barnato received around £42,000 in return for his shares in the business, having bought a sizeable stake in Rolls-Royce not long before Bentley Motors was liquidated. Barnato получи около £ 42,000 в замяна на акциите си в бизнеса, че са закупили значителен дял в „Ролс-Ройс“, не след дълго преди Bentley Motors е ликвидирана. By 1934 he was again on the board of the new Bentley Motors (1931) Ltd. До 1934 година той е отново на борда на новия Bentley Motors (1931) Ltd.

[ edit ] Derby [ редактиране ] Дарби

[ edit ] „The Silent Sports Car“ [ редактиране ] „The Silent спортен автомобил“

1935 Bentley 3½-litre Cabriolet 1935 Bentley 3 ½-литров кабриолет

Rolls-Royce acquired Bentley using an entity named the British Central Equitable Trust; not even Bentley himself knew the true identity of the purchaser until the deal was completed. [ 1 ] A new company, wholly owned by Rolls-Royce, was formed, Bentley Motors (1931) Ltd. The Cricklewood factory was closed and sold, and production moved to the Rolls-Royce works in Derby . Rolls-Royce , придобити Bentley, с помощта на лице, наречено британската централна Equitable Trust, не дори да се Bentley знае истинската самоличност на купувача, докато сделката е завършена. [1] нова компания, изцяло собственост на „Ролс-Ройс“, се е образувал, Bentley Motors (1931) ООД Cricklewood фабриката е затворена и продават, и производството се премества на „Ролс-Ройс“ работи в Дарби . Unhappy with his role at Rolls-Royce, when his contract expired at the end of April 1935 WO Bentley left to join Lagonda . Нещастна с ролята си в „Ролс-Ройс“, когато договорът му изтече в края на април 1935 г. WO Bentley остави да се присъединят към Lagonda .

When the new Bentley 3½ litre appeared in 1933, it was a sporting variant of the Rolls-Royce 20/25 , which disappointed some traditional customers yet was well-received by many others. Когато ново Bentley 3 ½ литра се появи през 1933 г., той е спортен вариант на Rolls-Royce 20/25 , който разочарован някои традиционни клиенти, все още е добре приет от много други. Even Bentley himself was reported as saying, „Taking all things into consideration, I would rather own this Bentley than any other car produced under that name“. [ 1 ] Дори Bentley себе си беше докладвано като каза: „Като всички неща под внимание, по-скоро бих притежавате това Бентли, отколкото всяка друга кола, произведена под това име“. [1]

[ edit ] Car models, Derby [ редактиране ] модели автомобили, Дерби

[ edit ] Crewe [ редактиране ] Крю

1952 Bentley R Type : an evolution of the Mark VI, which was the first Bentley available from the manufacturer with a standard body. 1952 Bentley R Type : еволюция на Mark VI, който е първия Бентли, от производителя със стандартен тяло.

Until the Second World War companies like Bentley and Rolls-Royce did not supply complete cars. До Втората световна война компании като Bentley и Rolls-Royce не предостави пълни автомобили. They sold a rolling chassis, near-complete from the instrument panel forward. Те са продадени на подвижния шаси, почти изцяло от арматурното табло по-напред. This was delivered to the coachbuilder of the buyer’s choice. Това е било доставено coachbuilder на избор на купувача. The biggest dealerships had coachbuilders build standard designs for them and held them in stock awaiting potential buyers. Най-големите дилъри каросерията изграждане на стандартните дизайни за тях и ги е държал на склад, в очакване на потенциални купувачи.

[ edit ] Post-war standard-steel saloons [ редактиране ] следвоенен стандарти стоманени салони,

This being so it made sense to meet postwar demand for much more ruggedly constructed cars by the Crewe factory assembling complete vehicles using bought-in pressings. Това е, така че има смисъл да отговарят следвоенна търсенето на автомобили с много по-здрава, построени от Крю завод за сглобяване на комплектовани превозни средства, използващи закупена в пресовани. Rolling chassis were still available to coachbuilders. Ролинг шаси все още са на разположение на каросерията.

[ edit ] Badge engineering [ редактиране ] значка инженерство

After World War II production of Rolls-Royce and Bentley cars was moved to an ex-wartime engine factory in Crewe , Cheshire and standard-steel Bentleys were slightly lower priced Rolls-Royces without the Rolls’ distinctive square-shouldered grille. След Втората световна война производството на Ролс-Ройс и Бентли автомобили е преместен в един бившия военновременен двигател, фабриката в Крю , Cheshire и стандартна стомана Bentleys бяха малко по-ниски цени ролс-ройсите без отличителен квадратни рамене решетка на Ролс.

[ edit ] Bentley Continental [ редактиране ] Bentley Continental

Bentley Continental, fastback coupé body by HJ Mulliner Bentley Continental, хечбек купе на тялото от HJ Mulliner

Bentley S-series Standard Saloon S-серията на Bentley Standard Седан

Bentley T-series Standard Saloon (lwb) Bentley T-серия Standard Седан (LWB)

The Continental fastback coupé was produced principally for the domestic home market, the majority of cars produced (165, including a prototype ) being right-hand drive. Хечбек купе Continental произвежда основно за вътрешния пазар на дома, голямата част от произвежданите автомобили (165, включително и прототип ) е с десен волан. The chassis was produced at the Crewe factory and shared many components with the standard R type. Шасито е било произведено в Крю фабрика и много общи компоненти със стандартната Type R. Other than the R-Type standard steel saloon, R-Type Continentals were delivered as rolling chassis to the coachbuilder of choice. Други от R-стандарт за стомана тип седан, R-Тип Continentals, са били доставени при търкаляне на шасито, за да coachbuilder на избор. Coachwork for most of these cars was completed by HJ Mulliner & Co. who mainly built them in fastback coupe form. Каросерии за повечето от тези автомобили е завършен от HJ Mulliner & Co., които основно са ги построили под формата на хечбек Coupe. Other coachwork came from Park Ward (London) who built six, later including a drophead coupe version. Други каросерии дойде от парк Уорд (Лондон), който е построил шест, а по-късно, включително една падаща глава версия купе. Franay (Paris) built five, Graber (Wichtrach, Switzerland) built three, one of them later altered by Köng (Basle, Switzerland), and Pininfarina made one. James Young (London) built in 1954 a Sports Saloon for the owner of James Young’s, James Barclay. Franay (Париж) е построил пет, на Graber (Wichtrach, Швейцария), построени три, един от тях по-късно се променя от Конг (Базел, Швейцария), и Pininfarina . Джеймс Йънг (Лондон), построен през 1954 г. спортен салон за собственика на Джеймс Янг, Джеймс Баркли.

The early R Type Continental has essentially the same engine as the standard R Type, but with modified carburation, induction and exhaust manifolds along with higher gear ratios. [ 5 ] After July 1954 the car was fitted with an engine, having now a larger bore of 94.62 mm (3.7 in) with a total displacement of 4,887 cc (4.9 L; 298.2 cu in). В началото на R Type Continental има по същество същия двигател като стандартната Type R, но с модифицирана колектори карбурация, индукция и изгорелите газове, заедно с по-високи съотношения на предавките. [5] След юли 1954 г. Автомобилът е снабден с двигател, като сега е по-големи отвор от 94.62 мм (3.7) с общ работен обем от 4887 куб.см. (4,9 L; 298.2 Cu). The compression ratio was raised to 7.25:1. Степента на сгъстяване е бил повдигнат на 7.25:1.

[ edit ] Car models, Crewe [ редактиране ] модели автомобили, Крю

  • Standard-steel saloon Стандарт-стомана салон
  • Continental Континентален
  • S-series S-серия
    • 1955–59 S1 and Continental 1955-59 S1 и Continental
    • 1959–62 S2 and Continental 1959-62 S2 и Continental
    • 1962–65 S3 and Continental 1962-65 S3 и Continental

[ edit ] Vickers [ редактиране ] Викерс

The problems of Bentley’s owner with Rolls-Royce aero engine development, the RB211 , brought about the financial collapse of its business in 1970. Проблемите на собственика на Bentley с двигател на Ролс-Ройс „Aero развитие, RB211 , доведе до финансов колапс на своята дейност през 1970 година.

The motorcar division was made a separate business, Rolls-Royce Motors Limited , which remained independent until bought by Vickers plc in August 1980. Разделението на лека кола е отделен бизнес, Rolls-Royce Motors Limited , който остава независим, докато не бъде купен от Викерс АД през август 1980 г.. By the 1970s and early 1980s Bentley sales had fallen badly; at one point less than 5% of combined production carried the Bentley badge. [ 1 ] Under Vickers, Bentley set about regaining its high-performance heritage, typified by the 1980 Mulsanne . До 1970-те и началото на 1980 Бентли продажбите е паднал лошо, в един момент по-малко от 5% от комбинирано производство емблемата на Bentley. [1] Според Vickers, Bentley за възвръщане на високата си производителност наследство, се характеризира с 1980 Mulsanne . Bentley’s restored sporting image created a renewed interest in the name and Bentley sales as a proportion of output began to rise. Bentley, възстановено, спортни изображение създадено подновен интерес от името и Bentley продажби като част от продукцията, започва да се покачва. By 1986 the Bentley:Rolls-Royce ratio had reached 40:60; by 1991 it achieved parity. [ 1 ] До 1986 са достигнали Bentley: Rolls-Royce съотношение 40:60; от 1991 г. тя е постигнала паритет. [1]

[ edit ] Car models, Crewe Vickers [ редактиране ] модели автомобили, Крю Викерс

Bentley Mulsanne 1980 Bentley Mulsanne 1980

Bentley Brooklands Bentley Brooklands

[ edit ] Volkswagen [ редактиране ] Volkswagen

Въпрос на книгата-new.svg
This section does not cite any references or sources . Този раздел не се цитират всякакви позовавания или източници . Please help improve this section by adding citations to reliable sources . Моля, помогнете, за да подобрят този раздел, като добавянето на цитирания за достоверни източници . Unsourced material may be challenged and removed . (September 2010) Unsourced материал могат да бъдат оспорени и премахнати . (септември 2010 г.)

[ edit ] BMW versus VW [ редактиране ] BMW срещу VW

In 1998, Vickers decided to sell Rolls-Royce Motors. През 1998 г. Викърс реши да продаде Rolls-Royce Motors. The leading contender seemed to be BMW , who already supplied engines and other components for Bentley (and Rolls-Royce) cars and because of their long-lasting joint efforts in building aero engines. Водещият претендент изглежда да е BMW , който вече доставя двигатели и други компоненти за Bentley автомобили (и Rolls-Royce) и тъй като на техните дълготрайни съвместните усилия в изграждането на авиационни двигатели. Their final offer of £ 340m was outbid by Volkswagen Group , who offered £430m. Тяхното окончателно предложение на паунда триста и четиредесетметър е Наддайте от Volkswagen Group , който е предложил £ четиристотин и трийсет милиарда метър. Volkswagen Group got the Crewe works and found it held the rights to Rolls-Royce’s „Spirit of Ecstasy“ mascot and the shape of that radiator grille but no rights to the Rolls-Royce name or logo. Volkswagen Group се работи на Крю и е приел правата на Ролс-Ройс „Духът на екстаза“ талисман и формата на тази радиаторна решетка, но няма права върху името или логото на „Ролс-Ройс“. In 1998 BMW started supplying components for the new range of Rolls-Royce and Bentley cars – notably V8 engines for the Bentley Arnage and V12 engines for the Rolls-Royce Silver Seraph . През 1998 г. BMW започна да доставя компоненти за новата гама на „Ролс-Ройс и Бентли автомобили – а именно V8 двигатели за Bentley Arnage и V12 двигатели за Rolls-Royce Silver серафим . It also emerged that BMW was able to terminate its supply deal with Rolls-Royce with 12 months’ notice, which would not be enough time for Volkswagen Group to re-engineer the cars. Той също така ясно, че BMW е в състояние да прекрати своята сделка за снабдяване с Rolls-Royce с 12-месечно предизвестие, което не би било достатъчно време за Volkswagen Group, за да реорганизират автомобили.

BMW paid aero engine-maker Rolls-Royce plc £40m to license the Rolls-Royce name and „RR“ logo – a deal that many commentators thought was a bargain for possibly the most valuable property in the deal [ citation needed ] . BMW плаща на авиационни двигател мейкър Rolls-Royce PLC £ четиресет милионаметра да лицензира Rolls-Royce име и лого „RR“ – сделка, че много коментатори, че е добра сделка за възможно най-ценния имот в сделката [ цитиране необходими ]. Bentley was the higher volume brand, with Bentley models out-selling the equivalent Rolls Royce by around two to one [ citation needed ] . Bentley е по-голям обем марка, с Бентли модели продажба на равностоен Rolls Royce с около две [ цитиране необходими ].

Bentley Azure Mulliner 2003 Final Series Bentley Azure Mulliner 2003 финалната серия

After negotiations, BMW and Volkswagen Group arrived at a solution. След преговори, BMW и Volkswagen Group пристигна на решение. From 1998 to 2002, BMW would continue to supply engines for the cars and would allow Volkswagen temporary use of the Rolls-Royce name and logo. От 1998 до 2002, BMW ще продължат да доставят двигатели за автомобили и ще позволи на Volkswagen за временно ползване на име и лого на Rolls-Royce. Bentley reintroduced the venerable Rolls-Royce V8 engine into the Arnage, initially as an additional model, and all BMW engine supply ended in 2003 with the end of Silver Seraph production. Бентли отново на преподобния V8 двигател на Rolls-Royce в Arnage, първоначално като допълнителен модел, както и всички доставки за двигател на BMW приключи през 2003 г. с края на производството на серафим Silver. From 1 January 2003 forward, Volkswagen Group would be the sole provider cars with the „Bentley“ marque. От 1 януари 2003 г. напред, Volkswagen Group ще са еднолични доставчик на автомобили с марка „Бентли“. Rolls-Royce production was relocated to their Goodwood plant in Goodwood, West Sussex , England. Производството на Rolls-Royce беше преместена в завод в Гудууд в Гудууд, Западен Съсекс , Англия.

[ edit ] Car models, Crewe VW & BMW [ редактиране ] модели автомобили, Крю VW и BMW

[ edit ] Modern Bentleys [ редактиране ] Съвременни Bentleys

The Bentley line-up from late 2000s (from left): Flying Spur , Continental GT , and Arnage Линия-горе на Bentley от края на 2000 г. (от ляво на дясно): Flying Spur , GT Continental и Arnage

After acquiring the business, Volkswagen spent GBP 500 million (about US$ 845 million) to modernise the Crewe factory and increase production capacity. [ 6 ] As of early 2010, there are about 3,500 working at Crewe, compared with about 1,500 in 1998 before being taken over by Volkswagen. [ 7 ] It was reported that Volkswagen invested a total of nearly USD 2 billion in Bentley and its revival. [ 8 ] След придобиване на бизнес Volkswagen прекарва GBP 500 милиона евро ( около $ 845 милиона) за модернизиране на на Крю фабрика и увеличаване на производствения капацитет. [6] Към началото на 2010 г., има около 3500 работещи в Крю, в сравнение с около 1500 през 1998 г. преди са превзети от Volkswagen. [7], бе съобщено, че Volkswagen инвестира общо на почти 2 млрд. долара в Бентли и неговото възраждане. [8].

In 2002, Bentley presented Queen Elizabeth II with an official State Limousine to celebrate her Golden Jubilee . През 2002 г., Bentley представи кралица Елизабет II с официалния State Limousine да празнува златния юбилей . In 2003, Bentley’s 2-door convertible, the Bentley Azure , ceased production, and Bentley introduced a second line, Bentley Continental GT , a large luxury coupé powered by a W12 engine built in Crewe. През 2003 г., 2-врати на Bentley кабриолет, Bentley Azure , прекратил производството и Bentley въведе втора линия, Bentley Continental GT , голяма луксозно купе, задвижвани с двигател W12, построена в Крю.

Demand had been so great that the factory at Crewe was unable to meet orders despite an installed capacity of approximately 9,500 vehicles per year; there was a waiting list of over a year for new cars to be delivered. Търсенето беше толкова голямо, че фабриката в Крю не е в състояние да изпълни поръчките, въпреки инсталирана мощност от около 9500 превозни средства годишно, е в списъка на чакащите на повече от една година за нови автомобили, които да бъдат доставени. Consequently, part of the production of the new Flying Spur , a four-door version of the Continental GT, was assigned to the Transparent Factory (Germany), where the Volkswagen Phaeton luxury car is also assembled. Следователно, част от производството на новия Flying Spur , с четири врати версия на Continental GT, е назначен за прозрачна Factory (Германия), където луксозен автомобил на Volkswagen Phaeton се сглобен. This arrangement ceased at the end of 2006 after around 1,000 cars, with all car production reverting to the Crewe plant. Тази договореност е приключила в края на 2006 г., след около 1000 коли, като цяло производството на автомобили се върнат на Крю предприятие.

In April 2005, Bentley confirmed plans to produce a four seat convertible model—the Azure , derived from the Arnage Drophead Coupé prototype—at Crewe beginning in 2006. През април 2005 г., Bentley потвърди плановете си да произвежда четири седалка конвертируема модел на Azure , извлечени от купе на Arnage Drophead прототип в на Крю началото през 2006 г.,. By the autumn of 2005, the convertible version of the successful Continental GT, the Continental GTC , was also presented. До есента на 2005 г., кабриолет версията на успешна Continental GT, Continental GTC , също бе представен. These two models were successfully launched in late 2006. Тези два модела са били успешно стартира в края на 2006.

A limited run of a Zagato modified GT was also announced in March 2008, dubbed „GTZ“. Ограничена серия на Zagato промяна GT беше обявено през март 2008 г., наречен „GTZ“.

A new version of the Bentley Continental was introduced at the 2009 Geneva Auto Show : The Continental Supersports . Нова версия на Bentley Continental е въведена през 2009 г. Auto изложение в Женева : Continental Supersports . This new Bentley is a supercar combining extreme power with environmentally friendly FlexFuel technology, capable of using petrol (gasoline) and biofuel (E85 ethanol). Новото Bentley е един суперавтомобил, който съчетава изключителна мощност с околната среда FlexFuel технология, може да използва бензин (бензин) и биогорива (E85 етанол).

Bentley sales continued to increase, and in 2005 8,627 were sold worldwide, 3,654 in the United States. Бентли продажби продължават да се увеличават и през 2005 г. 8627 са били продадени по целия свят, 3654 в САЩ. In 2007 the 10,000 cars-per-year threshold was broken for the first time with sales of 10,014. През 2007 г. е бил счупен прага от 10 000 коли на година за първи път с продажби на 10 014. For 2007, a record profit of 155 million was also announced. [ 9 ] Bentley reported a sale of about 7,600 units in 2008. [ 10 ] However, its global sales plunged 50 percent to 4,616 vehicles in 2009 (with the US deliveries dropped 49% to 1,433 vehicles) and it suffered an operating loss of 194 million, compared with an operating profit of 10 million in 2008. [ 6 ] [ 11 ] As a result of the slump in sales, production at Crewe was shutdown during March and April, 2009. [ 12 ] Though vehicle sales increase by 11% to 5,117 in 2010, operating loss grew by 26% to 245 million. [ 13 ] In Autumn 2010, workers at Crewe staged a series of protests over proposal of compulsory work on Fridays and mandatory overtime during the week. [ 14 ] За 2007 г. също обяви рекордна печалба от 155 милиона евро . [9] Bentley съобщиха за продажба на около 7600 единици през 2008 г. [10] Въпреки това, неговите продажби в световен мащаб падна с 50% до 4,616 превозни средства през 2009 г. (с американските доставки са спаднали 49% до 1,433 превозни средства) и го понесе оперативна загуба от 194 милиона, в сравнение с оперативна печалба от 10 милиона през 2008 г. [6] [11] В резултат на спада в продажбите, производството в Крю беше изключване по време на март и април, 2009. [12] Въпреки, че продажбите на превозни средства се увеличават с 11% до 5117 през 2010 г., е нараснал с 26% до 245 млн. евро оперативна загуба . [13] През есента на 2010 г., работниците на Крю организираха серия от протести по предложение на задължителна работа в петък и задължително за извънреден труд през седмицата. [14]

Vehicle sales in 2011 rose 37% to 7,003 vehicles, with the new Continental GT accounted for over one-third of total sales. Продажбите на превозни средства през 2011 г. са нараснали с 37% до 7,003 превозни средства, с новия Continental GT, представляват над една трета от общите продажби. The current workforce is about 4,000 people. Работната сила в момента е около 4000 души.

The business earned a profit in 2011 after two years of losses as a result of the following sales results: [ 15 ] Бизнесът реализира печалба през 2011 г. след две години на загуби, като в резултат на следните резултати в продажбите: [15]

Вашият коментар