Историята на всяка марка

Suzuki

Suzuki Motor Corporation (スズキ株式会社, Suzuki Kabushiki Kaisha ? ) [4] е японска мултинационална корпорация със седалище в Hamamatsu, Япония, която е специализирана в производството на компактни автомобили и 4х4 автомобили, пълна гама от мотоциклети, всички терени превозни средства (АТВ) , извънбордови двигатели, морски , инвалидни колички и различни други малки вътрешни горивни двигатели. Сузуки е в Япония 4тото най-големият автомобилен производител, след като Тойота „ , “ Nissan и Honda , на девета по големина автомобилен производител в света по обема на производството, [5] работят над 45,000, има 35 основни производствени мощности в 23 страни и 133 дистрибутори в 192 страни. [ редактиране ] Според статистиката от Японската асоциация на автомобилните производители (JAMA), Suzuki е втората по големина в Япония производител на малки автомобили и камиони.

История

През 1909 г., Мичио Сузуки (1887-1982) основава Suzuki Loom работи в малкото селце на крайбрежието на Хамамацу , Япония. Business boomed as Suzuki built weaving looms for Japan’s giant silk industry. [ 6 ] In 1929, Michio Suzuki invented a new type of weaving machine, which was exported overseas. Бизнес прогърмя като Suzuki построен тъкачни станове за гигант копринена индустрия на Япония . [6] през 1929 г., Мичио Сузуки е изобретил нов тип тъкачна машина, който е било изнесено в чужбина. Suzuki filed as many as 120 patents and utility model rights. [ citation needed ] The company’s first 30 years focused on the development and production of these exceptionally complex machines. [ citation needed ] Suzuki подава толкова, колкото 120 патенти права и полезни модели. [ редактиране ] първите 30 години на компанията, фокусирана върху развитието и производството на тези изключително сложни машини. [ редактиране ]

Despite the success of his looms , Suzuki realized his company had to diversify and he began to look at other products. Въпреки успеха на своите станове , Suzuki реализира неговата компания трябваше да се разнообрази и той започва да изглежда в други продукти. Based on consumer demand, he decided that building a small car would be the most practical new venture. Въз основа на потребителското търсене, той реши, че изграждането на една малка кола ще бъде най-практичното ново начинание. The project began in 1937, and within two years Suzuki had completed several compact prototype cars. Проектът започна през 1937 г., и в рамките на две години Suzuki са завършени няколко компактни прототипи на автомобили. These first Suzuki motor vehicles were powered by a then-innovative, liquid-cooled, four-stroke, four-cylinder engine. Тези първи Suzuki моторни превозни средства са задвижвани от тогава иновативни, течно охлаждане, четиритактов, четирицилиндров двигател. It featured a cast aluminum crankcase and gearbox and generated 13 horsepower (9.7 kW) from a displacement of less than 800cc. В него са включени гласове алуминиев картер на двигателя и скоростната кутия и генерира 13 конски сили (9.7 кВт) от изместване на по-малко от 800cc.

With the onset of World War II, production plans for Suzuki’s new vehicles were halted when the government declared civilian passenger cars a „non-essential commodity.“ С началото на Втората световна война, производството планове за Suzuki нови превозни средства са били спрени, когато правителството обяви цивилни леки автомобили „несъществени елементи на стока.“ At the conclusion of the war, Suzuki went back to producing looms . Loom production was given a boost when the US government approved the shipping of cotton to Japan. При приключването на войната, Suzuki се върна за производство на тъкачни станове . тъкачен стан производство е дал тласък, когато правителството на САЩ одобри корабоплаването на памук в Япония. Suzuki’s fortunes brightened as orders began to increase from domestic textile manufacturers. Съдбата Suzuki оживиха, тъй като поръчките започва да се увеличи от местни производители на текстил. But the joy was short-lived as the cotton market collapsed in 1951. Но радостта е кратка, като памук пазар се срина през 1951 година.

Faced with this colossal challenge, Suzuki’s thoughts went back to motor vehicles. Изправени пред този колосален предизвикателство, мисли на Suzuki се върна на моторни превозни средства. After the war, the Japanese had a great need for affordable, reliable personal transportation. След края на войната, японците имат голяма нужда от достъпни, надеждни личен транспорт. A number of firms began offering „clip-on“ gas-powered engines that could be attached to the typical bicycle. А броят на фирмите започнаха да предлагат „клип-он“ газ, задвижвани с двигатели, които могат да бъдат приложени към типичната велосипед. Suzuki’s first two-wheel ingenuity came in the form of a motorized bicycle called, the „Power Free.“ Първите две колела на Suzuki находчивост дойде под формата на моторизиран велосипед, „Power Свободен“. Designed to be inexpensive and simple to build and maintain, the 1952 Power Free featured a 36 cc, one horsepower, two-stroke engine. [ 7 ] An unprecedented feature was the double-sprocket gear system, enabling the rider to either pedal with the engine assisting, pedal without engine assist, or simply disconnect the pedals and run on engine power alone. Проектиран да бъде евтин и прост, за да изгради и поддържа, 1952 Мощност Безплатно се характеризира с 36 куб.см., една конска сила, двутактов двигател. [7] безпрецедентна черта е двойно-зъбно колело предавка система, позволяваща на водача до двата педала с двигател подпомага, педал, без двигател подпомага, или просто изключете педалите и тичам само на мощността на двигателя. The system was so ingenious that the patent office of the new democratic government granted Suzuki a financial subsidy to continue research in motorcycle engineering, and so was born Suzuki Motor Corporation. Системата беше толкова гениален, че Патентното ведомство на новото демократично правителство, предоставени на Suzuki финансова субсидия да продължат изследванията в мотоциклет инженерство, и така е бил роден на Suzuki Motor Corporation.

In 1953, Suzuki scored the first of many racing victories when the tiny 60 cc „Diamond Free“ won its class in the Mount Fuji Hill Climb. [ 7 ] През 1953 г., Suzuki вкара първата от много победи състезателни, когато малка 60 CC „Диамант Свободен“ печели своя клас в планината Фуджи Hill Climb [7].

1955 Suzulight 1955 Suzulight

By 1954, Suzuki was producing 6,000 motorcycles per month and had officially changed its name to Suzuki Motor Co., Ltd. Following the success of its first motorcycles, Suzuki created an even more successful automobile: the 1955 Suzuki Suzulight . До 1954, Suzuki произвежда 6000 мотоциклети на месец и е официално променя името си на Suzuki Мотор Ко ООД След успеха на първите си мотоциклети, Suzuki създаде още по-успешен автомобил: 1955 Suzuki Suzulight . Suzuki showcased its penchant for innovation from the beginning. Suzuki демонстрирани склонност за иновациите от самото начало. The Suzulight included front-wheel drive, four-wheel independent suspension and rack-and-pinion steering—features not common on cars until three decades later. Suzulight предно задвижване на четирите колела независимо окачване и кормилната рейка и пиньон не характеристики, общи за автомобили до три десетилетия по-късно.

[ edit ] Historical timeline [ редактиране ] Исторически времевата линия

The Suzuki plant in Esztergom , Hungary has over 6000 employees. Suzuki Заводът в Esztergom , Унгария има над 6000 служители. (As of 2007) (Към 2007 г.)

  • 1909: Suzuki Loom Works founded in Hamamatsu , Shizuoka Prefecture , by Mr. Michio Suzuki. 1909: Suzuki Loom работи, основана през Hamamatsu , префектурата Шизуока , от г-н Мичио Сузуки.
  • 1920: Reorganized, incorporated, and capitalized at 500,000 yen as Suzuki Loom Manufacturing Co. with Michio Suzuki as president . 1920: реорганизирани, включени и пълноценно на 500,000 йени, като Suzuki Loom Manufacturing Co. С Мичио Suzuki като президент .
  • 1952: „Power Free“ motorized bicycle marketed. [ 7 ] 1952 г.: „Power Free“ моторизирания велосипед на пазара [7]
  • 1954: Company name changed to Suzuki Motor Co., Ltd. 1954: Име на фирмата е променено на Suzuki Мотор Ко ООД
  • 1955: Lightweight car Suzuki Suzulight (360 cc, 2-stroke ) front wheel drive, marketed helping to usher in Japan’s light-weight car age. 1955: Лек автомобил Suzuki Suzulight (360 куб.см, 2-тактов ) предно предаване, на пазара помагат да възвести на Япония автомобил лек възраст.
  • 1961: Suzuki Loom Manufacturing Co. established by separating the loom machine division from the motor works and lightweight truck „Suzulight Carry “ marketed. 1961: Suzuki стан Производство Ко установена чрез отделяне на стан разделение машина от моторните работи и лек камион „Suzulight, пренос „на пазара.
  • 1962: Suzuki won the 50 cc class championship at the Isle of Man TT 1962: Suzuki спечели 50 вв клас първенство на остров Ман TT
  • 1963: US Suzuki Motor Corp., a direct sales subsidiary, opened in Los Angeles. 1963: САЩ Suzuki Motor Corp., Пряко дъщерно дружество на продажбите, отвори врати в Лос Анджелис.
  • 1965: „D55“ (5.5 hp, 2-stroke ) outboard motor marketed and makes early inroads and Fronte 800 marketed. 1965: „D55“ (5,5 к.с., 2-тактов ) извънбордов двигател на пазара и прави ранните набези и Fronte 800 на пазара.
  • 1967: Thai Suzuki Motor Co., Ltd. established as a local assembly plant. 1967 г.: тайландски Suzuki Мотор Ко ООД се утвърди като местен завод за сглобяване.
  • 1968: Carry full-cab van marketed. 1968: Носете пълен кабината ван пазара.
  • 1970: T500 (TT Isle of Man) Frank Whiteway 1970: T500 (TT остров Ман) Франк Whiteway
  • 1970: LJ-Series (Jimny) 4×4 marketed. 1970: LJ-Series (Jimny) 4 × 4 на пазара.
  • 1971: Ts185 Enduro marketed. 1971: Ts185 Ендуро пуснати в продажба.
  • 1971: GT750 motorcycle marketed. 1971: GT750 мотоциклет на пазара.
  • 1973: Suzuki Canada Ltd., opened in Ontario , Canada. 1973: Suzuki Канада ЕООД, открити в Онтарио , Канада.
  • 1974: PT Suzuki Indonesia Manufacturing established in Jakarta , Indonesia, entry into medical equipment field by marketing the Suzuki Motor Chair Z600 motorized wheelchair , expansion into the housing field initiated with Suzuki Home marketing two models of prefab „Mini-House“ and three types of storage sheds. 1974: PT Suzuki Индонезия производство, установен в Джакарта , Индонезия, влизането в областта на медицинското оборудване, като пускане на пазара на Suzuki Motor председател Z600 моторизирани инвалидна количка , експанзия в областта на жилищния започне с Suzuki Начало маркетинг два модела на панелните „Мини къща“ и три вида Навеси за съхранение.
  • 1975: Antonio Suzuki Corp., a joint venture for knockdown production and sales, established in Manila , the Philippines. 1975: Антонио Suzuki АД, съвместно предприятие за производството и продажбите на съкрушителен, създаден в Манила , Филипините.
  • 1976: GS-Series motorcycles marketed. 1976 г.: GS-серията мотоциклети пуснати в продажба.
  • 1977: LJ80 4×4 vehicle marketed and exports of GS1000H motorcycle began. 1977 г.: LJ80 4 × 4 превозни средства на пазара и започна износ на GS1000H мотоциклет.
  • 1979: Alto marketed. 1979: Alto пуснати в продажба.
  • 1979: SC100 marketed in the UK. 1979: SC100 пазара във Великобритания.
  • 1980: Suzuki Australia Pty. Ltd. established in Sydney, Australia and entry into general purpose engine field by marketing three electric power generator models. 1980: Suzuki Австралия Pty. ООД, създадена в Сидни, Австралия и влизането в общото поле за цел двигател с маркетингови три електрическа мощност генератор модели.
  • 1981: Business ties with General Motors (US) and Isuzu Motors, Ltd. (Japan) signed. 1981: Бизнес връзките си с General Motors (САЩ) и Isuzu Motors Ltd. (Япония), които са подписани.
  • 1982: 4×4 production began at PAK Suzuki Motor Co., Ltd. in Karachi , Pakistan and won maker championship for 7th consecutive year at the World Road Race Grand Prix 500 . 1982 г.: 4 × 4 производство започва в PAK Suzuki Мотор Ко ООД в Карачи , Пакистан и печели мейкър първенство за 7-ма поредна година в надпреварата за Световната Road Grand Prix 500 .
  • 1982: SC100 Discontinued in favour of Alto . 1982: SC100 преустановено в полза на Alto .
  • 1983: Enters into a partnership with Maruti Udyog Ltd. to produce cars in India. 1983: Влиза в партньорство с Maruti Udyog ООД за производство на автомобили в Индия.
  • 1983: Cultus / Swift 1.0-liter passenger car marketed and 4×4 production started at Maruti Udyog Ltd. in Gurgaon, Haryana , India. 1983: Cultus / Swift 1,0-литров пътнически пазара автомобил и 4 × 4 производство стартира в Maruti Udyog ЕООД в Gurgaon, Харияна , Индия.
  • 1984: Suzuki New Zealand Ltd. established in Wanganui , New Zealand and began export of Chevrolet Sprint to the United States. 1984: Suzuki Нова Зеландия ООД създадена през Wanganui , Нова Зеландия и започна износ на Chevrolet Спринт на Съединените щати. Car production technical assistance contract signed with China National Aerotechnology Import & Export Beijing Corporation. Производството на автомобили договор за техническа помощ, подписан с Китай Националния Aerotechnology Импорт Експорт Пекин Corporation. Operation of Suzuki Motor GmbH Deutschland began in Heppenheim , Germany. Работата на Suzuki Motor GmbH Deutschland започна в Heppenheim , Германия.
  • 1985: SUZUKI of AMERICA AUTOMOTIVE CORP. established with the introduction of the Samurai , and the GSX-R750 motorcycle with an oil-cooled engine marketed and scooter production started at Avello SA of Spain. 1985: Suzuki на Америка Automotive Corp. Създадена с въвеждането на самурая , и GSX-R750 мотоциклет с маслено охлаждане на пазара на двигателя и скутер производство стартира в Avello SA от Испания. Agreement with Santana Motors to produce Suzuki cars in their Linares factory in Andalusia , Spain. Споразумението с Сантана Motors да произвежда на SUZUKI автомобили в Линарес им фабрика в Андалусия , Испания.
  • 1986: American Suzuki Motor Corp. is formed merging US Suzuki Motor Corp and Suzuki of America Automotive Corp. 1986: American Suzuki Motor Corp. Се формира сливане САЩ Suzuki Motor Corp и Suzuki на Америка Automotive Corp.
  • 1987: Cultus / Swift production began in Colombia and total aggregate car exports reached 2 million units. 1987: Cultus / Swift производство започва в Колумбия и всички общият износ на автомобили достигнаха 2 милиона единици.
  • 1988: Escudo / Vitara 4×4 marketed and total aggregate car production reached 10 million units.. 1988: ескудо / Vitara 4 × 4 на пазара и общото съвкупното производство на автомобили достигна 10 милиона бройки ..
  • 1989: CAMI Automotive Inc. established and began operation in Ontario , Canada. Swift GT/GLX and Sidekick sales begin in the United States. 1989:, Cami Automotive Inc. създадена и започва дейността си в Онтарио , Канада. Swift GT / GLX и Sidekick на продажбите започва в Съединените щати.
  • 1990: Corporate name changed to Suzuki Motor Corporation. 1990: фирмено наименование променено на Suzuki Motor Corporation.
  • 1991: Car production started in Korea through technical ties with Daewoo Shipbuilding & Heavy Machinery Ltd and Cappuccino 2-seater marketed. 1991 г.: производството на автомобили стартира в Корея чрез технически връзки с Daewoo корабостроене & Тежко машиностроене „ООД и Капучино 2-местен пазара.
  • 1993: Passenger car production/sales began at Suzuki Egypt SAE, opening ceremony for new car production plant held at Magyar Suzuki Corp. in Esztergom , Hungary and Wagon R passenger car marketed. 1993: производство на автомобил / продажби на пътниците започва на Suzuki Египет SAE, церемонията по откриването на нов завод за производството на автомобили в Magyar Suzuki АД в Esztergom , Унгария и Wagon R пътнически автомобил на пазара.
  • 1994: Maruti Udyog Ltd. of India total aggregate car production reached 1 million units. 1994: Maruti Udyog ООД на общо Индия производство на автомобилни агрегат достига 1 млн. единици.
  • 1995: Total aggregate motorcycle export reached 20 million units 1995: Общо износ мотоциклет агрегат достига 20 милиона единици
  • 1996: Start of production in Vietnam (Motorcycles and automobiles) 1996 г.: Начало на производството във Виетнам (мотоциклети и автомобили)
  • 1997: Achieved 10 million cumulative automobile sales for overseas market and 4-stroke outboard motors win the Innovation Award at The International Marine Trade Exhibit and Conference (IMTEC) in Chicago . 1997: Постигнато 10 млн. кумулативни продажби на автомобили за чуждестранни пазари и 4-тактови извънбордови мотори спечели наградата за иновации на Международната изложба за морската търговия и конференция (IMTEC) в Чикаго .
  • 1998: Suzuki and General Motors form strategic alliance and Chongqing Chang’an Suzuki Automobile Co., Ltd. received official approval from the Chinese government for production of passenger cars. 1998: Suzuki и General Motors са стратегически съюз и Чонгкинг Chang’an Suzuki автомобили Ко ООД получи официално одобрение от китайското правителство за производство на леки автомобили.
  • 1999: Aggregate motorcycle production reaches 40 million units and Jiangxi Changhe Suzuki Automobile Co., Ltd. receives official approval from the Chinese government for production of commercial vehicles. 1999: агрегат мотоциклет производството достига 40 милиона единици и Jiangxi Changhe Suzuki автомобили Ко ООД получи официално одобрение от китайското правителство за производство на търговски превозни средства.
  • 2000: The company commemorates the 80th anniversary, aggregate car production at Kosai Plant reaches 10 million units and Suzuki production starts at General Motors de Argentina SA 2000: Компанията чества 80-годишнината, съвкупното производство на коли в Kosai растенията достига 10 милиона единици и Suzuki производство започва в General Motors де Аржентина SA
  • 2001: Aggregate Launch of Suzuki Liana/Aerio. 2001: съвкупното стартиране на Suzuki Liana / Aerio. worldwide sales of Jimny/SJ reaches 2 million units, production of Alto reaches 4 million units and Suzuki achieves „Zero-Level“ target of landfill waste световните продажби на Jimny / SJ достигне 2 милиона единици, производството на Alto достига 4 милиона единици и Suzuki постига „нулева“ мишена на депонирането на отпадъци
  • 2002: Achieved 30 million cumulative automobile sales for worldwide market and America’s No.1 warranty: 100,000/7-year powertrain limited warranty. 2002: Постигнато 30 млн. кумулативни продажби на автомобили за световния пазар и на No.1 гаранция на Америка: 100,000 / 7 година Powertrain гаранция.
  • 2003: Suzuki is No.1 in Kei car sales for the 30th consecutive year and Twin , the first hybrid Kei car in Japan, marketed. 2003: Suzuki е № 1 в коли Kei продажби за 30 поредна година и Twin , първият хибриден автомобил Kei в Япония, пуснати на пазара.
  • 2004: Aggregate domestic automobile sales reach 15 million units. 2004: Сборните продажби на вътрешния пазар на автомобили да достигнат 15 милиона броя.
  • 2005: Swift was awarded the 2006 RJC Car of the Year. 2005 г.: Swift RJC Автомобил на годината за 2006 г. бе присъдена.
  • 2006: New XL7 is marketed particularly to the North American market; and GM divested, selling 92.36 million shares and reducing their stake to 3%. 2006: Нов XL7 е пуснат на пазара специално за пазара в Северна Америка и GM продаде, като продажбата на 92.36 млн. акции и намаляване на дяловото си участие до 3%.
  • 2008: GM divested its remaining 3% stake in Suzuki. 2008: GM продаде останалите 3% дял в Suzuki.
  • 2009: Suzuki introduces its first production pickup truck called the Equator. 2009: Suzuki представя първия си камион производство пикап, наречен екватора. Volkswagen AG and Suzuki reach a common understanding to establish a close long-term strategic partnership. [ 8 ] Volkswagen AG и Suzuki достигнат до общо разбиране да се установят тесни дългосрочно стратегическо партньорство. [8]
  • 2010: Volkswagen AG completed the purchase of 19.9% of Suzuki’s outstanding shares. [ 9 ] 2010: Volkswagen AG приключи покупката на 19.9% от акциите на Suzuki [9]
  • 2011: On 4 July Suzuki Motor chairman will come to Indonesia to announce Indonesia as regional production base with investment up to $800 million over the next few years. [ 10 ] 2011 г.: На 4 юли председателят на Suzuki Motor ще дойде в Индонезия, за да обявим, Индонезия като регионален производствена база с инвестиция до 800 млн. долара през следващите няколко години. [10]
  • 2012: In January, the company said it would build a new engine factory as the third factory in Indonesia to fulfill the fast-growing Southeast Asian market. 2012 г.: През януари, компанията обяви, че ще построи нова фабрика за двигатели като трети завод в Индонезия, за да се изпълни бързо развиваща Югоизточна Азия пазар. On a 1.3 million square-metre site in an industrial park outside Jakarta, Suzuki has spent 10 billion yen and might be would reach 30 billion yen. [ 11 ] На 1,3 милиона квадратни метра сайт в индустриален парк извън Джакарта, Suzuki е похарчил 10 млрд. йени и може да бъде, ще достигне 30 млрд. йени. [11]

[ edit ] Maruti Suzuki [ редактиране ] Maruti Suzuki

Main article: Maruti Suzuki Основна статия: Maruti Suzuki

Maruti Suzuki’s A-Star vehicle during its unveiling in Pragati Maidan , Delhi. A-Star , Suzuki’s fifth global car model, was designed and is made only in India. [ 12 ] Besides being Suzuki’s largest subsidiary in terms of car sales, Maruti Suzuki is also Suzuki’s leading research and development arm outside Japan Maruti Suzuki, A-Star превозно средство по време на откриването му в Прагати Майдан , Делхи. A-Star, пети в световен мащаб на Suzuki автомобил модела, е проектиран и е само в Индия. [12] Освен Suzuki, най-голямото дъщерно дружество по отношение на продажбите на автомобили, Maruti Suzuki Suzuki водещите научни изследвания и развитие на ръка извън Япония

Maruti Suzuki Swift Maruti Suzuki Суифт

Maruti Baleno Rally Car in Mysore Safari Rally in 2005. Maruti Baleno Rally Car в Mysore Safari Rally през 2005 г.,.

Based in Gurgaon , India, Maruti Suzuki India Limited is Suzuki’s largest and most valuable subsidiary with an annual production of 1,018,365 units in the fiscal 2009–2010. [ 13 ] Suzuki has a 54.2% stake in the Indian auto giant and the rest is owned by the various Indian public and financial institutions. Със седалище в Gurgaon , Индия, Maruti Suzuki India Limited е Suzuki най-големият и най-ценен дъщерно дружество, с годишно производство от 1,018,365 единици фискалната 2009-2010. [13] Suzuki има 54,2% дял в индийския автомобилен гигант, а останалата част е собственост от различните индийски обществени и финансови институции. The company was incorporated in 1981 and is listed on the Bombay Stock Exchange and National Stock Exchange of India . [ 14 ] In 2005–2006, the company had a 54% market share of the passenger car market in India. [ 15 ] Nearly 75,000 people are employed directly by Maruti and its partners. Дружеството е учредено през 1981 г. и е листвана на Бомбай фондова борса и Националната фондова борса на Индия . [14] През 2005-2006 г., компанията има 54% пазарен дял от пазара на леки автомобили в Индия. [15] Близо 75 000 души са заети директно от Maruti и неговите партньори.

Maruti Suzuki was born as a Government of India company, with Suzuki as a minor partner, to make a lower priced car for middle class India. Maruti Suzuki е роден като правителството на Индия компания, с Suzuki като малка партньор, за да направи по-ниски цени кола за средната класа Индия. Over the years, the product range has widened, ownership has changed hands and the customer has evolved. През годините, разшири продуктовата гама, собствеността се е променило ръце и клиентът се е развила.

Maruti Suzuki offers 14 models, ranging from India’s one-time best selling car, Maruti 800 , for less than INR 200,000 (US$ 5000) to the premium sedan Maruti Suzuki Kizashi and luxury SUV Maruti Suzuki Grand Vitara. Maruti Suzuki предлага 14 модела, като се започне от Индия едно време най-продаваният автомобил, Maruti 800 , за по-малко от INR 200 000 (US $ 5000) за премията седан Maruti Suzuki Kizashi и луксозен SUV Maruti Suzuki Grand Vitara. Maruti 800 was the first model launched by the company in 1983 followed by mini-van Maruti Omni in 1984. Maruti 800 е първият модел, лансиран от компанията през 1983 г., последван от микробус, Maruti Omni през 1984 година. Both models were huge success in their respective categories because of the use of high-end technology and good fuel efficiency. Maruti Gypsy , launched in 1985, came into widespread use with the Indian Army and Indian Police Service becoming its primary customers. Двата модела бяха огромен успех в техните съответни категории поради използването на висок клас технологии и добра горивна ефективност. Maruti циганин , чието начало бе поставено през 1985 г., влезе в масова употреба с индийската армия и индийски служба „Полиция“ да станат нейни основни клиенти. The short-lived Maruti 1000 too achieved moderate success until it was replaced by Maruti Esteem in 1994, to counter increasing competition in the medium-sedan category. Просъществувалата за кратко Maruti 1000 постига умерен успех, докато тя бе заменен от уважавам Maruti през 1994 г., за да се противопостави на нарастващата конкуренция в средносрочен седан категория.

Maruti Zen , launched in 1993, was the company’s second compact car model and also became extremely popular in India because of its high performance. Maruti Zen , която стартира през 1993 г., е втори компактен модел автомобил на компанията, и също стана изключително популярна в Индия заради високата си производителност. The company went on to launch another compact car Maruti Wagon-R followed by Maruti Baleno in 1999. Компанията продължава да започне друг компактен автомобил Maruti Wagon-R , последвано от Maruti Baleno през 1999 година. However, with increasing competition from Tata , Hyundai , Honda and Daewoo Motors , Maruti was not able to achieve the same success with Baleno as it had with its earlier models. Въпреки това, с нарастващата конкуренция от страна на Tata , Hyundai , Honda и Daewoo Motors , Maruti не е в състояние да постигне същия успех с Baleno, тъй като тя разполага с по-ранни модели. So it replaced Maruti Suzuki Baleno with the Suzuki SX4. Така че мястото на Maruti Suzuki Baleno с Suzuki SX4. Currently Suzuki SX4 is facing stiff competition from the Honda City . В момента Suzuki SX4 е изправена пред силна конкуренция от City Honda .

In 2000, Maruti Alto was launched. През 2000 г. стартира Maruti Alto . The launch of Tata Indica and Hyundai Santro had affected Maruti’s sales but Alto helped secure the company’s position as the auto leader in India. Стартирането на Tata Indica и Hyundai Santro са засегнати продажбите на Maruti, но, Alto помогна гарантират позицията на компанията като лидер в автомобилната Индия. It is currently the largest selling car in India. Това е в момента най-продаваната кола в Индия. The Maruti models include Maruti Suzuki Grand Vitara , launched in 2003, Maruti Versa , launched in 2004, Maruti Suzuki Swift , launched in 2005, Maruti Zen Estilo and Maruti Suzuki SX4 , launched in 2007. Maruti модели включват Maruti Suzuki Grand Vitara , започна през 2003 г., Maruti Versa , чието начало бе поставено през 2004 г., Maruti Suzuki Swift , която стартира през 2005 г., Maruti на Дзен Estilo и Maruti Suzuki SX4 , чието начало бе поставено през 2007 година. The Alto, Swift and SX4 are leaders in their respective segments in the Indian Market. Алто, Swift и SX4 са лидери в съответните сегменти на индийския пазар.

On 14 February 2011, Maruti Suzuki India, a Suzuki subsidiary in India, announced that it achieved one million total accumulated production volume of the Alto. На 14 февруари 2011 г., Maruti Suzuki Индия, дъщерно дружество на Suzuki в Индия, обяви, че постигнахме един милион общата продължителност на обема на продукцията на Алто. The Alto has reached the million units mark in just seven years and five months since its launch on September 2000. Alto е достигнал един милион единици марка само за седем години и пет месеца от стартирането си през септември 2000. The last half of the million has come in a record 25 months. Последния половин милион е дошъл в рекордните 25 месеца. The Alto has been India’s largest volume-selling car, every month, for the past 37 consecutive months. Алто е най-голям обем на Индия-продаваният автомобил, всеки месец, за последните 37 последователни месеца. Its popularity has continued to grow since its launch, with customers attracted to its low price with fuel efficiency. Неговата популярност продължава да расте, тъй като стартирането си, с клиенти, привлечени от ниската си цена с горивна ефективност. With this the Alto became the third car in the Maruti Suzuki stable to cross the million units mark. С това Алто стана третата кола в Maruti Suzuki стабилен, за да се пресече милиона единици марки. Previously, the Maruti 800 and the Omni had exceeded the million units mark. Преди това Maruti 800 и Omni е надхвърлило един милион единици марка. Besides its success in India, over 152,000 Altos made at Maruti Suzuki were delivered internationally, enjoying good outcomes in Algeria and Chile. Освен успеха си в Индия, над 152000 Altos в Maruti Suzuki са били доставени в международен план, радвайки се на добри резултати в Алжир и Чили.

Maruti Exports Limited is the subsidiary of Maruti Udyog Limited with its major focus on exports and it does not operate in the domestic Indian market. На Maruti ограничени Износът е дъщерно дружество на Maruti Udyog Limited, с основен фокус върху износа, и тя не работи на индийския пазар. The first commercial consignment of 480 cars were sent to Hungary. Първият търговски пратка от 480 коли са били изпратени до Унгария. By sending a consignment of 571 cars to the same country, Maruti crossed the benchmark of 3,000,000 cars. Чрез изпращане на пратка от 571 коли за една и съща страна, Maruti прекоси индикативна сума в размер на 3,000,000 коли. Since its inception export was one of the aspects the government has been keen to encourage. От самото си основаване износът е бил един от аспектите, правителството е било, жадни да се насърчи. Every political party expected Maruti to earn foreign exchange. Всяка политическа партия се очаква на Maruti да печели чужда валута. But compared to Hyundai Maruti Suzuki is poor on export front. Но в сравнение с Maruti Suzuki Hyundai е бедна на износа пред.

Other subsidiary companies of the Suzuki Motor Corporation, Japan in India are: Други дъщерни дружества на Suzuki Motor Corporation, Япония в Индия са:

  • SUZUKI POWERTRAIN INDIA LIMITED: Manufacturers engines for cars SUZUKI Powertrain India Limited: Производители двигатели за автомобили
  • SUZUKI MOTORCYCLE INDIA PRIVATE LIMITED: Manufactures two wheelers under brand name ‘Suzuki’. SUZUKI мотоциклет India Private Limited: произвежда две колела под търговската марка „Сузуки“. Its two wheeler models launched in India are ‘GS 150R, Intruder, Hayabusa 1300 cc, 125 cc Access, 125 cc Motorcycle Zeus. Неговите две колела моделите, пуснати в Индия, са „GS 150R, нарушител, Hayabusa 1300 CC, 125 CC Access, 125 CC мотоциклети Зевс.

[ edit ] American Suzuki Motor Corp. history [ редактиране ] American Suzuki Motor Corp. история

American Suzuki headquarters is located in Brea , California. American Suzuki щаб се намира в Бреа , Калифорния. Through an agreement with General Motors , Suzuki began selling a version of their Suzuki Cultus in the United States as the Chevrolet Sprint in 1985. Чрез споразумение с General Motors , Suzuki започва да продава версия на техните Cultus Suzuki в САЩ като Chevrolet Спринт през 1985 година. This model was initially sold as a 3-door hatchback and would be Chevrolet’s smallest model. Този модел първоначално се продават като 3-врати, хечбек и ще бъде малкият модел на Chevrolet .

2004 Suzuki XL-7 2004 Suzuki XL-7

The Samurai was also introduced in 1985 for the 1986 model year and was the first car introduced to the United States by the newly created American Suzuki Corp. No other Japanese company sold more cars in the United States in its first year than Suzuki. Samurai е въведена през 1985 г. за модел 1986 година и е първата кола, въведена в Съединените щати от новосъздадената American Suzuki Corp. Никоя друга японска компания, продава повече коли в САЩ през първата година от Suzuki. The Samurai was available as a convertible or hardtop and the company slogan was Never a Dull Moment . Самурая е на разположение като конвертируемите или твърд покрив и слоган на компанията никога не е бил тъп момент. The Samurai was successful until Consumer Reports alleged the Samurai of being susceptible to roll over in a 1988 test. Самурая е била успешна, докато Consumer Reports твърдят самурай на податливи да се преобърне в тест от 1988 г.. This led to a much publicized 1996 lawsuit , not settled until 2004. Това доведе до много по делото , публикувана 1996 не е изпълнена до 2004 г..

In 1989, American Suzuki introduced the Swift which was the 2nd generation Suzuki Cultus. През 1989 г. American Suzuki представи Суифт, която е на 2-ро поколение на Suzuki Cultus. The Swift was available as a GTi and GLX hatchback with a 4-door sedan following in 1990. Суифт е на разположение като GTi и GLX хечбек, седан с 4-врати през 1990 г.,. A new small SUV called the Sidekick was also introduced in 1989. Нов малък SUV, наречен на Sidekick Също така бе въведен през 1989 година. 1991 saw the introduction of the 4-door Suzuki Sidekick, the first 4-door mini-SUV in North America. 1991 видях въвеждането на 4-врати Sidekick Suzuki, първият 4-врати мини-SUV в Северна Америка. The Swift and Sidekick were cousins to GM’s Geo Metro and Geo Tracker and were mostly produced in Ingersoll , Ontario, Canada by Suzuki and GM’s joint venture, CAMI. Суифт и Sidekick са братовчеди на GM, Гео „Метро“ и „Гео Тракер и най-вече произведени в Ingersoll , Онтарио, Канада от Suzuki и съвместно предприятие на GM, гащеризони. The Swift GT/GTi and 4-door models were imported from Japan. Swift GT / GTi и 4-врати модели са внесени от Япония. Negative evaluations from Consumer Reports of the Suzuki Samurai led to some temporary setbacks at American Suzuki as annual sales in the following years dropped to below 20,000 units. Негативните оценки от Consumer Reports на Suzuki Samurai доведе до някои временни неуспехи в American Suzuki, като годишните продажби през следващите години, се понижи до под 20000 единици.

In 1995, American Suzuki introduced the Esteem and redesigned the Swift. През 1995 г. American Suzuki представи самочувствие и нов дизайн на Swift. The Swift GT was dropped and this version Swift was specific only to North America where it was built at CAMI. Swift GT бе пропуснат и тази версия Суифт е специфична само за Северна Америка, където е построен в Cami. These models were the first Suzuki vehicles to be marketed in North America with dual front airbags . Тези модели са първите превозни средства, Suzuki, да бъдат пуснати в продажба в Северна Америка с двойни предни въздушни възглавници . A station wagon version of the Esteem was introduced in 1996. Комби версия на уважавам е въведена през 1996 година. Worldwide Suzuki production reached more than 975,000 cars this year. Worldwide Suzuki производство достига повече от 975,000 автомобила през тази година.

Also in 1996, American Suzuki released the 2-door SUV X-90 and a revised Sidekick Sport model with dual airbags , a 120 hp (89 kW) 1.8 liter engine, 16 inch wheels and two-tone paint. Също така през 1996 г., American Suzuki пусна 2-врати SUV X-90 и ревизиран Спорт Sidekick модел с двойни въздушни възглавници , 120 к.с. (89 кВт), 1.8 литров двигател, 16 инчови джанти и два цвята боя. The Sidekick was replaced by the Vitara and the Grand Vitara for 1999. Sidekick бе заменен от Vitara и Grand Vitara за 1999 г.. The Grand Vitara would be Suzuki’s first model with a V6-cylinder engine and available 4-wheel ABS brakes. Grand Vitara ще бъде първият модел на Suzuki с V6-цилиндров двигател и 4-те колела ABS спирачки.

The Grand Vitara XL-7 was introduced in 2001 as a stretched version of the Grand Vitara. Grand Vitara XL-7 е въведена през 2001 като разпънато версия на Grand Vitara. The Grand Vitara XL-7 had a larger 2.7 liter V6-cylinder engine and 3-row seating. Grand Vitara XL-7 имаше по-голям 2,7 литра V6-цилиндров двигател и 3-ред седалки. This would be Suzuki’s largest vehicle to date. Това би било най-големият на Suzuki превозно средство към днешна дата.

The Swift was dropped from the model lineup in 2001 and the Esteem was replaced in 2002 by the new Aerio , which was offered as a 4-door sedan and 5-door crossover with 4-wheel-drive as an option. Суифт е спаднал от гамата на модела през 2001 г. и уважавам е заменен през 2002 г. от новата Aerio , който се предлага като седан с 4-врати и 5-врати кросоувър с 4 задвижващи колела, като опция.

In 2004, General Motors and Suzuki jointly purchased the bankrupt Daewoo Motors renaming the venture GMDAT. През 2004 г. General Motors и Suzuki съвместно закупили в несъстоятелност Daewoo Motors преименуването на предприятие GMDAT. American Suzuki rebadged the compact Daewoo Nubira / Daewoo Lacetti as the Forenza and the mid-size Daewoo Magnus as the Verona . American Suzuki rebadged компактен Daewoo Nubira / Daewoo Lacetti Forenza и среден Daewoo Magnus като на Верона . The Forenza gained station wagon and hatchback body style in 2005, with the hatchback sold under the Reno name. Forenza опит комби и хечбек тялото стил през 2005 г., с хечбек продават под Reno име.

2006 was the first year American Suzuki sold more than 100,000 vehicles in the United States. 2006 г. беше първата година, American Suzuki са продадени повече от 100000 превозни средства в Съединените щати. Suzuki redesigned the Grand Vitara in 2006 as well as introduced the all-new Suzuki SX4 and Suzuki XL7 in 2007. Suzuki нов дизайн на Grand Vitara през 2006 г., както и въведе изцяло новия Suzuki SX4 и Suzuki XL7 през 2007 г.. The Suzuki SX4 is produced as a joint venture with Fiat and the XL7 (notice the shortening of the name from Grand Vitara XL-7) was produced as a joint venture with GM at CAMI Automotive Inc. in Ingersoll. Suzuki SX4 се произвежда като съвместно предприятие с Fiat и XL7 (забележите съкращаване на името от Grand Vitara XL-7) е продуциран като съвместно предприятие с GM в Cami Automotive Inc. в Ingersoll. Suzuki put XL7 production on indefinite hiatus in mid-2009 due to low demand and subsequently sold off its share of CAMI back to GM later that year. Suzuki XL7 производство на неопределен празнина в средата на 2009 г., поради слабото търсене и впоследствие се продава своя дял на Cami обратно към GM-късно същата година.

Despite a difficult domestic US automarket, Suzuki has been keeping pace with its 2007 sales numbers including recording their best May ever in May 2008. [ 16 ] Въпреки трудно вътрешното САЩ, АВТОПАЗАР, Suzuki е синхронизирано с 2007 г. продажбите номера, включително запис на най-доброто им може още през май 2008 г. [16]

In 2009, Suzuki sales dropped 48.5%, [ 17 ] after sales fell 17% in 2008. [ 18 ] Suzuki did not import any 2010 model year street motorcycles into the US, with dealers instead relying on unsold stock from the 2009 model year. [ 19 ] [ 20 ] New street motorcycle models to the US resumed for the 2011 model year. [ 21 ] През 2009 г., продажбите на Suzuki падна с 48,5%, [17] , след като продажбите са паднали с 17% през 2008. [18] Suzuki не внасят каквито и 2010 образците на мотоциклети улични година в САЩ, с търговци, вместо да разчита на непродадени акции от модела 2009 година. [19] [20] нов мотоциклет улица модели за САЩ е възобновено за моделната 2011 година. [21]

[ edit ] Pakistani Suzuki Motor Company Limited [ редактиране ] пакистански Suzuki Motor Company Limited

Following the terms of the Joint Venture Agreement between Suzuki Motor Corporation of Japan (SMC) and Pakistan Automobile Corporation (PACO), Pak Suzuki Motor Company Limited (PSMCL) was incorporated as a public limited company in August 1983. [ 22 ] Съгласно условията на споразумението за съвместно дружество между Suzuki Motor Corporation на Япония (СОС) и Пакистан Automobile Corporation (Пако), Pak Suzuki Motor Company Limited (PSMCL) е учредено като акционерно дружество през август 1983. [22]

The new company assumed the assets including production facilities of Awami Autos Limited. Новата компания пое активите, включително от производствените съоръжения на автомобили Авами Ограничени. PSMCL started commercial operations in January 1984 with the primary objective of passenger cars, pick ups, vans and 4×4 vehicles. PSMCL започнали търговски операции през януари 1984 г. с основната цел на леки автомобили, вземете прозорци, джипове и 4×4 автомобили.

The groundbreaking ceremony of the company’s green field automobile plant at Bin Qasim was performed by the then Prime Minister of Pakistan in early 1989. Първата копка на зелена трева на полето на компанията автомобил на Бин Касим беше извършена от тогавашния министър-председател на Пакистан в началото на 1989.

On completion of first phase of this plant in early 1990, in-house assembly Suzuki engines started. След завършване на първата фаза на това растение в началото на 1990, в къща монтаж Suzuki двигатели започнаха. The new plant was completed in 1992, and Suzuki production was transferred to new plant – and three-box 1,300 cc Margalla car was also added to its range of production. Новият завод е завършен през 1992 г. и Suzuki производство е била прехвърлена на нов завод и три кутия 1300 куб.см. Margalla автомобил също бе добавен към гамата си от производство.

In September 1992 the company was privatized and placed directly under the Japanese Management. През септември 1992 г. компанията е приватизирана и се поставят директно под японската управление. At the time of privatization SMC increased its equity from 25% to 40% Subsequently, SMC progressively increased its equity to 73.09% by 31 December 2001. В момента на приватизация СОС увеличи своя капитал от 25% до 40% Впоследствие, SMC постепенно увеличи своя капитал с 73.09% до 31 декември 2001.

The Bin Qasim Plant further expanded its production capacity to 50,000 vehicles per year in July 1994 and 300,000 vehicles had been manufactured at this plant by December 2003. Бин Касим Plant разшири производствения си капацитет до 50,000 автомобила годишно през юли 1994 г. и 300,000 превозни средства са били произведени в този завод до декември 2003 г..

Paksuzuki currently exports its cars to countries like Bangladesh, Ghana, Nigeria & Maldives. Paksuzuki в момента изнася своите автомобили в страни като Бангладеш, Гана, Нигерия и Малдивите.

Концептуалните автомобили

GSX-R/4 concept car GSX-R / 4 концептуален автомобил

The GSX-R/4 concept car was presented in 2001. GSX-R / 4 концептуален автомобил бе представен през 2001 година. It is fitted with a 1,300 cc engine taken from the GSX1300R Hayabusa . Снабден е с 1300 куб.см двигател, взет от GSX1300R Hayabusa .

[ edit ] Motorcycles [ редактиране ] Мотоциклети

Suzuki’s flagship motorcycle, the GSX1300R Hayabusa Suzuki водещата мотоциклет, GSX1300R Hayabusa

Suzuki started manufacturing motorcycles in 1952, the first models being motorized bicycles. Suzuki започва производството на мотоциклети през 1952 г., първите модели велосипеди. During the 1950s, 1960s and the better part of the 1970s, the company manufactured motorcycles with two-stroke engines only, the biggest two-stroke model being the water-cooled triple-cylinder GT750 . През 1950, 1960 и по-голямата част на 1970 г., компанията, произведени мотоциклети с двутактови двигатели, най-големият двутактов модел е с водно охлаждане трипъл-цилиндров GT750 .

A large factor in Suzuki’s success in two-stroke competition was the East German Grand Prix racer Ernst Degner , who defected to the West in 1961, [ 23 ] bringing with him expertise in two-stroke engines from the East German manufacturer MZ . Голям фактор в успеха на Suzuki в двутактов конкуренция, Източна Германия Grand Prix състезател Ernst Degner , който избягал на Запад през 1961 г., [23], носи със себе си опит в двутактови двигатели от Източна Германия производител MZ . Suzuki hired Degner, and he won the 50 cc class FIM road racing World Championship for them in the 1962 season . Suzuki, нает Degner, и той спечели 50 кубиковия клас FIM път състезания Световното първенство за тях в сезон 1962 . Suzuki became the first Japanese manufacturer to win a motocross world championship when Joel Robert won the 1970 250 cc title. Suzuki стана първият японски производител, който спечели мотокрос Световно първенство, когато Джоел Робърт спечели титлата от 1970 г. 250 CC. In the 1970s, Suzuki established themselves in the motorcycle racing world with Barry Sheene and Roger De Coster winning world championships in the premier 500 cc division in road racing and motocross respectively. През 1970, Suzuki са се установили в света на моторните състезания с на Бари Sheene и Роджър Де Костер спечели Световното първенство във Висшата 500 куб.см. разделение в автомобилния състезания и мотокрос . Suzuki continues to compete in MotoGP and last won the title in the 2000 season . Suzuki продължава да се състезава в MotoGP и последно спечели титлата през сезон 2000 . Since 2006, the team is sponsored by Rizla and is known as Rizla Suzuki MotoGP team. От 2006 г., екипът е спонсориран от Rizla и е известен като Rizla Suzuki MotoGP екип. On 18 November 2011, Suzuki announced that the GP racing was suspended, partly due to natural disasters and recession, until 2014. [ 24 ] На 18 ноември 2011 г., Suzuki обяви, че състезателната GP е спряно, отчасти се дължи на природни бедствия и рецесия до 2014 г. [24]

It was not until 1976 that Suzuki introduced its first motorcycle with a four-stroke engine, the GS400 and GS750 . Той не беше до 1976 г., че Suzuki представи първия си мотоциклет с четиритактов двигател, GS400 и GS750 .

In 1994, Suzuki partnered with Nanjing Jincheng Machinery to create a Chinese motorcycle manufacturer and exporter called Jincheng Suzuki . През 1994 г., Suzuki партнира с Nanjing Jincheng Машини за създаване на един китайски производител на мотоциклети и износител, наречена Jincheng Suzuki .

[ edit ] Models [ редактиране ] Модели

Notable Suzuki motorcycles include some of the following: Известни мотоциклети Suzuki включват някои от следните:

  • Hayabusa (GSX-1300R) – a sport motorcycle capable of 190 mph (310 km/h) in 1999, and limited to 186 mph (299 km/h) since 2001. Hayabusa (GSX-1300R) – спорт , мотоциклет в състояние на 190 mph (310 км / ч) през 1999 г. и се ограничава до 186 mph (299 km / h) от 2001 г. насам.
  • GSX-R1000 – currently the largest model of the GSX-R series, first launched in 2001. GSX-R1000 – в момента най-големия модел на GSX-R серия, за първи път през 2001 година.
  • GSX-R750 – the grandfather of the GSX-R1000, this designation is more than 25 years old and this model is being updated/redesigned entirely every two to four years. GSX-R750 – дядото на GSX-R1000, това наименование е повече от 25 години и се актуализира този модел / изцяло нов дизайн на всеки две до четири години.
  • GSX-R600 – a smaller version of the GSX-R750. GSX-R600 – по-малка версия на GSX-R750.
  • GSX-650F – introduced in 2008, this new sport touring model fills the void of the retired Katana . GSX-650F – въведен през 2008 г., този нов модел на спорт турнета запълва празнотата на пенсионирания Katana . The 2009 model has ABS as a standard feature. Моделът за 2009 г. има ABS като стандартна функция.
  • SV650 – introduced in 1999 as a budget entry in the emerging naked bike market and, as of 2008, offered both naked and fully faired. SV650 – въведен през 1999 г. като бюджет влизане в зараждащата се голи пазар под наем, а от 2008 г., предлага голи, така и напълно faired. Since 2009 it is also offered in the Gladius variant. От 2009 г. се предлага и в Gladius вариант.
  • Burgman – series of urban scooters with engine capacities from 125 cc up to 638 cc produced in Japan, Italy and Spain. Burgman – серия от градски скутери с двигатели с мощности от 125 сс до 638 сс, произведени в Япония, Италия и Испания.
  • RGV250 – the road-racing replica of Kevin Schwantz ‘s RGV500 GP race bike RGV250 – пътно-състезателна реплика на на GP раса под наем на Кевин Schwantz „RGV500“
  • DL-650 V-Strom – a dual-sport motorcycle DL-650 V-Stromдвойна спорт мотоциклет

[ edit ] All-terrain vehicles (ATVs) [ редактиране ] Всички терени превозни средства (АТВ)

A 2004 Suzuki LT-Z400 with some common and custom modifications done 2004 Suzuki LT-Z400 с някои общи и по поръчка, извършени модификации

Вашият коментар