Историята на всяка марка

Cadillac

Cadillac (произнася / kædɨlæk / ) е американски лукс превозно средство, марка, собственост на General Motors (GM). Cadillac currently sells vehicles in 37 countries, with its primary market being North America. [ 2 ] In 2010, Cadillac’s US sales rose by 35% from the year prior, to 146,925. [ 3 ] Globally, Cadillac’s next largest market is China, where the SRX model is its largest seller. [ 4 ] Cadillac в момента продава превозни средства в 37 страни, със своя първичен пазар е Северна Америка. [2] През 2010 на Cadillac в САЩ продажбите нарасна с 35% от годината, преди, до 146,925. [3] В световен мащаб, следващото най-големият на Cadillac пазар е Китай, където модел SRX е най-големият продавач. [4]

Cadillac is currently the second oldest American automobile manufacturer behind fellow GM marque Buick and is among the oldest automobile brands in the world. Cadillac момента е втората най-старите американски производител на автомобили зад колегите GM марката Buick и е сред най-старите автомобилни марки в света. Depending on how one chooses to measure, Cadillac is arguably older than Buick. В зависимост от това как човек избира да се измери, Cadillac е може би по-стара от Buick. Cadillac was founded in 1902 by Henry Leland , [ 5 ] a master mechanic and entrepreneur, who named the company after his ancestor, Antoine Laumet de La Mothe, sieur de Cadillac , the founder of the city of Detroit . Cadillac е основана през 1902 г. от Хенри Leland , [5], главния механик и предприемач, който името на компанията, след като неговия предшественик, Антоан Laumet де Ла Mothe „, sieur де Cadillac , основател на град Детройт . The company’s crest is based on a coat of arms that Antoine de la Mothe Cadillac had created at the time of his marriage in Quebec in 1687. Гребена на компанията се основава на един слой на оръжие, че Антоан дьо ла Mothe Cadillac, създадени по време на брака си в Квебек през 1687. General Motors purchased the company in 1909 and within six years, Cadillac had laid the foundation for the modern mass production of automobiles by demonstrating the complete interchangeability of its precision parts while simultaneously establishing itself as America’s premier luxury car . General Motors закупи компанията през 1909 г. и в рамките на шест години, Cadillac положи основите за модерната масовото производство на автомобили, като демонстрира пълна взаимозаменяемост на части от неговата точност, като същевременно се утвърди като премиер на Америка луксозен автомобил . Cadillac introduced technological advances, including full electrical systems, the clashless manual transmission and the steel roof. Cadillac въведе технологичен напредък, в това число и пълни електрически системи, clashless ръчна трансмисия и стоманен покрив. The brand developed three engines, one of which (the V8 engine ) set the standard for the American automotive industry . Марката разработва три двигателя, един от които ( V8 двигател ), стандарт за американската автомобилна промишленост . Cadillac is the first American car to win the prestigious Dewar Trophy from the Royal Automobile Club of England, having successfully demonstrated the interchangeability of its component parts during a reliability test in 1908; this spawned the firm’s slogan „Standard of the World.“ Cadillac е първият американски автомобил, който печели престижната Dewar Trophy от Кралския автомобилен клуб на Англия, след като успешно демонстрира взаимозаменяемост от съставните си части по време на надеждността тест през 1908 г., това зареди мотото на фирмата „Стандарт на света.“ It won that trophy a second time, in 1912, for incorporating electric starting and lighting in a production automobile. [ 6 ] Той печели трофея за втори път, през 1912 г., за включване на електрически стартиране и осветление в производствен автомобил. [6]

История

[ edit ] Founding [ редактиране ] Основаване

1903 Cadillac 1903 Cadillac

Cadillac was formed from the remnants of the Henry Ford Company when Henry Ford departed along with several of his key partners and the company was dissolved. Cadillac се е образувал от останки от Хенри Форд компания, когато Хенри Форд отиде заедно с няколко от неговите ключови партньори и компанията е разпусната. With the intent of liquidating the firm’s assets, Ford’s financial backers William Murphy and Lemuel Bowen called in engineer Henry M. Leland of Leland & Faulconer Manufacturing Company to appraise the plant and equipment before selling them. С намерение за ликвидиране на активите на фирмата, финансова подкрепа на Ford Уилям Мърфи и Лемуил Боуен призова инженер Хенри М. Leland на Leland & Faulconer Manufacturing Company за оценяване на машини и съоръжения, преди да ги продаде.

Instead, Leland persuaded them to continue the automobile business using Leland’s proven single-cylinder engine. Вместо това, Leland ги убеди да продължат бизнеса автомобил с доказано едноцилиндров двигател на Leland. The company after Henry Ford left needed a new name, and on 22 August 1902 the company reformed as the Cadillac Automobile Company. Компанията, след като Хенри Форд напуска нужда от ново име, а на 22 август 1902 г. компанията реформирана, както Автомобилна компания на Cadillac. Leland & Faulconer Manufacturing and the Cadillac Automobile Company merged in 1905. [ 7 ] Leland и Faulconer, производство и Cadillac Автомобилна компания се слива през 1905 г. [7]

The Cadillac automobile was named after the 17th-century French explorer Antoine Laumet de la Mothe, Sieur de Cadillac , who founded Detroit in 1701. [ 8 ] [ 9 ] Cadillac Автомобилът е кръстен на 17-ти век френския изследовател Антоан Laumet де ла Mothe, Sieur де Cadillac , който е основал Детройт през 1701. [8] [9]

[ edit ] Contributions to the automotive industry [ редактиране ] Принос за автомобилната индустрия

1921 Logo 1921 Logo

From its earliest years Cadillac aimed for precision engineering and stylish luxury finish, causing its cars to be ranked amongst the finest in the US. [ 10 ] Utilization of interchangeable parts was an important innovation in 1908. От ранните си години Cadillac цел за Фина механика и стилен завършек на лукс, което води до своите коли, за да се класира сред най-добрите в САЩ. [10] Използване на взаимозаменяеми части е една важна новост в 1908. Cadillac was the first volume manufacturer of a fully enclosed cab in 1910, and in 1912 was first to incorporate an electrical system enabling starting , ignition , and lighting. [ 10 ] Cadillac е първият производител на обема на напълно затворена кабина през 1910 г., и през 1912 г. е първи да включи електрическа система, позволяваща начална , запалване и осветление. [10]

In 1915 it introduced a 90-degree flathead V8 engine with 70 horsepower (52 kW) at 2400 rpm and 180 foot-pounds force (240 N·m) of torque, allowing its cars to attain 65 miles per hour. [ 10 ] This was faster than most roads could accommodate at this time. [ 10 ] Cadillac pioneered the dual-plane V8 crankshaft in 1918. [ 10 ] In 1928 Cadillac introduced the first clashless Synchro-Mesh manual transmission , utilizing constant mesh gears. [ 10 ] In 1930 Cadillac implemented the first V-16 engine, with a 45-degree overhead valve, 452 cubic inches, and 165 horsepower (123 kW), one of the most powerful and quietest engines in the United States. [ 10 ] The development and introduction of the V8, V16 and V-12 helped to make Cadillac the „Standard of the World.“ [ 10 ] През 1915 г. тя представи 90-градусов плоска глава V8 двигател с 70 конски сили (52 кВт) при 2400 оборота в минута и 180 крачно-лири сила (240 N · m) въртящ момент, което позволява на своите коли, за да се постигне 65 мили в час. [10] Това е по-бързо, отколкото повечето пътища могат да се настанят в този момент. [10] Cadillac пионер двойна равнина коляновия вал на V8 през 1918. [10] През 1928 г. Cadillac представи първата clashless синхронизиран Mesh ръчна трансмисия , използване на постоянни съоръжения на отворите. [10] В 1930 Cadillac приложена първата V-16 двигател, с 45-градусов режийни клапана, 452 кубични инча, и 165 конски сили (123 кВт), един от най-мощните и най-тихата двигатели в САЩ. [10 ] разработването и въвеждането на V8, V16 и V-12 е спомогнала за Cadillac „Стандарт на света“. [10]

A later model of the V8 engine, known as the overhead valve, set the standard for the entire American automotive industry in 1949. [ 10 ] А по-късно модел на двигателя V8, познат като въздушната клапа, задаване на стандарт за цялата американска автомобилна индустрия през 1949 г. [10]

[ edit ] Body design [ редактиране ] Конструкция на каросерията

Cadillac introduced designer-styled bodywork (as opposed to auto-engineered) in 1927. Cadillac представи дизайнерски оформена каросерия (за разлика от авто-инженерство) през 1927 година. It installed shatter-resistant glass in 1926. Го инсталирали разбиха устойчиви на стъкло през 1926 година. Cadillac also introduced the ‘turret top,’ the first all-steel roof on a passenger car. [ 10 ] Previously, car roofs were constructed of fabric-covered wood. Cadillac въведе „купол отгоре, първата изцяло стоманен покрив на лек автомобил. [10] Преди автомобили покриви са изработени от плат покрит дърво.

Tailfins were added to body shape in 1948. [ 10 ] In 1953, the „Autronic Eye“ was introduced. Tailfins са били добавени към формата на тялото през 1948 година. [10] През 1953 г. „Autronic Eye“ е въведена. This feature would automatically dim the high-beam headlamps for the safety of oncoming motorists. [ 11 ] The Eldorado Brougham of 1957 offered a ‘memory seat’ function, allowing seat positions to be saved and recalled for different drivers. [ 12 ] The first fully automatic heater/ air conditioning system was introduced in 1964, allowing the driver to set a desired temperature to be maintained by ‘climate control’. Тази функция автоматично помрачени високо-къси светлини, за безопасността на движещите се насреща автомобилистите. [11] Елдорадо лек затворен файтон от 1957 г., предлага функцията „памет седалка“, което позволява седалките позиции, за да бъде спасен и припомни за различните шофьори. [12] Първото напълно автоматичен нагревател / климатична система беше въведена през 1964 г., което позволява на водача да зададете желаната температура да се поддържа с „контрол на климата“. From the late 1960s, Cadillac offered a fiber-optic warning system to alert the driver to failed light bulbs. От края на 1960, Cadillac предлага оптична система за предупреждаване на водача да неуспешни електрически крушки. Driver airbags were offered on some Cadillac models from 1974 to 1976. Шофьор въздушни възглавници се предлагат на някои модели на Cadillac от 1974 г. до 1976 г.

[ edit ] Early vehicles [ редактиране ] Ранни транспортни средства

1903 Cadillac Model A 1903 Cadillac Модел А

1908 Cadillac Model S 1908 Cadillac Модел S

1929 Cadillac 1929 Cadillac

Their first car was completed in October 1902, the 10 hp (7 kW) Cadillac. Тяхната първа кола е завършен през октомври 1902 г. 10 к.с. (7 кВт) Cadillac. It was practically identical to the 1903 Ford Model A . Many sources say the first car rolled out of the factory on 17 October; in the book Henry Leland – Master of Precision , the date is 20 October; another reliable source shows car number 3 to have been built on 16 October. Това е практически идентичен с 1903 Ford Model A Много източници твърдят, че първата кола разточва на завода на 17 октомври; в книгата на Хенри Leland – магистър на точност, датата е 20 октомври, друг надежден източник показва кола номер 3 до са били построени на 16 октомври. In any case, the new Cadillac was shown at the New York Auto Show the following January, where it impressed the crowds enough to gather over 2,000 firm orders. Във всеки случай, новият Cadillac е показан в Ню Йорк Ауто Покажи януари следващата година, където тя впечатли тълпите достатъчно, за да се съберат над 2000 твърди поръчки. The Cadillac’s biggest selling point was precision manufacturing, and therefore, reliability; it was simply a better-made vehicle than its competitors. Cadillac голямата продажба на точка е прецизността на производството, и следователно, надеждност, тя е просто по-бързото превозно средство от неговите конкуренти. Cadillac participated in an interchangeability test in the United Kingdom 1908, when it was awarded the Dewar Trophy for the most important advancement of the year in the automobile industry. Cadillac участва в една взаимозаменяемост тест в Обединеното кралство 1908, когато беше удостоен с Dewar Trophy за най-важните напредването на годината в автомобилната индустрия.

[ edit ] General Motors [ редактиране ] General Motors

Cadillac was purchased by the General Motors (GM) conglomerate in 1909. [ 13 ] Cadillac became General Motors’ prestige division, devoted to the production of large luxury vehicles. Cadillac е купена от General Motors (GM) конгломерат през 1909. [13] Cadillac стана престиж разделение на General Motors „, посветена на производството на големи луксозни превозни средства. The Cadillac line was also GM’s default marque for „commercial chassis“ institutional vehicles, such as limousines , ambulances , hearses and funeral home flower cars , the last three of which were custom-built by aftermarket manufacturers. Линията на Cadillac е също марка на GM подразбиране за „търговски шаси“ институционални превозни средства, като лимузината , линейки , катафалки и погребален дом автомобили цветя , последните три от които са построени по поръчка от резервни части производители. Cadillac does not produce any such vehicles in their factory. Cadillac не произвежда такива превозни средства в тяхната фабрика.

In July 1917, the United States Army needed a dependable staff car and chose the Cadillac Type 55 Touring Model after exhaustive tests on the Mexican border. През юли 1917 г., армията на САЩ се нуждае от надежден автомобил на персонала и избра Cadillac Тип 55 Touring Модел след изчерпателни тестове на мексиканската граница. 2,350 of the cars were supplied for use in France by officers of the American Expeditionary Force during World War I . [ 14 ] General Motors of Canada built Cadillac 1923 to 1936 and saved it from AP Sloan from his wanting to stop the build. 2350 от колите са били предоставени за използване във Франция от служители на Американския експедиционен корпус по време на Първата световна война . [14] General Motors на Канада построен Cadillac 1923 до 1936 г. и да го спаси от AP Слоун от желанието му да се спре изграждането. Pre- World War II Cadillacs were well-built, powerful, mass-produced luxury cars aimed at an upper class market. Предварително на Втората световна война кадилак са добре изградени, мощни, масово произвежданите луксозни автомобили, насочени най-горен клас на пазара. In the 1930s, Cadillac added cars with V12 and V16 engines to their range, many of which were fitted with custom coach-built bodies;. [ 15 ] these engines were remarkable at the time for their ability to deliver a combination of high power, silky smoothness and quietness. През 1930 г. Cadillac добавя автомобили с V12 и V16 двигатели, за да си гама, много от които са оборудвани с поръчкови треньор вградени органи. [15], тези двигатели са забележително на времето за способността им да доставят комбинация от висока мощност, копринена мекота и спокойствие.

In 1926, Cadillac recruited automobile stylist Harley Earl in a one-time consulting capacity, but his employment lasted considerably longer: by 1928, Earl was the head of the new Art and Color division and he would ultimately work for GM until he retired, over 30 years later. [ 16 ] The first car he designed was the LaSalle , a new, smaller „companion marque“ car, named after another French explorer, René Robert Cavelier, Sieur de La Salle. През 1926 г. Cadillac наети автомобилен стилист Харли Ърл консултантски капацитет в едно време, но работата си е продължило значително по-дълго: от 1928, Ърл е главата на новото изкуство и разделение на цветовете и той в крайна сметка ще работи за GM, докато той пенсионери, над 30 години по-късно. [16] Първата кола, той проектира е LaSalle , нов, по-малък „спътник марка“ кола, наречена след друг френски изследовател, на Рене Робърт Cavelier, Sieur де Ла Сал. That marque remained in production until 1940. [ 17 ] Това марка остава в производство до 1940 г. [17]

[ edit ] The Great Depression [ редактиране ] Голямата депресия

1931 Cadillac Phaeton 1931 Cadillac Phaeton

1940 Cadillac 90 Town Car 1940 Cadillac 90 Town Car

The Great Depression sapped the auto industry generally, with the luxury market declining more steeply; between 1928-1933, Cadillac sales had declined by 84%, to 6,736 vehicles. [ 18 ] Exacerbating sales performance for the Cadillac brand was a policy, reflective of the times, which discouraged sales to African Americans. [ 19 ] Nick Dreystadt, mechanic and national head of Cadillac service, urged a committee – set up to decide whether the Cadillac brand would live on – to revoke that policy. Голямата депресия подкопа автомобилната индустрия като цяло, с лукса на пазара намалява по-рязко, между 1928-1933, Cadillac продажбите е намалял с 84% до 6,736 превозни средства. [18] влошавайки на продажбите на марката Cadillac е политика, отразяващ пъти, което възпира продажби на афро-американците [19] за Ник Dreystadt, механик и национален ръководител на Cadillac услуга, призова комитет – създаден, за да реши дали ще живее на марката Cadillac – да отмени тази политика. After the policy was eliminated, brand sales increased by 70% in 1934 – and Dreystadt was promoted to lead the entire Cadillac Division. [ 20 ] След политика беше елиминиран, маркови продажбите са се увеличили със 70% през 1934 г. – и Dreystadt е повишен да доведе цялата дивизия Cadillac [20]

By 1940 Cadillac sales had risen tenfold compared to 1934. [ 15 ] In 1936, Dreystadt released the Series 60 as Cadillac’s entry into the mid-priced vehicle market. До 1940 г. на Cadillac продажбите са се увеличили десетократно в сравнение с 1934 г. [15] През 1936 г., Dreystadt пусна Series 60, като влизане Cadillac в средата на цени пазар на превозни средства. It was replaced by the Series 61 in 1939, but a popular model that was derived from it, the Sixty Special , continued through 1993. То бе заменено от Series 61 през 1939 г., но популярен модел, който е произведен от него, Шестдесет Специално , продължиха и през 1993 година. Another factor helped boost Cadillac growth over the next few years: a revolution in assembly line technology. Друг фактор, който спомогна за увеличаване на Cadillac растеж през следващите няколко години: една революция в технологията на поточна линия. In 1934, Henry F. Phillips introduced the Phillips screw and driver to the market. През 1934 г. Хенри Ф. Филипс представи Филипс винт и водач на пазара. He entered into talks with General Motors and convinced the Cadillac group that his new screws would speed assembly times and therefore increase profits. Той влезе в преговори с General Motors и да убеди група Cadillac, че новата му винтове ще ускори монтажни пъти и да увеличат печалбите. Cadillac was the first automaker to use the Phillips technology in 1937, which was widely adopted in 1940. [ 21 ] For the first time in many years all cars built by the company shared the same basic engine and drivetrain in 1941. [ 22 ] Cadillac е първият автомобилен производител да използва Филипс технология през 1937 г., която беше широко приета през 1940 г. [21] За първи път от много години всички автомобили, произведени от компанията споделят едни и същи основни двигателя и задвижването през 1941 година. [22]

[ edit ] Postwar [ редактиране ] Следвоенна

1948 Cadillac 1948 Cadillac

Postwar Cadillacs, incorporating the ideas of General Motors styling chief Harley J. Earl , innovated many of the styling features that came to be synonymous with the classic (late-1940s and 1950s) American automobile, including tailfins, wraparound windshields , and extensive exterior and interior bright-work (chrome and polished stainless steel). Следвоенните кадилак, съдържащи идеите на General Motors стайлинг главен Харли Дж. Ърл , обновено много на стайлинга функции, които дойдоха да бъде синоним на класическата (края на 1940 и 1950), американски автомобил, включително tailfins, тъмни стъкла , както и обширни екстериор и интериор ярък работа (хром и полирана неръждаема стомана). Fledgling automotive magazine Motor Trend awarded its first „Car of the Year“ to Cadillac in 1949; the company turned it down. [ 23 ] On 25 November 1949, Cadillac produced its one millionth car, a 1950 Coupe de Ville. [ 24 ] It also set a record for annual production of over 100,000 cars, [ 24 ] a record it repeated in 1950 and 1951. [ 25 ] Cadillac’s first tailfins, inspired by the twin rudders of the Lockheed P-38 Lightning , appeared in 1948; the 1959 Cadillac, designed by Peter Hodak, was the epitome of the tailfin craze, with the most recognizable tailfins of any production automobile. Новоизлюпен автомобилно списание Motor Trend присъди своята първа „Автомобил на годината“, за да Cadillac през 1949 г., компанията се оказа. [23] На 25 ноември 1949 г., Cadillac произведе една милионна кола, 1950 Coupe De Ville. [24] също определя рекорд за годишно производство от над 100,000 коли, [24] . едно рекорд го повтаря през 1950 и 1951 [25] първите tailfins на Cadillac, вдъхновена от най-близнаци кормилата на Lockheed P-38 Lightning , се появява през 1948 г.; от 1959 Cadillac,, проектирани от Петър Hodak, е въплъщение на лудостта tailfin, с най-разпознаваемите tailfins на всеки производствен автомобил. From 1960 thru 1964, the fins decreased in size each year and disappeared with the 1965 model year (except for the 1965 series 75 chassis which was a carry over from 1964). От 1960-1964, перката намалява в размер всяка година и изчезна с модел 1965 година (с изключение на 1965 серия 75 шаси, което е пренос от 1964). The Cadillac tailfin did serve one practical purpose, however. Cadillac tailfin е да служи на една практическа цел, обаче. From the inception of the fin up to the 1958 model year, the driver’s (left) side fin housed the gasoline filler neck under the taillight assembly. От началото на перка до модел от 1958 година, (вляво) страна перка на водача помещава бензин пълнител гърло под стоп събрание. To fill the car with fuel, the taillight had to be released and pivoted upward to access the gas cap. За да запълните колата с гориво, задна светлина, трябваше да бъдат освободени и завъртва нагоре за достъп до капачката на газ. This eliminated the unsightly gas filler door from the side of the vehicle, providing a smoother, cleaner appearance. Това елиминира грозен врата за пълнене на газ от страна на превозното средство, по-гладка, по-чист вид.

The use of extensive bright-work on the exterior and interior also decreased each year after 1959. Използването на широка ярки работата по екстериора и интериора също намалява всяка година след 1959 г.. By the 1966 model year, even the rear bumpers ceased to be all chrome – large portions were painted, including the headlight bezels. До модел 1966 година, дори и задните брони са престанали да бъде всичко Chrome – големи части са боядисани, включително фаровете декоративни рамки.

Cadillac’s other distinctive styling attribute was its front-bumper designs which became known as Dagmar bumpers or simply Dagmars . Cadillac, друг отличителен стил атрибут е предната броня дизайн, който стана известен като Дагмар брони или просто Dagmars,. What had started out after the war as an artillery shell shaped bumper guard became an increasingly important part of Cadillac’s complicated front grille and bumper assembly. [ 12 ] As the 1950s wore on, the element was placed higher in the front-end design, negating their purpose as bumper guards. Какво е започната, след войната като едно артилерия черупка форма охрана броня става един все по-важна част на сложен пред Cadillac, решетка и броня събрание. [12] Тъй като 1950-те години носеше на елемента е поставен по-висок от предния край дизайн, отрича тяхната цел като броня охрана. They also became more pronounced and were likened to the bosom of 1950s television personality Dagmar . Те също така стана по-изразен и се оприличи на лоното на 1950 телевизионна личност Дагмар . In 1957 the bumpers gained black rubber tips which only heightened the relationship between the styling element and a stylized, exaggerated bumper design. През 1957 г. на броните, придобит от черна гума съвети, които само тласък на отношенията между стайлинга елемент и стилизирано, преувеличени дизайн броня. For 1958 the element was toned down and then was completely absent from the 1959 models. За 1958 г. елемент е смекчен и след това е напълно отсъства от от 1959 модела.

In 1966, Cadillac would mark up its best annual sales yet, over 192,000 units (142,190 of them de Villes), [ 26 ] an increase of more than 60%. [ 27 ] This was exceeded in 1968, when Cadillac topped 200,000 units for the first time. [ 28 ] През 1966 г., Cadillac ще отбележи най-добрите си годишни продажби над 192,000 единици (142190 от тях де Villes), [26] увеличение от повече от 60%. [27] Това е превишен през 1968 г., когато Cadillac оглави 200000 единици за за първи път. [28]

The launch of the front-wheel drive Eldorado in 1967 as a personal luxury coupe, with its simple, elegant design – a far cry from the tail-fin and chrome excesses of the 1950s – gave Cadillac a direct competitor for the Lincoln and Imperial , and in 1970, Cadillac sales topped Chrysler ‘s for the first time. [ 29 ] The new 472 cu in (7.7 l) engine that debuted in the 1968 model year, designed for an ultimate capacity potential of 600 cu in (9.8 l), [ 30 ] was increased to 500 cu in (8.2 l) for the 1970 Eldorado. Стартирането на предно задвижване Елдорадо през 1967 г. като лично луксозно купе, с прост, елегантен дизайн – далеч от крайностите гръбна перка и Chrome на 1950-те години – даде Cadillac пряк конкурент за Линкълн и царски , и през 1970 г., продажбите на Cadillac гарнирани Chrysler е „за първи път. [29] Новите 472 CU в (7,7 л) двигател, който дебютира през 1968 година модел, проектиран за максимална потенциален капацитет от 600 Cu (9,8 л) [30] бе увеличен на 500 Cu (8,2 л) за Eldorado 1970. It was adopted across the model range beginning in 1975. Той беше приет през началото на моделната гама през 1975 година.

1960 Cadillac 1960 Cadillac

[ edit ] Low points, and recovery [ редактиране ] ниски точки и възстановяване

The 1970s saw vehicles memorable for their dimensions. 1970 видяха превозни средства, запомнящо се за техните размери. The 1972 Fleetwood was some 1.7 in (43 mm) longer in wheelbase and 4 in (100 mm) overall, compared to the 1960 Series 75 Fleetwood ; the entry-level 1972 Calais was 2.4 in (61.0 mm) longer than the equivalent 1960 Series 62 , on the same wheelbase. [ 31 ] Growth in weight and standard equipment demanded increases in engine displacement before the downsizing era set in later in the decade. От 1972 г. Fleetwood някои 1,7 (43 мм)-дълго междуосие и 4 (100 мм), като цяло, в сравнение с 1960 Series 75 Fleetwood ; влизането на ниво 1972 г. Кале е била 2,4 (61.0 mm) вече от еквивалента 1960 Series 62 , на една и съща колесна база. [31] растеж в теглото и стандартно оборудване поискаха увеличение на двигателя изместване преди съкращаването ера, по-късно през десетилетието. Performance waned after peaking at 400 hp (298 kW) (gross) and 550 foot-pounds force (750 N·m) of torque in the first year and further declined in 1971 and later years due to reductions in compression ratios necessitated by the advent of low-octane unleaded fuel and increasingly stringent emission requirements. Извършване отслабна, след пика на 400 к.с. (298 кВт), (бруто) и 550 крачно-лири сила (750 N · m) въртящ момент в първата година и допълнително е намалял през 1971 г., а по-късно години, поради намаляване на компресия съотношения, наложени от появата на ниско октаново безоловно гориво и все по-строги изисквания към емисиите. Despite record sales in 1973 and again in the late 1970s, Cadillac suffered from the malaise that set in the American auto industry in the late 1970s through to the late 1980s. Въпреки рекордни продажби през 1973 г. и отново в края на 1970, Cadillac страдат от неразположение, което в американската автомобилна индустрия в края на 1970 до края на 1980-те. This came from a slow response to government mandates for improved safety and lowered emissions and the high fuel prices of the time when foreign firms were making rapid improvements in all these areas. Това идва от бавната реакция на мандатите на правителството за подобряване на безопасността и понижава емисии, както и високите цени на горивата от времето, когато чужди фирми правеха бързи подобрения във всички тези области.

[ edit ] The Art and Science Era [ редактиране ] Наука и изкуство ERA

Cadillac Converj Cadillac Converj

Cadillac has resisted the trend towards producing „retro“ models such as the revived Ford Thunderbird or the VW New Beetle . Cadillac се противопостави на тенденцията към производство на „Ретро“ модели като възражда Ford Thunderbird или VW New Beetle . It has instead pressed ahead with a new design philosophy for the 21st century called „art and science“ [ 32 ] which it says „incorporates sharp, sheer forms and crisp edges – a form vocabulary that expresses bold, high-technology design and invokes the technology used to design it.“ Тя вместо да натиснат напред с нова философия на дизайна, за 21-ви век, наречен „Изкуство и наука“ [32], в което се казва „включва остри, стръмни форми и отчетливи ръбове – форма лексика, която изразява смели, високите технологии дизайн и се позовава на технологията, използвана за дизайна. “ This new design language spread from the original CTS across the line all the way up to the XLR roadster. Този нов дизайнерски език се разпространява от оригиналните CTS през демаркационната линия по целия път до роудстър XLR. Cadillac’s model line-up mostly includes rear- and all-wheel-drive sedans, roadsters, crossovers and SUVs. Модел на Cadillac линия до най-вече отзад и всички задвижващи колела седани, на роудстъри кросоувъри и ванове. The only exceptions were the front-wheel drive Cadillac BLS (which was not sold in North America) [ 33 ] and the Cadillac DTS , neither of which are still in production. Единствените изключения са с предно предаване Cadillac BLS (който не се продава в Северна Америка) [33] и Cadillac DTS , никоя от които са все още в производство. Many of these actively compete with respected high-end luxury cars produced by German and Japanese manufacturers. Много от тях активно се конкурират с уважавани от висок клас луксозни автомобили, произведени от немски и японски производители. The flagship of these efforts is the second-generation CTS-V, which is a direct competitor to the vaunted BMW M5.( http://www.roadandtrack.com/tests/comparison/2009-cadillac-cts-v-vs.-2008-bmw-m5-smg ) An automatic version of the CTS-V lapped the Nürburgring in 7:59.32, at the time a record for production sedans. [ 34 ] Флагманът на тези усилия е второто поколение на CTS-V, която е пряк конкурент на прехваленото BMW M5 ( http://www.roadandtrack.com/tests/comparison/2009-cadillac-cts-v-vs. -2008-BMW-M5-SMG ) Автоматично версия на CTS-V полочиха Нюрбургринг през 7:59.32, по времето, което е рекорд за производствени седани. [34]

Despite Cadillac’s re-invention, little work has been done with the Cadillac brand towards the end of the decade due to GM’s bankruptcy. Въпреки Cadillac Re-Invention, малко работа е направено с марка Cadillac към края на десетилетието, поради фалит на GM. A range topper based on the Cadillac Sixteen had been cancelled along with the Northstar engine replacement. Редица цилиндър, въз основа на шестнадесета Cadillac е бил отменен с подмяна на двигателя Northstar. With the STS and DTS scheduled to end production, Cadillac would be left without a proper range topper. С STS и DTS, планирани до края на производството, Cadillac ще бъде оставен без подходяща гама цилиндър. A small RWD sedan was in the works but reports suggested it would move to the Epsilon II platform and position below the CTS range. Една малка RWD седан е в предвидените работи, но доклади предложили, че ще се премине към платформата Epsilon II и позиция под CTS гама. However, Cadillac did commence with the second generation SRX in 2009. Въпреки това, Cadillac се започне с второто поколение на SRX през 2009 г.. The SRX is now based on the Theta Premium platform and is offered in either FWD or AWD. SRX е вече на базата на по Theta Premium платформа и се предлага в FWD или AWD.

Reports suggested the Escalade would move the Lambda platform in 2014 but it has since been revealed the Escalade will continue on its body-on-frame architecture with a redesign in 2013. Доклади предложи Escalade ще се движи на ламбда платформа през 2014 г., но оттогава бе разкрито Escalade ще продължи по своята тялото рамка архитектура, с редизайн през 2013 г.. A Lambda-based Cadillac will join the line to complement the next Escalade, which could possibly cost more than the current model. Ламбда-базирана Cadillac ще се присъединят към линията, за да допълнят следващата Escalade, който би могъл да струва повече от сегашния модел. Cadillac showcased the XTS Platinum concept in 2010 and announced intentions to build the FWD/AWD sedan on the Super Epsilon platform. Cadillac демонстрирани на XTS Platinum концепция през 2010 г., и обяви намеренията за изграждане на FWD / AWD седан на Super Епсилон платформа. Also, in late 2009, GM announced the upcoming 3-Series competitor, the ATS , will go into production on the RWD/AWD Alpha platform in 2013. Също така, в края на 2009, GM обяви предстоящия 3-Series конкурент, ATS , ще влезе в серийно производство на RWD / AWD Алфа платформа през 2013 г.. Reports have surfaced that GM had green lighted not only a Zeta based 7-Series competitor, but another Zeta based full-size based on the Sixteen concept. Се появиха доклади, че GM е зелен запали не само Зита базирана 7-Series конкурент, но друг Зита пълен размер въз основа на шестнадесетте концепция. The reports suggest the latter will carry a price tag of as much as $125,000 and will be positioned as Cadillac’s halo. Докладите показват, последната ще носи етикета с цената на толкова, колкото $ 125.000 и ще се позиционира като ореол Cadillac. It has also been revealed the next CTS, scheduled for 2013, will move to a long-wheelbase version of the upcoming Alpha platform. Тя също така разкри следващите CTS, насрочена за 2013 г., ще се движи с удължено междуосие версия на предстоящата платформа на Алфа. It is expected to grow in size and price and lose its coupe and wagon options. Това се очаква да нарасне по размер и цена и да губи своята купе и опции на вагоните. With that said, this would leave Cadillac with a full range of vehicles by the mid 2010’s. [ 35 ] [ 36 ] С това каза, това ще остави Cadillac с пълен набор от превозни средства от средата на 2010-те години. [35] [36]

[ edit ] In art and sculpture [ редактиране ] В изкуството и скулптура

Cadillac Ranch is a public art installation and sculpture in Amarillo, Texas . Cadillac Ranch е обществена инсталация изкуство и скулптура в Амарило, Тексас . It was created in 1974 by Chip Lord, Hudson Marquez, and Doug Michels, who were a part of the art group Ant Farm . Тя е създадена през 1974 г. от Чип Господ, Хъдсън Маркес, и Дъг Michels, които са били част от изкуството група Ant Farm . The art installation consists of older running Cadillac automobiles that were originally installed during 1974, and were either used or junk. Арт инсталация се състои от възрастни, работещи на Cadillac автомобили, които първоначално са били инсталирани през 1974 г., и са били използвани или боклуци. It represents a number of evolutions of the car line (most notably the introduction and discontinuation of the defining feature of early Cadillacs, the tail fin ) from 1949 to 1963, that are half-buried, nose-first in the ground at an angle corresponding to that of the Great Pyramid of Giza in Egypt. [ 37 ] The piece is a statement about the paradoxical simultaneous American fascinations with both a „sense of place“ – and roadside attractions, such as The Ranch itself – and the mobility and freedom of the automobile. [ citation needed ] То представлява броят на развитието на колата (най-вече въвеждането и прекратяване на определяща характеристика на началото на кадилака, опашната перка ) от 1949 до 1963 г., които са наполовина погребан, носи на първо място в земята под ъгъл, съответстваща на Голямата пирамида в Гиза в Египет. [37] парче е изявление за парадоксални едновременни на американските fascinations с „чувство за място“ – и крайпътни атракции, като например себе си Ranch и мобилността и свободата на на автомобила. [ цитиране необходими ]

A tribute to the Cadillac Ranch was featured in the Walt Disney and Pixar film Cars . В знак на почит до ранчото на Cadillac е включена в Walt Disney и Pixar филмови Cars . The fictional town of Radiator Springs sits at the edge of an area referenced on a map as the „Cadillac Range“, and throughout the movie, rock formations shaped like the upended cars can be seen as a horizon backdrop. Измисления град Радиатор Спрингс седи на ръба на площ, посочен на картата, като „Стара Cadillac“, и по време на филма, скални образувания, оформени като upended автомобили може да се разглежда като един хоризонт фона.

Вашият коментар