Историята на всяка марка

Kia

Kia Motors ( корейски : 기아 자동차, IPA: [ki.a] ), със седалище в Сеул , е вторият по големина автомобилен производител в Южна Корея , след Hyundai Motor компания , с продажби на над 1.4 милиона автомобила през 2010 г. [2 ] Компанията е частично собственост на Hyundai Motor Group и от август 2009 г. бе ръководен от Hyoung-Keun (Ханк) Лий. [3].

The word Kia derives from Korean words meaning „to arise to the world from Asia“. Kia Думата произлиза от корейски думи, означава „да възникнат в света от Азия“.

История

According to Kia Motors, the name „Kia“ derives from the Sino-Korean words ki („to come out“) and a (which stands for Asia ), it is roughly translated as „arise or come up out of Asia“ or „rising out of Asia“. [ 4 ] [ 5 ] Според Киа Моторс, името „Киа“ произлиза от китайско-корейските думи ки („да излезе“) и (което е съкращение за Азия), това е грубо се превежда като „да възникне или идват от Азия“ или “ се издига на Азия „. [4] [5]

Kia mixte frame bicycle Kia mixte рамката на велосипеда

South Korea’s oldest car company, Kia was founded on June 9, 1944 as a manufacturer of steel tubing and bicycle parts by hand – and has operated as one of the country’s Chaebols since. Най-старата автомобилна компания в Южна Корея, КИА е основан на 9 юни 1944 г. като производител на стоманени тръби и части за велосипеди с ръка – и работи като един от на Chaebols на страната, тъй като. In 1951 Kia began building complete bicycles. През 1951 Kia започва изграждането на цели велосипеди. In 1952, Kia changed its name from Kyungsung Precision Industry , [ 6 ] and later built motorcycles (starting in 1957), trucks (1962) and cars (1974). През 1952 г., Kia променя името си, от Kyungsung Precision Industry, [6] и по-късно построен мотоциклети (като се започне през 1957 г.), камиони (1962) и коли (1974). The company opened its first integrated automotive assembly plant in 1973, the Sohari Plant . Компанията отвори първите си интегрални автомобилния завод за сглобяване в 1973 г., растенията Sohari . Starting in 1986, in partnership with Ford , Kia produced several Mazda derived vehicles for both domestic sales in South Korea into other countries. Започвайки през 1986 г., в партньорство с Ford , Kia, произведени няколко на Mazda , получени превозни средства и за двете продажби на вътрешния пазар в Южна Корея в други страни. These models include the Pride (based on the Mazda 121 ) and Avella , which were sold in North America and Australasia as the Ford Festiva and Ford Aspire . Тези модели включват Pride (на базата на Mazda 121 ) и Avella , които са били продадени в Северна Америка и Австралия като Форд Festiva и Форд Aspire .

In 1992, Kia Motors America was incorporated in the United States. През 1992 г., КИА Моторс Америка е включена в Съединените щати. The first Kia-branded vehicles in the United States were sold from four dealerships in Portland, Oregon in February 1994. [ citation needed ] Since then, Kia expanded methodically one region at a time. Първите Kia-брандирани автомобили в САЩ са били продадени от четири дилърите в Портланд, Орегон през февруари 1994 година. [ редактиране ] От тогава, КИА разшири методично един регион в даден момент. Dealers in 1994 sold the Sephia , and a few years later the United States line expanded with the addition of the Sportage . Дилъри през 1994 г. продаде Sephia , а няколко години по-късно Съединените щати линия разширява с добавянето на Sportage .

During the Asian financial crisis , Kia declared bankruptcy in 1997; in 1998 Hyundai Motor Company acquired 51% of the company outbidding Ford Motor Company which had owned an interest in Kia Motors since 1986. [ 7 ] After subsequent divestments, [ 8 ] Hyundai Motor Company owns less than 50% of the company. По време на азиатската финансова криза , Kia обявена в несъстоятелност през 1997 г.; през 1998 г. Hyundai Motor компания придоби 51% от компанията, outbidding Ford Motor Company , която е собственост интерес в Kia Motors от 1986 г. [7] След последващи продажбата на активи [8] Hyundai Motor Дружеството притежава по-малко от 50% от компанията.

Since 2005, Kia has focused on the European market and has identified design as its „core future growth engine“—leading to the hiring of Peter Schreyer in 2006 as Chief Design Officer [ 9 ] and his subsequent creation of a new corporate grille known as the ‘Tiger Nose’. [ 10 ] [ 11 ] От 2005 г. насам, КИА се фокусира върху европейския пазар и е идентифицирала дизайн като ядро двигател на бъдещия растеж „, което води до наемането на Питър Шрайер през 2006 г. като главен дизайнер на [9] и последващо създаване на нова корпоративна решетка, известен като „Tiger Нос“. [10] [11]

In October 2006, Kia Motors America broke ground for Kia Motors Manufacturing Georgia in West Point, Georgia , representing a $1 billion USD investment for the company. [ 12 ] Kia Motors Manufacturing Georgia opened in February 2010, after Kia recorded its 15th consecutive year of increased US market share. [ 13 ] През октомври 2006 г., КИА Моторс Америка счупи земята за Kia Motors Manufacturing Грузия в Уест Пойнт, Грузия , което представлява един милион 1 млрд. долара щатски долара инвестиция за компанията. [12] Kia Motors Manufacturing Грузия отвори през февруари 2010 г., след Kia записва своя петнайсетия поредна година на увеличен пазарен дял в САЩ. [13]

[ edit ] Design emphasis [ редактиране ] Дизайн акцент

“ „ In the past, the Kia cars were very neutral. В миналото, КИА коли са много неутрални. When you saw one on the road, you didn’t really know if it was Korean or Japanese…I think it’s very important that you are able to recognise a Kia at first sight. Когато видях на пътя, не е наистина знам дали това е корейски или японски … Аз мисля, че е много важно, че сте в състояние да признае Kia на пръв поглед. ” „
—Peter Schreyer [ 14 ] Петер Шрайер [14]

Beginning in 2006 Kia identified design as its „core future growth engine“ – leading to the 2006 hiring of Peter Schreyer as Chief Design Officer. [ 9 ] Schreyer had previously worked at Audi (designing the Audi TT ) and Volkswagen and had won the Design Award of the Federal Republic of Germany . [ 15 ] В началото на 2006 г. Kia идентифицира дизайн ядро двигател на бъдещия растеж „, което води до наемане на 2006 г. на Петер Шрайер . като главен дизайнер на [9] Шрайер преди това е работил в Audi проектирането на Audi TT и Volkswagen и спечели дизайн Награда на Федерална република Германия . [15]

Schreyer has since been central to a complete restyling of Kia’s lineup, [ 16 ] overseeing design activities at Kia’s design centers in Frankfurt, Los Angeles, Tokyo and the Namyang Design Center in Korea. [ 17 ] Шрайер е, тъй като е в центъра на пълна restyling на гамата на КИА, [16] надзора на проектантски дейности в дизайнерски центрове на Kia във Франкфурт, Лос Анджелис, Токио и Проектиране Намянг център в Корея. [17]

With the Kee concept vehicle, shown at the Frankfurt Motor Show in 2007, [ 11 ] Kia introduced a new corporate grille [ 11 ] to create a recognizable ‘face’ for the brand. С Кий концептуален автомобил, показан на автомобилното изложение във Франкфурт през 2007 г. [11] Kia представи нов корпоративен решетка [11], за да създаде разпознаваема „лице“ за марката. Known as the Tiger Nose , Shreyer indicated he wanted „a powerful visual signal, a seal, an identifier. The front of a car needs this recognition, this expression. A car needs a face and I think the new Kia face is strong and distinctive. Visibility is vital and that face should immediately allow you to identify a Kia even from a distance.“ [ 11 ] Commenting on the new signature grille in 2009: „From now on, we’ll have it on all our cars“. [ 18 ] Известен като Тигър носа, Shreyer посочено, че иска „мощен визуален сигнал, печат, идентификатор. Предната част на колата се нуждае от това признание, този израз. Една кола се нуждае от лицето и мисля, че новото лице на Kia е силен и отличителен . Видимостта е от жизненоважно значение и че лицето трябва незабавно да даде възможност за идентифициране на Kia дори и от разстояние „. [11] Коментирайки новата предна решетка подпис през 2009 г.: „От сега нататък, ние ще го има на всички наши автомобили“ [ 18]

[ edit ] Affiliations and subsidiaries [ редактиране ] пристрастия и дъщерни дружества

[ edit ] Kia Motors Corporation [ редактиране ] Kia Motors Corporation

Kia Motors Corporation (KMC) was founded in 1944, is Korea’s oldest manufacturer of motor vehicles and is now a division of the Hyundai-Kia Automotive Group. KIA Motors Corporation (KMC) е основана през 1944 г., е най-старият корейски производител на моторни превозни средства и сега е подразделение на Hyundai-Kia Automotive Group. Over 1.5 million vehicles a year are produced in 13 manufacturing and assembly operations in eight countries which are then sold and serviced through a network of distributors and dealers covering 172 countries. Над 1,5 млн. превозни средства годишно се произвеждат в 13 производствени бази в осем страни, които след това се продават и обслужват чрез мрежа от дистрибутори и търговци от 172 страни. Kia today has over 42,000 employees worldwide and annual revenues of over US$14.6 billion. Kia днес има над 42,000 служители по целия свят и годишни приходи от над $ 14,6 милиарда. It is the major sponsor of the Australian Open and an official automotive partner of FIFA – the governing body of the FIFA World Cup. Тя е основен спонсор на Australian Open и официален автомобилен партньор на ФИФА – управителното тяло на FIFA World Cup. Kia Motors Corporation’s brand slogan is „The Power to Surprise“. На марката лозунг на КИА Моторс Корпорейшън „Силата да изненадваш“.

[ edit ] Kia Motors America [ редактиране ] КИА Моторс Америка

Kia Motors America (KMA) is the American sales, marketing and distribution arm of Kia Motors Corporation based in Seoul, South Korea. Kia Motors America (KMA) е американската ръка на продажбите, маркетинга и дистрибуцията на Kia Motors Corporation със седалище в Сеул, Южна Корея. KMA offers a complete line of vehicles through more than 640 dealers throughout the United States. КМА предлага пълната гама от превозни средства чрез повече от 640 дилъра на територията на Съединените щати. For 2008, KMA recorded its 14th consecutive year of increased US market share. За 2008 г. KMA записа 14-та поредна година на увеличаване на американския пазарен дял. In August 2009, Kia was the 8th-best selling automotive brand in the United States, outselling makes like Chrysler and Mazda . През август 2009 г., Kia е осмата най-продаваната автомобилна марка в САЩ, outselling марки като Chrysler и Mazda .

In November 2009, Kia started production at the first US Kia Motors plant, Kia Motors Manufacturing Georgia in West Point . През ноември 2009 г., Kia започна производството на КИА Моторс първият американски завод, на Kia Motors Manufacturing Грузия в Уест Пойнт . The facility is building the 2011 Kia Sorento crossover vehicle and the 2012 Kia Optima sedan. Съоръжението се изгражда за 2011 Kia Sorento кросоувър превозно средство и 2012 КИА Оптима седан.

[ edit ] Kia Motors Europe [ редактиране ] Kia Motors Europe

Kia Motors Europe (KME) is the European sales and marketing division of Kia Motors Corporation (KMC). КИА Моторс Европа (KME) е европейски продажби и маркетинг разделение на Kia Motors Corporation (KMC). In 2007 KME moved from its previous location at Hauptstrasse 185, Eschborn, Frankfurt to a new purpose built facility adjacent to the Messe in Frankfurt city centre. През 2007 г. KME преместени от предишното си местоположение в Hauptstrasse 185, Eschborn, Франкфурт на нова цел построена съоръжение в непосредствена близост до Messe в Франкфурт на центъра на града.

From 1995 to 1999 Kia produced left and right hand drive versions of the Sportage SUV at the Karmann factory in Germany. От 1995 г. до 1999 Kia произведе волан левия и десния версии на SUV Sportage в Karmann завод в Германия. From 1999 until production of the model ceased in 2003, all Sportage production reverted to South Korea. От 1999 г. до преустановяване на производството на модела през 2003 г., всички Sportage производство върна в Южна Корея.

Kia began exporting cars to Europe in mid 1991, initially selling just the Pride mini-car. Kia започнал да изнася автомобили за Европа в средата на 1991 г., първоначално се продават само Pride мини-кола. It initially proved popular with buyers but sales fell towards the end of the decade and the end of production was finally announced in May 2000, with its successor—the Rio —not going on sale for another year. Той първоначално се оказа популярен с купувачите, но продажбите паднаха към края на десетилетието и края на производството е най-накрая обяви през май 2000 г., с неговия наследник – Рио – не ще се продава за още една година.

By the end of 1991, Kia had sold nearly 1,800 Prides in the United Kingdom. До края на 1991 г., Kia е продала близо 1800 гордее в Обединеното кралство. The first full year, 1992, saw that figure double, and in 1993 it increased again to nearly 5,500. Първата пълна година, 1992 г., видях, че фигурата двойни, и през 1993 г. отново нарасна до близо 5500.

The European range expanded in 1994 when Kia began importing the larger Mentor , a range of medium sized hatchbacks and sedan which were marketed as cheap and well-equipped alternatives to the likes of the Ford Escort and Vauxhall/Opel Astra . Европейската гама се разширява през 1994 г., когато Kia започва внос на по-голяма Mentor , редица средни хечбек и седан, които са били пуснати на пазара като евтини и добре оборудвани алтернативи на компании като Ford Escort и Vauxhall / Opel Astra .

A facelift in 1999 saw the Mentor name retained for the saloon, but the hatchback was renamed Shuma . Фейслифт през 1999 г. видях името на наставника, задържани за лимузина, но хечбека е преименуван на Шума . These models remained on sale until 2004, when the newer Cerato was launched and gave Kia one of its first serious competitors for mainstream brands. Тези модели остана в продажба до 2004 г., когато бе стартирана нова Cerato и даде Kia една от първите си сериозни конкуренти за масовите марки.

The Sportage SUV range, first sold in 1995, has been popular across Europe, but since 2002 Kia has gained more sales in this market thanks to the launch of the larger Sorento . SUV Sportage гама, продадени за първи път през 1995 г., е бил популярен в цяла Европа, но от 2002 г. насам Kia спечели повече продажби на този пазар, благодарение на пускането на по-големия Sorento .

Despite Kia’s range increasing from one car as late as 1993 to three cars by the end of 1995, British sales actually decreased in that period, from nearly 5,500 in 1993 to less than 4,000 the following year. Въпреки гама на Kia се увеличава от една кола, като едва през 1993 г. до три коли от края на 1995 г., британските продажби всъщност са намалели през този период от почти 5500 през 1993 г. по-малко от 4000 през следващата година. In 1998, Kia’s future in Britain was thrown into serious doubt when it sold less than 3,000 of its whole range – the worst in any full year on the British market. През 1998 г. е бил хвърлен в сериозно съмнение бъдещето на Kia във Великобритания, когато го продават по-малко от 3000 на цялата си гама – най-лошото във всяка пълна година на британския пазар.

Kia did not enter Europe’s large family car market until the launch of its Credos four-door sedan in 1999. Kia не влиза в голям семеен автомобил на пазара в Европа до стартирането на своите убеждения седан с четири врати през 1999 година. This car was similar in size to the Ford Mondeo and Opel/Vauxhall Vectra , but on its launch was actually cheaper to buy than the smaller Focus and Astra . Тази кола е сходна по размер на Ford Mondeo , Opel / Vauxhall Vectra , но на старта си е всъщност по-евтино да купуват от по-малкия Focus и Astra . It had a spacious interior, large boot, competitive asking price and high equipment levels, but it had little more appeal to sway buyers away from established European brands like Ford of Europe , Vauxhall/Opel , Citroën and Peugeot . Той имаше просторен интериор, голям багажника, конкурентна цена и високи нива на оборудване, но имаше малко повече обжалване да се люшка купувачи от утвърдени европейски марки като Ford на Европа , Vauxhall / Opel , Citroen и Peugeot . Its successor, the Magentis , launched in 2001, was still nowhere near as popular as Kia might have hoped it would be. Неговият наследник, Magentis , лансирана през 2001 г., все още е много далече от толкова популярни, като на Kia може да се надяваме, че ще бъде.

Kia entered the MPV market in 1999 with the Sedona . Kia влезе в MPV пазар през 1999 г. с Седона . On its launch, it was the cheapest full-size people carrier on sale in the United Kingdom. От старта си, това е най-евтиният пълен размер хора превозвач за продажба в Обединеното кралство.

With the range expanded by 1999, sales for that year reached almost 6,400 – more than double the previous year’s total. С гамата се разширява с 1999 г., продажбите за тази година достигна почти 6400 – два пъти повече от предходната година общо. That annual sales figure had almost been matched in 2000 by the end of May, reflecting Kia’s growing popularity with British buyers. [ 19 ] By 2009, Kia was firmly established as a popular brand in Britain, when sales broke the 50,000 barrier for the first time and the brand now had a share of more than 2% in the new car market. Този годишен продажбите цифра е почти са съчетани през 2000 г. до края на май, отразява на Kia нарастващата популярност с британските купувачи. [19] До 2009 Kia е твърдо установена като милион популярната марка във Великобритания, когато продажбите избухва на 50 000 бариера за първи път време и марката вече има дял от повече от 2% в новия автомобилен пазар. The Picanto was the most popular single model with nearly 17,000 sales. [ 20 ] Моделът Picanto е най-популярен сингъл модел с близо 17000 продажбите. [20]

[ edit ] Kia Defense [ редактиране ] Kia отбраната

Kia Motors has specialized in the production of military vehicles with variants and other transportation equipment and by supplying them as a sole maker of military vehicles designated by the South Korean Government since 1976, when Kia Heavy Industry Co., Ltd was established. КИА Моторс е специализирана в производството на военни превозни средства с варианти и други транспортни съоръжения, както и от доставката им като единствен производител на военни превозни средства, определени от правителството на Южна корейски от 1976 г. насам, когато Kia Heavy Industry Co, Ltd е създадена. Kia is currently designing a Kaiser Jeep M715 -type vehicle named the KM450 for the South Korean Army on license from the US Government. Kia в момента е разработването на Kaiser Jeep M715 тип превозно средство, име на KM450 за Южна корейската армия на лиценз от правителството на САЩ. KIA Defense produces six vehicles: KIA отбраната произвежда шест превозни средства:

  • KM42 half ton to three quarter ton variants of the M715 KM42 1/2 тон три варианта четвърт тон на M715
  • KM-45 modern variant of the M715 KM-45 съвременен вариант на M715
  • KM-25 variant of the M35 2-1/2 ton cargo truck KM-25 вариант на 2-1/2 M35 камион тона товари
  • KM-50 variant of the M809 Truck both as 5 ton and 7 ton variants KM-50 вариант на M809 на камиона, както като 5 тона и 7 т варианти
  • KM-100 8×8 heavy tactical truck KM-100 8 × 8 тежки тактически камион
  • K53 similar to the Swedish BV amphibious tracked vehicle K53 подобен на шведския BV „Амфибия“ проследяват превозно средство

[ edit ] Facilities [ редактиране ] съоръжения

Kia Motors Manufacturing Facilty in West Point, Georgia , USA. КИА Моторс на производство Facilty в Уест Пойнт, Джорджия , САЩ.

Most of Kia’s main plant locations are in South Korea: Повечето от основните места завод на КИА в Южна Корея:

Kia also has facilities in Malaysia, Slovakia, China, Vietnam, and the United States: Kia също така има съоръжения в Малайзия, Словакия, Китай, Виетнам и САЩ:

[ edit ] Current models [ редактиране ] настоящите модели

[ edit ] Passenger cars [ редактиране ] Леки автомобили

[ edit ] SUVs and vans [ редактиране ] джипове и микробуси

[ edit ] Commercial vehicles [ редактиране ] Превозни средства с професионално предназначение

  • K2700/Strong/3000S/2500TCI- KMC only K2700/Strong/3000S/2500TCI- KMC само
  • K4000s – KMC only K4000s – KMC само
  • AM928 – KMC only AM928 – KMC само
  • Granbird – KMC only Granbird – KMC

[ edit ] Electric vehicles [ редактиране ] Електрически превозни средства

Kia Forte Hybrid. Kia Forte Hybrid.

Kia plans mass-production of the Kia Sportage all-electric Crossover ; it has unveiled the Kia Venga and Kia Pop city car , which incorporate SK Energy ‘s lithium-ion batteries. [ citation needed ] КИА планира масово производство на Kia Sportage всички електрически Crossover , разкри на Kia Venga и Kia Pop градски автомобил , които включват SK енергия литиево-йонни батерии [ цитиране необходими ]

[ edit ] Hybrid electric vehicles [ редактиране ] Хибридни електрически превозни средства

Kia unveiled hybrid electric concept cars at the 2008 Paris Motor Show : [ 21 ] Kia представи хибридни електрически концептуални автомобили на автомобилното изложение в Париж през 2008 г. : [21]

[ edit ] Previous models [ редактиране ] По-стари модели

[ edit ] Concept cars [ редактиране ] концептуални модели

Вашият коментар