Историята на всяка марка

Nissan

                                               

Nissan Motor Company Ltd обикновено съкратен до Nissan е мултинационална автомобилен производител със седалище в Япония. Това е основен член на групата на Nissan , но е станала по-независими след преструктурирането си под Карлос Госн(CEO).

 Той по-рано на пазара превозни средства под търговската марка “ Datsun „и е един от най-големите производители на автомобили в света. На 2011 г. Централата на компанията се намира в Ниши-Ку, Йокохама . През 1999 г. Nissan влезе два начина алианс с Renault SA от Франция, която притежава 43,4% от Nissan, а Nissan притежава 15% от акциите на Renault, като на 2008. Текущия пазарен дял на Nissan, заедно с Хонда и Тойота , в американските автомобилни продажби представляват най-голямата на автомобилни фирми, базирани в Азия, които са били все по-често да накърнява доминираща в базираната в САЩ „Голямата тройка“, състояща се от General Motors (GM) , Ford и Chrysler . В родния си пазар, Nissan стана втората по големина производител на автомобили през 2011 г., надминавайки Honda и Toyota все още много Доминиращата. Заедно с нормалната си гама от модели, Nissan също така произвежда гама от луксозни модели на марката като Infiniti.

Нисан VQ двигатели , V6 конфигурация, е включен сред 10-те най-добри двигатели на Уорд в продължение на 14 поредни години.

История

Началото на името Datsun от 1914

 

Nissan Модел 70 Phaeton 1938 г.

 

Nissan свят седалище в Ниши-Ку , Йокохама

Masujiro Хашимото основава Kwaishinsha Моторни кола Работи през 1911 година. През 1914 г., компанията произвежда първата си кола, наречена DAT.

Името на новата кола е акроним на фамилни имена на инвеститорите на компанията :

  • Kenjiro D
  • Rokuro A
  • Meitaro T

Той е преименуван на Kwaishinsha Motorcar Ко ООД през 1918 г., и отново, за да Motorcar Co. DAT през 1925 година.DAT Motors са произвеждали камиони, в допълнение към DAT и Datsun леки автомобили.По-голямата част от продукцията си бяха камиони, които се дължат на почти несъществуващ потребителския пазар за леки автомобили по това време. Започвайки през 1918, първите ДАТ камионите били предназначени за военния пазар.Това беше най-ниското търсене на военния пазар през 1920 година, които доведоха до DAT да се слеят през 1926 г. с втората най-успешна Япония производител на камиони, Jitsuyo Motors.

През 1926 г. базираната в Токио DAT Motors се слива с Осака -Jitsuyo Jidosha Co, Ltd. известен още като Jitsuyo Motors (създадена 1919 г., като Kubota дъщерно дружество) да стане DAT Automobile Производство Ко ООД в Осака до 1932. Jitsuyo Jidosha започва да произвежда триколесно превозно средство със затворена кабина, наречен Gorham през 1920 г., и през следващата година с четири колела версия от 1923 до 1925 г., компанията произвежда леки автомобили и камиони под името на Лила.

През 1931 г., DAT излезе с нов по- малка кола , първата „Datson“, което означава „Син на DAT“. По-късно през 1933, след като Nissan поема контрола на DAT Motors, последната сричка Datson е променено на „слънце“, защото „син“ също така означава „загуба“на японски, по този начин името “ Datsun “

През 1933 г. името на компанията е Nipponized Jidosha-Seizo Ко ООД „Автомобилна Производство Ко ООД“) и е преместен в Йокохама .

Името Nissan,използвано за първи път през 1930

През 1928 г., Yoshisuke Aikawa основава холдинговата компания Nippon Sangyo (Япония Industries и Nippon Industries).“Името Нисан възниква през 1930 г., като съкращението“ използвани на токийската стокова борса за Nippon Sangyo. Това дружество е известният Нисан “ Zaibatsu „(комбиниране), която включва Tobata Casting и Hitachi.По това време Нисан контролирали леярните и бизнеса с авто части, но Aikawa не навлиза на автомобилния пазар до 1933 г.

 Nissan в крайна сметка е нараснал и включва 74 фирми, и се превърна в четвъртият по големина в Япония по време на Втората световна война.

През 1930 г. Aikawa закупили контролиране (?) Акции в DAT Motors, и след това през 1933 г. се слива Tobata Кастинги автомобилни части отдел с DAT Motors.Както Tobata Кастинг е компания Nissan, това е началото на производство на автомобили на Nissan.

Нисан Моторс основан през 1934 г.

През 1934 г., Aikawa „разделени разширената автомобилни части подразделение на Tobata Кастинг и го включиха като нов филиал, който е нарекъл Nissan Motor (Nissan)“. Нисан Мотор Ко ООД. Акционерите на новата компания обаче не бяха ентусиазирани за перспективите на автомобила в Япония, така Aikawa купи всички на Кастинг Tobata акционерите (с главни от Nippon индустрии) през юни 1934.По това време Нисан Моторс действително става, собственост на Нипон Сангво и Hitachi.

Нисан са произвеждали камиони, самолети и двигатели за японската армия. Главният завод на компанията бива преместен в Китай, след като земята била усвоена от Япония. Заводът произвеждал за нуждите на японската армия, докато той е бил заловен от американските и руските сили.От 1947 до 1948 г. компанията е наречен Nissan Heavy Industries Corp.

Nissan началото на американската връзка

DAT е наследил Kubota е главен дизайнер, американски Уилям Р. Горъм.Това, заедно с вдъхновяващо 1908 посещения Aikawa за Детройт , е да окажат голямо въздействие върху бъдещето на Nissan.

Въпреки че винаги е било намерението на Aikawa да използва авангардни с автоматична технология от Америка, тя е Горъм, която е извършила плана.Всички машини, превозни средства дизайн и дизайн на двигатели първоначално дойде от САЩ.Голяма част от инструментална екипировка идват от фабриката Греъм и Нисан са имали лиценз Греъм, при които са направени камиони.Машината е внесено в Япония от Mitsubishi от името на Nissan, който влезе в първата фабрика на Йокохама, за да произвеждат коли.

Austin Motor Company

В началото на 1950 г., Nissan си партнира с утвърдена европейска компания, за да получат достъп с автомобил в крак с времето и дизайн на двигателя.Nissan избра Остин на Обединеното кралство, което по-късно стана британски Motor Corporation, чрез сливането му с Морис и др. Nissan започна изграждането на Остин 7s през 1930 г., въпреки че легитимността на лиценза им по това време се обсъжда. След успеха на Nissan, Hino и Isuzu да си партнира с Рено и Хилман.

През 1952 г. Nissan Motor компания на Япония влезе в правно споразумение с Остин, за Nissan, за да се съберат 2000 Austins от внесените частично сглобени набори и ги продават в Япония под марката Остин. Споразумение, призова за Nissan, за да направи всички Остин части на местно ниво в рамките на три години, цел Nissan изпълнени.Nissan произвеждат и продават Austins в продължение на седем години. Споразумението също така даде Нисан права за използване на патентите на Остин,, Nissan използвани в разработването на собствените си двигатели за неговото Datsun линия на автомобили.През 1953 г. Великобритания вградени Austins са сглобени и продадени, но от 1955 г., Остин А50 – напълно изградена от Nissan и с участието на малко по-голямо тяло с новия 1489 куб.см. двигател е на пазара в Япония.Nissan на 20,855 Austins от 1953-1959.

Нисан ливъридж Остин патенти за по-нататъшно развитие на собствените си модерен дизайн на двигателя миналото какво Остин A- и B-семейни , предлагани дизайн.Върхът на Остин, получени от двигатели е новият дизайн на серия двигатели през 1967 година. Също така през 1967 г. Нисан представи новата си високо развита четири цилиндрови режийни CAM (OHC) Nissan L двигател , който докато подобна на Mercedes-Benz OHC дизайн е изцяло нов двигател, проектиран от Nissan. Този двигател захранва новата Datsun 510 , която спечели отношение на Nissan в света седан на пазара. След това, през 1969 г. Nissan представи Datsun 240Z спортен автомобил, който използва шест-цилиндров вариант на серията L двигател.240Z беше незабавно усещане и вдигна Nissan световна класа статус в автомобилния пазар.

Сливането с главната компания Motor

 

1966 Принц R380 състезател

През 1966 г. Nissan се сля с компанията на принца Motor, която по-луксозни автомобили, включително Nissan Skyline и Nissan Глория, в своя избор.Името на принц е изоставена и последователни силуети и Glorias носи името Nissan.“Принц“, е била използвана в японската Нисан автокъща „Нисан Принс Магазин“ до 1999 г., когато „Нисан Red етап“ го заменя.Nissan Red самата сцена е била заменена от 2007 г. насам. Превозните средства, които са в резултат на княз производство и развитие, като Глория и Skyline живее в международно установена марка Infiniti.

Външната експанзия

 

1971 Datsun 240Z (американския модел) в зелен металик

През 1950-те, Nissan реши да разшири дейността си в световните пазари. Nissan управление осъзнах, на Datsun малък автомобил линия ще запълни една незадоволена потребност в пазари като Австралия и най-големия автомобилен пазар в света, Съединените щати. Те първо показа автомобили на 1959 Los Angeles Auto Show и продал няколко години в Съединените щати.Дружество, учредено дъщерно дружество на САЩ, Nissan Motor Corporation, САЩ, през 1959 г., оглавяван от Ютака Катаяма.Nissan продължава да се подобрява своите седани с най-новите технологични подобрения и шикозен италиански стайлинг в спортни автомобили, като Fairlady Datsun роудстъри състезанието спечели 411 серии, Datsun 510 и от световна класа Datsun 240Z, и от 1970 г., те са станали един от най-големите износители в света на автомобилите.

 

2010 Nissan Maxima SV Sport

 

Nissan GT-R

В резултат на петролната криза през 1973 г., потребителите по цял свят (особено в доходния пазар на САЩ) започна да превръща в бързо нарастващия брой на висококачествени малки автомобили на икономиката.За да отговори на нарастващото търсене, компанията построи нови заводи в Мексико, Австралия, Тайван и Южна Африка.

Пиле данък „от 1964 г. сложи 25% данък от вносни търговски ванове.В отговор, Nissan, Toyota Motor Corp. и Honda Motor Co. започва изграждането на заводи в САЩ в началото на 80-те години.

Nissan първоначален монтаж растение, в Смирна, щата Тенеси, в първото изграждат само камиони, като на 720 и Hardbody, но оттогава се разшири, за да произведе няколко автомобила и SUV линии, включително Altima, Maxima, Xterra и Pathfinder.Един двигател за растителна в Decherd, Тенеси, и най-скоро втори завод за сглобяване в Кантон, Мисисипи.

През 1998 година Nissan обяви, че продава един от централата си сгради на Mori Group за $ 107,8 милиона.

С цел преодоляване на износните мита и разходите за доставка на своите европейски клиенти, Nissan предстоящи за създаване на завод в Европа. След обстоен преглед, Съндърланд в северната част на Англия, бе избрана за местната наличието на високо квалифицирана работна ръка и позицията му в близост до големи пристанища.Заводът е завършен през 1986 г. като дъщерно дружество на Nissan Motor Manufacturing (UK) Ltd. 2007 г., е 400,000 превозни средства годишно, на брега силно желаната титла от най-продуктивните завод в Европа.

 Финансови затруднения (приближава милиарди) в Австралия в края на 1980, причинени Nissan да прекратят производството си там. Поради “ бутона план“ на австралийския операция е уникален, колкото продукти Нисан пребоядисаха както от General Motors Холдън: на Pulsar като Holden Astra) и Форд: на Bluebird като Ford Corsair).

През 2001 г. създава завод в Бразилия, през 2005 г., Nissan настройка операции в Индия, чрез дъщерното си дружество Nissan Motors Индия Pvt. Ltd.С глобалната съюза си партньор Renault, Nissan ще инвестира $ 920 милиона, за да създаде едно производствено съоръжение в Ченай, за да се погрижат за индийския пазар, както и база за износ на малки автомобили в Европа.

Nissan продаде близо 520 хиляди нови превозни средства в Китай през 2009 г. в джойнт венчър с Dongfeng Motor, и има за цел за 1 милион в 3 или 4 години. За да се постигне тази цел, Dongfeng-Nissan се разширява производствената си база в Гуанджоу, което ще стане най-голямата фабрика на Nissan по целия свят по отношение на производствения капацитет при завършване.

Връзка с компанията Форд Мотор

От 1993 г. до 2002 г., Nissan си партнира с Ford за пускане на пазара на Меркурий селянин и Nissan Quest.Двата минивана са произведени с едни и същи части и са почти идентични, като изключим няколко козметични разлики.През 2002 г. Ford прекратява селянин, за да направи място за неговото Freestar и Monterey.Nissan извади нова версия на Quest през 2004 г., който е проектиран в къщата и вече не носи никаква връзка с модели на Ford.

През 1992 г. Nissan поднови своя Terrano задвижване на четирите колела, което е козметично и механично идентични с Maverick Ford.И двете коли са били построени в Испания. Въпреки че на Maverick е преустановено през 1998 поради разочароващи продажби на Nissan Terrano е силен продавача и остава в производство до 2005 г., когато бе заменен от Nissan Pathfinder.

Камион

2006 Nissan Titan King Cab

Nissan Titan е въведена през 2004 г., като в пълен размер, пикап, произведени за пазара в Северна Америка, камион споделя опъната Nissan платформа F-Alpha с Nissan Armada и на Infiniti QX56 SUV модели.

Titan разполага с 32 клапана 5,6 L VK56DE V8 двигател, който генерира 317 к.с. и е способен на носачите приблизително £ 9500.Titan идва в четири основни нива на оборудване: XE, SE, Pro-4X, и LE, че за 2011 г. ще бъде S, SV, PRO-4X и SL нива са комбинации от функциите, предлагани на камиона.Той е бил регистриран на Edmunds.com като най-доброто в пълен размер камион. Титан е номиниран за Северна Америка Камион на годината за наградата за 2004 година.

Алианс с Renault

През 1999 г. с Nissan пред сериозни финансови затруднения, Nissan влезе съюз с Renault SA от Франция.

Подписан на 27 март 1999 г., Алиансът Renault-Nissan е първата от рода си, включваща японски и френски производител на автомобили, всеки от които с различния си корпоративна култура и идентичност на марката. През същата година, Renault е назначил свой Главен операционната Карлос Госн, като главен оперативен директор на Nissan и взе 22,5% от акциите на Nissan Diesel. По-късно същата година, Nissan уволнен топ японски мениджъри.

 Алиансът Renault-Nissan се разви през годините на Renault държи 44,3% от акциите на Нисан, а Нисан притежава 15% от акциите на Renault, което не дава Nissan представителство на глас или борда, поради правното ограничение във Франция.

Според главен изпълнителен директор Госн, „Възраждане Nissan план“ (НПР), компанията е отскочи в това, което много водещи икономисти смятат за един от най-зрелищните корпоративни обрати в историята, издигайки Нисан да записва печалба и една драматична съживяване на двете си Nissan и Infiniti модел състави. През 2001 г. компанията започна Nissan 180, се възползва от успеха на НПР.Целите, поставени със 180 са допълнителна продажба на 1 млн. коли, постигането на оперативните маржове на 8%, и че имат нулеви автомобилни дългове.Госн е признат в Япония за обрат на компанията в средата на болните японската икономика.Госн и Nissan обрат, бяха представени в японска манга и популярната култура. Неговите постижения в областта на съживяване на Nissan са отбелязани от японското правителство, който го наградил с медал за Япония с Blue Ribbon през 2004 г.

Разширяване на Алианса да включва Daimler и Renault

Nissan Motors новата централа в процес на изграждане през април 2008 г.

На 7 април 2010 г., Daimler AG размениха 3.9% дял от своите стопанства за 3.9% от Nissan и Renault.Това Тройния съюз дава възможност за увеличаване на споделяне на разходите за технологии и развитие, насърчаване на глобалното сътрудничество и взаимно развитие.съюз с Daimler се смята, че има фокус върху батерия / електрическа технологии.

Nissan Motor Co срещу Nissan Computer Corporation

През декември 1999 г., съдебни действия се образува от Nissan Motors търси $ 10,000,000 обезщетение от Узи Нисан, президент на Nissan Computer.През декември 2002 г. Узи Nissan е предаден на съдебна забрана за ограничаване на използването на името на Нисан и на на домейни Nissan.com и Nissan.net, които той притежава.

През 2004 г. Деветия съд Circuit апелативен, позволи Nissan Computer да обжалва делото, което доведе до обръщане на някои от констатациите, по-рано в полза на Nissan Motors.

На 5 февруари 2008 г. крайните Страшния съд е вписано за случая, Nissan с компютър, се възлага на разходите и преобладаващите никоя от страните. Веднага след решението, Nissan Motors подава заявление за търговска марка Компютърно оборудване през март 2008 г. -гледани от някои като опит да придобие домейн чрез UDRP арбитражен комитет, процедурата, която често намира в полза на притежателите на търговски марки.

Последни новини

 

Настоящият главен изпълнителен директор Карлос Гон е заверена със съживяването на Nissan

През 2010 г. Nissan обяви, че неговата хибридна технология вече не се основава на Toyota.

На 7 април 2010 г., Daimler AG размениха 3.9% дял от своите стопанства за 3.9% от Nissan и Renault.Тази тройна алианса дава възможност за споделяне на разходите за технологии и развитие, насърчаване на глобалното сътрудничество и взаимно развитие.

Забележка Nissan Qashqai във Великобритания се произвежда в фабриката на Обединеното кралство в Съндърланд, Tyne & Wear. На 9 януари, 2009 г., беше обявено, че 1200 работни места, да бъде нарязан във Съндърланд завод. Решението е обвинен по икономически причини, включително спад в кола продажна пазара.“Старши вицепрезидент на Nissan за производство в Европа, Тревър Ман, каза, че компанията е „дясно-оразмеряване на нашите операции за търсенето на пазара“.

Nissan също произвежда автомобили в завода си в Roslyn, близо до Претория, Южна Африка.

Nissan Северна Америка премести централата си от Гардена, Калифорния, за да Нешвил , Тенеси през юли 2006 г.. А новата централа, Nissan Северна и Южна Америка, бе посветен на 22 юли, 2008, в Готини Спрингс (Нешвил, щата Тенеси).Приблизително 1500 служители работят в съоръжението.

На 30 юни 2006 г., General Motors свика извънредно заседание на борда, за да обсъдят предложения от акционера Кърк Kerkorian за формиране на алианс между GM и Renault-Nissan.На 4 октомври 2006 г., обаче, GM и Nissan прекратява преговори, защото пропастта между двете компании, свързани с компенсация на GM от Nissan.

На 17 май 2006 г. Nissan пуска хибриден камион Атлас 20 в Япония.Той пусна Cabstar хибриден камион на 2006 г. Хановер панаир.

Централният офис на фирмата се премества от гърба Токио, за да Йокохама през август 2009.

На 23 февруари 2008 г. държавно управление Тамил Наду (Индия) подписаха меморандум за разбирателство (MoU) с консорциум автоматично производство, Mahindra Renault-Nissan, за да се създаде производствена единица в Oragadam в предградията Ченай.

Консорциум, състоящ се индийски автоматично основен Mahindra и Mahindra, Renault (Франция) и Nissan (Япония) ще започне с първоначална инвестиция от Rs4000 Crore за производство на близо 50000 трактори всяка година, различни от автомобили, полезни средства и резервни части. Очаква се проектът да увеличи брутния вътрешен продукт (БВП) на Тамил Наду Rs18, 000 Crore годишно, като същевременно осигуряват 41,000 работни места.

Nissan започна разработването на автомобили с горивни клетки (FCVs) през 1996 г. и започна ограничени продажби на лизинг от X-Trail FCV в Япония през фискалната 2003 година.

През 2002 г. Тойота и Нисан са съгласни за вратовръзка-нагоре по отношение на хибридните технологии, а през 2004 г., Nissan представи хибриден прототип на Altima.

Превозно средство

На 2 март 2010 г. Nissan обяви изтеглянето на 540,000 превозни средства, за да се определи спирачни педали и газови уреди.Спирачния педал изземване засяга 179,000 превозни средства в САЩ и около 26000 в Близкия Изток, Канада, Русия и няколко други страни.

Някои от 2008 до 2010 автобусче Нисан Титан, Infiniti QX56 и Nissan Armada Спортни Нови автомобили, както и около 2008 г. и 2009 г. Нисан Куестове миниванове се припомни.

Nissan също обяви изтеглянето на няколко модела на камиони и ванове, включително 2004-2006 Armadas и титаните, на 2005-2006 Infiniti, QX56s, и граници, следотърсачите и Xterras, направени през август 2003 г. и юни 2006.Оттеглянето е направено в отговор на риск, че електрически релета в модулите за управление на двигателя за тези превозни средства могат да не успеят, вероятно превръщането на двигател неизползваеми. Изтеглянето засяга около 2,200,000 автомобили в световен мащаб.

През май 2011 г., САЩ National Highway администрация за безопасност на движението започна разследване на 2007 и 2008 Altimas над изтичане въпроси, които могат да доведат до изтегляния.

Екологични рекорди

 

Nissan Leaf на 2010 Auto Show Вашингтон, където бе обявен за носител на Зелената 2010 коли Vision Award от Зелената вестник автомобил.

Преди да обяви за Nissan Leaf, Nissan Motors не са имали специални околната среда в миналото, поне що се възприемат спрямо неговата конкуренция.Това може да се промени в бъдеще поради нов акцент върху развитието, производството и маркетинга на електрически автомобили. Nissan планира да продава електрически автомобили в САЩ крайбрежните пазарите до декември 2010 г., а до юни 2011 г. в САЩ интериор.Компанията твърди, EV модел, Nissan Leaf, има максимална скорост от 90 mph (140 км / ч) и може да стигнат 100 мили с едно зареждане.Той се очаква да бъде осем часа, за да зареждате колата напълно.Автомобил на Nissan използва литиево-йонна батерия.Превозното средство е предназначено за кратки разстояния, и не е предназначен за замяна на традиционните автомобили за дълги пътувания.Както и с други електрически автомобили тези продукти от Nissan не да емитират замърсители от тяхната отработените газове.Забранява се замърсяването, участва в тяхната работа, ще дойде от производството на електрическа енергия, необходима за зареждане на автомобила, в зависимост от вида на съоръжението за производство на електроенергия.Nissan е избрал да развие 100% електрически автомобили, а не за биогорива или етанол работи автомобили, въз основа на анализ на разходите.На 12 май 2009 г., Nissan обяви, че компанията ще произвежда електромобили най- Oppama растение от есента на 2010 г. с капацитет от 50000 единици годишно.Ще бъдат предоставени от Automotive енергийните доставки Corporation, джойнт-венчър между Nissan (51%), NEC Corporation (42%) и NEC на Токин Corporation (7%).През юли 2011 г., слънчевата порт за зареждане на батерии за електромобили Nissan – изграждане на 30-кола слънчева станция извън таксуване на бъдещето Смирна превозни средства събрание завод в Тенеси – се очаква да бъде завършена.И ще използва енергия от възобновяеми източници, за да се зарежда на Нисан Лийфс, които ще бъдат произведени през 2012 г.

Лидерство

Председатели и главни изпълнителни директори на Nissan:

  • 1933-1939 Yoshisuke Aikawa
  • 1939-1942 Masasuke Мураками
  • 1942-1944 Genshichi Асахара
  • 1944-1945 Haruto Kudo
  • 1945 Такеши Murayama
  • 1945-1947 Souji Ямамото
  • 1947-1951 Taichi Minoura
  • 1951-1957 Genshichi Асахара
  • 1957-1973 Katsuji Kawamata
  • 1973-1977 Tadahiro Iwakoshi
  • 1977-1985 Такаши Ишихара
  • 1985-1992 Ютака Kume
  • 1992-1996 Yoshifume Tsuji
  • 1996-2000 Yoshikazu Hanawa
  • 2000- Карлос Гон

Продукти

Автомобилни продукти

 

По-стария Стил Nissan лого (1984-2001)

Основна статия: Списък на превозните средства на Нисан и Списък на двигатели на Nissan.

Нисан произвежда широка гама от масовите автомобили и камиони, като първоначално за вътрешно потребление, но изнесени в целия свят от 1950 г. насам.Имаше голяма стачка през 1953 година.

Той също така произвежда няколко запомнящи се спортни автомобили, включително Datsun Fairlady 1500, 1600 и 2000 роудстъри Z-кола, достъпна спортна кола, въведена първоначално през 1969 г., както и GT-R, който е мощен задвижване на всички колела спортно купе.

През 1985 г., Nissan създаде тунинг подразделение NISMO, за развитие на конкуренцията и изпълнението на такива коли.Един от най-новите модели на NISMO 370Z NISMO.

До 1982 г., Nissan автомобили в повечето пазари за износ са били продадени под Datsun марка.От 1989 г. Nissan е продал луксозните си модели в Северна Америка под марката на Infiniti.

Nissan също продава малък набор от автомобили Кей, главно като съвместно предприятие с други японски производители като Suzuki или Mitsubishi.Nissan не се развива тези автомобили.Nissan също така сподели модел на развитие на японския вътрешен автомобили с други производители, и по-специално на Mazda, Subaru, Suzuki и Isuzu.

 В Китай, Нисан произвежда автомобили съвместно с Dongfeng Motor Group, включително за 2006 г. Nissan Livina Geniss.Това е първият в обхвата на нов световен семейството на средни автомобили и е да направи своя официален дебют в Гуанджоу международно автомобилно изложение.

Nissan стартира на Qashqai SUV в Южна Африка, заедно с новите си Motorsport кола Qashqai игри.

През 2010 г. Nissan създаде друга настройка деление, IPL, този път за тяхното премия / Луксозни марка Infiniti.

Японските автокъщни канали

Към 2007 г. в Япония, Nissan продава продуктите си на международно признат сертификат за сигнализация „Нисан“, с помощта на Chrome кръг с „Нисан“ по предната.Преди, Nissan използва две представителство, имена наречена Nissan Blue етап, етап Нисан Red, и японски : Nissan червени и сини етап, създадена през 1999.Преди това, Nissan Red етап е резултат от комбиниране на една стара продажбите канал на дилърите при на имената „Нисан Принс Магазин“ създадена през 1966 г. след на сливане на принц Motors от Nissan, който продаде на Nissan Skyline, “ Nissan Satio Магазин „,които продадоха автомобили, разработени от Nissan Sunny в неговото въвеждане през 1966 г., и „Нисан Чери Магазин“ , автомобили, свързани с на Nissan Cherry и създадена през 1970 г.. Nissan Blue Етап резултат на комбинирането на старите канали за продажба, наречена „Nissan Bluebird Магазин“, или „Нисан Изложба“, продажба на автомобили, свързани с на Nissan Bluebird през 1959 г., и „Nissan Motor Магазин“ автомобили, свързани с Nissan Laurel започне през 1968 година. In 1970, През 1970 г., Nissan създаде отделна верига за продажби, които продават употребявани автомобили, включително и търгове, наречен японски : Nissan U-автомобили, които те все още поддържат.

Вашият коментар