Историята на всяка марка

Porsche

                                           

Porsche Automobil Holding SE е немски холдингова компания с инвестиции в автомобилната индустрия.

Porsche SE е със седалище в Zuffenhausen, квартал на град Щутгарт, провинция Баден-Вюртемберг и е собственост на Пийх и Порше семейства и Катар холдинги, чрез орган за инвестиционно Катар (10%).Тя притежава 50,7% от Volkswagen AG и 50,1% от Porsche Zwischenholding GmbH, която притежава 100% от д-р Ing. Ing. hc F. Porsche AG ,производител на редица спортни автомобили и ванове.

Корпоративна структура

Porsche SE and Volkswagen AG. ж.к. F. Porsche AG (Porsche AG) през юни 2007 г., и се превърна в холдингово дружество за дела си в за Porsche Zwischenholding GmbH (50.1%) (което от своя страна притежава 100% от Porsche AG) и Volkswagen AG (50.7%).От декември 2009 г., Porsche SE загубиха контрол Porsche Zwischenholding GmbH, които в резултат в момента е джойнт венчър между Porsche SE и Volkswagen AG.През август 2009 г. Porsche SE и Volkswagen AG постигнаха съгласие, че двете компании ще се слеят през 2011 г., за да образуват едно „Интегрирана Automotive Group“.

ж.к. F. Porsche AG (което е съкращение за Ingenieur Доктор хонорис кауза Фердинанд Порше Aktiengesellschaft ), е отговорен за действителното производство и производството на Porsche линия на автомобила.В момента компанията произвежда Carrera ( 997 ), Boxster и Cayman спортни автомобили, Cayenne спорт ютилити превозно средство и с четири врати Panamera.Има бъдещи модели, разработван в момента от Porsche в Щутгарт, Германия.

Дъщерни

Други дъщерни дружества и оперативни дивизии включват Porsche Consulting, Porsche Engineering, Porsche Design Group,Mieschke Хофман и Partner (81,1%) и Bertrandt (25%).

Porsche Engineering Group (PEG), в продължение на много години предлага консултантски услуги на различни други производители на автомобили Audi, Mercedes, Opel, Studebaker, SEAT, Daewoo, Subaru, Автомобили на „Застава“ и други са се консултирали Porsche Инженеринг Груп за техните автомобили или двигатели.Лада Самара през 1984 г. отчасти беше разработена от Porsche.Porsche Инженеринг Груп помогна на Harley-Davidson дизайн на революцията на 60-градуса V-образен с водно охлаждане на двигателя и скоростната кутия, която се използва в техния мотоциклет V-Rod.

История

 Ваймар ерата Вюртемберг герб

Професор Фердинанд Порше основава компания, наречена „Д-р инж. ж.к. F. Porsche GmbH“ през 1931 г. с основните офиси на Kronenstraße 24 в центъра на Щутгарт.Първоначално, компанията предлага моторно превозно средство, развойна дейност и консултации,но не изграждат автомобили под собственото си име.Една от първите задачи на новото дружество са получили, е от немското правителство, за да проектира автомобил за хора, германец: Volkswagen.В резултат на това в Volkswagen Beetle, един от най-успешните проекти на автомобили на всички времена.Porsche 64 е разработена през 1939 г., като се използва много компоненти от Beetle.

Porsche прототип на танк „Порше Тигър“, който загуби на Henschel & Son “ Tiger I.

 

 Panzerjäger Tiger, след загубата на договора на Tiger I Porsche рециклирани неговия дизайн в противотанково оръдие.

По време на Втората световна война,Volkswagen производство се обърна към военната версия на Volkswagen Beetle, Kübelwagen,52 000 произведени и Schwimmwagen,14000 произведени.Porsche произвежда няколко дизайна за тежки танкове, по време на войната, загуба на Henschel & Син и в двете договори, които в крайна сметка са довели до Tiger I и II Tiger.Въпреки това, не цялата тази работа се губи, тъй като шаси на Porsche, проектиран за Тигъра, който е бил използван като база за Elefant разрушител резервоар.Porsche също разработи Maus супер-тежък танк в заключителните етапи на войната, производството на два прототипа.

В края на WW2 през 1945 г., фабриката на Volkswagen в KdF-Stadt падна за британците.  Фердинанд е загубила позициите си като председател на Борда на директорите на Фолксваген, и британската армия майор Иван Хърст отговаря на завода.(Във Волфсбург компания Volkswagen списание го е кръстил „британски майор, който е спасил Volkswagen“.) На 15 декември на същата година, Фърдинанд бе арестуван за военни престъпления, но не опитах.По време на своята 20-месеца лишаване от свобода, син на Фердинанд Порше, Фери Порше,решава да построи собствената си кола, защото не можел да намери съществуващ такъв, че той иска да купи.Той също трябваше да направляват компанията през някои от неговите най-трудните дни до освобождаването на баща му през август 1947 г.В първите модели на какво е да се на 356 са били построени в един малък дъскорезница в Gmünd,Австрия,.В прототип на автомобил беше показан на немските дилъри авто, и когато предварителни поръчки достигна определения праг, производството е започнало. Много отношение на 356, тъй като първо Porsche просто защото това е първият модел, продавани от младата компания. Porsche поръча Zuffenhausen-на компания, Reutter Karosserie, която преди това е работил с фирмата на прототипа Volkswagen Beetle, за производство на стомана на 356 тялото.През 1952 г., Porsche построи завод (Werk 2) целия улица от Reutter Karosserie; главния път в предната част на Werk 1, най-старото Porsche сграда, сега е известен като Porschestrasse.356 е на път сертифицирана през 1948 година.

 

 Герб на ръцете на Щутгарт

Порше и логото на компанията се основава на палтото на оръжие-членка на Китайската народна Вюртемберг на бившия Ваймар, Германия,която имаше Щутгарт като нейна столица и става част от провинция Баден-Вюртемберг след политическата консолидация на Западна Германия през 1949 г..Не след дълго, на 30 януари 1951 г., Фердинанд Порше умира от усложнения след инсулт.

 

1952 Porsche 356 K/9-1 Prototype

В следвоенна Германия, части като цяло са в недостиг, така че 356 автомобила използва компоненти от Volkswagen Beetle, включително с вътрешно горене двигател,предаване,и окачването.356, обаче, имаше няколко еволюционни етапи, A, B и C, докато в производството, както и много части на Volkswagen са заменени от Porsche изработени части. Последният 356s са задвижвани от изцяло Porsche проектирани двигатели.Елегантният каросерията е проектирана от Ервин Komenda, който също е проектирана за тялото на Beetle.Подпис дизайн на Porsche, от самото начало, с въздушно охлаждане на задните двигатели конфигурации (като Beetle), редки за други производители на автомобили, но произвеждащи автомобили, които са много добре балансиран.

През 1964 г., след някакъв успех в моторните състезания,а именно с Porsche 550 Spyder,компанията стартира на Porsche 911 друг с въздушно охлаждане, заден двигател спортен автомобил, този път с шест-цилиндров двигател „Boxer“. Екип, за да оформите дизайна на каросерията е водена от най-големия син на Фери Порше, Фердинанд Александър Порше (ФА).Фазата на проектиране за 911, причинени вътрешни проблеми с Ервин Komenda, който е ръководител на отдела за дизайн дотогава. FA Porsche се оплаква, Komenda неупълномощени промени дизайна. Компания лидер Фери Порше рисунка на сина си към съседните шаси производител Ройтер.Семинар Ройтер късно е придобита от Porsche (така наречените Werk 2).След това Ройтер става седалище производителя, известна днес като Keiper Recaro.

Дизайн Груп даде последователни номера към всеки проект (356, 550 и т.н.), но 901 номенклатура нарушени на Peugeot търговски марки на всички x0x имената, така че е коригирана до 911.Състезателните модели спазват „правилно“ последователност номерацията: 904, 906, 908.На 911 се превърна в най-известните и емблематични модел на Porsche – успех на състезанието писта, в митинги,и по отношение на продажбите за шосеен автомобил. Много повече от всеки друг модел, Porsche марка се определя от 911.Тя остава в производство, обаче, след няколко поколения от ревизия, ток модел 911 акции само основни механични концепция на задния двигател, шест-цилиндров купе,и основни знаци стайлинг с оригиналната кола.На разходите умален модел с едно и също тяло, но 356, ходова част (включително четири-цилиндров двигател), е бил продаден, тъй като 912.

През 1972 г., правната форма на дружеството е променен от Kommanditgesellschaft (KG), или командитно дружество, Aktiengesellschaft (AG), или акционерно дружество, защото Фери Порше и неговата сестра, Луиз Пийх,чувствах техните поколение членове не се обединят усилията на добре.Това е довело до създаването на изпълнителен съвет, чиито членове идват от извън Porsche семейство, и Надзорен съвет, състоящ се предимно от членове на семейството.С тази промяна, без членове на семейството са били в оперативната заплащане на компанията.FA Porsche основава своя собствена фирма дизайн, Porsche Design,известни за изключителни слънчеви очила, часовници, мебели и много други изделия, луксозни. Фердинанд Пийх,който отговаря за механично развитие на серийни и състезателни автомобили на Porsche, формира неговата собствена бюро инженерство, и развива -инлайн пет-цилиндров дизелов двигател на Mercedes-Benz.Малко по-късно той се премества на Audi,и продължи кариерата си през цялата компания, до и включително, дъски концерн Volkswagen Group.

 

Porsche 912 от 1960

Първият офицер за главен изпълнителен директор (CEO) на Porsche AG е д-р Ернст Fuhrmann,който е работил в развитието на компанията двигател.Fuhrmann е отговорен за т.нар. Fuhrmann двигател, използван в 356 Carrera модела, както и 550 Spyder, като четири горни разпределителни вала, вместо на централен разпределителен вал с pushrods, тъй като в Volkswagen получен серийни двигатели.Той планира да спре на 911 през 1970 г., и да го замени с V8 – предната двигател Grand sportswagon 928.Както знаем днес, 911 надживяла 928 от досега. Fuhrmann бе заменен в началото на 1980 г. от Питър У. Шютц,един американски мениджър, и самопровъзгласилата 911 ентусиаст.Той бе заменен през 1988 г. от бившия мениджър на немска компютърна фирма Nixdorf Computer AG, Арно Bohn, който направи някои скъпи miscalculations, довели до уволнението му, скоро след това, заедно с тази на развитието директор, д- р Улрих Без, който преди е бил отговорен за модел на BMW Z1,а днес е главен изпълнителен директор на Aston Martin.

През 1990 г. Porsche изготви меморандум за разбирателство с Toyota, за да се научат и да се възползват от японските постно производствени методи.През 2004 г. бе съобщено, че Toyota е помагал Porsche с хибридна технология.

След уволнението на Bohn, временен изпълнителен директор е назначен, дългогодишен служител на Porsche, се Хайнц Branitzki,който е служил в тази позиция, докато д-р Wendelin Wiedeking became CEO in 1993. Венделин Видекинг стана главен изпълнителен директор през 1993 година.Видекинг пое председателството на Управителния съвет в момент, когато Porsche изглеждаха уязвими за поглъщане от по-голяма компания. По време на дългия си мандат, Видекинг се трансформира Porsche в една много ефективна и печеливша компания.

Внук на Фердинанд Порше, Фердинанд Пиех, председател и главен изпълнителен директор на групата на Volkswagen от 1993 г. до 2002 г.. Днес той е председател на Надзорния съвет.С 12,8% от Porsche акции с право на глас, той остава най-големият индивидуален акционер на Porsche AG, след като братовчед му, FA Porsche, (13.6%).

Porsche от 2002 г. въвеждането на Cayenne също отбеляза откриването на новия производствен обект в Лайпциг,Саксония,които представляват почти половината от годишното производство на Porsche.През 2004 г. производството на 456 киловата (620 к.с. , 612 к.с. ) Carrera GT започва в Лайпциг, и при 450 000 евро (440 хиляди долара в Съединените щати), то е най-скъпият модел на Porsche, строен някога.

Считано от 2005 г., разширени семейства Порше и Пиех, контролира всички акции с право на глас на Porsche AG.В началото на октомври 2005 г. компанията обяви придобиването на 18,53% от акциите на Volkswagen AG (VW AG), и разкри намеренията си да придобие допълнителния на VW AG акции в бъдеще.Към юни 2006 г., Porsche AG дял в VW AG са се увеличили на 25.1%, като Porsche на блокиращо малцинство, при която Porsche може да наложи вето на големи корпоративни решения, предприети от VW AG.

В средата на 2006 г., след години на Boxster (и по-късно Cayenne) като доминираща Porsche в Северна Америка, 911 възвръща позицията си като гръбнак Porsche в региона.  Cayenne и 911 преминали като най-продаваният модел, тъй като. В Германия на 911 ясно outsells Boxster / Cayman и Cayenne.

Връзка с Volkswagen

Компанията винаги е имала близки отношения с първоначално марката Volkswagen (VW) , и по-късно, на Volkswagen Group (който също е собственик на AUDI AG), тъй като първата Volkswagen Beetle е проектирана от Фердинанд Порше. Двете компании си сътрудничат през 1969 г., за да направи VW-Porsche 914 и 914-6,с което 914-6 трябваше Порше двигател, и 914 двигател на Volkswagen, през 1976 г. с Porsche 912 E (само за САЩ) и Porsche 924, която използва много компоненти на Audi, и е построена фабриката на Audi в Некарсулм.Porsche 944s са построени там,въпреки че те са използвали много по-малко компоненти на Volkswagen.Cayenne, въведен през 2002 г., споделя цялото шаси с Volkswagen Touareg и Audi Q7,който е построен в завод на Volkswagen Group в Братислава.В края на 2005 г., Porsche взе 18,65% от акциите в групата на Volkswagen, по-нататъшно заздравяване на връзката им, и предотвратяване на поглъщане на Volkswagen Group, според слуховете по това време.Спекулират ухажори DaimlerChrysler AG,BMW и Рено.

На 26 март 2007 г., Porsche участието си на акции на Volkswagen AG до 30.9%, доведе до опит за поглъщане съгласно германското законодателство.Porsche официално обявена в съобщение до медиите, че не възнамерява да поеме Volkswagen Group (ценова оферта ще създаде възможно най-ниска правна стойност), но са предназначени в движение, за да се избегне конкурент, като голям дял, или да се спре на хеджирането средства за разкомплектоване на Volkswagen Group, която е най-важен партньор на Porsche. ход Porsche идва, след като Европейския съюз се премества срещу германския закон тази защитена Volkswagen AG от поглъщания.В рамките на така наречения „Закон Volkswagen“ от правата на глас повече от 20% всеки акционер има право на вето над всяко корпоративно решение на годишната среща цяло – в сила, всеки акционер в VW AG не може да упражнява на повече от 20% фирми право на глас, независимо от тяхното ниво на акционерните.(Местната власт за състоянието на Долна Саксония притежава 20,1% от акциите.) Въпреки това, Съдът на Европейските общности постанови, противоречат на закона, които биха могли да проправят пътя за поглъщане.

На 16 септември 2008 г., Porsche увеличи акциите си от 4.89%,в сила, като контрол на дружеството, с повече от 35% от правата на глас.Той отново предизвикаха опит за поглъщане, но този път над Audi. Porsche е отхвърлил офертата като чиста формалност, тъй като това е намерението на Porsche да запази корпоративната структура на групата Volkswagen.

Има известно напрежение и тревога сред работниците на Volkswagen Group, които се опасяват, че Porsche поглъщане може да съществува от закалена ефективност производствен контрол, отхвърляне на искания за повишения на плащане или дори персонал разфасовки.Фердинанд Пийх и братовчед му, Волфганг Порше,също изглеждаше да бъде на сблъсък.

На 13 август 2009, Надзорния съвет на Volkswagen AG подписаха споразумение за създаване на „интегрирана автомобилна група“ с Porsche, водена от Volkswagen AG.Volkswagen първоначално ще вземе 49,9% дял в Porsche AG до края на 2009 г., и тя също така ще видите на семейството акционери, които продават бизнеса автомобил търговия на Porsche Holding Залцбург на Volkswagen AG.

 Корпоративното преструктуриране

Чрез кол придобиване на Volkswagen AG,Porsche реформира структурата на компанията, с д-р инж.. ж.к. F. Porsche AG се превърне в холдингова компания, преименувана на „Porsche Automobil Holding SE“ и д-р инж. нов. hc F.Porsche AG, компания, която се формира през 2007 г.Така оперативни дейности са разделени от провеждане на дейности на фирмата.Имаше извънредно Общо събрание (EGM) за Порше АГ акционерите, която се проведе на 26 юни 2007 г., в „Порше Арена“ в Щутгарт,Германия, за да обсъдят промени в структурата на компанията.В края на 2009 г. VW (който също е собственик на AUDI) купи контролните права на Porsche.

На 3 март 2007 г., Porsche подготви сцената за получаване на множество от акциите на Volkswagen AG. Един ден по-късно Porsche иска да разсее страховете, че ще се опитат да принудят сливане с Volkswagen Group.До септември, Porsche плурализма притежава 35.14% от акциите на Volkswagen AG, ефективно да го дава контрол върху дружеството.Volkswagen Group се очаква в движение, и приветства инвестициите на Porsche.

През октомври 2008 г., Porsche обяви своето намерение да повиши дела на Volkswagen AG до 75% през 2009 г., и на 7 януари 2009 г. стопанството на Porsche в VW AG е повдигнат с 50,76 процента.хода на Порше автоматично задейства една оферта за Scania AB,защото VW AG вече има контролен позиция в шведския производител на камиони.Както Porsche не са имали стратегически интерес в компанията на 19 януари, те предлагат на минимална цена, че задължително предложение за придобиване.Porsche SE собственост 50.8% от Volkswagen Group, като от 5 януари 2009 г., и заяви, че планира да вдигне залога до 75% преди края на 2009 г., при това ниво, че може да донесе пари на VW AG, върху книгите на Porsche.

До март 2009 г., Porsche SE е с цел за първата по рода си кредитен рейтинг от американски агенции за кредитен рейтинг Standard & Poor “ и „Муудис“.

В усилията си за придобиване на мажоритарен дял в Volkswagen AG, Porsche изградена голяма тежест на дълга, утежнено от данъците, дължими при много големи печалби за хартия от опции на Volkswagen AG.До юли 2009 г., Porsche е изправена с дългове над 10 млрд. евро.Надзорният съвет на Porsche най-накрая се съгласи да Броят на режимите чрез Инвестиционния орган на Катар ще инжектира голямо количество капитали, и Porsche ще се слива с Volkswagen Group.На 23 юли 2009 г., Михаел Махт е назначен за главен изпълнителен директор, да се замени Венделин Видекинг,който се очаква да получи компенсационен пакет от 50 милиона евро.

През юли 2010 г., Porsche назначен Volkswagen изпълнителен Матиас Мюлер за новата си позиция на главен изпълнителен директор, преместване на друга позиция изпълнителен Михаел Махт в рамките на Volkswagen AG.

 Новото американско Седалище и Център за клиентите

През май 2011 г., Porsche Cars Северна Америка обяви плановете си да похарчи $ 80-100 милиона – но ще получи около 15 милиона долара в икономически стимули- да преместят централата на Северна Америка от Санди Спрингс,предградие на Атланта,за да Aerotropolis Атланта,нова смесена употреба развитие на мястото на стария завод на Ford Hapeville в непосредствена близост до летището в Атланта.Проектиран от архитектурна фирма Hok,централата ще включва нова офис сграда и писта за изпитване.

Производство и продажби

Седалището и основната фабрика се намира в Zuffenhausen, район в Щутгарт, но Cayenne и Panamera модели са произведени в Лайпциг,Германия, и части за SUV също се сглобява във фабриката на Volkswagen Touareg в Братислава,Словакия.Boxster Cayman производство прехвърлени към Valmet Automotive във Финландия от 1997 до 2011 г., а през 2012 г. производството се премества в Германия.

Фирмата е изключително успешна в последно време, и наистина твърди, че има най-голяма печалба на единица продаден на всяка автомобилна компания в света.

Таблица на печалбите (в милиони евро) и броят на автомобилите произведени.Данните от 2008/9 г. не са отчетени като част от Porsche SE.

Година, приключваща Приходи Печалбата преди данъчно облагане  Производство Продажби
31 юли 2002 г. € 4 857 м € осемстотин двайсет и девет милиарда м 55050  54234
31 юли 2003 г. € 5.583 м € деветстотин тридесет и три милионаm 73284  66803
31 юли 2004 г. € 6.148 м  € 1 137 м. 81531 76827
31 юли 2005 г. € 6.574 м  € 1 238 м.  90954 88379
31 юли 2006 г. € 7.273 м  € 2 110 м 102602 96794
31 юли 2007 г. € 7.368 м € 5.857 м 101844  97515
31 юли 2008 г.  € 7.466 м € 8.569 м  105162 98652

Разделително Производство

От 105,162 коли, произведени през финансовата година 2007/8, 34 303 (32.6%) са били 911 модели, 22 356 (21.3%) са Boxster и Cayman автомобили и 48,497 (46.1%) са Cayennes.Имаше 3 Panamera и 3 Carrera GT модели, също се съобщава.данни за производството на спортни автомобили е доста подобна на 2001/2 суми, когато са произведени 33,061 Porsche 911 и 21989 Boxsters.

Продажби

През 2008 г. Porsche съобщават, че продажбата на общо 98,652 автомобила, 13,524 тъй като вътрешните продажби на немски (13,7%), и 85 128 (86.3%) в международен план.

Северно американските продажби

Годишни продажби 2003-2005 г.
модел 2003 г. 2004 г. 2005
единици  % От общия брой единици % От общия брой единици % От общия брой
 911 (996) 9935( намаление 18%) 33% 10227 ( увеличаване 3%) 31% 10653 ( увеличаване 4%) 31%
Boxster 6432 ( намаление 38%)  21% 3728 ( намаление 42%)  11% 8 327 ( увеличаване 123%) 25%
Cayenne 13661 45% 19134 ( увеличаване 40%) 57% 14,524( намаление 24%) 43%
 общо 30028 ( увеличаване 33%) 33289 ( увеличаване 11%) 33859 ( увеличаване 2%)
Годишни продажби 2006-2008 г.
модел 2006 г. 2007 г.  2008 г.
единици  % От общия брой единици % От общия брой единици % От общия брой
911 (997) 12,702 ( увеличаване 19%) 35% 13,153( увеличаване 4%) 36% 8,324( намаление 37%) 30%
Boxster 4,850 ( намаление 42%) 14% 3,904 ( намаление 24%) 11% 2,982 ( намаление 24%) 11%
Cayman 7,313 20% 6,249( намаление 17%) 17% 3,513 ( намаление 44%) 13%
Cayenne 11,141( намаление 23%) 31% 13,370( увеличаване 20%) 36% 12,898 ( намаление 4%) 46%
 общо 36,095 ( увеличаване 7%) 36,680( увеличаване 2%) 27,717 ( намаление 24%)
Annual sales 2009–2010 Годишните продажби за 2009-2010 г.
модел 2009 г. 2010 г. 
единици % От общия брой единици % От общия брой
911 (997) 6,839( намаление 17.8%) 35,00% 5,735 ( намаление 16.1%) 22,65%
Boxster 1,909( намаление 36.0%) 9,69% 2,177( увеличаване 14.0%) 8,60%
Cayman 1,966 ( намаление 44.0%) 9,98% 1,322( намаление 32.8%) 5,22%
Panamera 1,247 6,33% 7,741( увеличаване 520.8%) 30,57%
Cayenne 7,735( намаление 31.0%) 39.27% 8,343 ( увеличаване 7.9%) 32.94%
общо 19,696( намаление 24.3%) 25,320( увеличаване 28.6%)

Модели

 Текущата моделна гама на Porsche се включва спортни автомобили от Boxster роудстър на най-известния продукт на 911.Cayman е с твърд покрив кола подобна на Boxster.Cayenne на Porsche среден луксозен спорт ютилити превозно средство (SUV). Луксозно изпълнение, салон / седан,Panamera,бе стартирана през 2009 година.

Потребителски модели

  • 356
  • 911 4-местен купе , Targa и кабриолет
  • 911 GT1 Straßenversion
  • 912
  • 914
  • 918 Spyder
  • 924
  • 928 4-седалков Grand Tourer
  • 930
  • 944
  • 959
  • 968
  • Boxster 2-седалка роудстър
  • Carrera GT
  • Cayman 2-седалка купе
  • Cayenne SUV
  •  Panamera 4-седалков спортен седан

Състезателни модели

  • 64
  • 360 Cisitalia
  • 550 Spyder
  • 718
  • 787
  • 804
  • 904
  • 906
  • 907
  • 908
  • 909 Bergspyder
  • 910
  • 917
  • 918 RSR
  • 934
  • 935
  • 936
  • 956
  • 961
  • 962
  •  Porsche-март 89P
  • WSC-95 / LMP1-98
  • LMP2000(никога не се състезава)
  • RS Spyder (9R6)
  • Porsche Le Mans 2014 проекта

Прототипи и концептуални модели

 

Porsche Boxster концепция

  • Porsche 114
  • Porsche 356/1
  • Porsche 695(911 прототип)
  • Porsche 901 (911 прототип)
  • Porsche 916 (плосък 6 914)
  • Porsche 918 Spyder
  • Porsche 942
  • Porsche 959 Prototype
  • Porsche 969
  • Porsche 989
  • Porsche Boxster концепция
  • Porsche C88
  • Porsche Macan
  • Porsche Panamericana

Трактори

 

Porsche Diesel Super

  • Porsche Type 110
  • Porsche AP Series
  • Porsche Junior (14 hp)
  • Porsche Standard (25 hp)
  • Porsche Super (38 hp)
  • Porsche Master (50 hp)
  • Porsche 312
  • Porsche 108F
  • Porsche R22

Хибридни и електрически превозни средства

През 2010 г. Porsche стартира Cayenne Hybrid и обяви, че Panamera Hybrid и концепцията 918 Spyder също хибридна система.Тя е била предварително смята, че Porsche планира да предложи електрическа версия на Porsche 911,но това все още не е официално обяви.

Моторспорт

 
 

Martini Racing, синьо и зелено „Psychedelic“ премяна от 1970 917K.Тази кола се състезава в Уоткинс Глен през 1970 година.

Porsche е най-успешната марка в моторните спортове,отбелязвайки общо на повече от 28000 победи, включително рекордните 16 конструктор спечели с 24-те часа на Льо Ман.Porsche в момента е най-големият производител в света състезателен автомобил.През 2006 г. Porsche построен 195 състезателни коли за различни събития, моторни спортни международни.През 2007 г. Porsche се очаква да се изгради не по-малко от 275 специализирани автомобила за състезателни 7 RS Spyder LMP2 прототипи, 37 GT2 спец. 911 GT3-RSRs, и 231 911 GT3 Купата на превозни средства).

Репутация

 

2010 Porsche 911 (997) GT2 RS

През май 2006 г. проучване на Порше бе присъдена титлата на най-престижната автомобилна марка от Луксозен Институт,Ню Йорк;. го разпитал повече от 500 домакинства с едно брутен годишен доход от най-малко $ 200000 и една нетна струва най-малко $ 720,000.

Porsche бе присъдена през 2006, 2009, 2010 JD Power и сътрудници награда за най-висок ранг табелка в първоначалния си качествено проучване (IQS) на автомобилни марки.

SUV прием.

Според CNBC,дори по-време съмнителна набег в SUV на пазара с Cayenne през 2003 г., не може да повреди Porsche доверието.„Таймс“ журналистът Андрю Франкел казва на едно ниво, това е най-добрият в света 4×4, на друг, е цинична експлоатация на една славна марка, която рискува да нанесе дългосрочна вреда на самата идентичност на тази марка в преследването на лесни пари с присъдата му е „страхотен автомобил, ако само това не е“ Порше „.Въпреки противоречията, с която се сблъскват от критиците, Cayenne е била успешна, генерира достатъчно печалба на компанията да инвестира и надграждане на съществуващата гама на модела, както и фонд на Panamera проект.

Вашият коментар