Историята на всяка марка

Ford

                            

Ford Motor Company е американска мултинационална автомобилен производител, базиран в Диърборн, Мичиган , предградие на Детройт . Автомобилният производител е основана от Хенри Форд и учредено на 16 юни, 1903. В допълнение към Ford и Lincoln марки, Ford притежава малък дял в Mazda в Япония и Aston Martin в Обединеното кралство. Бившия Великобритания Ford дъщерни дружества Jaguar и Land Rover бяха продадени на Tata Motors Индия през март 2008. In 2010 Ford sold Volvo to Geely Automobile . През 2010 г. Ford продава Volvo на Geely Automobile. Ford прекратява Меркурий марка след моделната 2011 година.

Ford представи методи за широкомащабно производство на леки автомобили и мащабни управлението на индустриална работна ръка, използвайки сложно инженерство последователности за производство, се характеризира с преместването на поточните линии . Хенри Форд „и методи дойдоха да бъде известен по целия свят като фордизма от 1914. Ford е вторият по големина автомобилен производител в САЩ и петата по големина в света, въз основа на годишните продажби на превозни средства през 2010 г.В края на 2010 г., Ford е петият по големина автомобилен производител в Европа.Форд е осмият място цялостната американска-базирана компания на 2010 Fortune 500 списък, на базата на глобалните приходи през 2009 г. на 118,3 милиарда щатски долара. През 2008, Ford, произведени 5.532 милиона автомобили и наети около 213,000 служители при около 90 растения и съоръжения по целия свят .По време на автомобилната криза в световен мащаб единица обем на Ford спадна до 4,817 милиона през 2009 година.През 2010 г., Ford спечелил едно нетна печалба от 6,6 млрд. долара и намали дълга си от $ 33,6 милиарда до $ 14,5 милиарда понижаване на лихвените плащания, от 1 млрд. долара следното си 2009 нетна печалба от 2,7 млрд. долара.през 2007, Ford получи повече първоначална награди за качество на проучване от JD Power и сътрудници от всеки друг автомобилен производител. Пет от превозни средства на Ford се нарежда на върха на своите категории и четиринадесет превозни средства, които са в челната тройка.

                                  История

 
 Хенри Форд (около 1919)
 

1896 Ford Quadricycle 1896 Ford четириколка

 20-ти век

Първият опит на Хенри в частна компания за автомобили под свое собствено име е Хенри Форд компания на 3 ноември 1901, която стана Cadillac Motor Company на 22 август 1902, след като Ford остави с правата върху името му.Ford Motor Company стартира в преобразувана фабрика през 1903 г. с 28.000 щатски долара в брой от дванадесет инвеститори, най-вече Джон и Хорас Додж (който по-късно намери собствената си автомобилна компания).През ранните си години, компанията произвежда само няколко коли на ден във фабриката на Мак Авеню в Детройт , Мичиган .Групи от двама или трима мъже се работи по всяка кола от компоненти, изработени да поръчате от други компании. Ford-късно осъзнах, че би било добре, ако той произведени всичко на компанията му сам автомобилни части, вместо да използват части от резервни източници, които водят до производството на поточна линия .

Хенри Форд е бил на 40 години, когато основава Ford Motor Company, която ще продължи да се превърне в един от най-големите и най-печеливши компании в света, както и да оцелеят на Голямата депресия .Като един от най-големите семейно контролирани компании в света, на Ford Motor Company е в непрекъснат контрол на семейството в продължение на повече от 100 години.

През средата до края на 1990-те години, Форд продаде голям брой превозни средства, в бума в американската икономика с покачващите се на фондовия пазар и ниски цени на горивата.С зората на новия век, разходите за здравеопазване на старите, по-високите цени на горивата, както и нерешителна икономка, довели до падането на пазарните дялове, спад в продажбите, и плъзгащи се маржове на печалба. По-голямата част от корпоративните печалби идват от финансиране на потребителски автомобилни заеми чрез кредит Ford Motor Company .

 21-ви век

До 2005 г. корпоративни облигации рейтинг агенцията е понижила облигации на Ford и GM Нежелана статус, позовавайки се на високите разходи Американските здравни грижи за застаряването на работната сила, покачващите се цени на бензина, западащо пазарен дял, и зависимостта от намаляващите продажби на SUV за приходите .Маржовете на печалбата намалява при големите превозни средства, поради увеличените „стимули“ (под формата на отстъпки или нисък лихвен процент финансиране), за да компенсира намаляването на търсенето.

В лицето на търсенето за по-висока горивна ефективност и намаляващите продажби на миниванове, Ford се премества да се въведе редица нови превозни средства, включително “ кросоувър SUV модели „, построена на Unibody автомобилни платформи, а не по тялото на рамката на шасито.При разработването на хибридни електрически Powertrain Technologies на Ford Escape Hybrid SUV, Ford лицензира подобен Toyota Hybrid технологии  да се избегне нарушение на патенти. Ford обяви, че ще обединят усилията си с доставките на електроенергия на компанията Southern California Edison (SCE), за да се проучи бъдещето на контакта хибриди по отношение на системи за домашно и превозни средства на енергийната ще работи с електрическата мрежа. В рамките на няколко милиона долара, мулти-годишен проект, Ford ще конвертирате флота на демонстрация на Ford не се поддава на хибриди в Plug-хибриди, и SCE ще оцени как превозните средства могат да си взаимодействат с дома и електрическата мрежа на полезност.Някои от превозните средства ще бъдат оценени „в типични настройки на клиента“, в съответствие с Форд.

През декември 2006 г. компанията изрази своята заеми капацитет до около $ 25 милиарда, пускане в значителна степен всички корпоративни активи като обезпечение да осигури линията на кредит. Председателят на Бил Форд е посочено, че „банкрут не е опция“. В за да се контролират своите главоломно растящите разходи за труд (най-скъпите в света), Дружеството и на обединена работническа Авто , представляващи около 46 000 почасови работници в Северна Америка, се съгласи да историческо селище на договора през ноември 2007 г., като компанията значително прекъсване в условията на текущите разходи за пенсионер здравни грижи, както и други икономически въпроси.Споразумението включва и създаването на компанията финансирани, независимо действащи доброволно служителите Бенефициент асоциация (VEBA) доверие, за да прехвърля тежестта на грижите за здравето на пенсионер от книги на компанията, като по този начин подобряване на баланса.Като знак на момента силната си брой позиция Ford допринесе си целия ток отговорност (оценява на приблизително САЩ $ 5.5 млрд. на декември 31, 2009 г.) на VEBA в брой, и също предплатена САЩ $ 500 милиона от своите бъдещи задължения към фонд.Споразумението също така дава почасови работници, сигурност на работното място, което те търсят, като фирмата се ангажира с значителни инвестиции в повечето от неговите фабрики.

Автомобилният производител отчете най-голямата годишна загуба в историята на компанията през 2006 г. от $ 12,7 милиарда, и оценява, че тя не ще се върне на рентабилността до 2009 година. Въпреки това, Ford изненада Wall Street на секунди тримесечие на 2007 г. чрез публикуване един $ 750 милиона печалба. Въпреки печалбите на компанията приключи годината с $ 2,7 милиарда загуба, до голяма степен се дължи на финансиране на преструктурирането на Volvo .На 2 юни 2008 г. Ford продаде Jaguar и Land Rover операции Tata Motors за $ 2,3 милиарда.През януари 2008 г., Ford стартира уебсайт списък десет Построени Форд Труден правила, както и серия от webisodes че пародирани телевизионните шоу Полицаи .

През ноември 2008 г., заедно с Chrysler и General Motors, Ford, потърси финансова помощ на изслушвания в Конгреса във Вашингтон, окръг Колумбия, в лицето на влошаващи се условия, причинени от кризата в автомобилната индустрия . Трите компании представиха планове за действие за устойчивостта на индустрията. Детройт базирани на автомобилните производители са били неуспешни получаване на помощ чрез Конгреса законодателство. GM и Chrysler по-късно получи помощ чрез изпълнителната власт от по TARP разпоредбите за финансиране. На 19 декември цената на суаповете за кредитно неизпълнение, за застраховане на дълга на Ford е 68% от застрахователната сума в продължение на пет години, в допълнение към годишните плащания на 5 на сто. Това означава тя струва $ 6.8 милиона плаща авансово да застрахова $ 10 милиона в дългове, в допълнение към плащания от $ 500 000 годишно. През януари 2009 г., Ford обяви, една $ 14.6 милиарда загуба през предходната година, 2008 си най-лошата година в историята.Все пак, компанията твърди, че разполага с достатъчно ликвидност, за да финансира своите бизнес планове и по този начин, не поиска помощ от правителството.Чрез април 2009 г. стратегия на Ford на дълга за капиталови борси, изтрити $ 9.9 Б в пасиви (28% от общия), с цел увеличаване си брой позиция. Тези действия натрупани Ford един $ 2.7 милиарда печалба за фискалната 2009, на на компанията за цялата година печалба за четири години.

„Пътят напред“

През втората половина на 2005 г., заяви Бил Форд поиска новоназначения Форд Америка „председателят на Марк Фийлдс, за да разработи план да върне компанията на рентабилността.Полетата се визуализира на плана, наречен Пътят напред, на 7 декември 2005 г. среща на борда на компанията, и е представена на обществеността на 23 януари, 2006.“ Пътят напред „включва преоразмеряване на компанията да съответстват на сегашните реалности на пазара, отпадане на някои нерентабилни и неефективните модели, консолидиране на производствените линии, и затваряне четиринадесет фабрики и рязане 30000 работни места. Тези съкращения са в съответствие със спад около 25% на Ford в САЩ акции на автомобилния пазар, тъй като средата-края на 1990-те.

През 2010 г., Ford спечелил едно нетна печалба от 6,6 млрд. долара и намали дълга си от $ 33,6 милиарда до $ 14,5 милиарда понижаване на лихвените плащания, от 1 млрд. долара следното си 2009 нетна печалба от 2,7 млрд. долара. В САЩ, на F-Series е най-продаваният автомобил за 2010 година.Ford продаде 528,349 F-серията товарни автомобили през годината, 27,7% увеличение в сравнение с 2009 г., от общо продажби от 1.9 милиона превозни средства, или всеки един от четири превозни средства, Ford, продавани.Камиони продажби сметки за едно голямо парче от печалбата на на Ford, в САЩ днес. [31] пренареждане на Ford също така включва продажбата на изцяло притежавано неговото дъщерно дружество, Херц рент-а-кар едно частен капитал група за $ 15 милиарда в брой и придобиване дълг .Продажбата е завършен на 22 декември, 2005.

Председател и главен изпълнителен директор на Ford също стана президент на компанията през април 2006 г., с пенсионирането на Джим Падила .Пет месеца по-късно, през септември, той се оттегли като президент и главен изпълнителен директор, и именуване Алън Мълали като свой ​​наследник.Бил Форд продължава като изпълнителен председател, заедно с Изпълнителния комитет на работа, на Мълали, Марк Шулц, Люис Буут , Дон Leclair, и Марк Фийлдс .

  Корпоративното управление

Световната щаб на Ford в Диърборн, Мичиган, известен като Стъклената къща.

Членовете на Управителния съвет, считано от началото на 2011 г. са: Ричард А. Гепхарт, Стивън Бътлър, Елън трева с която се насаждат дюни, Кимбърли Casiano , Алън Мълали (президент и изпълнителен директор), Форд II Edsel , Омир Нийл, Уилям Клей Форд младши (Изпълнителен директор), Йорма Олила , Ървайн Хокадей младши, Джон Л. Торнтън и Уилям Клей Форд, старши (директор почетен).

Основните корпоративни служители са: Люис Буут (Изпълнителен Вице Президент, Председател ( PAG ) и Ford на Европа), Марк Фийлдс (изпълнителен вицепрезидент, председател на Северна и Южна Америка ), Donat Leclair (изпълнителен вицепрезидент и главен финансов директор), Марк А. Шулц (изпълнителен вицепрезидент, председател на международни операции), и Майкъл Е. Банистър (вицепрезидент, председател и главен изпълнителен директор на Ford Motor кредит). Пол Mascarenas (заместник-председател на инженеринг, разработване на продукти в Северна и Южна Америка)

Марки

Ford Motor Company произвежда автомобили от свое име и като Линкълн в Съединените щати.През 1958 г. Ford представи нова марка, Edsel, но слабите продажби са довели до преустановяването му през 1960 г.. През 1985 г., Merkur марка беше въведена на пазара на Форд от Европа в САЩ, се срещна подобна съдба през 1989 г..  Меркурий марка е въведен от Ford през 1939 г., но слабите продажби също са довели до преустановяването му през 2011 година.

Ford има големи производствени операции в Канада, Мексико, Обединеното кралство, Германия, Турция, Бразилия, Аржентина, Австралия, Китайската народна република на Китай, и няколко други страни, включително в Южна Африка, където след отнемане по време на апартейда, той отново има едно изцяло притежавано дъщерно дружество. Ford също така има споразумение за сътрудничество с руския автомобилен производител ГАЗ .

Ford придоби британския спортен автомобилен производител Aston Martin през 1989 г., но го продават на 12 март, 2007 г. запазва малък дял малцинство, и купи Volvo Cars на Швеция през 1999 г., го продава на Zhejiang Geely Holding Група през 2010 година. През ноември 2008 г. намалява на 33.4% контролния пакет в Mazda на Япония, 13,4% неконтролиращото интерес. На 18 ноември 2010 г., Ford намали дела си до само 3%, позовавайки се на намаляване на собствеността ще позволи по-голяма гъвкавост, за да продължи растежа в развиващите се пазари.Ford и Mazda остават стратегически партньори чрез съвместни предприятия и обмена на технологична информация. Тя споделя американската фабрика за съвместно предприятие във Флат Рок, Мичиган, наречен Auto алианс с Mazda. Тя се е откъснала части на разделения под името Вистеон .

Ford продаде Обединеното кралство, базирани на Jaguar и Land Rover компании и марки, Tata Motors Индия през март 2008 г.. FoMoCo части разделение на Ford продава резервни части под Motorcraft име на марката.

Производствени операции на Ford включват организации, като например автомобилната операция финансите кредитната компания Ford Motor. Ford също така спонсорира редица събития и спортни съоръжения из САЩ, най-вече Форд Център (сега Chesapeake Energy Арена ) в центъра на Оклахома Сити и Ford Field в центъра на Детройт .Като цяло Ford Motor Company контролира автомобили марки Форд и Линкълн .

Световните пазари

Първоначално Ford Motor Company модели, продавани извън САЩ по същество са версии на тези, които се продават на вътрешния пазар, но по-късно, бяха разработени модели, характерни за Европа и се продават. Опитите за глобализиране на линия модел често не успяват, с Европа Ford Mondeo продават слабо в Съединените щати, тъй като Ford Contour , докато американските модели като Ford Taurus се представиха слабо в Япония и Австралия, дори когато е произведено в дясно разположение на волана. Малки европейски модел Ка , хит в родния си пазар, не закачат в Япония, тъй като тя не е на разположение, като автоматична. Mondeo е спаднал с Ford Австралия , защото беше в постоянен спад в сегмента на пазара, на който тя се конкурира с купувачите, предпочитащи по-големия модел Falcon .Едно скорошно изключение е европейския модел на Focus , която е продала силно от двете страни на Атлантическия океан.

Северна Америка

Calendar Year Календарна година American sales Американските продажби
1999 1999 4,163,369  4163369
2000 2000 4,202,820 4202820
2001 2001 3,971,364 3971364
2002 2002 3,623,709  3623709
2003 2003 3,483,719 3483719
2004 2004 3,331,676 3331676
2005 2005 3,153,875 3153875
2006 2006 2,901,090  2901090
2007 2007 2,507,366 2507366
2008 2008 1,988,376  1988376
2009 2009 1,620,888  1620888
2010 2010 1,935,462  1935462
2011 2011 2,143,101  2143101

През първите пет месеца на 2010 г., продажбите на автомобили в САЩ са нараснали до 4,6 милиона леки и лекотоварни автомобили, което представлява увеличение от 17% спрямо година по-рано.  Нарастването се дължи основно на връщането на търговски клиенти, които са всичко, но не купуват през 2009 г. по време на рецесията. Продажбите на индивидуални клиенти в представителствата на марката са се увеличили 13%, докато продажбите на флота са скочили 32%. Ford съобщиха, че 37% от продажбите си през месец май идва от продажбите на флота, когато обяви продажбите си за месеца са се увеличили 23%. През първите седем месеца на 2010 година, автомобилните продажби на Ford са се увеличили 24%, включително на дребно и на флота на продажбите. Флота, продажбите на Ford за същия период са нараснали с 35% до 386,000 единици, докато продажбите на дребно се увеличи 19%. Флота продажбите възлизат на 39% от продажбите на Chrysler и 31% на GM.

 Европа

 
 

Британски дилъри на Ford в Уедърби , Западен Йоркшир.

На първо място, Ford в Германия и Ford във Великобритания построяват различни модели от един на друг до края на 1960, с Форд Ескорт и след това Ford Capri е общ и за двете компании. По-късно Ford Taunus и Ford Cortina станаха идентични, произведени в лявата ръка диск и дясно кормило.Рационализиране на моделите варира, разбира, че производството на много модели във Великобритания премина на друго място в Европа, включително Белгия, Испания, както и Германия. Форд Сиера заменя Taunus и Кортина през 1982 г., предизвика критики за радикален аеродинамичен стил, който скоро беше прякори като „Jellymould“ и „Космически кораб на продавача.“

Все по-често е изглеждало, Ford Motor Company Ford на Европа за „свят автомобили“, като Mondeo, Focus и Fiesta , въпреки че продажбите на Европейския произхождащи Форд в САЩ са разочароващи. Фокусът е едно изключение от това, което е станало на Америка най-продаваният компактен автомобил от стартирането му през 2000.

През февруари 2002 г., Ford приключи производството на автомобили във Великобритания. Това е първият път, в рамките на 90 години, че Форд автомобили, които не са били направени във Великобритания, въпреки че производството на Transit ван продължава на компанията Саутхемптън съоръжение, двигатели на Бридженд и на Dagenham и предавания в Хейлууд . Широко развитие на Европейския Ford се разделя между Dunton в Есекс (двигател, Fiesta / Ка и търговски превозни средства) и Кьолн (тяло, шаси, електрически, Focus, Mondeo) в Германия.Ford също Темза гама на търговски превозни средства, въпреки че използването на тази марка е преустановено около 1965. На други места в континентална Европа, Ford сглобява на Mondeo кръг в Генк (Белгия), Fiesta във Валенсия (Испания) и Кьолн (Германия), Ка във Валенсия, и да се фокусира в Валенсия, Саарлуис (Германия) и Vsevolozhsk (Русия). Transit производство е в Коджаели (Турция), Саутхемптън (Великобритания), и Transit Connect в Коджаели .

Ford също така притежава джойнт-венчър завод в Турция. Ford-OTOSAN , създадена през 1970 г., произвежда Transit Connect компактен фургон, както и на „Джъмбо“ и дълго междуосие версии на транзит в пълен размер. Това ново съоръжение за производство е създадена близо до Kocaeli през 2002 г., и откриването му бележи края на транзит събрание в Генк.

Друг съвместен завод предприятие близо до Setúbal Португалия, създадена в сътрудничество с Volkswagen , бивш сглобени Galaxy хората превозвач, както и на нейните кораби, сестра, VW Sharan и Seat Alhambra .С въвеждането на третото поколение на Галактиката, Ford се е преместил производството на превозвача хора Генк за растението, с Volkswagen да поеме еднолично собственост на Setúbal съоръжение.

През 2008 г. Ford придоби мажоритарен дял в Automobile Craiova , Румъния. От 2009, Ford Transit Connect ще бъде първият модел на Ford, произведено в Крайова , през 2010 г., от автомобилни двигатели с малък капацитет и нова малка кола клас.Ford Европа тръгна по нов път с изстрелването на редица относително футуристичен автомобил през последните 50 години.

1959 Англия с две врати салон е един от най на чудат-изглеждащи малки семейни автомобили в Европа по време на старта си, но купувачи скоро се свикне с външния му вид и това е изключително популярна сред британските купувачи в частност.Тя все още се продават добре, когато се заменя с по-практично ескорт през 1967 година.Третият въплъщение на Ford Escort бе стартирана през 1980 г. и отбеляза ход на компанията от задно предаване салони за предно предаване хечбек в сектора на малкия семеен автомобил.

Четвъртото поколение Escort е произведено от 1990 г. до 2000 г., въпреки че неговия наследник – Focus – е бил в продажба от 1998 г. насам.От старта си, фокусът е може би най-драматичното изглеждащи и фина обработка на малки автомобили на семейството за продажба, и се продават в огромни обеми до старта на следващото поколение на Focus в края на 2004 г..

1982 Ford Sierra – подмяна за дълго бягане и масово популярни Cortina и Taunus модели, – е стил сетер по време на старта си.Нейната ултрамодерна аеродинамичен дизайн е един свят далеч от едно тромаво, с остри ръбове Кортина, и това е масово популярни, почти навсякъде е бил продаден. Поредица от актуализации относително свеж, докато той е бил заменен с предно задвижване Mondeo в началото на 1993 година.

Нарастването на популярността на малките автомобили през 1970 г. Ford влезе в мини-автомобилния пазар през 1976 г. с неговата Fiesta хечбек. По-голямата част от производството му е концентрирана в Валенсия , Испания, и Fiesta продават в огромни фигури от самото начало. Актуализацията през 1983 г. и стартирането на един изцяло нов модел през 1989 г. засили позицията си в малкия автомобилен пазар.

Азиатско-тихоокеанския регион

 

Ford автокъща в Хо Ши Мин Сити , Виетнам (август 2005)

В Австралия и Нова Зеландия, популярният Ford Falcon от дълго време се смята средният семеен автомобил и е значително по-голям от Mondeo, Ford най-голямата кола, продавана в Европа. Между 1960 и 1972 г. Сокола се базира на американския модел със същото име, но оттогава е изцяло проектиран и произведен в Австралия, occasionlly произведено в Нова Зеландия.Подобно на General Motors съперник, Holden Commodore , Falcon използва задно задвижване на четирите колела.Високите варианти за изпълнение на Falcon работи на местно ниво, изградени двигатели произвеждат до 362 к.с. (270 кВт). Уте (кратко за „полезност“, известен в САЩ като пикап ) версия е също предлага със същия набор от drivetrains. В допълнение, Ford Австралия продава силно настроен ограничено производство на Falcon седани и utes, чрез своето подразделение за изпълнение кола , Ford изпитателни автомобили .

В Австралия, Commodore и Falcon традиционно надминава по продажби всички други коли и се състоят от над 20% на новия автомобилен пазар.В Нова Зеландия, Ford е на второ място в пазарния си дял през първите осем месеца на 2006 г. с 14,4%. Наскоро Форд закри Falcon-на LWB вариант на своята гама – на Fairlane и ООД варира, и обяви, че техните Джилонг ​​завод за производство на двигателя може да бъде затворен от 2013 г.. Те също така обявиха, местно производство на „Фокус малка кола, започвайки от 2011 г..Въпреки това, с придобиването на дял в японския производител Mazda през 1979 година, Ford започна да продава на Mazda Familia и Capella (известен също като 323 и шестстотин двадесет и шест ), тъй като Ford Лазерни и Telstar , заменяйки Европейския произхождащи Ескорт и Кортина.В Австралия, лазерът е една от най-успешните модели на Ford Австралия „, и е произведен в завод на Ford Homebush през септември 1994 г. от 1981 г. до закриването на централата. Тя надминава по продажби на Mazda 323, въпреки че е почти идентичен с него, се дължи на факта, лазерът е бил произведен в Австралия и Форд се възприема като местна марка.

В Нова Зеландия, Форд Лазерни и Telstar се бяха събрали заедно Mazda 323 и 626 до 1997, към превозното средство, за сглобяване на Нова Зеландия (VANZ) завод в Wiri , Окланд . Сиера комби е също сглобени в Нова Зеландия, благодарение на популярността на комбитата на този пазар.

Чрез отношенията си с Mazda, Ford придоби дял в южнокорейски производител Kia , който е построил (Mazda-базираната), Форд Festiva от 1988-1993, както и Форд Aspire от 1994-1997 за износ за САЩ, но по-късно продал техен интерес да Hyundai (който също се произвежда Форд Кортина до 1980).Kia продължава да пусне на пазара на Aspire като Kia Avella, а по-късно заменен от Рио де Жанейро и отново, продавани в САЩ.

Присъствието на Ford в Азия традиционно е много по-малки, ограничени до Малайзия , Сингапур, Хонг Конг, Филипините и Тайван , където Ford има джойнт венчър с Lio Ho от 1970 г. насам. Ford започва сглобяването на автомобили в Тайланд през 1960 г., но се оттегля от страната през 1976 г., и не се върнете до 1995 г., когато тя създаде смесено дружество с Mazda, наречен Auto Алианса.Ford Индия започва производството през 1998 г. с Ford Escort модел, който по-късно заменен от местно производство Ford икона през 2001 г..  След Fusion, Fiesta, Mondeo и „Индевър“ към продуктовата си линия.На 9 март 2010, Ford Motor Co. Стартира за първи път за Индия компактен автомобил. Започвайки от 349900 ($ 7.69 хиляда), Фиго е първият автомобил на Ford, проектирани и цена за масовия индийски пазар.

На 28 юли 2011 на Ford Индия подписва меморандум за разбирателство с държавата на Гуджарат да изгради монтаж и растителна двигател в Sanand и ще инвестира приблизително $ 1 млрд. на 460-акровата сайт.

Южна Америка

В Южна Америка, Ford трябваше да се изправи протекционистични мерки на правителството във всяка страна, в резултат на което го е построил различни модели в различните страни, без да обръща особено внимание на рационализация на работата или икономия от мащаба, присъщи на производството и споделяне на подобни превозни средства между народите.В много случаи, новите превозни средства в една страна въз основа на тези на другите производители, че е сключил споразумения за производство, или чиито фабрики са придобили. Например, Corcel и Del Rey в Бразилия, първоначално са били на базата на Рено превозни средства.

Ford Brasil и Ford на Аржентина се сляха своите операции с тези на Volkswagen, за да формират една компания, наречена Autolatina , с които тя споделя модели. Данни за продажбите и рентабилността са разочароващи, и Autolatina бяха разпуснати през 1995 година. С появата на Меркосур , регионалната общия пазар, Ford най-накрая може да се рационализира своята продуктова линия UPS в тези страни. Следователно, Ford Fiesta и Ford EcoSport са построени само в Бразилия, и на Ford Focus построени само в Аржентина , с всяко растение износ в големи количества в съседните страни.Модели като Ford Mondeo от Европа, сега могат да бъдат внесени напълно изградена. Ford Бразилия произвежда пикап версия на Fiesta, куриер , който също се произвежда в Южна Африка като Ford на Bantam в дясната ръка задвижване версии.

Африка и Близкия изток

В Африка присъствие на пазара на Ford традиционно силни в Южна Африка и съседните страни, като само камиони, които се продават другаде на континента. Ford в Южна Африка започва от вноса на комплекти от Канада, да бъдат сглобени в съоръжението си в Порт Елизабет.Късно Ford произхождащи от своите модели от Великобритания и Австралия, с местните версии на Ford Cortina включително XR6, с 3.0 V6 двигател, и Кортина базирани на „bakkie“ или пикап , който е бил изнесен във Великобритания.В средата на 1980 Ford се слива с конкурент компания, собственост на Anglo American , за да образуват Южна Африка Motor Corporation ( Samcor ).

След международно осъждане на апартейда , Ford продаде от Южна Африка през 1988 г., и продаде дела си в Samcor, въпреки че лицензира използването на името на своята марка на компанията. Samcor започва да се съберат Mazdas, както и, което се отрази своята продуктова линия-нагоре и видях Европейския Форд като Ескорт и Сиера заменя със Mazda -Лазерни и Telstar . Форд купи 45 на сто от акциите в Samcor след падането на апартейда през 1994 г., и това по-късно се превърна, за пореден път, изцяло притежавано дъщерно дружество, Ford Motor Company на Южна Африка. Ford продава локална версия седан на Fiesta (построен в Индия и Мексико), и фокусът.Модел сокол от Австралия също се продава в Южна Африка, но е намалял през 2003 г., а Mondeo, след като за кратко се сглобени на местно ниво, е намалял през 2005 г..

Форд е традиционно присъствие на пазара в Близкия изток още по-малък, отчасти се дължи на предишни арабските бойкот на фирми, занимаващи се с Израел. Форд и Линкълн превозни средства понастоящем се търгуват в десет страни в региона. Саудитска Арабия , Кувейт и ОАЕ са най-големите пазари. Ford също се създаде в Египет през 1926 г., но изправени пред едно изкачване битка през 1950 поради на враждебно настроени националистически околната среда бизнес. Дистрибутор на Ford в Саудитска Арабия обяви през февруари 2003 г., че това са продадени 100 000 Ford и Линкълн превозни средства, тъй като, започващи на продажбите в ноември 1986 година. Половината от Форд / Линкълн превозни средства, продавани в тази страна бяха Ford Crown Victorias . През 2004 г. Ford продаде 30,000 единици в региона, които са далеч от General Motors 88,852 единици и Нисан Моторс „75000 единици.

Екологични инициативи

Ford изследователски център в Аахен .
 

Ford Focus Flexifuel е първата Е85 гъвкава гориво на превозните средства в търговската мрежа на европейския пазар.

 Бразилския Ford Fiesta Flex 1.6.

Ford Escape Hybrid (горе) и Flex Fuel версия на САЩ (по-долу).

 Всички Форд алтернативно гориво и хибридни модели са идентифицирани по лист значка път логото на Ford.

 Ford Escape плъг-ин хибрид изпитваното превозно средство.
 Мълали (вторият отляво) с тогавашния президент Джордж У. Буш в Канзас Сити събрание завод в Claycomo , Мисури на 20 март 2007 г., хвалят нови хибридни автомобили на Форд.

Ford обяви в края на 2008 Юли, че тя ще донесе шест от повече гориво-ефективни европейски модели в САЩ.

Сгъстен природен газ

Алтернативните изкопаеми горива превозни средства, като например някои версии на Crown Victoria особено в експлоатация на флота и такси, да работят на компресиран природен газ или компресиран природен газ.Някои СПГ превозни средства имат двойно резервоари за гориво – един за бензин, другата за сгъстен природен газ – същия двигател може да работи или горивото чрез скоростния превключвател.

Flex-fuel автомобили

Flex-fuel автомобили са проектирани да функционира безпроблемно с широка гама от разположение етанол гориво смеси от чист бензин, биоетанол -бензинови смеси, като E85 (85% етанол и 15% бензин) или E100 (чист хидратна етанол) в Бразилия.Част от предизвикателството на успешен маркетинг на алтернативни и flex-fuel автомобили в САЩ, е общата липса на създаването на достатъчно станции за зареждане с гориво , което би било от съществено значение за тези превозни средства, за да бъде атрактивен за широк кръг от потребители. Значителни усилия, за да развие производството и разпределението на Е85 горива са в ход и се разширява.Ford също така планира да произвежда 250,000 Е85-способни автомобила годишно в САЩ, добавяйки, на около 1,6 милиона вече са продадени през последните 10 години.

Current Ford E85 Flexible Fuel Vehicles sold in North America and Europe are: Текущи Форд Е85 flex-fuel автомобили, продавани в Северна Америка и Европа са:

  • Ford F-150
  • Ford Crown Victoria
  • Ford Focus
  • Ford C-MAX
  • Ford Mondeo
  • Ford S-MAX
  • Ford Galaxy
  • Ford Taurus
  • Ford Ranger
  • Ford Explorer
  • Ford Expedition and EL/Max
  • Mercury Grand Marquis
  • Lincoln Town Car
  • Ford Fusion

Текущи Форд E100 Flex, продавани на бразилския пазар са:

  • Куриер
  • Ford EcoSport
  • Ford Fiesta
  • Ford Focus
  • Ford Ka

Електрическите превозни средства

Ford Motor Co. Очаква електрическите превозни средства ще представлява „голяма част“ от своята гама на десетилетие от момента на автомобилния пауза далеч от скорошно разчита на пикапи и ванове. Залозите са високи, защото на Ford засилени инвестиции идва в момент, когато правителството на САЩ настоява стръмни увеличение в икономията на гориво и е вложил пари напред, за да помогне на автомобилните производители да приема нови технологии за икономия на гориво.

Ford Motor Co. Ще си партнира с технологии на Кулон, за да осигури близо 5000 свободни у дома, станции за зареждане за някои от първите клиенти на електрически превозни средства на производителя на автомобили, при Ford синия овал ChargePoint програма.

Хибридните електрически превозни средства

През 2004 г. Форд и Тойота се съгласи на споразумение за споделяне на патент, която е предоставила на Ford достъп до определена хибридна технология, патентована от Toyota, в замяна Ford лицензиран Toyota някои от своите собствени патенти.

Ford е подобряване на ефективността на горивата през 2005 г., с въвеждането на Hybrid Electric Escape . С този автомобил, Ford е на трето място на автомобилния пазар с хибридни електрически превозни средства и първият хибриден електрически SUV на пазара.Това бе и първото хибридно електрическо превозно средство с гъвкава гориво възможности, за да се движат по E85 . В Escape платформа половинка Mercury Mariner също е на разположение с хибридно-електрическа система в модел 2006 година – цяла година предсрочно.Подобни Mazda Tribute ще получите и-електрическа хибридна задвижваща система вариант, заедно с много други превозни средства в превозното средство линия на Ford.

През 2005 г. Ford обяви целта си да направят 250,000 хибриди на година до 2010, но от средата на 2006 г. обяви, че няма да се постигне тази цел, което се дължи на прекомерно високи разходи и поради липса на достатъчно доставки на хибридните електрически батерии и задвижващи компоненти на системата  Вместо това, Ford е поела ангажимент за ускоряване на развитието на следващото поколение хибридно-електрически централи във Великобритания, в сътрудничество с Volvo.Този инженерен Проучването се очаква да доведат до повече от 100 нови хибридни и електрически модели автомобили и производни.Има също така планове за хибридни версии на Ford Edge и Lincoln MKX.

Ford обяви на 7.9.2007, че ще обединят усилията си с Южна Калифорния Edison (SCE), за да се разгледа бъдещето на Plug-In хибриди в условията на системи за домашно и превозни средства на енергия ще работи с електрическата мрежа.В рамките на няколко милиона долара, мулти-годишен проект, Ford ще конвертирате флота на демонстрация на Ford не се поддава на хибриди в Plug-хибриди, и SCE ще оцени как превозните средства могат да си взаимодействат с дома и електрическата мрежа на полезност.Някои от превозните средства ще бъдат оценени „в типични настройки на клиента“, в съответствие с Форд.

На 12 юни 2008 USDOE разширява със собствен автопарк на алтернативно гориво и напреднали технологични превозни средства с добавянето на една Ford Escape Plug-In Hybrid Flex-Fuel. Превозното средство е оборудвано с 10 киловата (13 к.с.), литиево-йонна батерия, предоставена от Johnson Controls-Saft който съхранява достатъчно електрическа енергия, за да управлява до 30 мили (48 км) при скорост до 40 mph (64 km / h ).

През март 2009 г. Ford стартира на пазара в САЩ Ford Fusion Hybrid и Mercury Milan Hybrid , като 2010 моделите.

Ford ще да се въведе плъг-ин хибрид, за да оспори от 2012 г. и повече заряд поддържане на хибриди (традиционни газово-електрически хибриди), като се започне с една през 2011 г..

Текущи и планирани Ford хибридни електрически превозни средства:

  • 2004– Ford Escape Hybrid
  • 2006– Mercury Mariner
  • 2009– Ford Fusion Hybrid / Mercury Milan
  • 2009/10– Ford Edge / Lincoln MKX

Електрически превозни средства

Ford приключи “ Мисли град експеримент и е разпоредил на всички автомобили, отнети и унищожени, дори и като много от хората, лизингови ги помоли да бъде в състояние да купуват автомобили от Ford.След протест от лизингополучателите и активисти в САЩ и Норвегия, Ford се завръща на автомобили в Норвегия за продажба.

Бил Форд е един от първите топ мениджърите на промишлеността да прави редовната употреба на акумулаторна батерия електрическо превозно средство , Ford Ranger EV , докато компанията се сви с пощенска услуга на Съединените щати да доставят електрически пощенски фургони, базирани на платформата на Ranger EV. Ford спрени линия на електрически пикап RANGER камиони и им наредил унищожени, въпреки че отмени през януари 2005 г., след протест на природозащитници.

Северна Америка Фокус EV се базира на следващото поколение на превозното средство Фокус гориво, се превръща в една електрическа система за задвижване, като производствен EV от Magna International, и е планирано да стартира в края на 2011.Ford планира да има 10000 Фокус ЕДС на пътя, който започва в края на 2011 г. в партньорство с Magna International и тя ще бъде глобален автомобил, който ще се продава в три ключови пазари на Северна Америка, Европа и Азиатско-тихоокеанския регион.Фокус EV има максимален обхват от около 160 км или 100 мили и максимална скорост от около 120 + км или 75 + мили в час.

 Текущи и планирани на Ford електрически превозни средства:

  • 2010 All-electric Transit Connect
  • 2011 All-electric small car in late 2011 ( Ford Focus EV ).
  • 2013 C-MAX Energi coming fall 2012

Ford с акумулаторна батерия електрическо превозно средство (BEV) демонстранти са включени в британска проект, който е част от нула въглероден флота на правителството на Обединеното кралство превозно средство от Фокус BEVs .BEV демонстрант Флотът се отчасти с публично финансиране от правителството съвет Technology стратегия (TSB), която насърчава иновативни проекти, ръководени от индустрията, че намаляване на CO2, като същевременно се ползват транспортната система на Великобритания.

Водород

Ford продължава да учи и Гориво Cell задвижвани с електрически задвижващи системи, и е доказала, работещи с водород с вътрешно горене на двигателя технологии, както и разработването на следващо поколение хибридно-електрически системи. В сравнение с конвенционалните автомобили, хибридни превозни средства и / или горивни клетки превозни средства, намаляване на емисиите на замърсяване на въздуха, както и добро равнище, с благоприятни въздействия върху дихателните здраве и намаляване на последиците от шума за здравето.

Ford стартира производството на маршрутни автобуси , задвижвани с водород , с използване на водород вместо бензин в стандартен двигател с вътрешно горене , за използване на летищата и конгресни центрове. В 2006 г. Велика Los Angeles Auto Show , Ford демонстрирани водородни горивни клетки версия на своята Explorer SUV. В Explorer Горивна клетка има комбинирана мощност от 174 к.с. (130 кВт). Той разполага с голям резервоар за съхранение на водород, който се намира в центъра на колата, като на оригиналния мястото на конвенционалния модел автоматична трансмисия.В центъра на разположението на резервоара помага на превозното средство да достигне забележителен набор от 350 мили (563 км), най-далечните за автомобил с горивни клетки досега. Горивната клетка Explorer на първо място в сериите на прототипи, частично финансирани от Министерството на енергетиката на САЩ за разширяване на усилията за определяне на изпълнимостта на превозните средства, задвижвани с водород. Горивната клетка Explorer е един на няколко превозни средства с зелени технологии, да бъдат включени в шоуто на LA, включително на 2008 Ford Escape Hybrid, PZEV емисии съвместим Fusion и фокус модели и 2008 Ford F-Series Super Duty, оборудвани с чиста дизелова технология на Ford.

Повишаването на горивната ефективност

Всички модели на Ford с EcoBoost двигатели са идентифицирани по лист значка път логото на Ford.

Ford Motor Company обяви, че ще ускори плановете си за производство на по-енергийно ефективни автомобили, промяна на северноамериканските си планове за производство и отбор на превозни средства, които са на разположение в Съединените щати.Що се отнася до производство на Северна Америка, компанията ще преобразува трите съществуващи камиони и спортни на Utility Vehicle (SUV) растения за производството на малък автомобил, с първата реализация започва през декември в своя Камион Мичиган „. В допълнение на Ford монтажни заводи близо до Мексико Сити, Мексико, и в Луисвил, Кентъки, ще се превърне от пикапи и ванове на малки автомобили, включително Ford Fiesta, от 2011 година.Ford също така ще се въведе в Северна Америка шест на европейските малки превозни средства, включително и две версии на Ford Fiesta, от края на 2012 година.И не на последно място, Ford увеличава производството си на гориво-ефективни “ EcoBoost „V-6 и четири-цилиндрови двигатели, като същевременно увеличава производството си на хибридни автомобили.Вижте Ford съобщение за печата.

Ford Европа разработи ECOnetic програма за справяне с пазар и законодателна необходимостта за по-висока горивна ефективност и ниски емисии на CO2.За разлика от двигател с хибридната технология, използвана в конкурентните продукти като Toyota Prius , ECOnetic подобрява съществуващата технология.Използването на по-ниски потребители Duratorq TDCi дизелови двигатели, както и въз основа на комбинация от по-добра аеродинамика, по-ниско съпротивление и подобрената ефективност, Ford Fiesta е най-ниската излъчващ масово производство автомобил в Европа докато за 2012 Ford Focus ECOnetic ще имат по-добър разхода на гориво, че Prius или Volkswagen Golf BlueMotion . ECOnetic в момента се планира да се продават в Северна Americam поради текущата разглеждана по-ниска потребителското търсене.

Ford оспорва университетски отбори да се създаде автомобил, който е прост, здрав, лек и идват оборудвани с целевата базова цена от само $ 7.000 студенти от Aachen университет създадоха “ 2015 Ford Model T „.

През 2000 г. под ръководството на текущата Ford председател, Уилям Клей Форд, съобщиха от компанията  планираните 25% подобрение в средния пробег на светлина автопарк, включително популярните спортни автомобили – да се попълни от 2005 календарна година .През 2003 г. Ford обяви, че конкурентни пазарни условия и технологичните и икономически предизвикателства, би попречило на компанията от постигането на тази цел.

Изследователи от Масачузетския университет , обаче, изброени Ford, тъй като седмия най-лошото корпоративно производител на замърсяването на въздуха, главно поради манганови съединения 1,2,4-trimethylbenzene , и гликол етери, които са пуснати от нейното леене , камион, и монтаж растения. САЩ агенция за опазване на околната среда е свързано Ford 54 Superfund токсичните сметища, дванадесет от които са били почистени и заличени от списъка.

За на модел 2007 година, Ford има тринадесет американските модели, че постигането на 30 мили на галон, или по-добри (на базата на магистралата прогнози гориво икономика на СИП и няколко превозни средства на Ford са били признати в на СИП и Департамента на енергетиката Ръководство за гориво икономиката за най- в класа икономия на гориво. Ford твърдят, че са премахнали почти три милиона паунда на смог-формиращи емисии от колите си в САЩ и лекотоварни автомобили през 2004 г. до 2006 г. модел година.

Управление на PC мощност

От март 2010 г., Ford обяви за управление на захранването PC система, която се развива с NightWatchman софтуер от 1E .Очаква се компанията да спести $ 1,2 метра върху властта на разходите и намаляване на въглеродния отпечатък от около 16000 до 25000 тона годишно, когато системата е напълно въведена.

Управление на PC власт се разточва на всички потребители на компютърни на Ford в САЩ през този месец и той ще бъде използван в операции на Ford по целия свят по-късно през годината.Компютри е разрешена профила на власт ще следи за начина на използване и решава кога може да бъде изключен.PC потребител ще бъдат предупредени за приближаването на властта определяне на времето и да се даде възможност да го забави.

Според компания за намаляване на въглеродния отпечатък и силата на разходите ще бъдат постигнати чрез разработване на „сила профили“ за всеки компютър в компанията.

Автомобилни състезания

Наличност автомобили

 

 NASCAR Ford Fusion състезателен автомобил

Ford е един от четирите производители в НАСКАР на три основни серии: Sprint Cup Series , Nationwide Series и Camping World Truck Series .Основните екипи включват Roush Fenway Racing и Yates Racing и Ричард Пети Motorsports. Ford е представена от средата на размер Fusion в Sprint Cup, Mustang в Nationwide Series, и от F-150 в къмпинг на World Series Truck.Някои от най-успешните NASCAR Форд са на аеродинамичен хечбек Ford Торино , Ford Torino Talladega , Меркурий Cyclone Спойлер II , и Меркурий Montegos, и аеро-ера на Ford Thunderbirds .Табелката Ford е печелил осем първенства на производителя в Sprint Cup, а Меркурий е спечелила едно.Ford Fusion се използва Remax в ARCA Series.

 

Бени „Парсънс“ 1969 Ford Torino Talladega ARCA първенство по състезателни коли, собственост на Бари Милър от Портланд Индиана

Формула 1

 

Рубенс Барикело кара за Stewart Grand Prix отбор през 1997 г.

Форд е особено активно участие във Формула Едно в продължение на много години, и се доставят двигатели с голям брой отбори от 1967 г. до 2004 г.. Тези двигатели са проектирани и произведени от Косуърт , състезания разделение, което е собственост на Ford от 1998 г. до 2004 г.. Двигатели на Ford-Макларън спечели 176 Гран при между 1967 и 2003 г. за отбори като Team Lotus и Макларън . Ford Formula One като конструктор през 2000 г. по силата на Jaguar Racing име, след закупуване на Стюарт Grand Prix отбор, който е бил екип на първичните си ‘Работи’ в серия от 1997 г. насам. Jaguar постигна малък успех във Формула Едно и след бурна пет сезона, Ford се оттегли от категорията след сезон 2004 , продажба както Jaguar Racing (която стана Ред Бул Рейсинг ) и Cosworth (да Джералд Форсайт и Кевин Kalkhoven,, ).

Рали

 

 Яри-Мати Латвала шофиране на Ford Focus RS WRC 09 през 2010.

Ford има дълга история в рали и е активен участник в Световния рали шампионат, тъй като началото на Световното първенство, сезон 1973 . Ford от 1979 г. в рамките заглавие производителите с Hannu Mikkola, Бьорн Waldegård и Ари Ватанен, управление на Ford Escort RS1800 .В група Б ера, Ford постига успех с Форд RS200 .От сезон 1999 , Ford използват различни версии на Ford Focus WRC за много успехи. В сезон 2006 BP-Ford World Rally Team обезпечени на Ford заглавие второто производители, с Focus RS WRC 06, построен от M-Sport и се ръководят от Flying финландците Маркус Грьонхолм и Мико Хирвонен . продължава с Грьонхолм и Хирвонен, Ford успешно защити производителите на световното първенство в сезон 2007 . Ford е единственият производител, който вкара гол и в точките, в продължение на 92 последователни състезания от сезон 2002 отварачка Рали Монте Карло .

Спортни автомобили

Ford GT40

Форд спортни автомобили са били видими в света на спортните състезателни коли от 1964 г. насам. Най-вече GT40 спечели „24-те часа на Льо Ман четири пъти през 1960 и е единственият американски автомобил, който някога е печелил като цяло на това престижно събитие. Ford спечели Международния шампионат от 1968 г. за марката с GT40, който все още стои и до днес като един от всички времена най-великите състезателни автомобили.Швейцарския отбор Matech GT Racing , в сътрудничество с Ford Racing, отвори нова глава с Ford GT , спечели титлата в екипите за 2008 г. FIA GT3 Европейско първенство.

 

Ford Mustang GT (Racing GT автомобил)

Ford Mustang е може би е бил на Ford най-успешния спортен автомобил. Джери Тит спечели от 1965 SCCA Pro B Национален шампионат с Mustang и модел продължава да печелят Ford на SCCA Trans-Am първенството титла през 1966 г. и 1967 г..Ford спечели Trans-Am първенство отново през 1970 г. с на Parnelli Джоунс и Джордж Folmer шофиране Boss 302 мустанги за Бъд Мур Инженеринг . Ford се от 1985 г. и 1986 г., IMSA GTO първенство с мустанги, движен от Джон Джоунс и Скот Pruett, преди да се върне на Trans-Am слава с шампионата през 1989 г. с Dorsey Шрьодер .Ford доминира Trans-Am през 1990 г. с Томи Kendal спечели шампионата през 1993, 1995, 1996 и 1997 г. с Пол Gentilozi, добавяйки още едно заглавие през 1999 г.. През 2005 г. Ford Mustang FR500C отне първенството в Rolex Кони Challenge Series през първата година на пистата. През 2007 г. Ford добавя победа в GT4 Европейско първенство.2008 г. беше първата година на предизвикателството на Mustang за Купата на Милър, серия, която изправя пълен областта на идентичен фабрика, построена на състезателните автомобили на Ford Mustang един срещу друг. Също през 2008 г., Ford спечели шампионата на производителите в Кони Challenge Series и HyperSport драйвери Джо Фостър и Стив Максуел спечели титлата в драйверите Mustang GT.

Обикаляне на автомобили

 

Изпълнение на Ford Racing Ford Falcon V8 Supercar в Източна Крийк в Австралия през 2008 година.

Ford кампания турнета автомобили като Фокус , сокол , и Contour / Mondeo и Сиера Косуърт в много различни серии през годините.За отбелязване е, Mondeo шофьори завършиха 1,2,3 в 2000 британски Touring Car Championship и Falcon водачите поставят 1,2,3 2005 в V8 Supercar серия за шампионата.

Друг

В Индианаполис 500 , Ford задвижвани IndyCars печели 17 пъти между 1965 и 1996 г.Ford също се преквалифицира в плаващи с въвеждането на новия модел Mustang. Най-забележим е тюркоаз и синьо Falken гуми Mustang задвижва от Вон Gittin младши, известен още като „Джей Ар“. with 750 RWHP (Rear Wheel Horsepower). с 750 RWHP (задното колело конски сили). В плъзнете състезания , Джон сили Racing драйвери Джон сили , Тони Pedregon , и Робърт Hight пилотно Ford Mustang Смешни автомобили на няколко NHRA заглавия в последните сезони.Съотборниците Тим Уилкерсън и Боб Таска III шофиране мустанги в Funny кола. Формула Форд , формула за едноместен автомобили без криле и първоначално на пътни гуми бяха замислени през 1966 г. в Обединеното кралство като влизането на ниво формула за състезателни шофьори. Много от днешните състезателни шофьори са започнали кариерата си състезателни коли в тази категория.

Ford камиони

 

1961 Ford H-серията

 

1939 пикап на Ford

 

Камион на Ford, като тези, използвани от двете армии, за да resupply своите войски в Чако война .

Страните, където Форд търговски превозни средства са или са били направени, са Аржентина, Австралия, Бразилия, Канада (Макларън Меркурий прекалено), Франция, Германия, Индия, Холандия, Филипините, Испания (Макларън Ебро също), Турция, Великобритания (Макларън също Fordson и Темза ) и САЩ.

 От 1940 до края на 1970 г. Ford Ford F-Series са били използвани като база за леки автомобили за пазара в Северна Америка.

Тази на Европейския съюз, която е продължила най-дългата ръка на товарни автомобили на Ford на Великобритания , която в крайна сметка бе продаден на на Iveco група през 1986 г., и чието последният важен модели бяха трансконтиненталния и товара .

В Съединените щати, тежкотоварни автомобили на Ford разделение ( класове 7 и 8 ) е бил продаден през 1997 г. до на FREIGHTLINER Trucks , които пребоядисаха състав като Sterling. FREIGHTLINER е в процес на прекратяване на тази линия.

Линия на тежкотоварни автомобили, направени от Ford за пазара в Северна Америка:

  • Ford F-650 – модел на съвместно предприятие от 2000 г. да представи
  • Ford L9000 – последен модел 1999 година
  • Ford LNT9000 – къс нос тандем ос от 1970 до 1997 г.
  • Ford LT9000 – тандем ос с последен модел 1997 година
  • Ford FT900 – до 1998 г.
  • Ford LT8000 – последен модел 1998 година
  • Ford L7000 – последен модел 1996 година

Ford продължава да произвежда средно камиони при F-650 и F-750 значки. През 2001 г. дружество, вписано в джойнт венчър с Navistar International произвежда средно, търговски камиони.Първият нов модел от новата корпорация, известна като син диамант Truck Company LLC, е от 2006 г. LCF моделна година, на първия Ford марков дизайн кабина над двигател в Съединените щати, тъй като придобиването на FREIGHTLINER на товара в средата на 1990-те години.LCF е прекратено през 2009 г. и на Ford 2011 средни натоварвания търговските предложения са ограничени до два F-Series.През 1999 г. в края на F800 означава Ford не е произвеждало във всеки F-серия тежък камион шаси.

В Европа Ford произвежда ван Ford Transit Jumbo, която е класифицирана като голямо превозно средство, и има полезен товар до 2265 кг, има варианти на фургон, пикап или шаси кабина. Ford Transit се предлага и като лек ван Ford Transit Connect и пикап Ford Ranger е на разположение.

Автобусни продукти

Ford произведени пълни автобуси в началото на историята на компанията, но днес се е променила ролята на компанията с тази на втория етап производител . В Северна Америка, Е-серията все още се използва и като шаси за малки училищни автобуси и F-650 се използва в търговски автобусни пазари.През 1980те и 1990те, средносрочен мито B700, е популярна шаси, използвани от училищните производители автобусни тяло ( Томас построен , Уорд , Blue Bird , и т.н. ..), но Форд губи своя пазарен дял поради свиване на индустрията и споразумения между тялото производители. Стари модели автобусни включват:

Преди 1939 г. За автобуси, се основават на камиони органи:

  • Модел Б – 1930 г.
  • Модел Т – 1920
  • F-105 училищен автобус

По време на Втората световна война Ford, произведени Ford Transit автобус , серия от малки автобуси за транзитно преминаване, с органи, изградени от втора страна:

  • 09-B/19-B Сити транзит автобус – 1939-1941
  • 19-B/29-B Сити транзит автобус – 1941-1942
  • 49-B/79-B Сити транзит автобус – 1944-1947
  • 69-Б Сити транзит автобус – 1946-1947
  • 29-Б Сити транзит автобус – 1946-1947
  • 72-T транзит автобус – 1944-1945

След 1946 г. градът е бил продаден на автобуса за транзитно преминаване като универсални автобус с покрива се промени от плат / дърво на всички метал:

  • 79-Б Universal транзит автобус – 1946-1947

Успехът на Ford Transit автобус е на FORD 8M автобуси:

  • 8MB транзит автобус – с Уейн работнически 1948 -?

След Втората световна война и от 1950 г. Форд губи Motors Общи . Това е довело до края на транзитни автобуси за Ford в Северна Америка.

  • B500 или B-серия – 1950 на 1990-те години на базата на Ford F-серия камион шаси, използвани от училищните производители на автобусни тялото

В Европа Ford произвежда микробус Ford Transit, която е класифицирана в Европа като превозно средство за превоз на пътници и има опции за 12, 15 или 17 seaters.През последните европейски модели включват:

  • EM
  • N-138
  • D серия автобуси (Австралия)

Ford трактори

 

Ford трактор

„Хенри Форд и Син Фирма“ започва да прави Fordson трактори родния град Хенри на Springwells, (по-късно част от Диърборн , Мичиган от 1907 да 1928 г., от 1919 до 1932 г. в Корк , Ирландия и 1933-1964 в Dagenham , Англия, по-късно прехвърля Базилдън . Те също са произведени в началото на Ленинград през 1924 г..

Ford разширява трактор бизнес, когато го закупили Sperry New Holland мини-товарач и сено връзване, инструменти сено и прилагане на компанията от Sperry Corporation и формира Ford-New Holland, която купи разностранни трактори през 1988 г.. Тази компания е купена от Fiat през 1993 г. и името се променя от Ford New Holland на Ню Холанд. New Holland сега е част от CNH Global .

Вашият коментар