Историята на всяка марка

Honda

Honda Motor Company, Ltd. (本田技研工业株式会社, Honda Giken Kogyo KK , IPA: [Hon ꜜ да] ( listen ) ; слушате ); играя / ˈ h ɒ n d ə / ) ( TYO : 7267 ) is a Japanese public multinational corporation primarily known as a manufacturer of automobiles and motorcycles. / ч ɒ н г ə на / ) ( TYO : 7267 ) е японска мултинационална корпорация,известен предимно като производител на автомобили и мотоциклети.

Honda has been the world’s largest motorcycle manufacturer since 1959, [ 3 ] [ 4 ] as well as the world’s largest manufacturer of internal combustion engines measured by volume, producing more than 14 million internal combustion engines each year. [ 5 ] Honda surpassed Nissan in 2001 to become the second-largest Japanese automobile manufacturer. [ 6 ] [ 7 ] As of August 2008 [update] , Honda surpassed Chrysler as the fourth largest automobile manufacturer in the United States. [ 8 ] Honda is the sixth largest automobile manufacturer in the world. Honda е бил най-големия мотоциклет в света производител от 1959 г. насам, [3] [4] , както и най-големият в света производител на вътрешни двигатели с вътрешно горене , измерени по обем, произвеждащи повече от 14 милиона вътрешни двигатели с вътрешно горене всяка година. [5] Honda надмина Nissan в 2001 г., за да стане вторият по големина японски производител на автомобили. [6] [7] Към август 2008 г. [Update] , Honda надмина Chrysler като четвъртата по големина автомобилен производител в САЩ. [8] Honda е шестата по големина автомобилен производител в в света.

Honda was the first Japanese automobile manufacturer to release a dedicated luxury brand, Acura , in 1986. Honda е първият японски производител на автомобили, за да се освободи специален луксозна марка, Acura , през 1986 г.. Aside from their core automobile and motorcycle businesses, Honda also manufactures garden equipment, marine engines, personal watercraft and power generators, amongst others. Освен основните си автомобили и мотоциклети бизнес, Honda произвежда и градинско оборудване, морски двигатели, лични плавателни средства и генератори, наред с другото. Since 1986, Honda has been involved with artificial intelligence/robotics research and released their ASIMO robot in 2000. От 1986 г., Honda се занимава с изкуствен интелект / роботиките изследвания и издава своя робот Asimo през 2000 година. They have also ventured into aerospace with the establishment of GE Honda Aero Engines in 2004 and the Honda HA-420 HondaJet , scheduled to be released in 2012. Те също така са се впуска в космическата със създаването на двигатели на GE Хонда Aero през 2004 г. и Honda HA-420 HondaJet , планирано да бъде освободен през 2012 година. Honda spends about 5% of its revenues into R&D. [ 9 ] Honda прекарва около 5% от своите приходи в R & D. [9]

История

[Икона] This section requires expansion . Тази част изисква разширение .

From a young age, Honda’s founder, Soichiro Honda (本田 宗一郎, Honda Sōichirō ) (November 17, 1906 – August 5, 1991) had an interest in automobiles. От ранна възраст, основател на Honda, Соичиро Хонда (本田宗一郎, Сойчиро Хонда) (17 ноември, 1906 – 5 август, 1991) е имало интерес в автомобилите. He worked as a mechanic at the Art Shokai garage, where he tuned cars and entered them in races. Той е работил като механик в Арт Шокай гараж, където той тунинговани коли и ги участват в състезания. In 1937, with financing from an acquaintance, Kato Shichirō, Honda founded Tōkai Seiki (Eastern Sea Precision Machine Company) to make piston rings working out of the Art Shokai garage. [ 10 ] After initial failures, Tōkai Seiki won a contract to supply piston rings to Toyota , but lost the contract due to the poor quality of their products. [ 10 ] After attending engineering school, without graduating, and visiting factories around Japan to better understand Toyota’s quality control processes, Honda was able, by 1941, to mass produce piston rings acceptable to Toyota, using an automated process that could employ even unskilled wartime laborers. [ 10 ] [ 11 ] През 1937 г. с финансиране от един познат, Kato Shichirō, Honda основава Tokai Seiki (Източна море Precision фирма машина), за да направи бутални пръстени, които работят на гараж Шокай чл. [10] След първоначалните неуспехи, Tokai Seiki спечели договор за доставка на буталото пръстени на Toyota , но загуби на договора се дължи на лошото качество на техните продукти. [10] След като присъства инженерно училище, без да се дипломира, и посещение на фабриката около Япония към по-добре разбират процесите на Toyota за контрол на качество, Honda е в състояние, от 1941, до масово произвежда бутални пръстени, приемливи за Toyota, с помощта на автоматизиран процес, който може да използва дори неквалифицираните работници на военновременни. [10] [11]

Tōkai Seiki was placed under control of the Ministry of Commerce and Industry (called the Ministry of Munitions after 1943) at the start of the World War II, and Soichiro Honda was demoted from president to senior managing director after Toyota took a 40% stake in the company. [ 10 ] Honda also aided the war effort by assisting other companies in automating the production of military aircraft propellers. [ 10 ] The relationships Honda cultivated with personnel at Toyota, Nakajima Aircraft Company and the Imperial Japanese Navy would be instrumental in the postwar period. [ 10 ] A US B-29 bomber attack destroyed Tōkai Seiki’s Yamashita plant in 1944, and the Itawa plant collapsed in the 1945 Mikawa earthquake , and Soichiro Honda sold the salvageable remains the company to Toyota after the war for ¥450,000, and used the proceeds to found the Honda Technical Research Institute in October 1946. [ 10 ] [ 12 ] With a staff of 12 men working in a 172-square-foot (16.0 m 2 ) shack, they built and sold improvised motorized bicycles , using a supply of 500 two-stroke 50 cc Tohatsu war surplus radio generator engines . [ 10 ] [ 13 ] [ 11 ] When the engines ran out, Honda began building their own copy of the Tohatsu engine, and supplying these to customers to attach their bicycles. [ 10 ] [ 13 ] This was the Honda Model A , nicknamed the Bata Bata for the sound the engine made. [ 10 ] The first complete motorcycle, both frame and engine, and made by Honda was the 1949 Model D , the first Honda to go by the name Dream. [ 12 ] Honda Motor Company grew in a short time to become the world’s largest manufacturer of motorcycles by 1964. Tokai Seiki е поставен под контрола на Министерството на търговията и промишлеността (, нарича Министерството на боеприпасите след 1943 г.) в началото на Втората световна война, и Сойчиро Хонда бе понижен от президента на старши изпълнителен директор, след като Toyota взе 40% дял в компанията. [10] Honda също автоматизирано военните усилия чрез подпомагане на други компании в автоматизиране на производството на военни въздухоплавателни средства, пропелери. [10] Отношенията на Honda, засети с персонала в Тойота, Nakajima Въздухоплавателните средства Дружеството и Imperial японската флота ще бъде инструмент в следвоенния период. [10] А САЩ Б-29 бомбардировач атака унищожени Tokai Seiki на Ямашита завод през 1944 г., и на завод Itawa срина на земетресение 1945 Mikawa , и Сойчиро Хонда продаде на salvageable остава компанията да Тойота след войната за 450.000 йени, и се използват приходите, за да основат Honda техническия изследователски институт през октомври 1946 г. [10] [12] С персонал от 12 мъже, работещи в 172-квадратни фута (16.0 m 2) барака, са построени и продадени импровизирани велосипеди , чрез доставка на 500 двутактови 50 кубикови Tohatsu излишните военни радио двигатели генератор . [10] [13] [11] Когато двигателите се завтече, Honda започна изграждането на собствено копие на двигателя Tohatsu и доставя тези на клиентите, за да прикачите велосипедите си. [10] [13] Това е модел на Honda А , наречен Бата Бата за звука на двигателя направени. [10] Първата пълна мотоциклет, рамата и двигателя, и от Honda е от 1949 г. Модел D първата Honda да отиде от името мечта. [12] Honda Motor Company отбеляза ръст в кратко време да стане най-големият в света производител на мотоциклети от 1964 г..

The first production automobile from Honda was the T360 mini pick-up truck, which went on sale in August 1963. [ 14 ] Powered by a small 356 cc straight-4 gasoline engine, it was classified under the cheaper Kei car tax bracket. [ citation needed ] The first production car from Honda was the S500 sports car, which followed the T360 into production in October 1963. Първият производството на автомобили от Honda е T360 мини пикап, който влезе в продажба през август 1963 г. [14] Осъществено от малък 356 CC прав-4 бензинов двигател, е класифицирана по-евтина кола на Kei скоба данък. [ Цитиране необходими ], първата кола от Honda е на S500 спортен автомобил, който последва T360 в производство през октомври 1963 г.. Its chain driven rear wheels point to Honda’s motorcycle origins. [ citation needed ] Своята верига задвижва задните колела точка за Хонда мотоциклети произход. [ цитиране необходими ]

[ edit ] Corporate profile and divisions [ редактиране ] Корпоративен профил и разделяния

Honda is headquartered in Minato , Tokyo, Japan. Honda е със седалище в Minato , Токио, Япония. Their shares trade on the Tokyo Stock Exchange and the New York Stock Exchange , as well as exchanges in Osaka, Nagoya, Sapporo, Kyoto, Fukuoka , London, Paris and Switzerland. Техните акции търговията на Токийската фондова борса и Нюйоркската фондова борса , както и обмен в Осака, Нагоя, Сапоро, Киото, Фукуока , Лондон, Париж и Швейцария.

The company has assembly plants around the globe. Фирмата разполага с монтажни заводи по целия свят. These plants are located in China, the United States, Pakistan, Canada, England, Japan, Belgium, Brazil, New Zealand, Indonesia, India, Thailand, Turkey, Taiwan and Perú. Тези заводи са разположени в Китай, Съединените щати, Пакистан, Канада, Англия, Япония, Белгия, Бразилия, Нова Зеландия, Индонезия, Индия, Тайланд, Турция, Тайван и Перу. As of July 2010, 89 percent of Honda and Acura vehicles sold in the United States were built in North American plants, up from 82.2 percent a year earlier. Към юли 2010 г., 89 процента от Honda и Acura превозни средства, продавани в Съединените щати са били построени в Северна Америка растения, от 82.2% година по-рано. This shields profits from the yen’s advance to a 15-year high against the dollar. [ 8 ] Това предпазва печалбите от предварително на йената до 15-годишен връх спрямо долара. [8]

Honda’s Net Sales and Other Operating Revenue by Geographical Regions in 2007 [ 15 ] Нетните Хонда Продажби и Други приходи от дейността по географски региони през 2007 г. [15]

Geographic Region Географски регион Total revenue (in millions of ¥ ) Общо приходи (в милиони ¥ )
Japan Япония 1,681,190 1681190
North America Северна Америка 5,980,876 5980876
Europe Европа 1,236,757 1236757
Asia Азия 1,283,154 1283154
Others Други 905,163 905163

American Honda Motor Company is based in Torrance, California. Honda Canada Inc. is headquartered in Markham, Ontario [ 16 ] , their manufacturing division, Honda of Canada Manufacturing , is based in Alliston, Ontario . American Honda Motor Company е базирана в Торанс, Калифорния. Honda Канада Инк. е със седалище в Markham, Онтарио [16] , тяхното производство деление, Honda на Канада производство , се основава в Alliston, Онтарио . Honda has also created joint ventures around the world, such as Honda Siel Cars and Hero Honda Motorcycles in India, [ 17 ] Guangzhou Honda and Dongfeng Honda in China, Boon Siew Honda in Malaysia and Honda Atlas in Pakistan. Honda също създаде съвместни предприятия по целия свят, като Honda Сиел Cars и герой на Honda мотоциклети в Индия, [17] Гуанджоу Honda и Dongfeng Honda в Китай, Boon Сю Honda в Малайзия и Honda Atlas в Пакистан.

[ edit ] Current market position [ редактиране ] текущата пазарна позиция

With high fuel prices and a weak US economy in June 2008, Honda reported a 1% sales increase while its rivals, including the Detroit Big Three and Toyota , have reported double-digit losses. С високите цени на горивата и слабата икономика на САЩ през юни 2008 г., Honda отчете увеличение на продажбите с 1%, докато конкурентите си, включително Детройт Голямата тройка и Toyota , съобщават двуцифрени загуби. Honda’s sales were up almost 20 percent from the same month last year. Продажбите на Хонда са били почти 20% спрямо същия месец на миналата година. The Civic and the Accord were in the top five list of sales. [ 18 ] [ 19 ] Analysts have attributed this to two main factors. Civic и Accord в топ пет списък на продажбите. [18] [19] анализатори приписват това на два основни фактора. First, Honda’s product lineup consists of mostly small to mid-size, highly fuel-efficient vehicles. Първо, Хонда продуктова линия се състои от предимно малки до средно големи, високо гориво-ефективни превозни средства. Secondly, over the last ten years, Honda has designed its factories to be flexible, in that they can be easily retooled to produce any Honda model that may be in-demand at the moment. На второ място, през последните десет години, Honda е проектирана неговите фабрики да бъдат гъвкави, в това, че те може лесно да се префасонира за производство на всякакъв модел на Honda, която може да бъде-търсените в момента.

Nonetheless, Honda, Nissan , and Toyota , were still not immune to the global financial crisis of 2008 , as these companies reduced their profitability forecasts. Въпреки това, Honda, Nissan и Toyota , все още не са имунизирани срещу глобалната финансова криза от 2008 г. , тъй като тези дружества намалява тяхната рентабилност прогнози. The economic crisis has been spreading to other important players in the vehicle related industries as well. [ 20 ] [ 21 ] In November 2009 the Nihon Keizai Shinbun reported that Honda Motor exports have fallen 64.1%. [ 22 ] Икономическата криза се разпространява и на други важни играчи в превозното средство свързаните с тях индустрии, както добре. [20] [21] През ноември 2009 г. Nihon Keizai Shinbun съобщи, че износът на Honda Motor са паднали 64.1%. [22]

At the 2008 Beijing Auto Show, Honda presented the Li Nian („concept“ or „idea“) 5-door hatchback and announced that they were looking to develop an entry-level brand exclusively for the Chinese market similar to Toyota’s Scion brand in the USA. [ 23 ] The brand would be developed by a 50–50 joint-venture established in 2007 with Guangzhou Automobile Industry Group . [ 24 ] [ 25 ] В на Пекин 2008 Покажи Auto, Honda представи на Li Nian („концепция“ или „идея“) с 5 врати хечбек и обяви, че те са били търсят да развият един влизането на ниво марка изключително за китайския пазар подобно на Toyota Scion марка в САЩ. [23] Марката ще бъде разработена от 50-50 джойнт-венчър, създаден през 2007 г. с Guangzhou Automobile Industry Group . [24] [25]

Following the Japanese earthquake and tsunami in March 2011 Honda announced plans to halve production at its UK plants. [ citation needed ] The decision was made to put staff at the Swindon plant on a 2 day week until the end of May as the manufacturer struggled to source supplies from Japan. След японската земетресение и цунами през март 2011 г. Honda обяви плановете си да намали наполовина производството в заводите си в Обединеното кралство. [ редактиране ] бе взето решение да се сложи на персонала в завода в Суиндън на седмица за 2 дни, докато в края на май, като производител, се бореше да източник на доставки от Япония. It’s thought around 22,500 cars were produced during this period. Смята се, около 22 500 коли са произведени през този период.

[ edit ] Leadership [ редактиране ] лидерство

[ edit ] Products [ редактиране ] Продукти

[ edit ] Automobiles [ редактиране ] Автомобили

For a list of vehicles, see List of Honda vehicles . За списък на превозните средства, вижте Списък на превозни средства на Honda .

2008 Honda Accord (USA spec) 2008 Honda Accord (САЩ спец.)

Eighth Generation Honda Civic (Asian Version) Осмото поколение на Honda Civic (Азиатска версия)

Honda’s global lineup consists of the Fit , Civic , Accord , Insight , CR-V , and two versions of the Odyssey, one for North America , and a smaller vehicle sold internationally. Гамата на Honda в световен мащаб се състои от Fit , Civic , Accord , Insight , CR-V , както и две версии на Одисей, един за Северна Америка , и по-малко превозни средства, продадени международно. An early proponent of developing vehicles to cater to different needs and markets worldwide, Honda’s lineup varies by country and may feature vehicles exclusive to that region. Един ранен поддръжник на разработването на превозни средства, да се погрижат за различни нужди и пазари по целия свят, гамата на Honda зависи от страната и може да включва превозни средства, само за този регион. A few examples are the latest Acura TL luxury sedan and the Ridgeline , Honda’s first light-duty uni-body pickup truck. Няколко примера са най-новата Acura TL луксозен седан и гребена , първо лекотоварен Хонда UNI тяло пикап. Both were designed and engineered primarily in North America and are exclusively produced and sold there. И двете са проектирани и конструирани предимно в Северна Америка и са произведени изключително и се продават там. Other examples of exclusive models to international markets include the Honda Civic five-door sedan sold in Europe that has almost no visual similarities to the North American or Asian versions. Други примери за ексклузивни модели на международните пазари включват Honda Civic с пет врати, седан, продавани в Европа , която има почти никакви визуални прилики в Северна Америка или Азия версии.

Honda’s automotive manufacturing ambitions can be traced back to 1963, with the Honda T360 , a kei car truck built for the Japanese market. Амбиции на Хонда автомобилен производител може да се проследи назад до 1963 г., с Honda T360 , Kei кола , камион, построен за японския пазар. This was followed by the two-door roadster , the Honda S500 also introduced in 1963. Това бе последвано от роудстър с две врати , Honda S500 също въведе през 1963 година. In 1965, Honda built a two-door commercial delivery van, called the Honda L700 . През 1965 г., Honda построен с две врати търговски ван доставка, наречена Honda L700 . Honda’s first four-door sedan was not the Accord, but the air-cooled, four-cylinder, gasoline-powered Honda 1300 in 1969. Първия Хонда седан с четири врати, не е споразумение, но с въздушно охлаждане, четири-цилиндров, бензинов двигател Honda 1300 през 1969 година. The Civic was a hatchback that gained wide popularity internationally, but it wasn’t the first two-door hatchback built. Civic хечбек, която придоби широка популярност в международен мащаб, но това не е първата с две врати построен хечбек. That was the Honda N360 , another Kei car that was adapted for international sale as the N600. Това е Honda N360 , Kei друга кола, че е адаптирана за международна продажба, като N600. The Civic, which appeared in 1972 and replaced the N600 also had a smaller sibling that replaced the air-cooled N360, called the Honda Life that was water-cooled. Civic, която се появява през 1972 г. и заменя N600 също така има по-малък брат, който заменя с въздушно охлаждане N360, наречен Life Honda, която е с водно охлаждане.

The Honda Life represented Honda’s efforts in competing in the kei car segment, offering sedan, delivery van and small pick-up platforms on a shared chassis. Животът на Honda представлява усилията на Хонда в конкуренцията в колата сегмент Кей, предлагащи седан, доставка ван и малки пикап платформи на споделена шаси. The Life StepVan had a novel approach that, while not initially a commercial success, appears to be an influence in vehicles with the front passengers sitting behind the engine, a large cargo area with a flat roof and a liftgate installed in back, and utilizing a transversely installed engine with a front-wheel-drive powertrain. Животът StepVan има нов подход, а не първоначално търговски успех, се оказва влияние в превозни средства с пътниците на предните седи зад двигателя, голяма площ товари с плосък покрив и liftgate, инсталирани в задната част, както и използване на напречно монтиран двигател с предно задвижване задвижваща система.

As Honda entered into automobile manufacturing after World War II , where Japanese manufacturers such as Toyota and Nissan had heritage before the war, it appears that Honda instilled a sense of doing things a little differently than its Japanese competitors. Като Honda влезе в производство на автомобили след Втората световна война , където японските производители като Тойота и Нисан наследство преди войната, изглежда, че Honda внушава чувство за правене на нещата малко по-различно от своите японски конкуренти. Its mainstay products, like the Accord and Civic, have always employed front-wheel-drive powertrain implementation, which is currently a long held Honda tradition. Неговите опори продукти, като Accord и Civic, са винаги заети с предно задвижване на задвижваща система на прилагане, който в момента е дълъг Honda традиция. Honda also installed new technologies into their products, first as optional equipment, then later standard, like anti lock brakes, speed sensitive power steering, and multi-port fuel injection in the early 1980s. Honda също така са инсталирали нови технологии в своите продукти, за първи път като допълнително оборудване, а по-късно стандарт, като анти-заключване на спирачките, чувствително към скоростта сервоуправление, както и мулти-порт гориво инжектиране в началото на 1980. This desire to be the first to try new approaches is evident with the creation of the first Japanese luxury chain Acura , and was also evident with the all aluminum, mid-engined sports car, the Honda NSX , which also introduced variable valve timing technology, Honda calls VTEC . Това желание да бъде първата, да опитват нови подходи е очевидно, със създаването на първата японска верига лукс Acura , и е видно и с всички алуминий, средноразположен двигател спортен автомобил, Honda NSX , която въвежда система за променливо газоразпределение технологии, Honda призовава VTEC .

The Civic is a line of compact cars developed and manufactured by Honda. Civic е линия от компактни автомобили, разработени и произведени от Honda. In North America, the Civic is the second-longest continuously running nameplate from a Japanese manufacturer; only its perennial rival, the Toyota Corolla , introduced in 1968, has been in production longer. [ 26 ] The Civic, along with the Accord and Prelude , comprised Honda’s vehicles sold in North America until the 1990s, when the model lineup was expanded. В Северна Америка, Civic е втората най-дългата работи непрекъснато табелката от японския производител; само целогодишен съперник, Toyota Corolla , въведен през 1968 г., е в производство вече [26 ] Civic, заедно с Accord и Prelude , състоящи Хонда превозни средства, продавани в Северна Америка до 1990 г., когато бе разширен модел състав. Having gone through several generational changes, the Civic has become larger and more upmarket , and it currently slots between the Fit and Accord. След като премина през няколко поколения промени, Civic станат по-големи и по- луксозен , а в момента слотове между Fit и Accord.

Honda increased global production in September 2008 to meet demand for small cars in the US and emerging markets. Honda увеличава световното производство през септември 2008 г., за да отговори на търсенето на малки автомобили в САЩ и развиващите се пазари. The company is shuffling US production to keep factories busy and boost car output, while building fewer minivans and sport utility vehicles as light truck sales fall. [ 27 ] Фирмата е размесването на САЩ производството, за да запази фабриките зает увеличи производството в кола, докато изграждането на по-малко минивани и превозни средства Sport Utility като лекотоварен камион продажби падането. [27]

Honda produces Civic hybrid , a hybrid electric vehicle that competes with the Toyota Prius , and also produces the Insight and CR-Z . Honda произвежда Civic Hybrid , хибридни електрически превозни средства, която се конкурира с Toyota Prius , а също така произвежда Insight и CR-Z .

Its first entrance into the pickup segment, the light duty Ridgeline, won Truck of the Year from Motor Trend magazine in 2006. Неговият първи вход в пикап сегмент, светлината мито гребена, спечели Камион на годината от списание на Motor Trend през 2006 година. Also in 2006, the redesigned Civic won Car of the Year from the magazine, giving Honda a rare double win of Motor Trend honors. Също така през 2006 г., нов дизайн Civic спечели Автомобил на годината от списанието, като Honda рядко двойна победа на тенденциите отличие за двигатели.

It is reported that Honda plans to increase hybrid sales in Japan to more than 20% of its total sales in fiscal year 2011, from 14.8% in previous year. [ 28 ] То се съобщава, че Хонда планира да увеличи на хибридни продажбите в Япония за повече от 20% от общите си продажби през фискалната 2011 година, от 14,8% през предходната година. [28]

Five of United States Environmental Protection Agency ‘s top ten most fuel-efficient cars from 1984 to 2010 comes from Honda, more than any other automakers. Пет от САЩ агенция за защита на околната среда „топ десет на най-гориво-ефективни автомобили от 1984 до 2010 г. идва от Хонда, повече от всички други автомобилни производители. The five models are: 2000–2006 Honda Insight (53 mpg -US or 4.4 L/100 km; 64 mpg -imp combined), 1986–1987 Honda Civic Coupe HF (46 mpg -US or 5.1 L/100 km; 55 mpg -imp combined), 1994–1995 Honda Civic hatchback VX (43 mpg -US or 5.5 L/100 km; 52 mpg -imp combined), 2006– Honda Civic Hybrid (42 mpg -US or 5.6 L/100 km; 50 mpg -imp combined), and 2010– Honda Insight (41 mpg -US or 5.7 L/100 km; 49 mpg -imp combined). [ 29 ] The ACEEE has also rated the Civic GX as the greenest car in America for seven consecutive years. [ 30 ] Петте модела са: 2000-2006 Honda Insight (53 MPG-САЩ или 4,4 л/100 км; 64 MPG-дяволче комбинирано), 1986-1987 Honda Civic Coupe HF (46 MPG-САЩ или 5,1 л/100 км, а 55 MPG имп комбинирана), 1994-1995 Honda Civic хечбек VX (43 MPG-САЩ или 5,5 л/100 км; 52 MPG-дяволче), 2006 – Honda Civic Hybrid (42 MPG-САЩ или 5,6 л/100 км; 50 MPG ИМП комбинирана), и 2010 – Honda Insight (41 MPG-САЩ или 5,7 л/100 км;. 49 MPG-дяволче) [29] ACEEE оцениха Civic GX като най-зелената кола в Америка в продължение на седем последователни години [30]

[ edit ] Motorcycles [ редактиране ] Мотоциклети

This section needs additional citations for verification . Този раздел се нуждае от допълнителни цитати за проверка . Please help improve this article by adding citations to reliable sources . Моля, помогнете, за да се подобри тази статия, като добавянето на цитирания за достоверни източници . Unsourced material may be challenged and removed . (May 2010) Unsourced материал могат да бъдат оспорени и премахнати . (май 2010)
For a list of motorcycle products, see List of Honda motorcycles . За списък на мотоциклет продукти, вижте Списък на мотоциклети Хонда .

Honda is the largest motorcycle manufacturer in Japan and has been since it started production in 1955. [ 10 ] At its peak in 1982, Honda manufactured almost 3 million motorcycles annually. Honda е най-големият производител на мотоциклети в Япония и е бил, тъй като тя започва производство през 1955 г. [10] На своя връх през 1982 г., Honda, произведени почти 3 милиона мотоциклета годишно. By 2006 this figure had reduced to around 550,000 but was still higher than its three domestic competitors. [ 10 ] До 2006 г. тази цифра е намалена до около 550 000, но все още е по-висок от три местни конкуренти. [10]

During the 1960s, when it was a small manufacturer, Honda broke out of the Japanese motorcycle market and began exporting to the US Taking Honda’s story as an archetype of the smaller manufacturer entering a new market already occupied by highly dominant competitors, the story of their market entry, and their subsequent huge success in the US and around the world, has been the subject of some academic controversy. През 1960, когато то е едно малък производител, Honda счупи, на японския пазар мотоциклет и започва да изнася в САЩ историята на Хонда като една архетип на по-малък производител влезе една нова пазар вече заета от обширно доминират конкуренти, историята на тяхното навлизането на пазара и последващото им огромен успех в САЩ и по целия свят, е предмет на някои академични полемика. Competing explanations have been advanced to explain Honda’s strategy and the reasons for their success. [ 31 ] Конкурентни обяснения са били напреднали, за да обясни стратегията на Хонда, както и причините за техния успех. [31]

The first of these explanations was put forward when, in 1975, Boston Consulting Group (BCG) was commissioned by the UK government to write a report explaining why and how the British motorcycle industry had been out-competed by its Japanese competitors. Първият от тези обяснения беше изтъкнат, когато през 1975 г., Boston Consulting Group (BCG) е поръчано от правителството на Обединеното кралство да напише доклад, който обяснява защо и как беше британската индустрия мотоциклет се състезаваха от своите японски конкуренти. The report concluded that the Japanese firms, including Honda, had sought a very high scale of production (they had made a large number of motorbikes) in order to benefit from economies of scale and learning curve effects. В доклада се заключава, че японските фирми, в това число и Honda, иска много висок мащаб на производството (те са направили голям брой на мотоциклети), за да се възползва от икономии от мащаба и кривата на обучение ефекти. It blamed the decline of the British motorcycle industry on the failure of British managers to invest enough in their businesses to profit from economies of scale and scope . Той обвини спада на британската индустрия мотоциклет на провала на британските мениджъри да инвестират достатъчно в бизнеса си, за да се възползват от икономиите от мащаба и обхвата .

The second explanation was offered in 1984 by Richard Pascale , who had interviewed the Honda executives responsible for the firm’s entry into the US market. Второто обяснение е била предложена през 1984 от Ричард Паскал , които бяха интервюирани на Хонда ръководители, отговорни за вписване на фирмата в пазара на САЩ. As opposed to the tightly focused strategy of low cost and high scale that BCG accredited to Honda, Pascale found that their entry into the US market was a story of “miscalculation, serendipity, and organizational learning” – in other words, Honda’s success was due to the adaptability and hard work of its staff, rather than any long term strategy. За разлика от плътно фокусирана стратегия на ниско разходи и висока скала, че BCG акредитирани да Honda, Паскал намери, че тяхното влизане на пазара в САЩ е история на „погрешна преценка, Serendipity, и организационно учене“ – с други думи, успехът на Хонда е поради на адаптивността и упоритата работа на своя персонал, а не дългосрочна стратегия. For example, Honda’s initial plan on entering the US was to compete in large motorcycles, around 300 cc. Така например, първоначалният план на Honda за влизане в САЩ е да се състезават в големи мотоциклети, около 300 CC. It was only when the team found that the scooters they were using to get themselves around their US base of San Francisco attracted positive interest from consumers that they came up with the idea of selling the Super Cub . Тя е само, когато екипът установи, че скутери те се използват, за да се получи около тяхната база на САЩ в Сан Франциско привлече положителен интерес от страна на потребителите, че те са дошли с идеята за продажба на Super Cub .

The most recent school of thought on Honda’s strategy was put forward by Gary Hamel and CK Prahalad in 1989. Най-новата школа на мисълта относно стратегията на Хонда беше представено от Гари Hamel и CK Прахалад през 1989 година. Creating the concept of core competencies with Honda as an example, they argued that Honda’s success was due to its focus on leadership in the technology of internal combustion engines. Създаване на концепцията на основни компетенции с Хонда, като пример, те твърдят, че успехът на Хонда се дължи на своята насоченост към лидерство в технологията на двигателите с вътрешно горене. For example, the high power-to-weight ratio engines Honda produced for its racing bikes provided technology and expertise which was transferable into mopeds. Например, висока мощност към тегло двигатели Honda произвежда за своите състезателни мотори, при условие технология и опит, които се прехвърлят в мотопеди. Honda’s entry into the US motorcycle market during the 1960s is used as a case study for teaching introductory strategy at business schools worldwide. Влизане на Honda в мотоциклет пазар в САЩ през 1960 се използва като казус за преподаване на уводната стратегия на бизнес училища в света.

[ edit ] Power equipment [ редактиране ] енергетично оборудване

Production started in 1953 with H-type engine (prior to motorcycle). [ 32 ] Производството започва през 1953 г. с двигател тип H-(преди мотоциклет). [32]
Honda power equipment reached record sales in 2007 with 6,4 million units. [ 33 ] By 2010 ( Fiscal year ended 31 March) this figure had decreased to 4,7 million units. [ 34 ] Cumulative production of power products has exceeded 85 million units (as of September 2008). [ 35 ] Honda енергетично оборудване достигна рекордни продажби през 2007 г. с 6,4 млн. единици. [33] До 2010 г. ( фискалната година, приключваща на 31 март) тази цифра е намаляла до 4,7 милиона броя. [34] съвкупното производство на енергийни продукти е над 85 милиона единици (както на септември 2008 г.). [35]

Honda power equipment includes: Honda Power оборудване включва:

[ edit ] Engines [ редактиране ] Двигатели

[Икона] This section requires expansion . Тази част изисква разширение .

Honda engines powered the entire 33-car starting field of the 2010 Indianapolis 500 [ 36 ] and for the fifth consecutive race, there were no engine-related retirements during the running of the Memorial Day Classic. [ 37 ] Хонда двигатели захранва цялата 33-кола областта на за 2010 г. Индианаполис 500 [36] и за пета поредна раса, няма двигател, свързани с пенсионирането по време на управлението на Деня Classic „Мемориал“. [37]

Honda, despite being known as an engine company, has never built a V8 for passenger vehicles. Хонда, въпреки че е известен като двигател компания, никога не е изградена V8 за пътнически превозни средства. In the late 1990s, the company resisted considerable pressure from its American dealers for a V8 engine (which would have seen use in top-of-the-line Honda SUVs and Acuras ), with American Honda reportedly sending one dealer a shipment of V8 beverages to silence them. [ 38 ] Honda considered starting V8 production in the mid-2000s for larger Acura sedans, a new version of the high end NSX sports car (which previously used DOHC V6 engines with VTEC to achieve its high power output) and possible future ventures into the American full-size truck and SUV segment for both the Acura and Honda brands, but this was cancelled in late 2008, with Honda citing environmental and worldwide economic conditions as reasons for the termination of this project. [ 39 ] В края на 1990-те години, компанията се противопоставя на значителен натиск от неговите американски дилъри за V8 двигател (което щеше да види в най-на-на-ред Honda джипове и Acuras, ), с American Honda Съобщава се изпраща един търговец превоз на V8 напитки да ги накара да замълчат. [38] Honda счита за започнала V8 производство в средата на 2000 г. за по-големи седани Acura, нова версия на високо края NSX спортен автомобил (които преди това са използвали DOHC V6 двигатели с VTEC, за да постигне своята висока мощност) и възможно бъдещи начинания в американската пълен размер камиони и SUV сегмент за марката Acura и Honda, но това бе отменено в края на 2008 г., с Honda, позовавайки се на околната среда и световните икономически условия като причини за прекратяване на този проект. [39]

[ edit ] Robots [ редактиране ] роботи

ASIMO is the part of Honda’s Research & Development robotics program . Asimo е от страна на Хонда роботиката програма за научни изследвания и развитие . It is the eleventh in a line of successive builds starting in 1986 with Honda E0 moving through the ensuing Honda E series and the Honda P series . Това е единадесетият по линия на последователни изгражда, като се започва през 1986 г. с Honda E0 се движат през последвалата Honda E серия и Honda P серия . Weighing 54 kilograms and standing 130 centimeters tall, ASIMO resembles a small astronaut wearing a backpack, and can walk on two feet in a manner resembling human locomotion , at up to 6 km/h (3.7 mph). С тегло 54 кг и стои на 130 см високи, Asimo прилича на малък астронавт носи раница, и могат да ходят на два крака по начин, наподобяващ човешкото придвижване , до 6 km / h (3,7 мили в час). ASIMO is the world’s only humanoid robot able to ascend and descend stairs independently. [ 40 ] However, human motions such as climbing stairs are difficult to mimic with a machine, which ASIMO has demonstrated by taking two plunges off a staircase. Asimo е единственият хуманоиден робот в света може да се качи и слезе стълбите самостоятелно. [40] Въпреки това, човешките движения като изкачване на стълби е трудно да имитират с машина, които Asimo е доказал, като две гмурва стълбище.

Honda’s robot ASIMO (see below) as an R&D project brings together expertise to create a robot that walks, dances and navigates steps. Хонда робот Asimo (виж по-долу), като R & D проект обединява опит, за да се създаде робот, който ходи, танци и се придвижва стъпка. 2010 marks the year Honda has developed a machine capable of reading a user’s brainwaves to move ASIMO . 2010 г. се навършват година Honda е разработил машина, способна да чете мозъчните вълни на потребителя да се движи Asimo . The system uses a helmet covered with electroencephalography and near-infrared spectroscopy sensors that monitor electrical brainwaves and cerebral blood flow—signals that alter slightly during the human thought process. Системата използва каска, покрити с електроенцефалография и близката инфрачервена спектроскопия сензори, които следят електрически мозъчните вълни и мозъчен кръвоток-сигнали, които променят малко по време на човешкия мисловен процес. The user thinks of one of a limited number of gestures it wants from the robot, which has been fitted with a Brain Machine Interface. [ 41 ] Потребителят мисли за един от ограничен брой жестове, че иска от робот, който е снабден с интерфейс мозък машина. [41]

[ edit ] Aircraft [ редактиране ] Aircraft

Main article: Honda HA-420 HondaJet Основна статия: Honda HA-420 HondaJet

Honda has also pioneered new technology in its HA-420 HondaJet , manufactured by its subsidiary Honda Aircraft Company , which allows new levels of reduced drag, increased aerodynamics and fuel efficiency thus reducing operating costs. [ citation needed ] Honda също е пионер в новите технологии в HA-420 HondaJet , произведен от дъщерното си дружество на Honda компания въздухоплавателни средства , което позволява нови нива на намаляване на съпротивление, увеличаване на аеродинамиката и разхода на гориво по този начин се намалят оперативните разходи. [ редактиране ]

[ edit ] Solar cells [ редактиране ] Слънчеви клетки

Honda’s solar cell subsidiary company Honda Soltec (Headquarters: Kikuchi-gun, Kumamoto; President and CEO: Akio Kazusa) started sales throughout Japan of thin-film solar cells for public and industrial use on 24 October 2008, after selling solar cells for residential use since October 2007. [ 42 ] Слънчеви клетки на Honda дъщерно дружество компания Honda Soltec (седалището: Кикучи-пистолет, Кумамото, президент и главен изпълнителен директор: Акио Kazusa) започна продажбите в Япония на тънкослойни соларни клетки за обществени и промишлени на 24 октомври 2008 г., след продажба на слънчеви клетки, за домашна употреба от октомври 2007 г. [42]

[ edit ] Mountain bikes [ редактиране ] Планински велосипеди

See also: Honda RN-01 G-cross Вижте също: Honda RN-01 G-Cross

Honda has also built a Downhill racing bicycle, known as the Honda RN-01. Honda също е изградила Спускане състезателен велосипед, известен като Honda RN-01. Honda has taken on several people to pilot the bike, among them Greg Minnaar . Honda е взел на няколко души, за да пилот на мотора, сред тях Грег Minnaar . The team is known as Team G Cross Honda. Отборът е известен като Team G кръст Honda. The key feature of this bike is the gearbox, which replaces the standard Derailleur found on most bikes. Основната характеристика на този мотор е скоростната кутия, който замества стандартната дерайльор, намерени на повечето мотори.

[ edit ] Motorsports [ редактиране ] Motorsports

Honda has been active in motorsports, like Motorcycle Grand Prix, Superbike racing and others. Honda е била активна в моторните спортове, както и мотоциклети Grand Prix, Супербайк състезания и други.

[ edit ] Automobile [ редактиране ] Automobile

See also: Honda Racing F1 Вижте също: Honda Racing F1

Rubens Barrichello driving for Honda Рубенс Барикело шофиране за Хонда

Honda entered Formula One as a constructor for the first time in the 1964 season at the German Grand Prix with Ronnie Bucknum at the wheel. 1965 saw the addition of Richie Ginther to the team, who scored Honda’s first point at the Belgian Grand Prix , and Honda’s first win at the Mexican Grand Prix . 1967 saw their next win at the Italian Grand Prix with John Surtees as their driver. Honda влезе Formula One като една конструктор за първи път от сезон 1964 на немски Grand Prix с Рони Bucknum, зад волана. 1965 видях добавянето на Ричи Ginther на отбор, който вкара първата точка на Honda на белгийската Grand Prix , и първа победа на Хонда в мексикански Grand Prix 1967 . видях следващия си победа в италианската Гран при с Джон Съртис , като техният шофьор. In 1968 , Jo Schlesser was killed in a Honda RA302 at the French Grand Prix . През 1968 г. , Jo Schlesser е убит в Honda RA302 по време на френската Гран при . This racing tragedy, coupled with their commercial difficulties selling automobiles in the United States, prompted Honda to withdraw from all international motorsport that year. Тази състезателна трагедия, заедно с техните търговски трудности, продаващи автомобили в САЩ, предизвика Honda да се оттегли от всички международни Моторспорт през тази година.

After a learning year in 1965, Honda-powered Brabhams dominated the 1966 French Formula Two championship in the hands of Jack Brabham and Denny Hulme . След една учебна година, през 1965 г., Honda-задвижвани Brabhams, доминиран от 1966 г. френски Формула две шампионат в ръцете на Джак Брабам и Дени Хълм . As there was no European Championship that season, this was the top F2 championship that year. Тъй като не е имало европейско първенство, че сезон, това е най-F2 шампионата през тази година. In the early 1980s Honda returned to F2, supplying engines to Ron Tauranac ‘s Ralt team. В началото на 1980 Honda се връща на F2, доставя двигатели за екипа на на Рон TauranacRalt . Tauranac had designed the Brabham cars for their earlier involvement. Tauranac е проектирана за Брабам автомобили на по-ранната им участие. They were again extremely successful. Те отново бяха изключително успешен. In a related exercise, John Judd’s Engine Developments company produced a turbo „Brabham-Honda“ engine for use in IndyCar racing. Във връзка с този упражнение, Джон Джъд двигател Developments компанията произвежда турбо „Брабъм-Хонда“ двигател за употреба в Индикар състезания. It won only one race, in 1988 for Bobby Rahal at Pocono. Тя спечели само едно състезание през 1988 г. за Боби Рахал в Pocono.

Honda returned to Formula One in 1983, initially with another Formula Two partner, the Spirit team, before switching abruptly to Williams in 1984. Honda се връща към Formula One през 1983 г., първоначално с два партньорски друга формула, Духът на отбора, преди да включите рязко в Уилямс през 1984 година. In the late 1980s and early 1990s, Honda powered cars won six consecutive Formula One Constructors Championships. WilliamsF1 won the crown in 1986 and 1987 . В края на 1980 и началото на 1990 г., Honda мощните коли спечели шест последователни Формула Едно конструкторите първенство. WilliamsF1 спечели короната през 1986 г. и 1987 г. . Honda switched allegiance again in 1988. Хонда премина вярност отново през 1988 година. New partners Team McLaren won the title in 1988 , 1989 , 1990 and 1991 . Ню партньори Екипът на Макларън спечели титлата през 1988 г. , 1989 г. , 1990 г. и 1991 г. . Honda withdrew from Formula One at the end of 1992, although the related Mugen-Honda company maintained a presence up to the end of 1999, winning four races with Ligier and Jordan Grand Prix . Хонда се оттегля от Формула Едно в края на 1992 г., макар свързани Mugen Honda компания да поддържа присъствие до края на 1999 г., печелейки четири състезания с Ligier и Йордания Grand Prix .

Honda debuted in the CART IndyCar World Series as a works supplier in 1994. Honda дебютира в Световните серии КАРТ Индикар като работи доставчик през 1994 година. The engines were far from competitive at first, but after development, the company powered six consecutive drivers championships. Двигателите са далеч от конкурентна в началото, но след като развитие, компанията захранва шест последователни шофьори първенства. In 2003, Honda transferred its effort to the rival IRL IndyCar Series . През 2003 г., Honda прехвърля усилията си съперник IRL сериите Индикар . In 2004, Honda-powered cars overwhelmingly dominated the IndyCar Series, winning 14 of 16 IndyCar races, including the Indianapolis 500 , and claimed the IndyCar Series Manufacturers’ Championship, Drivers’ Championship and Rookie of the Year titles. През 2004 г. Honda-мощните коли с голямо мнозинство доминира в сериите Индикар, печелейки 14 от 16 състезания в Индикар, включително Индианаполис 500 , и заяви, „първенство, драйвери“ Индикар Серия „Производители първенство и Новобранец на годината заглавия. In 2006, Honda became the sole engine supplier for the IndyCar Series, including the Indianapolis 500. През 2006 г., Honda стана единствен доставчик на двигатели за сериите Индикар, включително Индианаполис 500. In the 2006 Indianapolis 500 , for the first time in Indianapolis 500 history, the race was run without a single engine problem. [ 43 ] 2006 г. В Индианаполис 500 , за първи път в Индианаполис 500 история на състезанието е да работи без един проблем на двигателя. [43]

During 1998, Honda considered returning to Formula One with their own team. През 1998 г. Honda счита връщането на Formula One със собствен екип. The project was aborted after the death of its technical director, Harvey Postlethwaite . Проектът бе прекратена след смъртта на техническия си директор, Харви Postlethwaite . Honda instead came back as an official engine supplier to British American Racing (BAR) and Jordan Grand Prix. Honda вместо това се върна като официален доставчик на двигателя до британския American Racing (БАР) и Йордания Grand Prix. Honda bought a stake in the BAR team in 2004 before buying the team outright at the end of 2005, becoming a constructor for the first time since the 1960s. Honda купи дял в BAR екип в 2004 г., преди да закупят отбора направо в края на 2005 г., да стане конструктор за първи път от 1960. Honda won the 2006 Hungarian Grand Prix with driver Jenson Button . Honda печели от 2006 г. унгарската Гран при с водача Дженсън Бътън .

It was announced on 5 December 2008, that Honda would be exiting Formula One with immediate effect due to the 2008 global economic crisis. [ 44 ] The team was sold to former team principal Ross Brawn , renamed Brawn GP and subsequently Mercedes GP . [ 45 ] Това беше обявено на 5 декември 2008 г., че Honda ще бъде излизане Formula One, с незабавен ефект, поради глобалната икономическа криза от 2008. [44] Екипът е бил продаден на бившия екип главницата Рос Браун , преименуван на Браун GP и впоследствие Мерцедес GP . [45 ]

Honda became an official works team in the British Touring Car Championship in 2010. Honda стана официален екипна работа в Британския шампионат за туристически автомобили през 2010 година.

[ edit ] Motorcycles [ редактиране ] Мотоциклети

Main article: Honda Racing Corporation Основна статия: Honda Racing Corporation

Honda Racing Corporation (HRC) was formed in 1982. Honda Racing Corporation (HRC) е създадена през 1982 година. The company combines participation in motorcycle races throughout the world with the development of high potential racing machines. Компанията съчетава участие в мотоциклетни състезания в цял свят с развитието на високите потенциални състезателни машини. Its racing activities are an important source for the creation of leading edge technologies used in the development of Honda motorcycles. Неговите състезателни дейности са важен източник за създаване на водещи технологии, използвани при разработването на мотоциклети Хонда. HRC also contributes to the advancement of motorcycle sports through a range of activities that include sales of production racing motorcycles, support for satellite teams, and rider education programs. На HRC също допринася за напредъка на спортен мотор чрез набор от дейности, които включват продажбите на мотоциклети производствени надбягвания, подкрепа за сателитни отбори, и програми за образование на ездача.

Soichiro Honda, being a race driver himself, could not stay out of international motorsport . Сойчиро Хонда, като раса себе си водача, не може да остане на международния Motorsport . In 1959, Honda entered five motorcycles into the Isle of Man TT race, the most prestigious motorcycle race in the world. През 1959 г., Honda влезе на пет мотоциклети в остров Ман TT раса, най-престижната мотоциклет раса в света. While always having powerful engines, it took until 1961 for Honda to tune their chassis well enough to allow Mike Hailwood to claim their first Grand Prix victories in the 125 and 250 cc classes. Въпреки че винаги като мощни двигатели, до 1961 г. за Honda, за да настроят своите шаси достатъчно добре, за да се даде възможност на Майк Хейлвоод да претендира за първите си Гран при победи в 125 и 250 кубиковите класове. Hailwood would later pick up their first Senior TT wins in 1966 and 1967 . Хейлвоод-късно ще си вземат първият висш победи TT през 1966 г. и 1967 г. . Honda’s race bikes were known for their „sleek & stylish design“ and exotic engine configurations, such as the 5-cylinder, 22,000 rpm, 125 cc bike and their 6-cylinder 250 cc and 297 cc bikes. Състезателни мотори на Хонда са били известни „лъскав и стилен дизайн“ и екзотични конфигурации двигателя, като 5-цилиндров, 22000 оборота в минута, 125 кубиковият мотор и 6-цилиндров 250 куб.см. и 297-кубикови мотори.

In 1979, Honda returned to Grand Prix motorcycle racing with the monocoque -framed, four-stroke NR500 . През 1979 г., Honda се връща в Grand Prix състезателен мотоциклет с с монокок рамка, четиритактов NR500 . The FIM rules limited engines to four cylinders, so the NR500 featured non-circular, ‘race-track’, cylinders, each with 8 valves and two connecting rods, in order to provide sufficient valve area to compete with the dominant two-stroke racers. Правилата на FIM ограничени двигатели с четири цилиндъра, така че на NR500 черта некръгло, „раса-писта“, бутилки, всяка с 8 клапана и два мотовилки, за да се осигури достатъчно площ клапан, за да се конкурират с доминиращите двутактови състезатели . Unfortunately, it seemed Honda tried to accomplish too much at one time and the experiment failed. За съжаление, изглежда, Honda се опита да постигне твърде много, по едно и също време, и експериментът не успя. For the 1982 season, Honda debuted their first two-stroke race bike, the NS500 and in 1983 , Honda won their first 500 cc Grand Prix World Championship with Freddie Spencer . За сезон 1982, Honda дебютира първите си два-тактов състезание под наем, на NS500 и през 1983 г. , Honda спечели първия си 500 куб.см. Grand Prix World Championship с Фреди Спенсър . Since then, Honda has become a dominant marque in motorcycle Grand Prix racing, winning a plethora of top level titles with riders such as Mick Doohan and Valentino Rossi . Оттогава, Honda се превърна в доминираща марка в мотоциклет Grand Prix Racing, спечели множество титли от топ ниво с ездачи като Мик Дуън и Валентино Роси .

In the Motocross World Championship , Honda has claimed six world championships. В Световно първенство по мотокрос , Honda твърди шест световни първенства. In the World Enduro Championship , Honda has captured eight titles, most recently with Stefan Merriman in 2003 and with Mika Ahola from 2007 to 2010. В World Enduro Championship , Honda е заловен осем заглавия, най-скоро със Стефан Merriman през 2003 г. и с Мика Ahola, от 2007 г. до 2010 г.. In observed trials , Honda has claimed three world championships with Belgian rider Eddy Lejeune . В наблюдаваните проучвания , Honda твърди, три световни първенства с белгийски ездач Еди Lejeune .

[ edit ] Electric and alternative fuel vehicles [ редактиране ] Електрически и алтернативно гориво превозни средства

2009 Honda Civic GX hooked up to Phill refueling system 2009 Honda Civic GX закачен до Phill система за презареждане

Top: Brazilian flexible-fuel Honda Civic . Top: бразилски гъвкави гориво Honda Civic . Below: US Honda Civic Hybrid . Долу: САЩ Honda Civic Hybrid .

[ edit ] Compressed natural gas [ редактиране ] сгъстен природен газ

The Honda Civic GX is the only purpose-built natural gas vehicle (NGV) commercially available in some parts of the US [ 46 ] [ 47 ] The Honda Civic GX first appeared in 1998 as a factory-modified Civic LX that had been designed to run exclusively on compressed natural gas . Honda Civic GX е само специално построено за целта средство, с газ (NGV) предлагат на пазара в някои части на САЩ [46] [47] Honda Civic GX се появява за първи път през 1998 г. като фабрика промяна Civic LX, които са били предназначени да работи изключително на компресиран природен газ . The car looks and drives just like a contemporary Honda Civic LX, but does not run on gasoline. Колата изглежда и се кара само като съвременна Honda Civic LX, но не работи на бензин. In 2001, the Civic GX was rated the cleanest-burning internal combustion engine in the world by the US Environmental Protection Agency‎ (EPA). [ 48 ] [ 49 ] През 2001 г. Civic GX е оценен най-чистия горящ двигател с вътрешно горене в света от САЩ агенция за опазване на околната среда (EPA). [48] [49]

First leased to the City of Los Angeles, in 2005, Honda started offering the GX directly to the public through factory trained dealers certified to service the GX. Първо отдаден под наем на град Лос Анджелис, през 2005 г., Honda започна да предлага GX директно за обществеността чрез фабричните обучени дилъри, сертифицирани да обслужва GX. Before that, only fleets were eligible to purchase a new Civic GX. Преди това, само флоти са имали право да закупят нов Civic GX. In 2006, the Civic GX was released in New York, making it the second state where the consumer is able to buy the car. [ 50 ] Home refueling is available for the GX with the addition of the Phill Home Refueling Appliance . [ 51 ] През 2006 г. Civic GX е издаден в Ню Йорк, което е втората държава, когато потребителят е в състояние да си купят кола. [50] домашното презареждане е на разположение за GX с добавянето на Phill Начало на презареждане техника . [51]

[ edit ] Flexible-fuel [ редактиране ] Гъвкава гориво

Honda’s Brazilian subsidiary launched flexible-fuel versions for the Honda Civic and Honda Fit in late 2006. Бразилския филиал на Хонда стартира гъвкави гориво версии за Honda Civic и Honda Fit в края на 2006 г.,. As others Brazilian flex-fuel vehicles, these models run on any blend of hydrous ethanol ( E100 ) and E20-E25 gasoline . [ 52 ] [ 53 ] Initially, and in order to test the market preferences, the carmaker decided to produce a limited share of the vehicles with flex-fuel engines, 33 percent of the Civic production and 28 percent of the Fit models. [ 52 ] [ 53 ] Also, the sale price for the flex-fuel version was higher than the respective gasoline versions, around US$1,000 premium for the Civic, and US$650 for the Fit, despite the fact that all other flex-fuel vehicles sold in Brazil had the same tag price as their gasoline versions. [ 53 ] [ 54 ] [ 55 ] In July 2009, Honda launched in the Brazilian market its third flexible-fuel car, the Honda City . [ 56 ] Като други бразилски Flex горива превозни средства, тези модели работят с всяка смес от хидратна етанол ( E100 ) и E20-П25 бензин . [52] [53] В началото, и с цел да се тества на пазара преференции, автомобилният производител реши да се произвеждат ограничен Делът на превозни средства с Flex-горивни двигатели, 33% на Civic производство и 28% от годните модели. [52] [53] Също така, на продажната цена за Flex-гориво версия е по-висок от съответните бензинови версии, около САЩ $ 1,000 премия на Civic, и САЩ $ 650 за на Fit, въпреки факта, че всички други Flex-гориво превозни средства, продавани в Бразилия имаше на една и съща цена тагове като им бензинови версии. [53] [54] [55] През юли 2009 г., Honda стартира на бразилския пазар третия гъвкави гориво автомобил, Honda City . [56]

During the last two months of 2006, both flex-fuel models sold 2,427 cars against 8,546 gasoline-powered automobiles, [ 57 ] jumping to 41,990 flex-fuel cars in 2007, [ 58 ] and reaching 93,361 in 2008. [ 59 ] Due to the success of the flex versions, by early 2009 a hundred percent of Honda’s automobile production for the Brazilian market is now flexible-fuel, and only a small percentage of gasoline version is produced in Brazil for exports. [ 60 ] През последните два месеца на 2006 г., и двете Flex-гориво модели, продавани на 2,427 автомобили срещу 8,546 автомобили, задвижвани с бензин, [57] скача до 41,990 Flex-fuel автомобили през 2007 г., [58] и достига 93361 през 2008 г. [59] Поради успеха на версии на флекс, от началото на 2009 г. сто процента на производството на автомобили на Honda за бразилския пазар сега е гъвкав гориво, и само малък процент от бензин версия се произвежда в Бразилия за износ. [60]

In March 2009, Honda launched in the Brazilian market the first flex-fuel motorcycle in the world. През март 2009 г., Honda стартира на бразилския пазар първата Flex гориво мотоциклет в света,. Produced by its Brazilian subsidiary Moto Honda da Amazônia, the CG 150 Titan Mix is sold for around US$2,700. [ 61 ] [ 62 ] [ 63 ] Продуциран от бразилския си филиал Мото Honda да Амазония, CG 150 Titan Mix се продава за около $ 2700. [61] [62] [63]

[ edit ] Hybrid electric [ редактиране ] Хибридно електрическо

In late 1999, Honda launched the first commercial hybrid electric car sold in the US market, the Honda Insight , just one month before the introduction of the Toyota Prius , and initially sold for US$20,000. [ 64 ] [ 65 ] The first-generation Insight was produced from 2000 to 2006 and had a fuel economy of 70 miles per US gallon (3.4 L/100 km; 84 mpg -imp ) for the EPA’s highway rating, the most fuel-efficient mass-produced car at the time. [ 64 ] [ 65 ] Total global sales for the Insight amounted to only around 18,000 vehicles. [ 65 ] В края на 1999 г. Honda стартира на първи търговски хибриден електрически автомобил продават на пазара в САЩ, на Honda Insight , само за един месец преди въвеждането на Toyota Prius , и първоначално се продават за САЩ $ 20,000. [64] [65] В първа-поколение Insight е бил произведен от 2000 до 2006 г. и имаше за икономия на гориво от 70 мили за галон в САЩ (3.4 л/100 км; 84 MPG-дяволче) за магистрала рейтинг по СИП, най-икономичния масово производство автомобил по това време [ 64] [65] общите глобални продажби за Insight възлиза на едва около 18 000 превозни средства. [65]

Honda introduced the second-generation Insight in its home nation of Japan in February 2009, and released it in other markets through 2009 and in the US market in April 2009. Honda представи второто поколение на Insight в своята нация на Япония през февруари 2009 г., и го пусна на други пазари през 2009 г. и на пазара в САЩ през април 2009. At $19,800 as a five-door hatchback it will be the least expensive hybrid available in the US [ 66 ] Honda expects to sell 200,000 of the vehicles each year, with half of those sales in the United States. [ 67 ] $ 19.800 като хечбек с пет врати ще бъде най-евтиният хибриден, на разположение в САЩ [66] Honda очаква да продаде 200 000 превозни средства всяка година, като половината от тези продажби в Съединените щати. [67]

Since 2002, Honda has also been selling the Honda Civic Hybrid (2003 model) in the US market,. [ 64 ] It was followed by the Honda Accord Hybrid , offered in model years 2005 through 2007. От 2002 г., Honda също се продават Honda Civic Hybrid (2003 модел) на американския пазар. [64] Тя бе последвана от на Honda Accord Hybrid , предлагани в модела на 2005 г. и през 2007 г.. Sales of the Honda CR-Z began in Japan in February 2010, becoming Honda’s third hybrid electric car in the market. [ 68 ] Продажбите на Honda CR-Z в Япония започна през февруари 2010 г., превръщайки се в трети хибриден електрически автомобил на Honda на пазара. [68]

In an interview in early February 2011, a Honda executive disclosed that Honda produces around 200,000 hybrids a year in Japan. [ 69 ] В интервю в началото на февруари 2011, изпълнителен директор на Honda разкри, че Honda произвежда около 200 000 хибриди година в Япония. [69]

[ edit ] Hydrogen fuel cell [ редактиране ] водородни горивни клетки

In Takanezawa , Japan, on 16 June 2008, Honda Motors produced the first assembly-line FCX Clarity , a hybrid hydrogen fuel cell vehicle . В Takanezawa , Япония, на 16 юни 2008 г., Honda Motors първото събрание линия FCX Clarity , хибриден автомобил с горивни клетки водород . More efficient than a gas-electric hybrid vehicle , the FCX Clarity combines hydrogen and oxygen from ordinary air to generate electricity for an electric motor. По-ефективно от газово-електрически хибриден автомобил , FCX Clarity съчетава водород и кислород от обикновения въздух, за да генерира електричество за електродвигател.

The vehicle itself does not emit any pollutants and its only by products are heat and water. На самото превозно средство не излъчва никакви замърсители, както и само от продукти топлина и вода. The FCX Clarity also has an advantage over gas-electric hybrids in that it does not use an internal combustion engine to propel itself. FCX Clarity също има предимство пред газово-електрически хибриди, с това, че не използва двигател с вътрешно горене, за да се задвижват. Like a gas-electric hybrid, it uses a lithium ion battery to assist the fuel cell during acceleration and capture energy through regenerative braking , thus improving fuel efficiency. Подобно на газово-електрически хибрид, той използва литиево-йонна батерия, за да съдейства на горивна клетка по време на ускорение и улавяне на енергия чрез регенеративно спиране , като по този начин ще се подобри горивната ефективност. The lack of hydrogen filling stations throughout developed countries will keep production volumes low. [ 70 ] Honda will release the vehicle in groups of 150. Липсата на водородните бензиностанции в цялата развитите страни ще поддържат ниски производствени обеми. [70] Honda ще пусне на превозното средство в групи от 150. California is the only US market with infrastructure for fueling such a vehicle, though the number of stations is still limited. Калифорния е единственият пазар на САЩ с инфраструктура за зареждане с гориво на такива превозни средства, макар и броя на пунктове все още е ограничено. Building more stations is expensive, as the California Air Resources Board (CARB) granted $6.8 million for four H2 fueling stations, costing $1.7 million USD each. [ 71 ] [ 72 ] Изграждане на повече станции е скъпа, тъй като Калифорния Air ресурси съвет (CARB) отпуска $ 6,8 милиона за четири Н2 станции за зареждане с гориво, струва $ 1,7 милиона щатски долара всяка. [71] [72]

[ edit ] Marketing [ редактиране ] Маркетинг

[ edit ] Japan [ редактиране ] Япония

Honda Clio ( Saitama, Saitama , Japan) Honda Clio ( Сайтама, Саитама , Япония)

Starting in 1978, Honda in Japan decided to diversify their sales distribution channels, and created Honda Verno , which sold established products with a higher content of standard equipment and a more sporting nature. Започвайки през 1978 г., Honda в Япония решиха да разнообразят своите търговски канали за дистрибуция, и създава Honda Verno, които продават утвърдени продукти с по-високо съдържание от стандартно оборудване и по-спортен характер. The establishment of Honda Verno coincided with its new sports compact, called the Honda Prelude . Създаването на Honda Verno съвпадна с новия си спортен компактен, наречен Prelude Honda . Later, the Honda Vigor , the Honda Ballade , and the Honda Quint were added to Honda Verno stores. На Vigor Honda , Honda балада , и Honda Кен -късно бяха добавени към Verno магазини Honda. The word “ verno “ is a mountain range covering the northeastern Kastoria and southwestern Florina prefectures in Greece . Думата “ verno „е планинска верига, която обхваща североизточната Кастория и югозападната част на Флорина префектури в Гърция . Its peaks stand over 2,128 m (6,982 ft). Върховете му стоят над 2,128 м (6,982 фута).

As sales progressed, Honda created two more sales channels, called Honda Clio in 1984, and Honda Primo in 1985. Като продажбите напредна, Honda създаде още два канала за продажби, наречена Honda Clio през 1984 г., и Honda Primo през 1985 година. In Greek mythology , Clio ( В гръцката митология , Clio ( играя / ˈ k l aɪ . oʊ / ; Greek : Κλειώ ) or Kleio , is the muse of history. / К Л aɪ oʊ / ; гръцки : Κλειώ) или Kleio, е муза на историята. In Italian , the word „primo“ means „first“ or „prime“. В италиански , думата „първичната“ означава „пръв“ или „председател“. The Honda Clio chain sold products that were traditionally associated with Honda dealerships before 1978, like the Honda Accord , and Honda Primo sold the Honda Civic , kei cars , such as the Honda Today , superminis like the Honda Capa , along with other Honda products, such as farm equipment, lawn mowers, portable generators, marine equipment, motorcycles, and scooters. Honda Clio верига продава продукти, които са традиционно свързани с дилърите на автомобили на Honda преди 1978, като на Honda Accord и Honda Primo продава Honda Civic , на Кей автомобили , като например Днес Хонда , superminis като Honda Капа , заедно с други продукти на Honda, като оборудване за фермата, косачки, преносими генератори, морското оборудване, мотоциклети и скутери. A styling tradition was established when Honda Primo and Clio began operations, in that all Verno products had the rear license plate installed in the rear bumper, while Primo and Clio products had the rear license plate installed on the trunk lid or rear door for minivans. Стайлинг традиция е създадена, когато Honda Primo и Clio започна да функционира, в това, че всички продукти на Verno задната регистрационна табела, инсталирани в задната броня, а Primo и Clio продукти задната регистрационна табела, инсталиран на капака на багажника или задната врата за минивани. As of March 2006, the three sales chains were discontinued, with the establishment of Honda Cars dealerships. [ 73 ] Към март 2006 г., са прекратени три търговски вериги, със създаването на местните представителства на Honda Автомобили. [73]

Honda sells genuine accessories through a separate retail chain called “ Honda Access “ for both their motorcycle, scooter and automobile products. Honda продава оригинални аксесоари чрез отделна верига за търговия на дребно, наречена “ Honda Access „за техния мотоциклет, скутер и автомобилни продукти. In cooperation with corporate partner Pioneer , Honda sells an aftermarket line of audio and in-car navigation equipment that can be installed in any vehicle under the brand name Gathers , which is available at Honda Access locations as well as Japanese auto parts retailers, such as Autobacs . В сътрудничество с корпоративен партньор на Pioneer , Honda продава резервни части линия на аудио и навигационно оборудване в автомобила, които могат да бъдат инсталирани във всяко превозно средство под името събира , която е на разположение на местата за достъп на Honda, както и японски авточасти на дребно, като autobacs . Buyers of used vehicles are directed to a specific Honda retail chain that sells only used vehicles called Honda Auto Terrace . Купувачите на употребявани превозни средства са насочени към конкретна верига за търговия на дребно на Honda, че продава само използваните превозни средства, наречени Honda Auto тераса .

Honda Prelude , Honda Integra , Honda CR-X , Honda Vigor , Honda Saber , Honda Ballade , Honda Quint , Honda Crossroad , Honda Element , Honda NSX , Honda HR-V , Honda Mobilio Spike , Honda S2000 , Honda CR-V , Honda That’s , Honda MDX , Honda Rafaga , Honda Capa , and the Honda Torneo Honda Prelude , Honda Integra , Honda CR-X , Honda Vigor , Honda Сабер , Honda балада , Honda Кен , Honda Crossroad , Honda Element , Honda NSX , Honda HR-V , Honda Mobilio Спайк , Honda S2000 , Honda CR-V , Honda Това е Honda MDX , Honda Rafaga , Honda Капа , и Honda Torneo

Honda Accord , Honda Legend , Honda Inspire , Honda Avancier , Honda S-MX , Honda Lagreat , Honda Stepwgn , Honda Elysion , Honda Stream , Honda Odyssey (int’l) , Honda Domani , Honda Concerto , Honda Accord Tourer , Honda Logo , Honda Fit , Honda Insight , Honda That’s , Honda Mobilio , and the Honda City Honda Accord , Honda Legend , Honda Inspire , Avancier Honda , Honda S-MX , Honda Lagreat , Stepwgn Honda , Honda Elysion , Honda Stream , Honda Odyssey (Int’l) , Honda Domani , Honda Concerto , Honda Accord Tourer , Honda Logo , Honda Fit , Honda Insight , Honda , което не е Honda Mobilio и Honda City

Honda Civic , Honda Life , Honda Acty , Honda Vamos , Honda Hobio , Honda Ascot , Honda Ascot Innova , Honda Torneo , Honda Civic Ferio , Honda Freed , Honda Mobilio , Honda Orthia , Honda Capa , Honda Today , Honda Z , and the Honda Beat Honda Civic , Honda Life , Acty Honda , Honda Vamos , Honda Hobio , Honda Ascot , Honda Ascot Innova , Honda Torneo , Honda Civic Ferio , Honda Freed , Honda Mobilio , Orthia Honda , Honda Капа , Honda Днес , Honda Z , и Honda Разбийте

Wikimedia Commons has media related to: Honda dealerships Wikimedia Commons има медии, свързани с : Honda дилърите

[ edit ] International efforts [ редактиране ] Международни усилия

In 2003, Honda released its Cog advertisement in the UK and on the Internet. През 2003 г., Honda пусна своя Cog реклама във Великобритания и в Интернет. To make the ad, the engineers at Honda constructed a Rube Goldberg Machine made entirely out of car parts from a Europe Market Honda Accord (upon which the US market Acura TSX is based). За да се направи реклама, инженерите на Honda, изградени на Руб Голдбърг машина, направен изцяло от автомобилни части от пазар на Европа Honda Accord (върху която се основава на американския пазар Acura TSX). To the chagrin of the engineers at Honda, all the parts were taken from two of only six hand-assembled pre-production models of the Accord. За огорчение на инженерите на Honda, всички части са взети от две от само шест ръчно сглобени предварително производство модели на Accord. The advertisement depicted a single cog which sets off a chain of events that ends with the Honda Accord moving and Garrison Keillor speaking the tagline, „Isn’t it nice when things just… work?“ Рекламата изобразява една малка рибарска лодка, която тръгва една верига от събития, който завършва с Хонда Акорд, преместване и Гарисън Кейлър говори мотото „Не е ли хубаво, когато нещата просто …?“ It took 606 takes to get it perfect. [ 74 ] Отне 606 необходимо, за да го получите перфектно. [74]

In 2004, they produced the Grrr advert, usually immediately followed by a shortened version of the 2005 Impossible Dream advert. През 2004 г. те са произвели Уф обявата, обикновено непосредствено следван от съкратена версия на невъзможното 2005 ОБЯВАТА мечта.

A post 2005 style Honda dealership in Moncton , Canada След 2005 Honda автокъща стил в Монктон , Канада

In December 2005, Honda released The Impossible Dream a two-minute panoramic advertisement filmed in New Zealand, Japan and Argentina which illustrates the founder’s dream to build performance vehicles. През декември 2005 г., Honda пусна невъзможна мечта две минути панорамна реклама, заснета в Нова Зеландия, Япония и Аржентина, който илюстрира мечтата на основателя за изграждане на превозни средства. While singing the song “ Impossible Dream „, a man reaches for his racing helmet, leaves his trailer on a minibike, then rides a succession of vintage Honda vehicles: a motorcycle, then a car, then a powerboat, then goes over a waterfall only to reappear piloting a hot air balloon , with Garrison Keillor saying „I couldn’t have put it better myself“ as the song ends. Докато пее песента “ невъзможна мечта „, човек достигне своята състезателна каска, оставя своята трейлър на minibike, после язди поредица от реколта Honda превозни средства: мотоциклет, след това колата си, след една моторница, след това преминава водопад само За да се появи отново пилотна балон с горещ въздух , с Гарисън Кейлър каза: „Не бих могъл да постави по-добре себе си“, като песента свършва. The song is from the 1960s musical Man Of La Mancha , sung by Andy Williams . Песента е от музикално 1960 “ Човекът от Ла Манча , изпята от Анди Уилямс .

In 2006, Honda released its Choir advertisement, for the UK and the internet. През 2006 г. Honda пусна своя хор реклама, за Обединеното кралство и в интернет. This featured a 60-person choir who sang the car noises as film of the Honda Civic are shown. Това включваше 60 души хор, който пееше автомобили шумове като филм на Honda Civic, са показани.

For the last several years in the United States, during model close-out sales for the current year before the start of the new model year , Honda’s advertising has featured an animated character known simply as Mr. За последните няколко години в Съединените щати, по време на модел приключващо продажби за текущата година преди началото на новата година модел , реклама на Хонда черта анимационен герой, известен просто като г-н Opportunity , voiced by Rob Paulsen . Възможност , озвучен от Роб Паулсен . The casual looking man talks about various deals offered by Honda and ends with the phrase „I’m Mr. Opportunity, and I’m knockin'“, followed by him „knocking“ on the television screen or „thumping“ the speaker at the end of radio ads. Случайни изглеждащи преговори за човек за различни сделки, предлагани от Honda и завършва с фразата „Аз съм г-н възможност, и, съм knockin“, последвана от него „чукат“ на телевизионния екран или „плътен“ говорител на в края на радио реклами. Also, commercials for Honda’s international hatchback, the Jazz, are parodies of well-known pop culture images such as Tetris and Thomas The Tank Engine . Също така, реклами за международната хечбек Honda, Джаз, са пародии на известни поп изображения културата като Tetris и Томас Tank Engine .

In late 2006, Honda released an ad with ASIMO exploring a museum, looking at the exhibits with almost child-like wonderment (spreading out its arms in the aerospace exhibit, waving hello to an astronaut suit that resembles him, etc.), while Garrison Keillor ruminates on progress. В края на 2006 г., Honda пусна реклама с Asimo проучване музей, разглеждане на експонатите с почти дете подобно удивление (разпространението на оръжията си в космическата изложба, размахвайки здравей костюм на астронавт , че му прилича, и т.н.), докато Гарисън Кейлър ruminates за напредъка. It concludes with the tagline: „More forwards please“. Тя завършва с мотото: „По-напред, моля“.

Honda also sponsored ITV’s coverage of Formula One in the UK for 2007. Honda също спонсорира ITV покритието на Formula One във Великобритания за 2007 година. However they had announced that they would not continue in 2008 due to the sponsorship price requested by ITV being too high. Въпреки това те бяха обявили, че няма да продължи и през 2008 г., благодарение на спонсорството, поискана от ITV е твърде висока цена.

In May 2007, focuses on their strengths in racing and the use of the Red H badge – a symbol of what is termed as „Hondamentalism“. През май 2007 г., се фокусира върху силните си страни в състезания и използването на Червения H значка – символ на това, което се нарича като „Hondamentalism“. The campaign highlights the lengths that Honda engineers go to in order to get the most out of an engine, whether it is for bikes, cars, powerboats – even lawnmowers. Кампанията подчертава дължини, че инженерите на Хонда отиват, за да получите максимума от двигателя, дали тя е за мотори, коли, моторни яхти – дори и косачки за трева. Honda released its Hondamentalism campaign. Honda освободен на своя Hondamentalism кампания. In the TV spot, Garrison Keillor says, „An engineer once said to build something great is like swimming in honey“, while Honda engineers in white suits walk and run towards a great light, battling strong winds and flying debris, holding on to anything that will keep them from being blown away. В телевизионен клип, Гарисън Кейлър казва, „инженер веднъж каза, да се изгради нещо голямо е като плуване в мед“, докато инженерите на Хонда в бели костюми, ходи и да тича към голяма светлина, борейки се силни ветрове и летят отломки, притежаващи за нищо , които ще ги пазят от издухан. Finally one of the engineers walks towards a red light, his hand outstretched. Накрая един от инженерите върви към една червена светлина, протегнатата му ръка. A web address is shown for the Hondamentalism website. Уеб адрес е показан за Hondamentalism уебсайт. The digital campaign aims to show how visitors to the site share many of the Hondamentalist characteristics. Дигиталната кампания цели да покаже как посетителите на сайта дял много на Hondamentalist характеристики.

At the beginning of 2008, Honda released – the Problem Playground . В началото на 2008 г., Honda пусна проблемът площадка за игра. The advert outlines Honda’s environmental responsibility, demonstrating a hybrid engine, more efficient solar panels and the FCX Clarity , a hydrogen powered car. Обявата очертава екологична отговорност на Honda демонстрира хибриден двигател, по-ефективни соларни панели и FCX Clarity , задвижвани с водород автомобил. The 90 second advert features large scale puzzles, involving Rubik’s cubes , large shapes and a 3-dimensional puzzle. 90 секунди ОБЯВАТА разполага с големи пъзели мащаб с участието на кубчета Рубик , големи форми и 3-измерен пъзел.

On 29 May 2008, Honda, in partnership with Channel 4 , broadcast a live advertisement. На 29 май 2008 г., Honda, в партньорство с Channel 4 , излъчен на живо реклама. It showed skydivers jumping from an aeroplane over Spain and forming the letters H, O, N, D and A in mid-air. Тя показа, парашутисти, скачайки от самолет над Испания и формиране на буквата H, O, N, D и А в средата на въздуха. This live advertisement is generally agreed to be the first of its kind on British television. Това жива реклама, обикновено се съгласи да бъде първият по рода си по британската телевизия. The advert lasted three minutes. Обявата е продължило три минути. The next flight of one of the two planes involved resulted in a fatal crash as the plane broke apart in mid-air. [ 75 ] Следващият полет на една от двете засегнати самолети доведе до фатална катастрофа, тъй като самолетът се разпадна в средата на въздуха. [75].

In 2009, American Honda released the Dream the Impossible documentary series, a collection of 5–8 minute web vignettes that focus on the core philosophies of Honda. През 2009 г. American Honda пусна сън невъзможното документална поредица, колекция от 5-8 минутни винетки за уеб, които се фокусират върху основните философии на Honda. Current short films include Failure: The Secret to Success , Kick Out the Ladder and Mobility 2088 . Текущи късометражни филми включват Неспазването: тайната на успеха, изгони по стълбата и на мобилността 2088. They feature Honda employees as well as Danica Patrick , Christopher Guest , Ben Bova , Chee Pearlman, Joe Johnston and Orson Scott Card . Те разполагат с Хонда служители, както и Даника Патрик , Кристофър Гест , Бен Бова , Чи Пърлман, Джо Джонстън и Орсън Скот карта . The film series plays at dreams.honda.com. Филмовата поредица играе на dreams.honda.com.

[ edit ] Sports [ редактиране ] Спортни

In Australia, Honda advertised heavily during most motor racing telecasts, and was the official sponsor of the 2006 FIA Formula 1 telecast on broadcaster channel „Ten“. В Австралия, Honda силно рекламиран по време на повечето telecasts на моторните спортове, и е официален спонсор на ФИА през 2006 г. Формула 1 по телевизията на телевизионен оператор канал „десет“. In fact, it was the only manufacturer involved in the 2006 Indy Racing League season. В действителност, това е единственият производител, участващ в 2006 Indy Racing League сезон. In a series of adverts promoting the history of Honda’s racing heritage, Honda claimed it „built“ cars that won 72 Formula 1 Grand Prix. В поредица от обявите, които насърчават историята на наследството на Honda Racing, Honda твърди това „, построена“ автомобили, които спечелиха 72 Formula 1 Grand Prix. Skeptics [ who? ] have accused Honda of interpreting its racing history rather liberally, saying that virtually all of the 72 victories were achieved by Honda powered (engined) machines, whereas the cars themselves were designed and built by Lotus F1, Williams F1, and McLaren F1 teams, respectively. Скептиците [ кой? ] обвиниха Honda тълкуване на своята състезателна история, а щедро, казвайки, че почти всички от 72 победи са постигнати от Honda мощност (двигател) машини, докато колите са били проектирани и изградени от Lotus F1, Williams F1 и McLaren F1 екипи, съответно. However, former and current staff of the McLaren F1 team have reiterated that Honda contributed more than just engines and provided various chassis, tooling, and aerodynamic parts as well as funding. Ayrton Senna , arguably the greatest F1 driver of all time, repeatedly stated that Honda probably played the most significant role in his three world championships. Въпреки това, бивши и настоящи служители на екипа на McLaren F1 потвърди, че Хонда са направили повече, отколкото само на двигатели и при условие, различни шасита, инструментална екипировка, както и аеродинамични части, както и за финансиране. Аертон Сена , може би най-пилота от Формула 1 на всички времена, многократно е заявявал, че Honda вероятно изигра най-значителна роля в трите си световни шампионати. He had immense respect for founder, Soichiro Honda, and had a good relationship with Nobuhiko Kawamoto, the chairman of Honda at that time. Той изпитваше огромно уважение за основател на Соичиро Хонда, и имаше добри отношения с Nobuhiko Кавамото, председател на Хонда по това време. Senna once called Honda „the greatest company in the world“. Сена веднъж призова Хонда „най-голямата компания в света“.

As part of its marketing campaign, Honda is an official partner and sponsor of the National Hockey League , the Anaheim Ducks of the NHL, and the arena named after it: Honda Center . Като част от своята маркетингова кампания, Honda е официален партньор и спонсор на Националната хокейна лига , на НХЛ Анахайм Дъкс и арена, кръстен на него: Honda център . Honda also sponsors The Honda Classic golf tournament and is a sponsor of Major League Soccer . Honda също спонсорира голф турнира Honda Classic и е спонсор на Major League Soccer . The “ Honda Player of the Year “ award is presented in United States soccer. “ Honda Играч на годината „е представен в САЩ футбол. The “ Honda Sports Award “ is given to the best female athlete in each of twelve college sports in the United States. “ Honda Sports Award „се дава за най-добър женски спортист във всеки от дванадесет колеж спортове в САЩ. One of the twelve Honda Sports Award winners is chosen to receive the Honda-Broderick Cup , as „Collegiate Woman Athlete of the Year.“ Един от дванадесетте победители на Honda за възлагане Спортни е избран да получи Honda Бродерик Купата , тъй като „Collegiate жена атлет на годината.“

Вашият коментар