Историята на всяка марка

Trabant

Трабант / trəbɑ ː NT / е автомобил , който е продуциран от бившата Източна Германия с автоматична машина VEB Заксенринг Automobilwerke Цвикау в Цвикау , Саксония . It was the most common vehicle in East Germany , and was also exported to countries both inside and outside the communist bloc . Това е най-честата превозно средство в Източна Германия , а също и изнесени в страни както вътре, така и извън комунистическия блок . The main selling points was that it had room for four adults and luggage in a compact, light and durable shell and that it was fast (when introduced) and durable. Основните точки за продажба е, че има място за четирима възрастни и багаж в един компактен, лек и издръжлив корпус и, че е бързо (когато е въведен) и издръжлив. With its mediocre performance, inefficient two-stroke engine , noxious fumes and production shortages, the Trabant is often cited as an example of the disadvantages of centralized planning ; on the other hand, it is regarded with derisive affection as a symbol of the failed former East Germany and of the fall of communism (in former West Germany, as many East Germans streamed into West Berlin and West Germany in their Trabants after the opening of the Berlin Wall in 1989). С посредствен неговата ефективност, неефективна двутактов двигател , вредни изпарения и недостиг на производствени Трабант често се цитира като пример за недостатъците на централизираното планиране, а от друга страна, се разглежда с подигравателен обич като символ на провала на бившия Източна Германия и от падането на комунизма (в бившата Западна Германия, тъй като много източногерманци поточно в Западен Берлин и Западна Германия в трабанти си след отварянето на Берлинската стена през 1989 г.). It was in production without any significant changes for nearly 30 years with 3,096,099 Trabants produced in total. [ 3 ] In 2008, Time magazine rated the Trabant as one of the 50 worst cars ever made. [ 4 ] Тя е в производство без някакви значителни промени в продължение на почти 30 години с 3,096,099 трабанти, произведени общо. [3] През 2008 г. списание „Тайм“ оцениха Трабант като един от 50-те най-лошите автомобили, правени някога. [4]

Преглед

The car logo Колата лого

A Trabant 601 Limousine. Трабант 601 лимузини.

A view inside the Trabant 601 Поглед отвътре на Трабант 601

A Trabant 601 De Luxe Limousine. Трабант 601 De Luxe лимузина.

The name, meaning ‘satellite’ or ‘companion ‘ in German, was inspired by Soviet Sputnik . [ 5 ] The cars are often referred to as the Trabbi or Trabi , pronounced English pronunciation: /ˈtrɑːbi/ TRAH -bee in English. Името, което означава „спътник“ или „спътник“ на немски, е бил вдъхновен от съветския „Спутник“ . [5] коли често са наричани като Trabbi или Траби, изразена английски произношение: / trɑ ː двупосочен / TRAH, пчела в английски.

Since it could take years for a Trabant to be delivered from the time it was ordered, people who finally got one were very careful with it and usually became skillful in maintaining and repairing it. Тъй като може да отнеме години за един Трабант, да се избавим от време, и е било наредено, хората, които най-накрая стигнал са много внимателни с него и обикновено се превръща в умелото поддържане и ремонт. The lifespan of an average Trabant was 28 years. [ 6 ] Used Trabants would often fetch a higher price than new ones, as the former were available immediately, while the latter required the infamous long wait. Продължителността на живота на средния Трабант е 28 години. [6] Използва трабанти често ще донесе по-висока цена, отколкото на новите, тъй като първите са на разположение веднага, докато последният изисква скандалния дълго чакане.

There were four principal variants of the Trabant, the P50 , also known as the Trabant 500 , produced 1957–1962; the Trabant 600 , produced 1962–1964; the Trabant 601 , produced 1963–1991; and the Trabant 1.1 produced 1990–1991 with a 1,043 cc (63.6 cu in ) VW engine (making the „1.1“ a slight misnomer). Имаше четири основни варианта на Трабант, P50, известен също като Трабант 500, произведени 1957-1962; на Trabant 600, 1962-1964; Trabant 601 , 1963-1991, и Трабант 1,1 произведени 1990-1991 двигател на VW с 1043 куб.см. (63.6 Cu в ) („1,1“ леко погрешно название). The engine for the Trabant 500 , 600 and original 601 was a small two-stroke engine with two cylinders, giving the vehicle modest performance. Двигателят за Trabant 500, 600 и оригинални 601 е малък двутактов двигател с два цилиндъра, като превозното средство скромен изпълнение. At the end of production in 1989 it delivered 19 kW (26 horsepower ) from a 600 cc (37 cu in ) displacement . В края на производството през 1989 г. тя е издала 19 кВт (26 к.с. ) от 600 CC (37 Cu в ) изместване . The car took 21 seconds from 0 to 100 km/h (62 mph) and the top speed was 112 km/h (70 mph). Автомобилът се 21 секунди от 0 до 100 km / h (62 mph), а максималната скорост е 112 km / h (70 mph). There were two main problems with the engine: the smoky exhaust and the pollution it produced—nine times the amount of hydrocarbons and five times the carbon monoxide emissions of the average European car of 2007. Има два основни проблема с двигателя: пушените отработени газове и замърсяването, то произвежда и девет пъти размера на въглеводороди и пет пъти по-високи емисии на въглероден оксид в средната европейска кола на 2007 г.. The fuel consumption was 7 l/100 km (40 mpg -imp ; 34 mpg -US ). [ 7 ] Since the engine does not have an oil injection system, two-stroke oil has to be added to the 24-litre (6.3 US gal; 5.3 imp gal) fuel tank [ 8 ] every time the car was filled up, at a 50:1 or 33:1 ratio of fuel to oil. Разходът на гориво е 7 л/100 км (40 MPG-дяволче; 34 MPG-САЩ). [7] Тъй като двигателят не притежава система за впръскване на масло, двутактов масло трябва да се прибавят към 24-литров (6,3 САЩ Гал; 5,3 на ИМП Гал), резервоар за гориво [8] всеки път, когато колата се напълни, 50:1 или 33:1 съотношение на горивото на петрола. Gas stations of the time in countries where two-stroke engines were common served premixed gas-oil mixture from the pump. Бензиностанции на път в страни, където двутактови двигатели са чести служи предварително смесени газ-маслената смес от помпата. Today, owners normally carry a container of two-stroke oil in the car for this purpose. Днес собствениците обикновено носят контейнер на двутактов масло в колата за тази цел. The earlier models have no fuel gauge; a dipstick is inserted into the tank to determine how much fuel remains. По-ранните модели имат липса на гориво габарит, щека се вкарва в резервоара, за да се определи колко гориво остава.

Trabant two-stroke engine. Трабант две-тактов двигател.

The Trabant was a steel monocoque design with roof, bootlid/trunklid, bonnet/hood, bumpers/fenders and doors in Duroplast , a form of plastic containing resin strengthened by cotton. Трабант е стоманен монокок конструкция с покрив, bootlid / trunklid, капака на двигателя / капак, брони, калници и врати в Duroplast , форми от пластмаса, съдържащ смола, подсилено от памук. This helped the GDR to avoid expensive steel imports but, in theory, did not provide much crash protection, although in crash tests it allegedly performed better than some contemporary Western hatchbacks . [ 9 ] [ 10 ] [ 11 ] Because the car lacked a fuel pump, the fuel tank was placed high up in the engine compartment so that fuel could be fed to the carburettor by gravity; a trade-off of this design is an increased fire risk in front-end accidents. Това помогна на ГДР, за да се избегне скъпия внос на стомана, но на теория, не предоставят много катастрофи защита, въпреки че в краш тестове, както се твърди по-добри резултати от някои съвременни западни хечбек . [9] [10] [11] , защото колата няма гориво помпа, резервоарът за горивото е поставен високо в отделението на двигателя, така че горивото да бъде хранено на карбуратора от гравитацията; компромис на този дизайн е с повишен риск от пожар в предния край произшествия. The Trabant was the second car to use Duroplast, after the „pre-Trabant“ P70 ( Zwickau ) model (1954–1959). Трабант е втората кола да използвате Duroplast, след „предварително Трабант, P70 ( Цвикау ) модел (1954-1959). The duroplast was made of recycled material, cotton waste from Soviet Union and phenol resins from the East German dye industry, making the Trabant the first car with a body made of recycled material. [ 6 ] Duroplast е направена от рециклиран материал, памук отпадъци от Съветския съюз и фенолни смоли от Източна Германия боя индустрия, което Трабант първият автомобил с каросерия, направена от рециклиран материал. [6]

Production of the Trabant on April 30, 1991 reached 3.7 million vehicles. Производството на Трабант на 30 април 1991 г. достигна 3,7 млн. превозни средства.

[ edit ] History [ редактиране ] История

Trabant P50 built in 1959. Трабант P50 построен през 1959 г..

The Trabant was the result of a planning process that had originally been intended to design a three-wheeled motorcycle. [ 12 ] The name was chosen in an internal contest in 1957, the year of Sputnik , the first artificial satellite . Трабант е резултат от процес на планиране, които първоначално са били предназначени да се изработи три-колесни мотоциклети. [12] Името е избрано с вътрешен конкурс през 1957 г., годината на Спутник на първия изкуствен спътник . In German, a ‘trabant’ is an astronomical term to denote a moon or other natural satellite of a celestial body. [ citation needed ] In its Slavic origin, it has the same meaning as the Russian word ‘sputnik’, namely ‘companion’. На немски език, „Трабант“ е астрономически термин за обозначаване на луната или друг естествен спътник на небесно тяло. [ цитиране необходими ] В славянския си произход, той има същото значение като „Спутник“ на руската дума „спътник“, а именно . Previous motorcycle production at Sachsenring had been under the aegis of AWZ (Auto-Werke Zwickau ). Предишна мотоциклет производство в Заксенринг беше под егидата на AWZ (Auto-Werke Цвикау ).

The Trabant was a relatively advanced car when it was launched in 1958; with front wheel drive , a unitary construction , composite bodywork and independent suspension all around. Трабант е относително напреднала колата, когато тя започна през 1958 г., с предно задвижване , унитарна строителство , композитен каросерия и независимо окачване на всички наоколо. The main letdown was the engine: by the late 1950s small cars in western countries mainly used cleaner and more efficient four-stroke engines, as employed in the Volkswagen , whereas budgetary constraints forced the use of a two-stroke engine in the Trabant. Основната потичане на двигателя: В края на 1950 малки автомобили в западните страни, най-вече използват по-чисти и по-ефективно четиритактови двигатели, като заети в Volkswagen , като има предвид, че бюджетните ограничения принудиха използването на двутактов двигател в Трабант. When released the Trabant was technically equivalent to the West German Lloyd automobile, which had an air cooled two-cylinder four-stroke engine in the same size vehicle. Когато пусна Трабант е еквивалентна технически на Западна Германия Лойд автомобил, който имаше въздух се охлажда двуцилиндров четиритактов двигател в същото превозно средство размер.

The Trabant’s air cooled two cylinder 500 cc (31 cu in) (later 600cc) two-stroke engine was derived from a pre-war DKW design, with minor alterations being made throughout the car’s production run. Wartburg , a GDR manufacturer of larger saloons, also used a DKW engine: a water-cooled 3 cylinder 1,000 cc (61 cu in ) two-stroke unit, also found in earlier Saab cars. В Трабант на въздух се охлажда два цилиндъра 500 куб.см. (31 Cu в) (по-късно 600 куб.см.) двутактов двигател е получен от един предварително-войната DKW дизайн, с малки промени да бъдат направени през производството план на автомобила. Wartburg , една производител ГДР на големите лимузини , също се използва DKW двигател с водно охлаждане 3-цилиндров, 1000 куб.см (61 Cu в ) две-тактов агрегат, също така, в ранните СААБ автомобили.

In 1958 production began of the original Trabant, the P50. През 1958 г. започва производството на оригиналния Трабант, на P50. This car was the base of the Trabant series, and even the latest 1.1s had a large number of interchangeable parts with this car. Тази кола е била в основата на серия Трабант, а дори и на най-новите 1.1s са имали голям брой взаимозаменяеми части с тази кола. The 500 cc 18 hp (13 kW) P50 evolved into a 20 hp (15 kW) version in 1960, gaining a fully synchronized gearbox amongst other things, and finally got a 23 hp 600 cc engine in 1962, becoming the P60. 500 куб.см. 18 к.с. (13 кВт) P50 еволюира в 20 к.с. (15 кВт) версия през 1960 г., спечелвайки напълно синхронизирана скоростна кутия наред с други неща, и най-накрая има с 23 к.с. 600 кубиковия двигател през 1962 г., превръщайки се в P60.

Trabant 601 presentation in 1963. Трабант 601 представяне през 1963 година.

The updated P601 was introduced in 1964. Актуализираният P601 е въведена през 1964 година. This car was essentially a facelift of the P60, with a different front fascia, bonnet, roof and rear, whilst retaining the original P50 underpinnings. Тази кола е по същество фейслифт на P60, с различен предната броня, преден капак, покрива и задната част, като в същото време запазването на първоначалния P50 основа. This model stayed practically unchanged up to its production end, with the most major changes being 12v electrics, coil springs for the rear and a different dash for the latest models. Този модел остава практически непроменен до производството си край, с най-големи промени, които са 12V Електричество, Спирални пружини за задните седалки и различни тире за най-новите модели.

The Trabant’s designers expected production to extend to 1967 at the latest, and East German designers and engineers created a series of more sophisticated prototypes through the years that were intended to replace the Trabant P601; several of these can be seen at the Dresden Transport Museum. Дизайнерите на Трабант, се очаква производството да се разшири до 1967 г. най-късно, и Източна Германия дизайнери и инженери създали серия от по-сложни прототипи през годините, които са предназначени да замени на Трабант P601, няколко от тях може да се види на Дрезден Транспорт музей. However, each proposal for a new model was rejected by the GDR leadership for reasons of cost. Въпреки това, всяко предложение за нов модел беше отхвърлен от ръководството на ГДР, по причини на разходите. As a result, the Trabant remained in production largely unchanged; in contrast, the Czechoslovak Škoda automobiles were continually updated and exported successfully. В резултат на това Трабант остава в производство до голяма степен непроменени, за разлика от Чехословашката Шкода автомобили са непрекъснато актуализирани и изнасят успешно. The Trabant’s production method, which was extremely labour-intensive, remained unchanged. Метод на производство, Трабант, който е изключително трудоемко, остават непроменени.

Starting in the summer of 1989, thousands of East Germans loaded their Trabants with as much as they could carry and drove to either Hungary or Czechoslovakia en route to West Germany—the so-called „Trabi Trail.“ От лятото на 1989 г., хиляди източногерманци заредени трабанти си с толкова, колкото може да носи и изгонил или Унгария или Чехословакия на път за Западна Германия на така наречения „Траби пътека.“ Many of them had to get special dispensation to drive their Trabants into West Germany, since most of the Trabants on the road failed West German emissions standards (their pollution was four times the European average). [ 13 ] Много от тях трябваше да получи специално разрешение за шофиране трабанти си в Западна Германия, тъй като повечето от трабанти на пътя, не западногермански стандарти за емисии (замърсяване им е четири пъти повече от средния за ЕС). [13]

Trabant 1.1 model with VW Polo four-stroke engine . Трабант 1.1 модел с VW Polo четиритактов двигател .

Trabant P1100 prototype Трабант P1100 прототип

Many Trabants were abandoned after 1989. Много трабанти са изоставени след 1989 година. As this one in Leipzig , 1990 Като този път в Лайпциг , 1990 г.

In 1989 a licensed version of the Volkswagen Polo engine replaced the elderly two-stroke engine, the result of a trade agreement between the two German states. През 1989 г. лицензирана версия на Volkswagen Polo двигател заменя на възрастните хора двутактов двигател, в резултат на търговско споразумение между двете германски държави. The model, known as the Trabant 1.1 also had minor improvements to the brake and signal lights, a revised grille and replaced the leaf spring-suspended chassis with one using MacPherson struts . Моделът, известен като Трабант 1.1 също имаше малки подобрения на спирачката и сигнални светлини, преработена радиаторна решетка и заменя Листов ресор спряно шасито с единия се използва MacPherson подпори . However, by the time it entered production in May 1990, the two states had already agreed to reunification . Въпреки това, по времето, тя влезе в производство през май 1990 г., двете страни вече са се съгласили да обединението .

It soon became apparent that there was no place for the Trabant in the reunified German economy. Скоро стана ясно, че нямаше място за Трабант в обединена германската икономика. The inefficient, labour-intensive production line was kept open only because of government subsidies. Неефективна, трудоемки производствена линия бе оставен открит само заради държавните субсидии. Demand plummeted, as residents of the east preferred second-hand western cars which were more efficient and put out less pollution. Търсенето се срина, като жителите на източните предпочитаните втора ръка западни автомобили, които са по-ефективни и да по-малко замърсяване. The production line closed in 1991 and the factory in Mosel (Zwickau), where the Trabant 1.1 had been made, was sold to Volkswagen. Производствената линия е затворен през 1991 г. и на завода в Мозел (Цвикау), когато Трабант 1,1 е било направено, е била продадена на Volkswagen. The rest of the company became HQM Sachsenring GmbH . В останалата част от компанията, стана HQM Заксенринг GmbH .

[ edit ] 1990s and beyond [ редактиране ] 1990-те и след това

Although Trabants had been exported from East Germany, they became well known in the West after the fall of the Berlin Wall when many were abandoned by their Eastern owners after migrating westward. Въпреки че трабанти са били изнесени от Източна Германия, те станаха добре известни на Запад след падането на Берлинската стена, когато много от тях са изоставени от техните източни собственици след мигриращи на запад. Unlike many other Eastern European cars of the communist era (notably the Lada Riva , Skoda Estelle , Polski Fiat and Yugo ), however, it was not a strong seller in Western Europe. За разлика от много други източноевропейски автомобили от епохата на комунистическата (именно Лада Riva , Skoda Estelle , Polski Fiat и Югославия ), обаче, не е силен продавача в Западна Европа.

News reports inaccurately described them as having cardboard bodies. Новините неточно ги описва като като картонени органи. This is likely due to the fact that the body of the Trabant was Duroplast , a material that, in East German production, often made use of varying quantities of different fibres, such as cotton, or occasionally paper. Това вероятно се дължи на факта, че тялото на Трабант е Duroplast , материал, че в немски производство Изток, често е използвала за различни количества от различни влакна, като памук, или от време на време и хартия.

In the early 1990s it was possible to buy a Trabant for as little as a few marks, and many were given away. В началото на 1990 е възможно да се купи един Трабант за по-малко, като на няколко марки, и много от тях бяха раздадени. Later, as they became collectors’ items, prices recovered, but they remain very cheap cars. -Късно, тъй като те станаха колекционерски предмети, цени възстановена, но те са много евтини автомобили. Green Trabants are especially popular as they are said to bring good luck. Зелени трабанти са особено популярни, както се казва, да донесе късмет. The popular culture surrounding the Trabant was referenced by the performance artist Liz Cohen in her Bodywork project, which transformed an East German 1987 Trabant into a 1973 Chevrolet El Camino . [ 14 ] Популярната култура около Трабант бе посочен от изпълнението художник Лиз Коен в нея Каросерия проект, който трансформира Източна Германия, 1987 Trabant в 1973 Chevrolet El Camino . [14]

In the late 1990s, there were plans to put the Trabant back into production in Uzbekistan as the Olimp. [ 15 ] However, only a single model was produced. [ 16 ] В края на 1990-те, има планове да постави Трабант обратно в производството в Узбекистан , на Олимп. [15] Въпреки това, само един единствен модел е бил произведен. [16]

Former Bulgarian Foreign Minister and Atlantic Club of Bulgaria founding president Solomon Passy owned a famous Trabant, which he used to take NATO Secretaries General Manfred Wörner , George Robertson and Jaap de Hoop Scheffer for a ride. Бившият български министър на външните работи и Атлантическия клуб на първия президент на България Соломон Паси, собственост известен Трабант, които той използва, за да вземе НАТО, генералните секретари Манфред Вьорнер , лорд Джордж Робъртсън и Яп де Хоп Схефер за каране. Passy’s Trabant was also blessed by Pope John Paul II in 2002. Трабант Паси също бе благословен от папа Йоан Павел II през 2002 година. In 2005, Passy donated the vehicle, which had become a symbol of Bulgaria’s NATO accession, to the National Historical Museum of Bulgaria . [ 17 ] През 2005 г. Паси дари на превозното средство, която се е превърнала в символ на присъединяването на България в НАТО, на Националния исторически музей на България . [17]

In 1997, the Trabant was celebrated for passing the „Elchtest“ (“ moose test „), a 60 km/h (37 mph) swerve manoeuvre slalom , without toppling over like the Mercedes-Benz A-Class infamously did. През 1997 г. Трабант е честван за преминаване Elchtest „(“ лос тест „), 60 km / h (37 mph) отклонявам маневра слалом , без преобръщане като Mercedes-Benz A-Class, позорно направи. A newspaper from Thuringia had a headline saying „Come and get us, moose! Trabi passes A-Class killer test“. [ 18 ] Вестник от Тюрингия има заглавие каза: „Елате и ни вземи, лос! Траби преминава теста на A-Class убиец“. [18]

In 2007 Herpa , a miniature vehicles manufacturer in Bavaria, showed a scale model of the „New Trabi“ and revealed that they planned to introduce it. През 2007 г. Herpa , миниатюрен производител на превозни средства в Бавария, показа макет на „Нова Траби“ и разкри, че те планират да я въведат. They bought the rights to the name and plan to produce a series of 5,000 cars. Те купиха правата върху името и план за производство на серия от 5000 коли. It would likely have a BMW engine and be sold for around €50,000. [ 19 ] [ 20 ] Тя вероятно ще има двигател BMW и се продават за около € 50 000. [19] [20]

In 2007 the Trabant (A P50 painted British Racing Green) was brought into the world of diplomacy . През 2007 г. Трабант (A P50 боядисани British Racing Green) се пренесе в света на дипломацията . Steven Fisher, the Deputy Head of Mission in the British Embassy of Budapest uses it as his diplomatic car . [ 21 ] Стивън Фишър, заместник-ръководител на мисията в британското посолство в Будапеща го използва като си дипломатически кола . [21]

In August 2009 it was announced that a new Trabant powered by an electric engine will be unveiled at the 2009 Frankfurt Motor Show on 17 September with production starting if investment can be secured. [ 22 ] [ 23 ] През август 2009 г. беше обявено, че нов Трабант, задвижван от електрически двигател ще бъде показан на автомобилното изложение във Франкфурт 2009 на 17 септември с производството, като се започне, ако инвестицията може да бъде осигурено. [22] [23]

[ edit ] Models [ редактиране ] Модели

  • Trabant P50 – later called Trabant 500 (Limousine and Universal (Combi)) Trabant P50 – наречен по-късно Трабант 500 (лимузини и Universal (Combi))
  • Trabant P50 Prototype Трабант P50 Prototype

  • Trabant P50 Limousine later called Trabant 500 Limousine Trabant P50 лимузина, наречен по-късно Трабант 500 лимузини

  • Trabant P50 Universal later called Trabant 500 Universal Trabant P50 Universal наречен по-късно Трабант 500 Universal

  • Trabant 600 (Limousine and Universal) Трабант 600 (лимузини и Универсален)
  • Trabant 600 Limousine Trabant 600 лимузина

  • Trabant 600 Universal Трабант 600 Universal

  • Trabant 601 Standard (Limousine, Universal) Трабант 601 Стандарт (лимузини, Universal)
    • Trabant 601 S. (Sonderwunsch – Special Edition) With optional equipment like fog lamps, rear white light and an odometer. Трабант 601 С. (Sonderwunsch – Special Edition) с възможност за оборудване като фарове за мъгла, заден бяла светлина и на километража.
    • Trabant 601 DeLuxe. Трабант 601 DeLuxe. Like the 601 S and additional twin-tone colouring and chrome bumper Като 601 S и допълнителни двойни тон оцветяване и хром броня
    • Trabant 601 Kübel. Трабант 601 Kübel. Jeep version with no doors, folding roof, auxiliary heating system, ignition system is RFI shielded. Jeep версия без врати, сгъваем покрив, спомагателни отоплителна система, системата за запалване е екранирано RFI.
    • Trabant 601 TRAMP. Трабант 601 Tramp. Civilian version of the Trabant Kübel, mainly export to Greece. На цивилните версия на Трабант Kübel, главно за износ в Гърция.
    • Trabant 601 Hycomat. Трабант 601 Hycomat. Made for users with missing or dysfunctional left leg. Изработен е за потребители, с липсваща или дисфункционално левия крак. It had included an automatic clutching system. Тя включва автоматична система за стиска.
    • Trabant 800 RS. Трабант 800 RS. Rally version Рали версия
  • Trabant 601 Standard Limousine Трабант 601 Standard лимузини

  • Trabant 601 S Universal (with sliding roof) Трабант 601 S Universal (с плъзгащ се покрив)

  • Trabant 601 DeLuxe Limousine Трабант 601 Делукс лимузини

  • Trabant 601 Kübel Трабант 601 Kübel

  • Trabant 800 RS Трабант 800 RS

  • Trabant 1,1 (Limousine, Universal and Tramp ( Cabrio )) Трабант 1,1 (Лимузина, универсални и Скитникът ( Cabrio ))
  • Trabant1.1 Limousine Trabant1.1 лимузини

  • Trabant 1.1 Universal Трабант 1,1 Universal

[ edit ] Trabant and car tuning community [ редактиране ] Трабант и колата тунинг общността

The painted Trabants used by U2 on their Zoo TV tour are displayed in The Rock and Roll Hall of Fame . Боядисани трабанти, използвани от U2 на турнето им Zoo TV се показват в Рок и Roll Залата на славата .

Trabant as a racing car Трабант като състезателен автомобил

The particularly archaic look and unique two-stroke engine sound of the Trabant has made it become a beloved model amongst the car tuning community in Central Europe . Особено архаичен вид и уникален двутактов звук двигателя на Трабант се превърне в любим модел сред тунинг на колата общност в Централна Европа .

Many variations exist although two major streams have been developed. Съществуват много варианти, въпреки че са разработени два основни потока.

The first stream meticulously preserves the two-stroke engine sound, while either tuning the original two cylinder engine for higher performance or using a two-stroke propulsion unit designed for another car (eg the 1000 cc Wartburg ). Първият поток педантично запазва двутактов двигател звук, докато някоя настройка на оригиналния два цилиндров двигател за по-висока производителност или с помощта на двутактов задвижващ агрегат, предназначени за друга кола (например CC 1000 Wartburg ). Since the car is very lightweight (approx. 750 kg (1,653 lb)), a small increase in engine power can rapidly increase its power-to-weight ratio , giving it a remarkable boost. Тъй като колата е много лек (около 750 кг (£ 1653)), малко увеличение в мощността на двигателя може бързо да увеличи съотношението мощност към тегло , което му придава забележителен тласък.

The second stream goes beyond the sentimental sound and encompasses a range of modifications from a complete engine swap to a thorough upgrade on the traction of Trabant, leaving only the body to hide a modern powerful car underneath (eg the Sascha Fiss’ Volkswagen Lupo GTI). Вторият поток надхвърля на сантиментална звук и обхваща гама от модификации от пълна суап на двигателя, до цялостен ъпгрейд на тяговия на Трабант, оставяйки само тялото, за да скриете модерна мощна кола под (напр. на Fiss „Sascha Volkswagen Lupo GTI) . Some say that the perplexing effect caused by a postmodern Trabi that can overtake modern cars as described above 150 km/h (93 mph) is worth all the effort. Някои казват, че сложен ефект, предизвикан от една постмодерна Траби, че може да изпревари модерни автомобили, както е описано по-горе 150 км / ч (93 мили в час) си струва всички усилия.

Some cars with supercharged powerplants have a rated power of over 150 hp (112 kW). Някои автомобили с компресорни агрегати имат номинална мощност от над 150 к.с. (112 кВт). Due to the light weight, this gives a power-to-weight ratio of 11 lb/hp (149 W/kg) allowing these vehicles to achieve performance comparable to modern mid-range sports cars . Поради малкото тегло, това дава съотношение мощност-тегло от £ 11 / к.с. (149 W / кг), която позволява на тези превозни средства, за да се постигне ефективност, сравнима с модерни среден клас спортни автомобили .

It has become an established tradition for Trabant fan clubs in central Europe to organise annual meetings to present new tuning modifications and performance accessories for the vehicle. Тя се е превърнало в традиция за Трабант фен клубове в Централна Европа, да организира годишните срещи, за да представи нови модификации за тунинг и аксесоари за ефективността на превозното средство.

[ edit ] Potential revival [ редактиране ] Потенциал възраждане

Even though Trabant doesn’t have much of a history of being green , two German companies are trying to find investors to create the Trabant nT, an electric car that will be equipped with a 45 kW asynchronous motor powered with a lithium-ion battery . [ 24 ] The nT will have a 100-mile (160-km) range on a full charge, a top speed of 80 mph (128 km/h), and a cost of US$29,000 or about €19,600. Въпреки че Трабант не са много на историята на зелен , две немски фирми се опитват да намерят инвеститори за създаване на Трабант NT, един електрически автомобил, който ще бъде оборудван с 45 кВт асинхронен двигател, задвижван с литиево-йонна батерия . [24] NT ще има 100-мили (160 км) за пълно зареждане, а максималната скорост е 80 mph (128 km / h), и на цена от $ 29.000 или около € 19 600.

 

[ edit ] Gallery [ редактиране ] Галерия

Вашият коментар