Историята на всяка марка

Chevrolet

Chevrolet ( играя / ʃ ɛ v r ə ˈ l eɪ / ), also known as Chevy ( / ˈ ʃ ɛ v i / ), is an American brand of vehicle produced by General Motors (GM). / ʃ ɛ V R ə L eɪ / ), известен също като Chevy ( / ʃ ɛ V I / ), е американска марка на превозното средство, произведени от General Motors (GM). Founded by Louis Chevrolet and ousted GM founder William C. Durant on November 3, 1911, [ 1 ] General Motors acquired Chevrolet in 1918. Основана от Луи Шевроле и сваления GM основател Уилям C. Дюрант на 3 ноември 1911 г. [1] General Motors придоби Chevrolet през 1918 година. Chevrolet was positioned by Alfred Sloan to sell a lineup of mainstream vehicles to directly compete against Henry Ford’s Model T in the 1920s, with „Chevrolet“ or „Chevy“ being at times synonymous with GM. Chevrolet е поставен от Алфред Слоун, за да продаде един състав на масовите превозни средства директно да се конкурира с Хенри Форд Модел Т през 1920 година, с „Шевролет“ или „Chevy“ е в пъти синоним GM. In North America, Chevrolet sells and produces a wide variety of automobiles, from subcompact cars to medium-duty commercial trucks, whereas in Europe, the brand name is used on automobiles produced in Korea by General Motors. В Северна Америка, Chevrolet продава и произвежда широка гама на автомобили, от компактен автомобили до средни натоварвания търговски камиони, като има предвид, че в Европа, името на марката се използва за автомобили, произведени в Корея от General Motors. Since 2011, Chevrolet is GM’s youngest brand in North America after GM dropped Pontiac , Saturn & Hummer . От 2011, Chevrolet е най-младият марка на GM в Северна Америка, след като GM спадна Pontiac , Saturn и Hummer .

История

On November 3, 1911, race car driver and automotive engineer Louis Chevrolet co-founded the Chevrolet Motor Car Company with William C. Durant (ousted founder of General Motors for 5 years) and investment partners William Little (maker of the Little automobile ) and Dr. Edwin R. Campbell (son-in-law of Durant)and in 1912 RS McLaughlin of Canada. На 3 ноември, 1911, шофьор състезателна кола и автомобилен инженер Луи Шевроле съ-основава Chevrolet Motor Car Company с Уилям C. Дюрант (свален основателя на General Motors в продължение на 5 години) и Investment Partners Уилям Литъл (производител на малкия автомобил ) и Д-р Едуин Р. Кембъл (зет на Дюрант) и в 1912 RS Маклафлин Канада.

Durant was ousted from the management of General Motors in 1910 for 5 years. Дюрант бе отстранен от ръководството на General Motors през 1910 г. в продължение на 5 години. He took over the Flint Wagon Works, incorporating the Mason and Little companies. Той пое вагоните кремъчни Works, включващ Мейсън и малки фирми. As head of Buick Motor Company prior to founding GM, Durant had hired Louis Chevrolet to drive Buicks in promotional races. [ 2 ] Durant planned to use Chevrolet’s reputation as a racer as the foundation for his new automobile company. Като ръководител на компания Buick Motor преди основаването на GM, Дюрант е наел Луи Шевроле за шофиране Buicks в рекламните състезания. [2] Дюрант планира да използва репутацията на Chevrolet, като състезател като основа за новата си автомобилна компания.

Actual design work for the first Chevy, the costly Series C Classic Six , was drawn up by Etienne Planche, following instructions from Louis. Същинското проектиране работа за първи Chevy, скъпо Series C Classic Six , беше съставен от Етиен Planche, следвайки инструкциите от Луи. The first C prototype was ready months before Chevrolet was actually incorporated. Първият прототип C е готов месеца преди Chevrolet всъщност е включен.

Chevrolet first used the „bowtie emblem“ [ 3 ] logo in 1913. Chevrolet използвано за първи път „папийонка емблема“ [3] логото през 1913 година. It may have been designed from wallpaper Durant once saw in a French hotel. Той може да са проектирани от тапет Дюрант веднъж видях в един френски хотел. More recent research by historian Ken Kaufmann presents a case that the logo is based upon a logo for „Coalettes“. [ 4 ] Others claim that the design was a stylized Swiss cross , in honor of the homeland of Chevrolet’s parents. [ 5 ] Най-новите изследвания от историка Кен Кауфман представя случай, че логото се основава на лого за „Coalettes“. [4] Други твърдят, че промишленият дизайн е стилизирана швейцарски кръст , в чест на родината на родителите на Chevrolet. [5].

Chevrolet logo, ca. Chevrolet лого, Калифорния. 1943 1943

Louis Chevrolet had differences with Durant over design and in 1915 sold Durant his share in the company. Луи Шевроле имаше различия с Дюрант над проектирането и през 1915 година продава на Дюрант своя дял в компанията. By 1916, Chevrolet was profitable enough to allow Durant to repurchase a controlling interest in General Motors. До 1916 г., Chevrolet е достатъчно печелившо, за да позволи на Дюрант, за да изкупи контролния пакет в General Motors. After the deal was completed in 1917, Durant became president of General Motors, and Chevrolet was merged into GM as a separate division. След като сделката е завършена през 1917 г., Дюрант стана президент на General Motors, и Chevrolet беше присъединено към GM в отделно подразделение. In 1917, Chevrolet’s factories were located at New York City; Tarrytown, NY; Flint, Michigan; Toledo , Ohio; St. Louis, Missouri; Oakland, California; Fort Worth, Texas, and Oshawa , Ontario. [ 6 ] In the 1918 model year, Chevrolet introduced the Model D , a V8 -powered model in four-passenger roadster and five-passenger tourer models. През 1917 г. на Chevrolet, фабрики са разположени в Ню Йорк; Tarrytown, Ню Йорк, Флинт, Мичиган, Толедо , Охайо, Сейнт Луис, Мисури, Оукланд, Калифорния, Форт Уърт, Тексас, и Oshawa , Ontario [6] В през 1918 г. моделна година, Chevrolet представи модел D, с V8 -двигател модел в четири пътнически роудстър и пет пътнически Tourer модели. It also started production of an overhead valve in-line six. Тя също така започна производство на въздушна клапа с шест. Most cars of the era had only low compression flat head engines. Повечето автомобили на епохата са имали само ниска компресия плоски двигатели главата. These cars had 288in 3 55 hp (41 kW) engines with Zenith carburetors and three-speed transmissions. Тези автомобили са имали 288in 3 55 к.с. (41 кВт) двигатели с Зенит карбуратори и три скоростна кутия.

Chevrolet continued into the 1920s, 1930s, and 1940s competing with Ford, and after the Chrysler Corporation formed Plymouth in 1928, Plymouth, Ford, and Chevrolet were known as the „Low-priced three“. [ 7 ] In 1933 Chevrolet launched the Standard Six , which was advertised in the United States as the cheapest six-cylinder car on sale. [ 8 ] Chevrolet продължава в 1920, 1930, и 1940-те, състезаващи се с Форд, след като Chrysler Corporation създаде Плимут през 1928 г., Плимут, Форд и Chevrolet са били известни като „ниски цени три“. [7] През 1933 г. Chevrolet стартира стандарт Шест , което се рекламира в САЩ като най-евтината шест-цилиндров автомобил в продажба. [8]

Chevrolet had a great influence on the American automobile market during the 1950s and 1960s. Chevrolet са имали голямо влияние на американския автомобилен пазар през 1950 и 1960. In 1953 it produced the Corvette , a two-seater sports car with a fibreglass body. През 1953 г. той произведе Corvette , двуместен спортен автомобил с стъклопласт. In 1957 Chevy introduced its first fuel-injected engine, [ 9 ] the Rochester Ramjet option on Corvette and passenger cars, priced at $484. [ 10 ] In 1960 it introduced the Corvair , with a rear-mounted air-cooled engine. През 1957 Chevy представи своя първи двигател с впръскване на гориво, [9 ] Рочестър Правопоточни двигатели с дозвуково опция на Corvette и леки автомобили, на цена от $ 484. [10] През 1960 г. тя представи Corvair , с монтиран отзад двигател с въздушно охлаждане. In 1963 one out of every ten cars sold in the United States was a Chevrolet. [ 11 ] През 1963 един на всеки десет леки автомобили, продадени в САЩ, е Chevrolet. [11]

The basic Chevrolet small-block V-8 design has remained in continuous production since its debut in 1955, longer than any other mass-produced engine in the world, although current versions share few if any parts interchangeable with the original. Основната Chevrolet малките блок V-8 дизайн е останал в непрекъснато производство От своя дебют през 1955 г., по-дълго от всяка друга масово производство двигател в света, въпреки че сегашните версии споделят малко, ако всички части, които са взаимозаменяеми с оригинала. Descendants of the basic small-block OHV V-8 design platform in production today have been much modified with advances such as aluminium block and heads, electronic engine management, and sequential port fuel injection. Потомците на основната малък блок OHV V-8 дизайн платформа в производството днес са много променени с напредъка, като алуминиев блок и глави, електронното управление на двигателя и последователно инжектиране на порт гориво. Depending on the vehicle type, Chevrolet V-8s are built in displacements from 4.3 to 9.4 litres with outputs ranging from 111.394 horsepower (83.066 kW) to 994 horsepower (741 kW) as installed at the factory. В зависимост от типа превозно средство, Chevrolet V-8s са построени в премествания от 4.3 до 9.4 литра с мощност в диапазона от 111,394 конски сили (83,066 кВт) до 994 к.с. (741 кВт), както е инсталирана във фабриката. The engine design has also been used over the years in GM products built and sold under the Pontiac, Oldsmobile, Buick, Hummer, Opel (Germany), and Holden (Australia) nameplates. Вида на двигателя също е бил използван през годините в генетично модифицирани продукти, построени и продадени в рамките на Pontiac, Oldsmobile, Buick, Hummer, Opel (Германия), Холдън (Австралия) указателни табели.

Chevrolet launched the Chevrolet Volt (and related Opel/Vauxhall Ampera) to add to a wide range of vehicles that by 2010 included a varied mix of American, Australian, European and Korean based designs to suit each local market. Chevrolet стартира на Chevrolet Volt (и свързаните Opel / Vauxhall Ampera), за да добавите към широка гама от превозни средства, че до 2010 г. включва разнообразен микс от Америка, Австралия, европейски и корейските базирани дизайни, за да отговарят на всеки местен пазар.

[ edit ] International operations [ редактиране ] Международни операции

Top Ten Chevrolet sales markets Топ Десет на Chevrolet продажби пазари
2011 [ 12 ] 2011 г. [12]
Rank Класиране
in GM в GM
Location Място Vehicle Превозни средства
sales продажби
Market Пазар
share (%) дял (%)
1 1 United States САЩ 1,775,812 1775812 36.9% 36,9%
2 2 Brazil Бразилия 632,201 632201 13.3% 13,3%
3 3 China Китай 595,068 595068 12.5% 12,5%
4 4 Russia Русия 173,485 173485 3.6% 3,6%
5 5 Mexico Мексико 162,461 162461 3.4% 3,4%
6 6 Canada Канада 150,540 150540 3.2% 3,2%
7 7 Argentina Аржентина 133,491 133491 2.8% 2,8%
8 8 Uzbekistan Узбекистан 121,584 121584 2.6% 2,6%
9 9 India Индия 111,056 111056 2.3% 2,3%
10 10 Colombia Колумбия 105,783 105783 2.2% 2,2%

As of 2010 Chevrolet had operations in over 140 countries, and global sales in 2011 set a record with 4.76 million vehicles sold worldwide. [ 12 ] На 2010 г. Chevrolet има операции в над 140 страни, а глобалните продажби през 2011 г. постави рекорд с 4.76 милиона превозни средства, продадени в световен мащаб. [12]

[ edit ] Canada [ редактиране ] Канада

Main article: General Motors Canada Основна статия: General Motors Канада

[ edit ] Mexico [ редактиране ] Мексико

Mexico has a mix of Chevrolet models from different GM brands and platforms branded as Chevrolet. Мексико има един микс от модели на марката Chevrolet от различни марки на GM и платформи, заклеймени като Chevrolet. The models come from Chevrolet USA, Opel Europe, and other origins. Моделите идват от Chevrolet САЩ, Opel Европа, както и друг произход. Examples of Opel-sourced vehicles are Vectra, Astra, Corsa, Meriva and Captiva. Примери на превозни средства, произхождащи от Opel Vectra, Astra, Corsa, Meriva и Captiva. Mexico also has some cars of its own, such as the Chevy C2 , which is a reworked previous-generation Corsa. Мексико също има някои автомобили на собствените си, като Chevy C2 , което е един преработен предишното поколение Corsa. Vehicles based on US platforms are the Avalanche, the Suburban, the Equinox, the Tahoe, the Cheyenne (which is similar to the Silverado), the Aveo, the HHR, the Traverse, the Malibu,the Camaro and the Corvette. За превозни средства, които са базирани на платформата на САЩ са лавина, Suburban, Equinox, Tahoe, Шайен (която е подобна на Silverado), Aveo, HHR, на Traverse, Малибу, Camaro и Corvette. The Chevrolet Optra , assembled in South Korea by GM Daewoo, is also sold in Mexico. Chevrolet Optra , сглобени в Южна Корея от GM Daewoo, също се продава и в Мексико. The European Epica is sold as a business-only vehicle. Европейският Epica се продава като единственото превозно средство бизнес.

[ edit ] Asia [ редактиране ] Азия

[ edit ] China [ редактиране ] Китай

In 2009 China became Chevrolet’s third largest market, with sales of 332,774 vehicles, behind only the United States and Brazil (1,344,629 and 595,500 vehicles respectively). [ 13 ] By 2010, Chevy sold just over half a million, with the Cruze being its best seller there. [ 14 ] През 2009 г. Китай стана на Chevrolet третият по големина пазар, с продажби от 332,774 превозни средства, зад само на Съединените членки и Бразилия (1,344,629 и 595 500 превозни средства съответно). [13] До 2010 г., Chevy продадени само над 1/2 един милион, на Cruze е най-добрия продавача. [14]

[ edit ] India [ редактиране ] Индия

Launched by GM’s India operations, Chevrolet is among the more recent auto brands. Стартирана от Индия операции на GM, Chevrolet е сред най-новите автомобилни марки. Until 2003, GM India – originally a joint venture with Hindustan Motors ) sold the Opel Corsa , Opel Astra and the Opel Vectra . До 2003 г. GM Индия – първоначално на джойнт венчър с Hindustan Motors ) продаде Opel Corsa , Opel Astra и Opel Vectra . Chevrolet officially began business in India on June 6,2003. Chevrolet официално започва бизнес в Индия юни 6,2003. The Corsa and Astra were built at a plant in Halol , Gujarat. Corsa и Astra, са били построени в завод в Halol , Гуджарат.

Chevrolet currently sells the Chevrolet Cruze , Chevrolet Spark , Chevrolet Optra , Chevrolet Aveo , Chevrolet Tavera , Chevrolet Captiva , Chevrolet SRV , Chevrolet Beat and Chevrolet Aveo U-VA . Chevrolet в момента се продава Chevrolet Cruze , Chevrolet Spark , Chevrolet Optra , Chevrolet Aveo , Chevrolet Tavera , Chevrolet Captiva , Chevrolet SRV , Chevrolet Beat и Chevrolet Aveo U-VA . The Chevrolet Forester , a rebadged Subaru , was imported directly from Fuji Heavy Industries in Japan until 2005. Chevrolet Forester , rebadged Subaru , е било внесено директно от Fuji Heavy Industries в Япония до 2005 г.. The Optra and Tavera are built at the Halol plant. Optra и Tavera са изградени в Halol растение. Chevrolet also is the sole Engine supplier for the Formula Rolon single seater series in India. Chevrolet също така е единственият доставчик на двигател за Формула Rolon един излитащ серия, в Индия.

In 2010, Chevy sold 110,000 vehicles; the Beat was the most popular Chevy model. [ 15 ] През 2010 г. Chevy продадени 110000 автомобила, Beat е най-популярният модел Chevy. [15]

[ edit ] Japan [ редактиране ] Япония

In the mid 2000s, Suzuki imported and marketed the Chevrolet TrailBlazer and the Chevrolet Optra wagon in Japan. В средата на 2000 г., Suzuki внася и продава Chevrolet Trailblazer и Chevrolet Optra вагон в Япония. Suzuki, a GM partner, also assembled and marketed the Chevrolet MW microvan. Suzuki, партньор на GM, също сглобен и пазара Chevrolet MW microvan. The MW was originally a rebadged Suzuki Wagon R+ and later a rebadged Suzuki Solio. MW е rebadged Suzuki Wagon R +, а по-късно един rebadged Suzuki Solio. Suzuki had also marketed the Chevrolet Cruze subcompact in the past. Suzuki също продава Chevrolet Cruze компактен в миналото. General Motors Japan Limited currently distributes and markets the Captiva, Camaro, and Corvette in limited numbers. General Motors Япония Limited в момента разпространява и продава Captiva, Camaro и Corvette в ограничен брой. In the 2000s, General Motors Asia Pacific (Japan) had distributed and marketed the TrailBlazer also. В 2000 г., General Motors Тихоокеанска Азия (Япония), разпространяват и рекламират Пионер също. As of 2010 [update] , Mitsui Bussan Automotive distributes and markets the Chevrolet Tahoe , Chevrolet Express , Chevrolet HHR , Silverado , and Traverse . Към 2010 г. [Update] , Mitsui Bussan Automotive разпространява и продава Chevrolet Tahoe , Chevrolet Express , Chevrolet HHR , Silverado и Traverse . Previously, it had also marketed the Starcraft versions of the G-Van and Chevrolet Trailblazer . Преди това той също се търгуват на StarCraft версии на G-Van и Chevrolet Trailblazer . Mitsui Bussan Automotive had been importing and distributing certain GM models since 1992, but will cease their GM import business in November 2011, as GM Japan wants to consolidate the distribution channels. Mitsui Bussan Automotive са били внос и разпространение на някои модели на GM от 1992 г. насам, но ще престанат GM бизнеса за внос през ноември 2011 г., тъй като GM Япония иска да консолидира канали за дистрибуция. The Chevrolet models that have been imported by Mitsui will no longer be sold once existing inventories are depleted. Модели на Chevrolet, които са били внасяни от „Мицуи“ вече няма да бъде продаден, след като съществуващите запаси са изчерпани. Thus there were three distinct distribution channels for Chevrolet-branded vehicles at one time in Japan. По този начин имаше три отделни канали за дистрибуция за Chevrolet-брандирани превозни средства от един път в Япония.

[ edit ] Malaysia [ редактиране ] Малайзия

In 2003, a joint-venture between GM and DRB-Hicom , called Hicomobil, began marketing the Chevrolet Aveo , Chevrolet Optra , Chevrolet Nabira and Chevrolet Lumina . През 2003 г., джойнт-венчър между GM и БРД-Hicom наречен Hicomobil, започва търговията на Chevrolet Aveo , Chevrolet Optra , Chevrolet Nabira и Chevrolet Lumina . The joint venture has since been dissolved in 2009, only to be succeeded with Naza in 2010. Съвместното предприятие, тъй като е била заличена през 2009 г., само за да бъде наследен с Naza през 2010 г..

[ edit ] Middle East [ редактиране ] Близкия изток

In the Middle East, Chevrolet-badged cars, trucks, SUV’s, and crossovers are sourced from GM Daewoo (in South Korea), GM in North America, and GM Holden (in Australia). В Близкия изток, Chevrolet Макларън-автомобили, товарни автомобили, SUV и кросоувъри на марката са с произход от GM Daewoo в Южна Корея, GM в Северна Америка, и GM Holden в Австралия. The Middle East market has a separate division called Chevrolet Special Vehicles (CSV), which (as of December 2007) sources the high-performance 400 bhp (300 kW) CR8 sedan from Holden Special Vehicles . Пазар в Близкия Изток има отделно подразделение на Chevrolet Специални превозни средства (CSV), който (към декември 2007 г.) източници на висока производителност 400 к.с. (300 кВт) CR8 седан от специални превозни средства на Холдън . The Holden Commodore is badged as the Chevrolet Lumina in the Middle East, as well as South Africa. Holden Commodore Макларън като Chevrolet Lumina в Близкия изток, както и Южна Африка. The longer wheelbase Holden Caprice is sold as the Chevrolet Caprice in the Middle East. Колкото по-дълго междуосие Holden Caprice се продава като Chevrolet Caprice в Близкия изток.

[ edit ] Pakistan [ редактиране ] Пакистан

In Pakistan, Chevrolet introduced its cars in collaboration with a local automobile manufacturer called Nexus Automotive . В Пакистан, Chevrolet представи своите автомобили в сътрудничество с местен производител на автомобили, наречена Nexus Automotive . The current lineup available from Chevrolet Pakistan includes Chevrolet Optra , Chevrolet Spark , Chevrolet Joy , Chevrolet Aveo , and Chevrolet Colorado . Сегашният състав на разположение от Chevrolet Пакистан включва Chevrolet Optra , Chevrolet Spark , Chevrolet Джой , Chevrolet Aveo и Шевролет Колорадо . The company plans to add Chevrolet Captiva , Chevrolet Epica and Chevrolet Cruze to its lineup in the future. Компанията планира да добави Chevrolet Captiva , Chevrolet Epica и Chevrolet Cruze към своята гама в бъдеще.

[ edit ] South Korea [ редактиране ] Южна Корея

Many global-market Chevrolet vehicles are designed and manufactured by GM Daewoo of South Korea , but they had been sold under Daewoo brand in South Korea until February 2011. Много глобален пазар на Chevrolet превозни средства са проектирани и произведени от GM Daewoo на Южна Корея , но те са били продавани под марката на Daewoo в Южна Корея до февруари 2011. Daewoo brand was fully replaced by Chevrolet in March 2011. Daewoo марка е напълно изместена от Chevrolet през март 2011 г.. All Daewoo products relaunched under Chevrolet brand, with the release of Chevrolet Camaro , Chevrolet Orlando and Chevrolet Aveo . Всички на Daewoo продукти под марката Chevrolet се дава нов тласък, с освобождаването на Chevrolet Camaro , Chevrolet Orlando и Chevrolet Aveo .

[ edit ] Thailand [ редактиране ] Тайланд

The American-built Chevrolet Colorado pickup is also manufactured in Rayong, Thailand. Американската вградена Шевролет Колорадо пикап също се произвежда в Rayong, Тайланд. The Holden Commodore is badged as the Chevrolet Lumina in Thailand . Holden Commodore Макларън като Chevrolet Lumina в Тайланд .

General Motors is currently exploring cost cutting options as part of its restructuring plan. General Motors е в процес на съкращаване на разходите опции, като част от нейния план за преструктуриране. One of these options involve expanding the Rayong, Thailand plant to add additional capacity to export Colorados to the US This would allow the Shreveport, Louisiana plant to be closed (where the Colorado is also produced). Един от тези варианти включват разширяване на Rayong, Тайланд завод за добавяне на допълнителен капацитет за износ на Colorados в САЩ Това би позволило Shreveport, Луизиана растение, да бъдат затворени (където се произвежда също и Колорадо). This scenario is plausible only if a free-trade agreement is signed between the US and Thailand, as the American tariff on imported pickup trucks from non-FTA countries is currently 25%. Този сценарий не е правдоподобно само ако е подписано споразумение за свободна търговия между САЩ и Тайланд, като американската тарифа от вносни пикап камиони от страни извън-FTA в момента е 25%. The United Auto Workers is the most vocal opponent to a change in the tariff structure. Авто обединена работническа е най-гласовитите противник за промяна в тарифната структура.

In addition to the Colorado pickup trucks, General Motors began assembling Chevrolet Captiva sport utility vehicle in its Rayong plant during June 2007. В допълнение към Колорадо пикап камиони, General Motors започва сглобяване на Chevrolet Captiva спорт ютилити превозно средство в завода си в Rayong през юни 2007 г.. The Thai-assembled Captiva is based on THETA platform under the program code C100. Тайландският монтиран Captiva се базира на платформата Theta под C100 програма код. Also produced at the General Motor’s Rayong plant are the Chevrolet Aveo (launched in September 2009 under the platform T100) and Chevrolet Cruze (launched in November 2010 under the platform GLOBAL DELTA). [ 16 ] Също се произвежда в завода на General Motor Rayong са Chevrolet Aveo (стартира през септември 2009 г. под платформа T100) и Chevrolet Cruze (стартирала през ноември 2010 г. в рамките на платформата GLOBAL DELTA). [16]

Production, Retail Sales and Registration of Chevrolet brand in Thailand during 2011 (Units) [ 17 ] Производство, продажбите на дребно и регистрация на марката Chevrolet в Тайланд през 2011 г. (единици) [17]

Model Модел Production Производство Retail Sales Продажбите на дребно Registration Регистрация
Aveo Aveo 10,918 10918 8,344 8344 6,536 6536
Captiva Captiva 7,912 7912 6,095 6095 6,071 6071
Colorado Колорадо 13,014 13014 8,768 8768 9,184 9184
Cruze Cruze 13,554 13554 8,296 8296 6,129 6129

[ edit ] Australia [ редактиране ] Австралия

Even though the Australian market of today mainly consists of Australia’s own automotive companies alongside Asian automobile brands, Australia once had its fair share of American cars as well. Въпреки че на австралийския пазар днес се състои основно от собствени автомобилни компании в Австралия заедно с азиатски автомобилни марки, Австралия някога е имала своя справедлив дял на американски автомобили, както добре.

Bodies for the local assembly of Chevrolets were built in Australia as early as 1918 [ 18 ] and by 1926 the newly created General Motors (Australia) Pty Ltd had established assembly plants in five Australian states to produce Chevrolet and other GM vehicles using bodies supplied by Holden Motor Body Builders . [ 19 ] The merger of General Motors (Australia) Pty Ltd with the troubled Holden Motor Body Builders in 1931 saw the creation of General Motors – Holden’s [ 20 ] and the ongoing production of various GM products including Chevrolet. Органи за местното събрание на марката Chevrolet са били построени в Австралия по-рано като 1918 [18] и до 1926 г. новосъздадената General Motors (Австралия) Pty Ltd е установила монтажни заводи в пет австралийски щати, за да произвежда Chevrolet и други превозни средства на GM, които използват органите, доставени от Холдън Моторни бодибилдинга . [19] Сливането на General Motors (Австралия) Pty Ltd с размирни строителите Холдън Народни Моторни през 1931 г. видях създаването на General Motors – Holden, [20] и текущото производство на различни продукти на GM, включително Chevrolet. GMH departed from traditional US body styles with the release of the Chevrolet Coupe Utility in 1934 [ 21 ] and the Chevrolet „Sloper“ Coupe in 1935. [ 22 ] Post-war production recommenced in 1946. [ 23 ] From 1949 Australian Chevrolets were to be locally assembled from components imported from Chevrolet in Canada although local production of the Coupe Utility body continued until 1952. [ 24 ] 1968 was the last full year of Chevrolet assembly in Australia. [ 25 ] GMH отиде от традиционните американски разновидности на каросерията с освобождаването на по Chevrolet Coupe програма през 1934 г. [21] и Chevrolet „Sloper“ Coupe през 1935 година. [22] След войната производството recommenced през 1946 година. [23] От 1949 австралийски марката Chevrolet да на местно ниво да бъдат сглобени от части, внесени от Chevrolet в Канада, въпреки че местното производство на тялото Coupe Utility продължи до 1952 г. [24] 1968 е последната пълна година на Chevrolet събрание в Австралия. [25]

Classic Chevrolet models such as Bel Air , Biscayne, Impala etc., are still found in many states around Australia. Класически модели на Chevrolet, като Bel Air , Biscayne, Импала и т.н., са все още се намира в много държави около Австралия. From the early 1970s to the early 1980s the Chevrolet name was also used on various light commercials in Australia. От началото на 1970 до началото на 1980 Chevrolet име е използвано също и на различни светлинни реклами в Австралия. These ranged from the LUV (a rebadged Isuzu KB) to the third generation C-series trucks. Те варират от на Лъв (rebadged Isuzu KB) на третото поколение на C-серия камиони. From 1998 to 2001 the Chevrolet Suburban was sold in Australia as the Holden Suburban . От 1998 до 2001 г. Chevrolet Suburban е бил продаден в Австралия като Holden Suburban .

With General Motors introducing Opel to Australia, GM will continue to sell Holdens in lieu of Chevrolets for the Oceania market. С Motors Общи въвеждане на Opel в Австралия, GM ще продължи да се продават Holdens вместо на марката Chevrolet за пазара на Океания.

[ edit ] South Africa [ редактиране ] Южна Африка

External audio Външно аудио
1974 Braaivleis, rugby, sunny skies and Chevrolet advert at the Springbok Radio preservation society. 1974 Braaivleis, ръгби, слънчево небе и Chevrolet обява в общността за запазване на Радио газела .

Chevrolet Firenza CanAm 302, South African homologation special Chevrolet Firenza CanAm 302, Южна Африка хомологация специален

In South Africa, Chevrolet was GM’s main brand name until 1982, with a number of Vauxhall Motors and Holden derivatives being built under the Chevy name from 1964. В Южна Африка, Chevrolet е името на основната марка на GM до 1982 г., с броя на Vauxhall Motors и на Холдън деривати, които се строят под името Chevy от 1964 г.. In the 1970s, the advertising jingle „braaivleis, rugby, sunny skies and Chevrolet“ [ 26 ] (adapted from the US „Baseball, Hot Dogs, Apple Pies and Chevrolet“) came to epitomise the ideal lifestyle of white male South Africans. Holden in Australia used the jingle „Football, Meat Pies, Kangaroos and Holden cars“. През 1970 г. на реклама лесно запомняща се мелодия „braaivleis, ръгби, слънчево небе и Шевролет“ [26] (адаптирано от САЩ „Бейзбол, хот дог, ябълков пай и Шевролет“) започва да се превъплъщава идеален начин на живот на бял мъж южноафриканци. Холдън в Австралия използва лесно запомняща се мелодия „Футболът, месни пайове, кенгура и Холдън коли“. Originally, Chevrolets were CKD kits of US models assembled in their plant in Port Elizabeth . Първоначално марката Chevrolet са ХБН комплекти на американските модели, сглобени в завода си в Порт Елизабет . However, since South Africa was right-hand drive and the US was left-hand drive, along with encouragement by the South African government to use local content, Chevrolets such as the Biscayne were eventually made entirely in South Africa, along with GM’s „own car for South Africa“: the Ranger . Въпреки това, тъй като Южна Африка е десен диск и САЩ е с ляв волан, заедно с насърчаване от правителството на Южна Африка да се използва местно съдържание на Chevrolet, като например Biscayne са в крайна сметка направен изцяло в Южна Африка, заедно с „собствен на GM кола за Южна Африка „: Ranger .

By the 1970s, larger South African Chevrolets were based on Australian General Motors-Holden’s models, the Kommando being based on the Holden Kingswood [ 27 ] and the Constantia on the Statesman , [ 28 ] while the smaller Firenza was based on the Vauxhall Viva . С 1970-те години, по-голям Южна Африка на Chevrolet са въз основа на австралийски Общи Motors-Holden, модели, на Kommando се основава на Holden Kingswood [27] и на Constantia на държавници , [28], докато в по-малък Firenza е въз основа на Vauxhall Viva . The Chevrolet Nomad sold in South Africa was entirely different from the Nomad sold in America; whereas the American Nomad was originally conceived as a station wagon version of the Corvette and eventually became the station wagon version of the Bel Air, the South African Nomad was an SUV of truck proportions before SUVs were popular. Chevrolet Nomad продават в Южна Африка, е съвсем различно от Nomad продават в Америка, като има предвид, че американската Nomad първоначално е бил замислен като комби версия на Corvette и в крайна сметка стана комби версията на Bel Air, Южна Африка Nomad е SUV на камиони пропорции преди джипове са популярни. Due to local content laws the cars usually received different engines than in their home markets. Благодарение на местните закони съдържание на автомобили обикновено се получават различни двигатели, отколкото в своите местни пазари.

However, these were replaced by Opel models like the Rekord , Commodore , and Senator , and in 1982 the Chevrolet brand name was dropped in favour of Opel. Въпреки това, те са заменени от модели на Opel, като Rekord , Commodore , и сенатор , а през 1982 г. името на марката Chevrolet е намалял в полза на Opel. Because of the political climate at the time, GM decided to divest from South Africa in 1986, and a local group eventually bought out GM’s South African operations (including the Port Elizabeth plant) and renamed the company as the Delta Motor Corporation , which concentrated on Opels, Isuzus, and Suzukis, built under licence. Поради на политическия климат по това време, GM реши да се освободи от Южна Африка през 1986 г., и на местна група в крайна сметка купи, Южна африканските на GM операции (включително в Порт Елизабет растение) и преименува компанията на Delta Motor Corporation , която се концентрира върху opels, Isuzus и Suzukis, изграден по лиценз.

However, thanks to an improved political climate in the 1990s, GM decided to reenter South Africa, eventually buying out the whole of Delta. Въпреки това, благодарение на подобряване на политическия климат през 1990, GM реши да въведете отново Южна Африка, в крайна сметка изкупуване на цялата територия на Delta. In 2001, the Chevrolet name made a comeback, used on the Lumina , a rebadged Holden Commodore , and later on, on the Daewoo range of cars. През 2001 г. името на Chevrolet се завръща, които се използват на Лумина , rebadged Holden Commodore , а по-късно, по отношение на гамата на Daewoo на автомобили. Current Chevrolets include the Spark (a rebadged Daewoo Matiz ), Aveo , Optra , Cruze, the Lumina (including the Ute model), the Vivant , an MPV that is a rebadged version of the Daewoo Tacuma , and a pick-up version of the Opel Corsa known as the Corsa Ute. Текущ марката Chevrolet включват Spark (rebadged Daewoo Matiz ), Aveo , Optra , Cruze, Лумина (включително на Уте модел), Vivant , MPV, който е rebadged версия на Daewoo Tacuma , и пикап версия на Opel Corsa, известен като Corsa Уте.

[ edit ] Europe [ редактиране ] Европа

Main article: Chevrolet Europe Основна статия: Chevrolet Europe

Chevrolet Europe GmbH is a Swiss-based firm (in Zürich ) that mainly sells cars produced by GM Korea . Chevrolet Europe GmbH е швейцарска фирма (в Цюрих ), които основно продаваме коли, произведени от GM Корея .

Until 2005, Chevrolet Europe sold a few models, mostly United States domestic market (USDM) models modified to suit European regulations. До 2005 г. Chevrolet Europe продаде няколко модела, най-вече вътрешния американски пазар (USDM) модели, модифицирани за да отговарят на европейските регламенти. Among them were the Chevrolet Alero (which was a rebadged Oldsmobile Alero ) and the Chevrolet Trans Sport (which was a Chevrolet Venture with the front end of the Pontiac Trans Sport ). Сред тях бяха Chevrolet Alero (което е rebadged Oldsmobile Alero ) и Chevrolet Trans Sport (което е Chevrolet Venture с предния край на Pontiac Trans Sport ). Among other models sold by Chevrolet Europe were the Camaro , the Corsica / Beretta , the Corvette , the Blazer, and the TrailBlazer . Сред другите модели, продавани от Chevrolet Europe на Camaro , Корсика / Берета , Corvette , Blazer, и пионер . The current generation of North American–built Chevrolet Impala V-8 sedans has also been available in Europe in recent years, marketed as both large family sedans and more economically priced alternatives to Jaguars and BMWs as high performance executive cars. Настоящото поколение на Северна Америка вградени Chevrolet Impala V-8 седани също е на разположение в Европа през последните години, на пазара като двете големи семейни седани и по-икономически изгодно алтернативи на ягуари и BMW-та, тъй като високите коли на изпълнителната власт.

It was in 2005 that all the mainstream models from GM Daewoo were rebranded as Chevrolet in Europe. Това беше през 2005 г., че всички масовите модели от GM Daewoo пребоядисаха като Chevrolet в Европа. (The ownership of the SUV models in the former Daewoo range had reverted to ownership of SsangYong Motor Company by this time.) However the Daewoo name was retained in South Korea and Vietnam . (Собственост на SUV моделите в бивша гама на Daewoo бяха върнати на собственост на SsangYong Motor компания по това време.) Все пак името на Daewoo бе задържана в Южна Корея и Виетнам . In the rest of the world, most Daewoo models have worn the Chevrolet badge since 2003. В останалата част от света, повечето модели на Daewoo са носили емблемата на Chevrolet от 2003 г. насам. Exceptions include the use of the Suzuki badge in the United States and Canada, the Pontiac badge in Canada, the Holden badge in Australia and New Zealand, and the Buick badge in China for certain GM Daewoo models. Изключение включват използването на емблемата на Suzuki в САЩ и Канада, Pontiac значка в Канада, значка на Holden в Австралия и Нова Зеландия, както и емблемата на Buick в Китай за определени модели на GM на Daewoo .

During the mid 2000s, the Corvette and Cadillac range were marketed in Europe through a separate distribution channel operated by Netherlands-based Kroymans Corporation Group [ 29 ] but following their bankruptcy in 2010, [ 30 ] General Motors established a new Swiss based subsidiary to relaunch Chevrolet in Europe and add the Corvette, Camaro and Malibu models to the European range. [ 31 ] В средата на 2000 г., Corvette и Cadillac кръг са пуснати в продажба в Европа през отделен канал за дистрибуция, управлявана от Холандия – Kroymans Corporation Group [29], но след тяхното обявяване в несъстоятелност през 2010 г. [30] General Motors се създава нов със седалище в Швейцария дъщерно дружество да се обнови Chevrolet в Европа и добавяне на Corvette, Camaro и на Малибу модели до Европейския граници. [31]

[ edit ] Poland [ редактиране ] Полша

Kubuś – insurgent armored car in Warsaw Uprising on the chassis of a civilian Chevrolet 157 truck. Kubuś – бунтовник бронирана кола в Варшавското въстание на шасито на цивилен Chevrolet 157 камиона.

Durning World War II in Poland Home Army the Polish resistance movement built an improvised armoured carKubuś which was based on the chassis of a civilian Chevrolet 157 truck, license-built in pre-war Poland by the Lilpop, Rau i Loewenstein company. Дърнинг Втората световна война в Полша Начало армия полското съпротивително движение изгради една импровизирана бронирана кола Kubuś, която се основава на шасито на един цивилен Chevrolet 157 камиона, лицензията, построен в предвоенна Полша от Lilpop, Rau и Loewenstein компания. The car was used against the German army in Warsaw during the Warsaw Uprising in 1944. [ 32 ] The damaged Kubuś survived the war and in 1945 was towed to the Polish Army Museum where it is currently on exhibition. Колата е била използвана срещу немската армия във Варшава по време на Варшавското въстание през 1944 година. [32] повредената Kubuś оцелява след войната и през 1945 г. бе теглен в Музея на полската армия, където е в момента на изложбата. A full-scale operational replica was created in 2004 by Juliusz Siudziński and is, as of 2009, on exhibition at the Warsaw Uprising Museum . Пълен мащаб оперативна реплика е създаден през 2004 г. от на Juliusz Siudziński и е от 2009 г., на изложба в музей Варшава въстание .

[ edit ] Russia [ редактиране ] Русия

In Russia , various Chevrolet models are available. В Русия , различни модели на Chevrolet са на разположение. Current Chevrolets include the Spark , Lacetti , Cruze , Rezzo , Epica , and Tahoe . Текущ марката Chevrolet включват искра , Lacetti , Cruze , Rezzo , Epica и Тахо . Also, a joint venture between GM and Russian AvtoVAZ from 2002 makes the Chevrolet Niva , an SUV especially for Russian market and conditions. Също така, джойнт венчър между GM и руската АвтоВАЗ от 2002 г. прави Chevrolet Niva , SUV специално за руския пазар и условията. In 2009 this model received restyling by Bertone . През 2009 г. този модел е получил restyling от Bertone .

[ edit ] Uzbekistan [ редактиране ] Узбекистан

General Motors Uzbekistan, or GM Uzbekistan , became the new name of Uz-Daewoo Auto in March 2008 as part of a new joint venture owned by Uzavtosanoat JSC (75%) and General Motors Corporation (25%) with a factory in Asaka producing a variety of Chevrolet models. [ 33 ] Currently, in Uzbekistan producing models, such as, Damas (N150), Matiz (M150), Nexia (N150), Spark (M300), Epica and Captiva (SUV). General Motors Узбекистан, или GM Узбекистан , стана новото име на Уз – Daewoo Auto през март 2008 г. като част от ново съвместно предприятие, собственост на Uzavtosanoat АД (75%) и General Motors Corporation (25%) с една фабрика в Asaka производство разнообразие от модели на Chevrolet. [33] В момента, в Узбекистан, произвеждащи модели, като например, Damas (N150), Matiz (M150), Nexia (N150), Spark (M300), Epica и Captiva (SUV).

[ edit ] South America [ редактиране ] Южна Америка

Historically, many Latin American-market vehicles from GM were modified derivatives of older models from GM’s North American and European operations. Исторически погледнато, много латиноамерикански пазар превозни средства от GM бяха променени производни на по-старите модели от Северна Америка и европейските операции на GM. The current S10 and Blazer exemplify this strategy. S10 и Blazer пример за тази стратегия. However, more modern vehicles are now being marketed as market conditions change and competition increases. Въпреки това, по-модерни превозни средства сега се предлагат на пазара като промяна на пазарните условия и на засилването на конкуренцията. Besides those older models made in Mexico, Ecuador, Colombia and Mercosur countries, Korean sourced cars from former Daewoo factories some markets also get German Opel and US made Chevrolet on top of their local line-ups. Освен тези по-стари модели, направени в Мексико, Еквадор, Колумбия и страните от Меркосур , корейски произход автомобили от бившите заводи на Daewoo някои пазари също се немски Opel и САЩ на Chevrolet на върха на техните местни състави.

[ edit ] Argentina [ редактиране ] Аржентина

In 1924 General Motors started importing Chevrolet Double Phaeton models and were welcomed with great demand. През 1924 г. General Motors започна внос на Chevrolet Двойна Phaeton модели и бяха посрещнати с голямо търсене. In 1925, in order to reduce costs in the Argentine market, General Motors decided to manufacture in Argentina and started producing a sedan, a roadster, a truck chassis and the Chevrolet Double Phaeton, now called „Especial Argentino“, a model exclusively designed for the Argentinean market. През 1925 г. с цел намаляване на разходите в Аржентина пазар, General Motors реши да произвежда в Аржентина и започва производството на седан, роудстър, камион шаси и Chevrolet Double Phaeton, сега се нарича „Особено Argentino“, модел, създаден специално за аржентинския пазар. Sales increased and soon the Oldsmobile, Oakland and Pontiac units were incorporated to the assembly line. Продажбите се увеличиха и скоро Oldsmobile, Оукланд и Pontiac единици, бяха включени от поточната линия.

When the Second World War broke out the operations were complicated. Когато избухва Втората световна война са сложни операции. In 1941 the Chevrolet 250.000 was made, but the shortage of products made car production impossible. През 1941 г. Chevrolet 250,000, но недостиг на продукти, производството на автомобили невъзможно. The last Chevrolet went out of the plant in August, 1942. Последният Chevrolet излезе от завода през август, 1942. In order to avoid the total stoppage, the company made electrical and portable refrigerators and car accessories amongst other items. За да се избегне общата спиране, компанията направи електрически и преносими хладилници и автомобилни аксесоари, наред с други елементи. After the war, GM started producing the Oldsmobile and Pontiac lines and later Chevrolet is added. След края на войната, GM започва производството на Oldsmobile и Pontiac линии, а по-късно Chevrolet се добавя.

In 1959, manufacturing plants are enlarged and set up to produce cars, pick ups and trucks. През 1959 г., производствените предприятия са увеличени и, които да произвеждат коли, вземете възходи и камиони. On January 25, 1960 the first Argentinean Chevrolet pick-up was introduced. На 25 януари 1960 г. първият аржентинец Chevrolet пикап е въведена. The following year the national government approves the investment plan for 45 million dollars which included a plant of 12,000 m 2 . На следващата година националното правителство одобри инвестиционен план за 45 милиона долара, които включват завод на 12,000 m 2. On March 12, 1962 the first Chevrolet 400 was made based on the North American Chevy II . На 12 март 1962 г. първият Chevrolet 400 е направен на базата на северноамериканския Chevy II . The original plan considered a national integration of 50% during the first year of production; this amount had to be 90% in 1964 with a production of 15,000 units. Първоначалният план се счита за национална интеграция от 50% през първата година на производство; тази сума трябваше да бъде 90% през 1964 г. с производство на 15000 единици. By 1969, the Chevy line, derived from the American Chevy Nova, was presented. До 1969 г. линията на Chevy, извлечени от Американския Chevy Nova, беше представен.

In the middle of the seventies, General Motors market share was reduced sharply from 9% in 1976 to 2% in 1978. В средата на седемдесетте години, General Motors пазарен дял е намалена рязко от 9% през 1976 г. до 2% през 1978 г.. Losses exceeded $30 million and the head company in the USA decided to halt production activities in Argentina. Загубите надхвърлят $ 30 милиона и ръководител на дружество в САЩ решиха да прекратят производствената дейност в Аржентина.

The Chevrolet trademark reappeared in 1985 for the production of the pick-up in its versions C-20 and D-20. Търговската марка на Chevrolet се появи отново през 1985 г. за производството на пикап, в своите версии на C-20 и Г-20. In 1995, a plan for the manufacturing destined for export specially to Brazil and other countries of Mercosur materialized with the building of a new facility near Rosario, Santa Fe , for the production of the Opel-based Chevrolet Corsa and the Suzuki-based Chevrolet Grand Vitara 4×4. [ 34 ] През 1995 г. план за производство, предназначени за износ специално за Бразилия и други страни от Меркосур се материализира с изграждането на ново съоръжение близо до Росарио, Санта Фе , за производството на Opel-базирани Chevrolet Corsa и Suzuki Chevrolet Grand Vitara 4×4. [34]

By 2010 the range was based on a variety of GM Daewoo based cars, together with the Brazilian Chevrolet Prisma . [ 35 ] До 2010 г. гамата се основава на различни базирани на автомобили на GM Daewoo , заедно с бразилския Chevrolet Prisma . [35]

[ edit ] Brazil [ редактиране ] Бразилия

In Brazil, the Chevrolet Opala was based on the German Opel Rekord and American Chevrolet Nova from the late 1960s, continuing in production until the early 1990s, when it was replaced by a version of the Opel Omega . В Бразилия на Chevrolet Opala е въз основа на германския Opel Rekord и американския Chevrolet Nova от края на 1960, продължава в производството до началото на 1990-те години, когато бе заменен от версия на Opel Omega . Other smaller Chevrolets in Brazil, such as the Kadett and Monza, were based on the Opel Kadett and Ascona respectively. Други по-малки на Chevrolet в Бразилия, като Kadett и Монца, се основават на Opel Kadett и Ascona .

Chevrolet’s product line-up in Brazil now comprises some exclusive designs like the Corsa „B“ based Celta sold in Argentina under the Suzuki brand, the Astra , and a brand new, Brazilian designed Vectra based on the Opel Astra H. Продукт на Chevrolet линия в Бразилия, сега се състои от някои изключителен дизайн, като Corsa „B“, базирана Селта продават в Аржентина под марката Suzuki, Astra , както и чисто нов, бразилски проектирани Vectra, базирани на Opel Astra H. The passenger car range also includes the Classic, the Prisma, the Corsa hatchback and sedan, and the Omega sedan which is actually a captive import of the Australian Holden Commodore . Лек автомобил гама включва също Classic, Prisma, хечбек Corsa и седан, и седан Omega, който всъщност е в плен внос на австралийския Holden Commodore . The latest home-grown product is the Chevrolet Agile hatchback, released in late 2009. Последната търсенето на вътрешния продукт е хечбек Chevrolet Agile, освободен в края на 2009 година.

Utility and four wheel drive vehicles line-up includes the S10, the Blazer, and the Montana . Utility и четири задвижващи колела превозни средства състав включва S10, блейзър, и Монтана . The Montana is a compact pickup truck, based on the Agile, that is also sold in other Latin American markets. Монтана е компактен пикап, въз основа на Agile, който също се продава и в други латиноамерикански пазари. From the 1960s to the mid-1980s, there was also a large station wagon, derived from the C10 truck (somewhat similar to the Suburban ), called the Veraneio . От 1960 до средата на 1980, имаше и голям комби, получени от C10 камион (донякъде подобен на Suburban ), наречен Veraneio .

[ edit ] Chile [ редактиране ] Чили

Chevrolet production in Chile began in 1962, although at first through local partners (in this case, Avayu with the Nova II). Производството на Chevrolet в Чили започна през 1962 г., въпреки че на пръв чрез местните партньори (в този случай, Avayu с Nova II). GM still assembles the Isuzu´ F and N series in Huechuraba, Santiago. GM все още се сглобява на Isuzu “ Е и N серията в Huechuraba, Сантяго.

Chevrolet has been operating in Ecuador for 80 years. Chevrolet е функционирал в Еквадор от 80 години. GM Ecuador sells US Chevrolets alongside GM Daewoo and Opel sourced models. GM Еквадор продава в САЩ на Chevrolet заедно с GM Daewoo и на Opel източник модели. It also sells the 1983 Suzuki Supercarry under the Chevrolet namel, and the Isuzu Rodeo was sold as the Chevrolet Rodeo throughout the 1990s. Той също така се продава от 1983 г. Suzuki Supercarry под Chevrolet namel, и Isuzu Rodeo бе продаден като на Родео Chevrolet през 1990.

In Venezuela , Chevrolet has been operating since 1948, when truck production began in Caracas . Във Венецуела , Chevrolet работи от 1948 г., когато камион производство започва в Каракас . In 1979 production moved to a plant in Valencia that was purchased from Chrysler . През 1979 г. производството се премества на завода във Валенсия, която е била закупена от Chrysler . Chevrolet assembled more than 1,500,000 vehicles in its first 50 years in Venezuela. Chevrolet сглобени повече от 1,500,000 превозни средства в първите си 50 години във Венецуела.

[ edit ] Colombia [ редактиране ] Колумбия

The Colombian Automotive Factory SA (Colmotores) was founded in 1956 and initially produced vehicles in Austin; in the ’60s, Simca and Dodge automobiles (its first car manufactured was a Coronet 440); and then, in 1980, began producing Chevrolet cars. Колумбийският автомобилна фабрика SA (Colmotores) е основана през 1956 г. и първоначално произведени превозни средства в Остин, през 60-те, на Simca и Додж автомобили (първият произведен автомобил беше Coronet 440), както и тогава, през 1980 г., започва да произвежда автомобили Chevrolet автомобили. Currently Colmotores has more than 75% of the domestic market, with models from GM Daewoo, Suzuki and Opel. В момента Colmotores има повече от 75% на вътрешния пазар, с модели от GM Daewoo, Suzuki и Opel. Particularly worthy of mention is the Aveo, Optra and the Spark. Особено заслужава да споменем е Aveo, на Optra и искрата.

[ edit ] Trinidad and Tobago [ редактиране ] Тринидад и Тобаго

Since the early 1920s, Chevrolet cars and trucks were marketed in this country. От началото на 1920, Chevrolet автомобили и камиони са били на пазара в тази страна. The Master Deluxe Sedan of the late 1930s was considered to be a pinnacle of luxury. The Master Deluxe Седан от края на 1930 г. се смята за върха на лукса. All cars sold through the local dealer, Neal and Massey (also franchisee for Vauxhall and Buick), were right-hand-drive, and imported from Canada and Australia. Всички коли, продавани чрез местния дилър, Нийл и Меси (франчайзополучателя за Vauxhall и Buick), десен диск, и внесени от Канада и Австралия. Throughout the 1940s and 1950s, GM maintained a market presence with the Bel Air, Impala and Fleetline. През 1940 и 1950, GM поддържа присъствие на пазара с Bel Air, Impala и Fleetline,. During the late 1960s and early 1970s, Australian Holden DeVilles badged as Chevrolet Caprices were sold, though a few „Islander“ limited edition American Chevrolet Caprices were imported. В края на 1960 и началото на 1970 г., австралийският Holden DeVilles Макларън като капризи на марката Chevrolet са продадени, въпреки че са внесени няколко „островитяните“ Limited Edition американските на Chevrolet капризи. Neal and Massey gave up the GM franchise in 1974 and the brand left the market. Нийл и Меси даде на франчайз на GM през 1974 г. и марката напуска пазара.

During the period 1998–2001, Southern Sales Ltd. imported the Chevy Monza and Joy. През периода 1998-2001 г., Южна Продажби ООД внесени Chevy Монца и Джой. Based on the Opel/Vauxhall Corsa platform and assembled in Mexico, these were the cheapest new cars available. Въз основа на Opel / Vauxhall Corsa платформа и се сглобява в Мексико, те са най-евтините нови автомобили. Poor build quality, unprofessional dealer service, and a limited spare parts supply saw these cars exit the market with only a few units being sold. Лошо качество на строителство, непрофесионално обслужване дилър, и ограничен резервни доставки части видях тези коли излизат от пазара само няколко звена, които се продават. In 2003, the local Renault dealer marketed the Aveo sedan and hatchback, as well as the Optra sedan (a rebadged Suzuki Forenza), with limited success. През 2003 г. на местния дилър на Renault на пазара Aveo седан и хечбек, както и седан Optra (rebadged Suzuki Forenza), с ограничен успех.

A more intensive marketing campaign by the latest Chevrolet dealer, Lifestyle Motors, has met more success. По-интензивна маркетингова кампания от последните дилър на Chevrolet, Lifestyle Motors, се срещна по-голям успех. The models available are the Chevrolet Colorado (Isuzu D-Max twin), Spark (micro-car based on the Daewoo Matiz), Aveo sedan and hatchback, Optra sedan, hatchback and wagon, the Captiva SUV, and the Epica large saloon. Моделите са Шевролет Колорадо (Isuzu D-Max TWIN), Spark (микро-кола, на базата на Daewoo Matiz), Aveo седан и хечбек, Optra седан, хечбек и комби, SUV-модела Captiva и Epica голям салон. In March 2011, the Cruze was added to the lineup and features a 1.8 litre gasoline engine. През март 2011 г., Cruze е добавен към гамата и се отличава с 1.8-литров бензинов двигател. It bridges the gap between Optra and Epica models. Тя запълва празнината между на Optra и Epica модели. Once the Optra is phased out, a 1.6 litre Cruze will be made available. След като Optra да бъде преустановено, 1,6 литра на Cruze ще бъде на разположение.

[ edit ] Future cars, trucks and development [ редактиране ] Бъдещи автомобили, камиони и развитие

The Chevrolet division is currently recovering from the economic downturn of 2007–2010. Разделението на Chevrolet в момента се възстановява от икономическия спад от 2007-2010. After sales of GM vehicles plummeted and when the US Government bailed out the company, GM began developing more fuel efficient cars and trucks in order compete with foreign automakers such as Toyota and Honda . След продажбите на превозни средства на GM се срина и когато правителството на САЩ спасявани компания, GM започва разработването на по-икономични автомобили и камиони, за да се конкурират с чуждестранните автомобилопроизводители като Toyota и Honda . Since, the sales of the Chevrolet brand have been healthy. Тъй като продажбите на марката Chevrolet са били здрави. Sales were up due to new cars such as the Cruze, Volt, and a redesigned Equinox and Malibu. Продажбите са създадени в резултат на нови автомобили, като Cruze, Volt, както и с нов дизайн Equinox и Малибу. In late 2010 General Motors began a small production of the plug-in electric Volt, which later was announced as the 2012 North American Car of the Year and World Green Car of the Year, and production numbers are expected around 60,000 in the 2012 fiscal year. В края на 2010 г. General Motors започна производството на щепсела в електрически Volt, който по-късно беше обявено като Северна 2012 коли American на годината и Световната Зелен автомобил на годината и производствени номера, се очаква около 60000 през фискалната 2012 година . At Auto China in 2010 General Motors showed the Volt MPV5 concept, an MPV based on the electric Volt sedan but, the MPV hasn’t been official on or if production will exist. В Auto Китай през 2010 г. General Motors показа концепция на Volt MPV5, MPV на базата на електрически Volt седан, но MPV не е длъжностно лице или, ако производството ще съществува. Chevrolet has also shown the new version of the Aveo, renamed Sonic at the 2011 North American Auto Show in Detroit. Chevrolet показа също така, новата версия на Aveo, преименувана на Sonic в Северна 2011 American Auto Show в Детройт. The Sonic will feature a four-door sedan, hatchback, as well as a sport version. Sonic ще включва седан с четири врати, хечбек, както и версия спорт. The Chevrolet Malibu, which the model of the 8th gen. Chevrolet Malibu, който модел на 8-ми поколение. were considered to have been one of General Motors’ turnaround cars through the tough economic crisis of 2008–10 was announced that a 9th generation would succeed over the previous model in the first quarter of 2012 was revealed in the April 2011 on the company’s Facebook page as well as in New York. счита, че е бил един от на обрат автомобили на General Motors през тежка икономическа криза от 2008-10 беше обявено, че 9 поколение ще успее през предходния модел през първото тримесечие на 2012 г., бе разкрита през април 2011 г. на Facebook страницата на компанията , както и в Ню Йорк.

New for 2011–2013 model years (some of this models already existed in some markets): Нови програми за периода 2011-2013 г. модел година (някои на тези модели вече са съществували в някои пазари):

Вашият коментар