Историята на всяка марка

Toyota

Toyota Motor Corporation е мултинационална автомобилен производител със седалище в Toyota, Аичи, Япония. In 2010, Toyota employed 317,734 people worldwide,and was the world’s largest automobile manufacturer by production.През 2010 г. Toyota заети 317,734 души по целия свят,и е най-големият в света автомобилен производител в производството.

Фирмата е основана от Kiichiro Тойода през 1937 г. като spinoff от баща му компания Toyota Industries, за да се създаде на автомобили.Три години по-рано, през 1934 г., докато все още е отдел на Toyota Industries, той създава първия си продукт, Тип двигател, и през 1936 г., първия си пътнически автомобили, Toyota AA. Toyota Motor Corporation дружества от групата са Toyota (включително на Scion марка), Lexus, Daihatsu и Hino Motors,заедно с няколко „Non-автомобилни компании.TMC е част от “ Тойота Груп, една от най-големите конгломерати в света.

За компанията

 

Toyota седалище в Toyota City, Япония

Toyota е със седалище в Тойота Сити, Aichi.Нейната Токио офис се намира в Bunkyo, Токио. Нейната Нагоя офис се намира в Накамура-Ку, Нагоя.В допълнение към производство на автомобили, Toyota предоставя финансови услуги чрез финансовите услуги Toyota разделение, а също изгражда роботи.

В предимно китайски-говорящите страни или региони, които използват традиционни китайски символи, например Хонг Конг и Тайван, Toyota е известен като „豊田“.В предимно китайски говорящите страни, използващи опростени китайски символи (например Китай), Toyota е известен като „丰田“ (произнася се като „Fēngtián“ в мандарин китайски).Това са същите символи като името на създаването на фамилия „Тойода“ на японски, които превеждат „плодородни оризища“ в китайския език, както и.

Лидерство

Акио Тойода, главен изпълнителен директор на Toyota, най-годишната натиснете резултати конференция на 11 май, 2011

Президент на Toyota Motor:

  • Rizaburo Toyoda (1937–1941)
  • Kiichiro Toyoda (1941–1950)
  • Taizo Ishida (1950–1961)
  • Fukio Nakagawa (1961–1967)
  • Eiji Toyoda (1967–1981)

Президент на Toyota Motor Corporation:

  • Eiji Toyoda (1981)
  • Shoichiro Toyoda (1982–1992)

Изпълнителен директор на Toyota Motor Corporation:

  • Dr. Tatsuro Toyoda (1992–1995)
  • Hiroshi Okuda (1995–1999)
  • Fujio Cho (1999–2005)
  • Katsuaki Watanabe (2005–2009)
  • Akio Toyoda (2009–present)

Председател на Toyota Motor Corporation:

  • Shoichiro Toyoda (1992–1999)
  • Hiroshi Okuda (1999–2006)
  • Fujio Cho (2006–present)

Последните резултати

Top 3 Automakers Global, OICA, 2010 Топ 3 автомобилните глобални, OICA, 2010
Group Група Units Единици % Share % Дял
Toyota Toyota 8,557,351 8557351 11.0 11,0
GM GM 8,476,192 8476192 10.9 10,9
Volkswagen Volkswagen 7,341,065 7341065 9.4 9,4

През 2010 г. Тойота класира на първо място в единици, произведени в световен мащаб., С 8.6 милиона единици. (Пазарен дял, въз основа на OICA 2010 глобално общо 77743862) За първото полугодие на 2011 г., Toyota падна до трето място, с GM първа и Volkswagen втори.В списъка на OICA обикновено се публикува в края на юли или началото на август на следващата година.

История

 

Масовото производство на Тойода автоматичен тъкачен стан.Покажи на Toyota музей в Nagakute-чо, Aichi-пистолет, Aichi Pref. Japan Япония

През 1924 г. Sakichi Тойода изобретява Тойода Модел G Автоматично стан.Принципът на Jidoka, което означава, че машината се спира, когато възникне проблем, впоследствие се превръща в част от производствената система на Toyota. Станове са били построени на малка производствена линия.През 1929 г. патент за автоматичен тъкачен стан е бил продаден на британска компания, генериране на начален капитал за развитието на автомобила.

 

Тойода Standard Sedan AA 1936

Превозни средства първоначално са били продавани под името „Тойода“ от фамилното име на основателя на компанията, Kiichirō Тойода.През април 1936 г., първият пътнически автомобил на Тойода, Модел AA е завършена.Продажната цена е 3,350 йени, с 400 йени по-евтино от автомобили на Ford или GM.

 

Камарата на основателя на Toyota Kiichiro Тойода, близо до Toyota City.

През септември 1936 г., компанията проведе публичен конкурс за проектиране на ново лого.От 27,000 записа победител трите японски катакана писма за „Тойода“ в кръг.Но Risaburō Тойода, които са сключили брак в семейството и не е роден с това име, предпочита „Тойота“ защото му е отнело осем четки (случайна номер) да напише на японски, е визуално по-прости (като изключите диакритичния в края) и с беззвучни съгласна, вместо на изрази един (звучни се счита, че имат „тъмен“ или „кален“ звук, в сравнение с беззвучни, които са „ясно“).

 

Вътре в къщата на Toyota основател Kiichiro Тойода, близо до Toyota City

Тъй като „Тойода“ буквално означава „плодородни оризища“, промяна на името попречи на дружеството, което се свързва с старомодна земеделие.Новосъздадената дума е запазена марка и на Дружеството е регистрирано през август 1937 г. „Тойота мотор“.

 

1-во поколение Toyopet Crown Модел RSD (1955/1 – 1958/10)

От септември 1947 г., на Toyota малки превозни средства са били продадени под името „Toyopet“.В първия превозно средство продава под това име: на Toyopet SA, но тя също така включени автомобили като на Toyopet SB светлина камион , Toyopet Стаут леки камиони,Toyopet Crown и на Corona Toyopet.Въпреки това, когато Toyota в крайна сметка влезе в американския пазар през 1957 г. с короната, името не е добре приет поради конотации на играчки и домашни любимци.Името скоро е спаднал за американския пазар, но продължава на други пазари до средата на 1960.

 

С над 30 милиона продадени, Corolla е един от най-популярните и най-продаваните автомобили в света.

Toyota получи първата японска награда за контрол на качеството в началото на 1980 г. и започва да участва в широка гама от моторните спортове.Поради петролната криза от 1973 г., потребителите в доходния пазар на САЩ започна да се обръща на малките автомобили с по-добра икономия на гориво.Производителите на американски автомобил е на мнение, че малките автомобили икономика да бъде „входно ниво“ продукт, както и техните малки превозни средства, наети на работа на ниско ниво на качество, за да се запази цената ниска.

В началото на шейсетте години, САЩ са започнали поставяне схванат тарифи за внос на някои превозни средства.“Пиле данък „от 1964 г. сложи 25% данък върху вносни камиони светлина.В отговор на тарифата, Toyota, Nissan Motor Co. и Honda Motor Co. започна изграждането на заводи в САЩ от началото на осемдесетте години.

 През 1982 г. Toyota Motor Company и на Toyota Motor Sales, се обединиха в една компания, Toyota Motor Corporation. Две години по-късно, Toyota влезе в джойнт венчър с General Motors, наречен NUMMI, New United Motor Manufacturing, Inc, експлоатация на автомобилния завод в Fremont, Калифорния.Заводът е един стар General Motors завод, който е бил затворен в продължение на две години. Toyota след това започна да се установят нови марки в края на 1980-те, със старта на луксозното подразделение Lexus през 1989 година.

През 1990-те, Тойота започна да се отклонят от произвеждат основно компактни автомобили чрез добавяне на много по-големи и по-луксозни превозни средства към своята гама, включително пълен размер пикап, T100 (и по-късно на тундра ); няколко линии на спортни автомобили, спорт, версия на Camry,известен като Camry Solara и марката на Scion,една група от няколко достъпни, но и спортен, автомобили, насочени конкретно към младите възрастни.Toyota започва производството на най-продаваната в света хибриден автомобил Prius,през 1997 година.

С голямо присъствие в Европа, което се дължи на успеха на Тойота Тим Европа,корпорацията реши да се създаде TMME,Toyota Motor Europe Маркетинг & Инженеринг, за да помогне на пазара на превозни средства на континента.Две години по-късно, Toyota създаде база в Обединеното кралство, TMUK,като коли на компанията са станали много популярни сред британските шофьори.Бази в Индиана,Вирджиния и Тиендзин са били създадени.През 1999 г., компанията реши да се изброят на фондовите борси в Ню Йорк и Лондон.

През 2001 г. Тойота Toyo Trust и банков сля с две други банки да образуват UFJ банка,който беше обвинен за корупция от правителството на Япония, за вземане на лошите заеми за предполагаеми якудза синдикати престъпност с ръководители, обвинени в блокиране на финансови инспекции услуги на Агенцията.В UFJ е изброено сред най-големите пари губещи корпорации в света на списание Fortune, с председателя на Тойота, която служи като режисьор.По това време на UFJ е един от най-големите акционери на Toyota.Като резултат от банковата криза в Япония, UFJ се слива с Банката на Токио-Mitsubishi, за да се превърне в Mitsubishi UFJ Financial Group.

През 2002 г. Toyota успя да въведете Formula One,екип и да създадат съвместни предприятия с френски компании автомобилизъм Citroën и Peugeot година, след Toyota започва производството на автомобили във Франция.

Toyota се класира на осмо място на „Форбс“ 2000 г. списък на водещите компании в света за 2005 г. но се плъзна до 55 за 2011 г.Компанията е номер едно в продажбите на автомобили в световен мащаб за първото тримесечие на 2008 г.

На 7 декември 2004 г., съобщение за печата на САЩ е била издадена, което декларира, че Toyota ще се предлагат на Sirius Satellite радиостанции.Въпреки това, по-късно 27 януари, 2007, Sirius Satellite Radio и XM Satellite радио комплекти не са на разположение за фабричните радиостанции на Toyota.Въпреки че текстът на прессъобщението, изброени девет модели, само ограничена наличност, съществувала при дилъра на ниво в САЩ.От 2008 г. всички модели на Toyota и Scion имат стандартно или на разположение XM радио комплекти. Основни дилъри на Lexus предлага сателитни комплекти за радио Lexus превозни средства от 2005 г., в допълнение към фабрично оборудвани сателитни радио-модели.

През 2007 г. Toyota пусна актуализация на пълния си размер камион, тундра,произведени в две американски завода, един в Тексас и един в Индиана.“Motor Trend“, наречена в тундрата „Камион на годината“ и през 2007 г. Toyota Camry „Автомобил на годината“ за 2007 година.Той също така започва изграждането на две нови фабрики, за изграждане на RAV4 в Уудсток, Онтарио, Канада, а другият за изграждане на Toyota Prius в Blue Спрингс, Мисисипи, САЩ.Това растение е била първоначално предназначена за изграждане на Toyota Highlander,но Toyota реши да използва съоръженията в Принстън, щата Индиана, САЩ,вместо.Компанията също така е намерен последните успехи с по-малки модели, Corolla и Yaris, като цените на бензина са се увеличили бързо през последните няколко години.

Лого и брандинг

Служител в Тойота музей обяснява развитието на името и марката на Toyota

През 1936 г. Toyota влезе в пазара на леки автомобили с модела му AA и проведе конкурс за създаване на ново лого, с акцент върху скоростта за новата си продуктова линия.След получаване на 27,000 вписвания, един е избран, че допълнително доведе до промяна на прякора си „Тойота“ от фамилия „Тойода.“ Вярвало се е, че новото име звучи по-добре и осем-тактов брой в японския език се свързва с богатство и щастие.На оригиналното лого вече не се намира на своите превозни средства, но остава корпоративната емблема, използвани в Япония.

Все пак, има никакви насоки за използването на името на марката, „Тойота“, който беше използван в по-голямата част от света, което е довело до несъответствия в своите маркетингови кампании в целия свят.

За разрешаване на този проблем, Toyota представи нов световен лого през октомври 1989 г. за отбелязване на 50 години на компанията и да я разграничи от новото издание на луксозната марка Lexus.Логото направи своя дебют на Toyota 1989 Celsior и бързо печели световно признание.Има три овали в новото лого, които се комбинират, за да образуват буквата „Т“, което е съкращение за Toyota.“На припокриване на две перпендикулярни овали вътре в по-голяма овална представляват на взаимно изгодни отношения и доверие, които се поставят между на клиента и компанията, а на по-голяма овална, че заобикаля както на тези вътрешни овали представляват на „глобалната експанзия на технологията на Тойота и неограничен потенциал за бъдеще „.

 Логото на всички печатни материали, реклами, табели дилър и превозните средства през 1990 г. започват да се появяват.

Маркетинг

MEGAWEB, постоянна изложба на Toyota шоурум и музей в Odaiba , Токио

  • Съединените щати, рекламните лозунги

Маркетингови усилия на Toyota в Северна Америка са съсредоточени върху подчертава положителния опит на качеството на собствеността и на превозното средство.е насочена собственост опит в лозунги като „Ти попита за него! го!“(1975-1979 г.), „О, какво чувство!“ 1979 г. – септември 1985 г. в САЩ), „Кой може да попита за нещо повече?“(Септември 1985-1989),“Обичам това, което правиш за мен, Toyota!“.(1989-1997), „Всеки ден“ (1997-2001 г.) „,“ Get чувството! „(2001-2004), и“ напред „(2004).

Япония

В Япония, Toyota в момента поддържа отделни автокъща каналите за продажба, наречени „Тойота Store“, която бе създадена през 1955 г., която продава големи седани луксозни, като век Toyota,и Toyota Crown“, Toyopet Store“, която първоначално е била създадена, за да продават Toyota Corona и Toyota Corona Mark II през 1957 г., „Тойота Корола Store“, създаден, за да продават на Toyota Corolla в 1966 г. „Тойота Netz Store“, която продава Toyota Raum и Toyota RAV4 и „Лексус“.През 2004 г. Toyota Netz Store заменя „Тойота Vista Store“, която е създадена по въвеждането на Toyota Vista,както и “ Тойота Креста през 1980 година.“Netz“ е съкращение, което означава, че „N, МРЕЖА на E nergetic, T eams за Z enith“.

„Тойота Vista Store“ се присъединява и в крайна сметка заменя канал за продажби, наречена „Тойота Auto Store“ (トヨタオート店), която е продала на Toyota Sprinter, създадена през 1966 година.Поради някои продавани модели на „Тойота Netz“, пребоядисаха като Lexus, като Toyota Altezza, и Toyota Аристо, както и пазарните промени, които влияят на продажбите на някои по-бавни модели за продажба, „Тойота Netz“ е да бъдат реинтегрирани в „Тойота Store „и“ Тойота Корола Store „места.Повечето модели са изключително и само за определени търговски вериги, а някои модели, като Prius, са на разположение на всички канали на продажба. По-долу са модели, които са на разположение на каналите за търговия на дребно на национално ниво, тъй като са различни търговски вериги в Токио и Осака.

Фирмената стратегия

Основна статия: По пътя на Toyota

Тойота управление философия е еволюира от произхода на компанията и е била отразена в сроковете “ Облегни производствена Просто Време Производство, които тя е важна роля в разработването.управленски стойности на Toyota и бизнес-методи са известни колективно като По пътя на Toyota.

През април 2001 г. Toyota прие Toyota Way 2001 г., „израз на ценности и поведение, насоки, че всички Toyota служителите трябва да прегърне.В рамките на две позиции на отношение за хора и непрекъснато усъвършенстване, Toyota обобщава своите ценности и поведение насоки със следните пет принципа:

  • Предизвикателство
  • Kaizen (подобрение)
  • Genchi Genbutsu (отидете и да видите)
  • Отношение
  • Работа в екип

Според външни наблюдатели, пътя на Toyota се състои от четири компонента:

  1. Дългосрочно мислене като основа за вземането на управленски решения.
  2. Един процес за решаване на проблемите.
  3. Добавяне на стойност към организацията чрез развитие на нейните хора.
  4. Признавайки, че непрекъснато решаване на основните проблеми задвижва организационното обучение.

По пътя на Toyota включва производството на Toyota система.

Операции

Основна статия: Toyota производствена система

Новия Toyota завод в Ohira, близо до Сендай, префектура Мияги, Япония.Един месец след Тази снимка е направена, районът е бил опустошен от 11 март земетресение и цунами.Заводът е само леко повреден, но остана затворен за повече от един месец, главно поради липса на доставки и енергия, в допълнение към силно повреден Сендай порт.

Toyota отдавна е призната като лидер в индустрията в производство и производството.Три истории за произхода му са били че те учи Piggly- точно по-време на разпределителната система на извиващи се, че те са следвали писането на W.Едуардс Деминг,и едно, че те са били дадени на принципите от Втората световна война програма на американското правителство обучение ( обучение в рамките на индустрията ).Възможно е, че всичко това, и повече, са независимо от произхода, принципите, описани от Toyota в своята философия за управление, По пътя на Toyota,са: Challenge, Kaizen (подобрение), Genchi Genbutsu (отидете и да видите), уважение, и работа в екип.

Както е описано от външни наблюдатели на Toyota, принципите на пътя на Toyota са:

  1. Се базира на управленски решения на дългосрочна философия, дори и за сметка на краткосрочните цели.
  2. Създаване на непрекъснат поток процес, за да донесе проблеми на повърхността.
  3. Използване на системи „дърпане“, за да се избегне свръхпроизводството.
  4. Изглади натоварването.
  5. Изграждане на култура да спре да се определят проблемите, за да получите качество от първия път.
  6. Стандартизирани задачи са основа за непрекъснато усъвършенстване и овластяване на служителите.
  7. Използвайте визуален контрол, така че без проблеми се крият.
  8. Използвайте само надеждни, старателно тествана технология, която служи на вашите хора и процеси.
  9. Да порасна лидери, които разбират добре работата, да живеят философията, и го научи на другите.
  10. Разработване на изключителни хора и екипи, които следват философията на вашата компания.
  11. Зачитат разгърната мрежа от партньори и доставчици, като ги предизвикателство и помага да ги подобрят.
  12. Идете и вижте за себе си, за да разбират напълно ситуацията (genchi genbutsu,).
  13. Направете бавно решения с консенсус, задълбочено отчитане на всички възможности, изпълнение на решенията бързо.
  14. Стани учеща се организация чрез безмилостен размисъл и непрекъснато усъвършенстване.
 

Toyota павилион на Експо Аичи

Toyota е нараснал до голяма мултинационална корпорация, от където е започнало и се разширява към различни световни пазари и държави.Разселени GM и стана най-големият автомобилен производител в света за 2008 година.Той държи титлата на най-печелившият автомобилен производител ($ 11 млрд. през 2006 г.), заедно с увеличаване на продажбите, наред с други страни, Съединените щати.В световния щаб на Toyota се намира в родината си в Тойота Сити, Япония.Негово дъщерно дружество, Toyota Financial Services продава финансиране и участва в други линии на бизнес.Тойота марката Scion и Lexus на корпорацията е част от групата на Toyota.Toyota също така притежава 51% от Daihatsu,и 16,7% от Fuji Heavy Industries, която произвежда на Subaru превозни средства.Те също така придоби 5.9% на Isuzu Motors Ltd. на 7 ноември 2006 г. и ще бъде въвеждането на Isuzu дизеловата технология в своите продукти.

Toyota въвежда нови технологии, включително една от първото масово производство на хибридни бензиново-електрически превозни средства, от които се казва, че са продали 2 милиона в световен мащаб от 2010 г.,Разширено Паркинг система за ориентиране (автоматично паркинг), четири-степенна скоростна електронен път контролирана автоматична с бутоните за сила и преместване на икономиката, както и осемстепенна автоматична трансмисия.Toyota, и произведени от Toyota Lexus и Scion автомобили, последователно се нареждат близо до върха в определено качество и надеждност на изследванията, най-вече на JD Power и доклади на потребителите въпреки че те са довели в автомобилния припомня за първи път през 2009.

През 2005 г. Toyota, съчетано с половин притежавано дъщерно дружество Daihatsu Motor Компанията произвежда 8.54 милиона превозни средства, около 500 хиляди по-малко от броя, произведени от GM през тази година.Toyota разполага с голям пазарен дял в Съединените щати, но има малък пазарен дял в Европа.Продава превозни средства в Африка и е лидер на пазара в Австралия.Поради своята Daihatsu дъщерно дружество има значителни пазарни дялове в няколко бързорастящи Югоизточна Азия страни.

Според 2008 г. на Global Fortune 500, Toyota е петият по големина компания в света.След рецесията от 2001 г., тя е спечелила пазарен дял в Съединените щати.Пазарният дял на Toyota се бори в Европа, където си Lexus Марката има три десети от един процента пазарен дял, в сравнение с близо два процента пазарен дял като лидер луксозен сегмент в САЩ.

През първите три месеца на 2007 г., Toyota, заедно с половин притежавано дъщерно дружество Daihatsu номер едно продажбите на 2.348 милиона единици. Марката на Toyota продажбите са се увеличили с 9,2% до голяма степен от търсенето на седаните Corolla и Camry.Разликата в производителността е до голяма степен се дължи до нарастване на търсенето на гориво-ефективни превозни средства.През ноември 2006 г. Toyota Motor Manufacturing Тексас добави съоръжение в Сан Антонио.Toyota са имали проблеми с качеството и е порицан от правителството в Япония за неговото обратно изземване практики.Toyota в момента поддържа над 16% от пазарния дял в САЩ и е в списъка на второ място само до GM по отношение на обема.Toyota Century Royal е служебен автомобил за състоянието на японската императорското семейство,а именно за текущата император на Япония.

Toyota е засегната от глобалната финансова криза от 2008 г., тъй като той е бил принуден през декември 2008 г., за да прогнозира първата си годишна загуба за 70 години.През януари 2009 г. тя обяви затварянето на всички японски растения в продължение на 11 дни, за да намалят производството и запаси от непродадени превозни средства.

Акио Тойода става новият президент и изпълнителен директор на дружеството на 23 юни 2009 г., като замени Katsuaki Уатанабе, който стана новият заместник-председател чрез замяна Katsuhiro Накагава.

Световно присъствие

 

Camry се сглобяват в няколко съоръжения от цял свят, включително Австралия, Китай, Тайван, Япония, Малайзия, Филипините, Русия, Тайланд, Индия, Виетнам и САЩ.

Toyota има заводи в повечето части на света, производство или сглобяване на автомобили за местните пазари. Toyota има производствени или монтажни заводи в Япония, Австралия, Индия, Шри Ланка, Канада, Индонезия, Полша, Южна Африка, Турция, Колумбия, Обединеното кралство, САЩ, Франция, Бразилия, Португалия, и по-скоро, Аржентина, Чехия република, Мексико, Малайзия, Тайланд, Пакистан, Египет, Китай, Виетнам, Венецуела, Филипините и Русия.

Toyota’s net revenue by geographical regions for the year ended March 31, 2007  Нето на Toyota приходи от географските региони за годината, приключила на 31 март 2007 г.

Geographic region Географски регион Total sales ( Yen in millions) Общите продажби на йени в милиони)
Japan Япония 8,152,884 8152884
North America Северна Америка 8,771,495 8771495
Europe Европа 3,346,013 3346013
Asia Азия 1,969,957 1969957
Others Други 1,707,742 1707742

През 2002 г. Toyota инициира нови международни Многофункционална превозно средство „проекта (IMV) за оптимизиране на глобалното производство и доставка на системи за пикапи и многофункционални превозни средства, както и да задоволи търсенето на пазара в над 140 страни по света.IMV призова за дизелови двигатели, които трябва да бъдат направени в Тайланд, бензинови двигатели в Индонезия и ръчни трансмисии в Индия и Филипините, за снабдяване на страните, натоварени с производство на превозни средства.За монтаж на превозното средство, Тойота ще се използват растения в Тайланд, Индонезия, Аржентина и Южна Африка. Тези четири основни производства на IMV и бази износ доставяме Азия, Европа, Африка, Океания, Латинска Америка и Близкия Изток с три превозни средства IMV: Toyota Hilux (Виго), Fortuner,и Toyota Innova.

Северна Америка

Toyota Motor Северна Америка щаб се намира в Торанс, Калифорния и работи като холдингова компания в Северна Америка.Производствената си щаб се намира в Хеврон, щата Кентъки, и е известен като Toyota Motor Engineering & Manufacturing Северна Америка, или ТЕМА.

Toyota автокъща в Fremont, Калифорния.

Toyota Канада Инк. е в производство в Канада от 1983 г. насам с колело завод за алуминий в Delta, Британска Колумбия, които в момента работят на работна сила от около 260. Първия си завод за сглобяване на превозното средство, в Кембридж, Онтарио от 1988 г. насам, сега произвежда Corolla компактни автомобили, матрици кросоувър превозни средства и Lexus RX 350 луксозни джипове, с работна сила от 4300 работници. Втора операция за монтаж в Уудсток, Онтарио започва производството на RAV4 късно през 2008 година.През 2006 г., дъщерно дружество на Toyota Hino Motors открива предприятие от тежката мито камион, също и в Уудсток, в които работят 45 души и произвежда 2000 камиона годишно.

 

 Toyota Технически център, Ан Арбър Twp., MI

Toyota има голямо присъствие в Съединените щати, с шест големи заводи за сглобяване в Хънтсвил, Алабама, Джорджтаун, Кентъки,Принстън, Индиана; Сан Антонио, Тексас;Бъфало, Западна Вирджиния и Blue Спрингс, Мисисипи.Toyota е джойнт-венчър с General Motors в New United Motor Manufacturing Inc. (NUMMI), във Фримонт, Калифорния, която започна през 1984 г. и завърши през 2009 г.Тя все още има джойнт-венчър със Субару в Subaru Индиана Automotive, Inc (СИП), в Лафайет, Индиана, която започна през 2006 г.. В тези монтажни заводи, Camry и тундрата са произведени, между другото.

Toyota маркетинг, продажби и дистрибуция в САЩ се провеждат чрез отделно дъщерно дружество, Toyota Motor Sales, САЩ, Inc.Тя е започнала да произвежда големи камиони, като новата тундра, да отиде след голям пазар на камиони в САЩ.Toyota настоява също на хибридни автомобили в САЩ, като Prius, Camry Hybrid, Highlander Hybrid, както и различни на Lexus продукти.

Toyota е продала повече хибридни превозни средства в страната, отколкото всеки друг производител.

Продуктова линия

Електрически технология

 

Toyota Prius, флагман на хибридната технология на Toyota

Toyota е един от най-големите компании, за да прокара хибридни превозни средства на пазара и първата за търговски масовото производство и продажба на такива превозни средства, пример е Toyota Prius.Компанията в крайна сметка започва да предоставя тази възможност на основните по-малки автомобили, като Camry, а по-късно на Lexus дивизията, производство на някои хибридни превозни средства лукс.Етикетирани като технология в автомобилите на Toyota „Hybrid Synergy Drive“ и във версии на Lexus като „хибридни диск Lexus.“

Prius се превърна в Най-добрия автомобил на дребно хибрид в Америка.

 
Lexus LS 600h hybrid sedan.

Вашият коментар