Историята на всяка марка

Subaru

Subaru (スバル ? ) японски произношение: [subaɽu] ; английски произношение: / СУ ː bəru ː / Су-bə-Ру е подразделение за производство на автомобили, японски конгломерат транспорт, Fuji Heavy Industries(FHI).

Subaru is internationally known for their use of the boxer engine layout similar to those in cars like the Volkswagen Beetle and Porsche 911 , in most of their vehicles above 1500 cc as well as their use of the all wheel drive drive-train layout, the 4×4 first introduced in 1972, and the AWD became standard equipment for mid-size and smaller cars in most international markets as of 1996, and is now standard in all US market Subaru vehicles. Subaru е международно известен с използването на боксер двигател оформление, подобно на тези в автомобили като Volkswagen Beetle и Porsche 911 , в по-голямата част от техните автомобили над 1500 куб.см., както и използването на задвижване на четирите колела Drive-влак оформление, 4×4 за първи път през 1972 г., и на AWD стават стандартно оборудване за средни и малки автомобили в повечето международни пазари, като от 1996 г., и сега е стандарт във всички пазарни превозни средства на САЩ на Subaru. The lone exception is the new for 2012 BRZ, utilizing RWD. Самотен изключение е новият за 2012 BRZ, използването на задвижване на задните колела. They also offer many turbocharged versions of their passenger cars, such as the sporty Impreza WRX . Те също така предлагат много турбо версии на техните пътнически автомобили, като спортния Impreza WRX .

Fuji Heavy Industries , the parent company of Subaru, is currently in a partial partnership with Toyota Motor Corporation , which owns 16.5% of FHI. [ 1 ] Fuji Heavy Industries , компанията майка на Subaru, в момента е в частично партньорство с Toyota Motor Corporation , която притежава 16,5% от FHI. [1]

Subaru is the Japanese name for the Pleiades star cluster, which in turn inspires the Subaru logo and alludes to the six companies that merged to create FHI. [ 2 ] Subaru е японско име за Плеядите клъстер на звездата, която на свой ред вдъхновява логото на Subaru и намеква за шестте компании, които се сливат, за да създадете FHI. [2]

История

FHI started out as The Aircraft Research Laboratory in 1915 headed by Chikuhei Nakajima . FHI започна лаборатория за изследвания на въздухоплавателни средства през 1915 г. начело с Chikuhei Накаджима . In 1932, the company was reorganized as Nakajima Aircraft Company , Ltd and soon became the primary manufacturer of aircraft for Japan during World War II. През 1932 г. компанията е реорганизирана като Самолети Nakajima Company , Ltd и скоро се превръща в основен производител на самолети за Япония през Втората световна война. At the end of the Second World War Nakajima Aircraft was again reorganized, this time as Fuji Sangyo Co, Ltd . In 1946, the company created the Fuji Rabbit motor scooter with spare aircraft parts from the war. [ 3 ] In 1950, Fuji Sangyo was divided into 12 smaller corporations according to the Japanese Government’s 1950 Corporate Credit Rearrangement Act, anti- zaibatsu legislation, but between 1953 and 1955, four of these corporations and a newly formed corporation Fuji Kogyo , a scooter manufacturer; coachbuilders Fuji Jidosha ; engine manufacturers Omiya Fuji Kogyo ; chassis builders Utsunomiya Sharyo and the Tokyo Fuji Dangyo trading company [ citation needed ] decided to merge to form the Fuji Heavy Industries known today. В края на Втората световна война Nakajima Въздухоплавателните средства, отново е реорганизирани, този път като Fuji Sangyo Co, Ltd. През 1946 г. фирмата е създала Fuji заек мотор скутер с резервни части за самолети от войната. [3] През 1950 г., Fuji Sangyo е, разделени в 12 малки корпорации на японското правителство 1950 Корпоративна Закона за кредитна пренареждане анти- zaibatsu законодателство, но между 1953 и 1955, четири от тези корпорации и новосформираната корпорация Fuji Kogyo, един скутер производителя; каросерията Fuji Jidosha; двигателя производители Omiya Fuji Kogyo, шаси строители Utsunomiya Sharyo и „Токио Fuji Dangyo търговско дружество [ цитиране необходими ] реши да се слеят, за да формират Fuji Heavy Industries, известни днес.

Subaru 1500, aka the P-1 Subaru 1500, известен още като P-1

Kenji Kita, the CEO of Fuji Heavy Industries at the time, wanted the new company to be involved in car manufacturing and soon began plans for building a car with the development code-name P-1. Kenji Kita, изпълнителен директор на Fuji Heavy Industries по това време, исках новата компания да участва в производството на автомобили и скоро започна планове за изграждане на автомобил с развитието кодово име P-1. Mr. Kita canvassed the Company for suggestions about naming the P1, but none of the proposals were appealing enough. Г-н Kita изслушани на Дружеството за предложения за именуване на P1, но нито едно от предложенията са достатъчно привлекателни. In the end, he gave the car a Japanese name that he had „been cherishing in his heart“: Subaru, which is the name of the Pleiades star cluster in Japanese. В края на краищата, той даде японско име, че той е „бил тачи в сърцето си“: Subaru, който е на името на Плеядите звездният куп в японската кола . The first Subaru car was named the Subaru 1500 . [ 4 ] Only twenty P1s were manufactured owing to multiple supply issues. Първият автомобил Subaru е кръстен на Subaru 1500 . [4] Само двадесет P1s са произведени благодарение на множество въпроси за доставки. From 1954 to 2008, the company designed and manufactured dozens of vehicles including the 1500 (1954), the tiny air-cooled 360 (1958), the Sambar (1961), the 1000 (which saw the introduction of the Subaru boxer engine in 1965), the R-2 (1969), the Rex and the Leone (1971), the BRAT (1978), Alcyone (1985), the Legacy (1989), the Impreza (1993), the Forester (1997), the Tribeca (2005), and the Exiga (2008). От 1954 до 2008 г., компанията проектирани и произведени десетки превозни средства, включително и 1500 (1954), малка с въздушно охлаждане 360 (1958), индийски елен (1961), 1000 (което видях въвеждането на боксер двигател на Subaru през 1965 г. ), R-2 (1969), Рекс и Леоне (1971), Brat (1978), Alcyone (1985), Legacy (1989), на Impreza (1993), Forester (1997), Tribeca (2005), и Exiga (2008).

1958 Subaru 360 1958 Subaru 360

[ edit ] Major shareholders [ редактиране ] Основни акционери

Nissan had acquired a 20% stake in 1968 during a period of government-ordered merging of the Japanese auto industry in order to improve competitiveness under the administration of Prime Minister Eisaku Sato . Nissan е придобила 20% дял през 1968 г. по време на периода на правителството нареди сливането на японската автомобилна индустрия, с цел подобряване на конкурентоспособността под администрацията на министър-председателя Eisaku Сато . Nissan would utilize FHI’s bus manufacturing capability and expertise for their Nissan Diesel line of buses. Nissan ще използва възможност за FHI производство на автобуси и експертиза за тяхната Нисан Дизел линия на автобуси. In turn, many Subaru vehicles, even today, use parts from the Nissan manufacturing keiretsu . На свой ред, много превозни средства, Subaru, дори и днес, използвайте части от Nissan производство keiretsu . The Subaru automatic transmission, known as the 4EAT , is also used in the first generation Nissan Pathfinder . Subaru автоматична трансмисия, известен като 4EAT , се използва също и в първото поколение Nissan Pathfinder . Speculation has suggested that it was Subaru that introduced Renault to Nissan, when Renault asked for assistance in all-wheel drive (AWD) technology, and when FHI told Renault to discuss their plans with Nissan, the discussions may have been a contributing factor to the currently successful Renault-Nissan alliance. Спекулациите предполагат, че това е Subaru, която е въвела Renault Nissan, Renault, помоли за помощ при задвижване на всички колела (AWD) технология, и когато FHI каза Renault, за да обсъдят своите планове с Nissan, дискусиите може да са били фактор, допринасящ за В момента успешно Алиансът Renault-Nissan.

Upon Nissan’s acquisition by Renault , its 20% stake was sold to General Motors in 1999. При придобиване на Nissan, Renault , 20% от акциите е продадена на General Motors през 1999 година. Troy Clarke, of General Motors served as representative to Fuji Heavy Industries on their corporate board. Трой Кларк, General Motors е служил като представител на тежката индустрия на Fuji за корпоративно съвет. During that time, the Subaru Forester was sold as a Chevrolet Forester in India in exchange for the Opel Zafira being sold as a Subaru Traviq in Japan . През това време, Subaru Forester бе продаден като Chevrolet Forester в Индия в замяна за Opel Zafira, се продават като Subaru Traviq в Япония . Also, the Chevrolet Borrego concept was presented in 2002, a crossover coupe/pickup truck being derived from the Japanese-market Legacy Turbo platform. Също така, Chevrolet Borrego концепция беше представена през 2002 г., кросоувър купе / пикап се извеждат от японския пазар Legacy Turbo платформа. During the brief General Motors period, a “ badge engineeredImpreza was sold in the United States as the Saab 9-2X . През краткия период на General Motors, “ инженерство значкаImpreza е продаден в Съединените щати като Saab 9-2X . An SUV ( Subaru Tribeca / SAAB 9-6X) was also planned [ 5 ] [ 6 ] but the SAAB version did not proceed, and styling was recycled in the 2008 Tribeca refresh. [ 7 ] SUV ( Subaru Tribeca / Saab 9-6X) също беше планирано [5] [6] но версия SAAB не продължите, и стайлинг рециклират в опресняването на Tribeca през 2008 г. [7].

On October 5, 2005 Toyota Motor Corporation purchased 8.7% of FHI shares from General Motors who had owned 20.1% of FHI [ 8 ] since 1999. На 5 октомври 2005 г. Toyota Motor Corporation закупи 8,7% от акциите на FHI от Общи Motors, които са притежавали 20,1% от FHI [8] от 1999 г. насам. GM later divested its remaining 11.4% stake, selling its shares on the open market to sever all ties with FHI. GM-късно продаде останалите 11,4% дял, като продава своите акции на открития пазар, за да прекъсне всички връзки с FHI. FHI previously stated that there might have been 27 million shares (3.4%) acquired before the start of trading by an unknown party on October 6, 2005, and speculation suggested that a bank or perhaps another automaker was involved. FHI рано заяви, че може да е имало 27 милиона акции (3,4%), придобити преди началото на търговията от неизвестна страна на 6 октомври 2005 г., и спекулациите, че е участвал по банков път или може би друг автомобилен производител. After the purchase, Toyota announced a contract with Subaru on March 13, 2006 to use the underutilized Subaru manufacturing facility in Lafayette, Indiana , and Toyota announced plans to hire up to 1,000 workers and set aside an assembly line for the Camry model, beginning in the second quarter of 2007. След покупката, Toyota обяви договор с Subaru на 13 март 2006 г. да се използва на недостатъчно експлоатираните Subaru производствено съоръжение в Лафайет, Индиана , и Toyota обяви плановете си да наемат до 1000 работници и се оставят на поточна линия за Camry модел, започвайки от второто тримесечие на 2007 година.

[ edit ] Subaru in the United States [ редактиране ] Subaru в САЩ

Subaru of America was established in 1968 in Philadelphia by Malcolm Bricklin and associates. Subaru на Америка е създадена през 1968 г. във Филаделфия от на Малкълм Bricklin и асоциирани предприятия. It relocated to Pennsauken, New Jersey shortly thereafter and moved to its current headquarters in Cherry Hill, New Jersey in 1986 when Fuji Heavy Industries acquired full ownership. Тя скоро след това се премества в Pennsauken, Ню Джърси и се премества на сегашното си седалище в Чери Хил, Ню Джърси през 1986 г., когато Fuji Heavy Industries придоби пълна собственост.

In 1989, Subaru and then-partner Isuzu opened a joint factory in Lafayette, Indiana called Subaru-Isuzu Automotive, Inc., or SIA, which initially manufactured the Subaru Legacy and Isuzu Rodeo . През 1989 г., Subaru и тогавашен партньор Isuzu откри съвместен завод в Лафайет, Индиана, наречена Subaru, Isuzu Автомобили, Inc., или СИП, която първоначално произведени Subaru Legacy и Isuzu Rodeo . In 2001, Isuzu sold their stake in the plant to FHI for $1 due to flagging sales and it was renamed Subaru of Indiana Automotive Inc. През 2001, Isuzu е продал дела си в завода на FHI за $ 1 поради отбелязване на продажбите и тя е преименувана на Subaru в Индиана Automotive Inc. SIA has been designated a backyard wildlife Habitat by the National Wildlife Federation and has achieved a zero-landfill production designation. SIA е определила заден двор на дивата природа Habitat от National Wildlife Federation и е постигнала производство наименование нула сметище.

[ edit ] Subaru in Canada [ редактиране ] Subaru в Канада

In 1976, Canadians got their first exposure to Subaru vehicles when Subaru Auto Canada Limited (SACL) began offering the Subaru Leone . През 1976 г. канадците първото излагане на превозни средства на Subaru, когато Subaru Auto за Канада Limited (SACL) започна да предлага на Subaru Леоне . In 1989, the privately owned SACL was purchased by the Toronto-based Subaru Canada, Inc., who, under the guidance of parent company Fuji Heavy Industries , began an expansion process that would eventually see over 100 Subaru Dealers in operation across the country. През 1989 г., частна SACL, беше закупен от базираната в Торонто Subaru Канада, Inc., Който, под ръководството на дружеството-майка Fuji Heavy Industries , започна процес на разширяване, което в крайна сметка ще видите над 100 дилъри на Subaru в експлоатация в цялата страна.

Subaru Canada, Inc. is a wholly owned subsidiary of Fuji Heavy Industries of Japan. Subaru Канада, Inc е изцяло притежавано дъщерно дружество на Fuji Heavy Industries от Япония. Headquartered in Mississauga, Ontario , the company markets and distributes Subaru vehicles, parts and accessories through a network of 88 authorized dealers throughout Canada. Базирана в Mississauga, Онтарио , компанията пазари и разпространява на Subaru превозни средства, части и аксесоари чрез мрежа от 88 оторизирани дилъри в цяла Канада.

[ edit ] Marketing efforts [ редактиране ] маркетингови усилия

In the 1970s, the company decided to expand its model range from small kei class vehicles like the Rex and Sambar and begin to develop larger, mainstream passenger cars like the Leone , and when Subaru continued in their efforts, and introduced the Legacy in 1989, it was a sales success and a new direction for the company. През 1970, компанията реши да разшири своята моделна гама от малки Кей клас превозни средства, като Рекс и индийски елен и започват да се развиват по-големи, масовите леки автомобили, като Леоне , и когато Subaru продължиха в техните усилия, както и въведе Legacy през 1989 г., беше продажбите успех и нова посока за компанията. Subaru decided to offer more products due to the Plaza Accord agreement of 1985 which made the value of the yen stronger in exchange rates to the dollar, which had an effect on Subaru sales in the USA. Subaru реши да предложи повече продукти, дължащи се на споразумението Плаца споразумение от 1985 г., което прави стойността на йени силно във валутния курс на щатския долар, което има ефект върху продажбите на Subaru в САЩ. The creation of the Legacy was influenced by Subaru’s desire to compete with successful Japanese carmakers Toyota, Nissan and Honda, and the Legacy was targeted against the Camry, Stanza, and Accord. Създаването на Legacy е повлиян от желанието на Subaru да се конкурира с успешна японски автомобилни производители Toyota, Nissan и Honda, както и наследството е насочен срещу Camry, строфа, и Accord. The Legacy was considered mainstream in its appearance and a departure from previous vehicles, which had earned a reputation of being „quirky“. The Legacy бе счетено за включване в неговия външен вид и отклонение от предишни превозни средства, които е спечелила репутацията на „странни“. It was perceived by some as Subaru’s attempt to compete with new luxury brands Lexus, Infiniti and Acura, as Japanese vehicles were increasing in popularity, particularly in the USA. Тя се възприема от някои като опит на Subaru да се конкурира с нов луксозен марката Lexus, Infiniti и Acura, тъй като японските превозни средства са все повече популярност, особено в САЩ. Subaru continued their new direction with the controversially styled Alcyone XT (1985), the GT six-cylinder SVX (1992), and the Impreza (1993). Subaru продължи тяхната нова посока, с скандално оформена Alcyone XT (1985), GT шестцилиндров SVX (1992), и Impreza (1993).

From 1995 to 2000, Subaru ran a series of advertisements for the newly developed Subaru Outback which starred Paul Hogan , well known for his “ Crocodile Dundee “ film character. От 1995 г. до 2000 г., Subaru проведе серия от реклами за новоразработени Subaru Outback, който играе Пол Хоган , известен за неговия филм “ Дънди Крокодила „характер. The advertisements were intended to highlight Subaru’s All wheel drive , and depicted the Outback in a number of rugged Australian locations. Рекламите бяха предназначени да подчертае Subaru за задвижване на четирите колела , както и, изобразена пустош в редица пресечена австралийски места. The tagline „the world’s first sport utility wagon“ was successfully used by Subaru, though the AMC Eagle had tried much the same idea, with less success in the 1980s. Лозунгът „първия в света спорт ютилити вагон“ се използва успешно от Subaru, че AMC орел бяха опитали почти същата идея, с по-малко успех през 1980.

1988 Subaru Bighorn 1988 Subaru Bighorn

Before the Outback was introduced, Subaru sold a badge engineered Isuzu Trooper in Japan as the Subaru Bighorn. Преди Outback е въведена, Subaru продава значка инженерство Isuzu Trooper в Япония, тъй като Subaru Bighorn.

Some of the advertising slogans Subaru has used in the past include, „Inexpensive, and built to stay that way“, „The World’s Favorite Four Wheel Drive“ (in the UK), „Plus on y pense, plus on a le gout de la conduire“ (The more one thinks, the more one has the taste of driving it) in French Quebec, [ 9 ] „We built our reputation by building a better car“, „What to Drive“, „The Beauty of All wheel drive „, „Think, Feel, Drive“, and currently „Love. It’s what makes a Subaru, a Subaru“ in North America, „All 4 The Driver“ in Australia, and „Uncommon Engineering, Uncommon Stability, Uncommon Roadholding, Uncommon Sense“ in the UK. [ 10 ] „Confidence in Motion“ Някои от рекламните лозунги Subaru е, използвани в миналото включват, „Евтините, и построен да остане този начин“, „в света Любима Four Wheel диск“ (във Великобритания), „Plus на Y pense, плюс по едно Le подагра де ла conduire „(Колкото повече човек мисли, толкова повече има вкус на което го управлява) на френски Квебек, [9] „Ние изградихме нашата репутация чрез изграждане на по-добра кола“, „Какво да караш“, „Красотата на всички колела диск „,“ Мисли, Чувствайте се, шофиране „, и в момента“ Любов. какво прави едно Subaru, едно Субару „в Северна Америка,“ All 4 The Driver „в Австралия, и“ Нечести инженеринг Нечести стабилност, Нечести поведение на пътя, Нечести Sense „в Обединеното кралство. [10] „Доверието в движение“

As a result of this refocused advertising campaign, Subaru products began to attract a following among the young and educated, who saw the car as a practical alternative to the SUV craze. В резултат на това да съсредоточи усилията си рекламна кампания, Subaru продукти започнаха да привличат последователи сред младите и образованите, които са видели колата като практическа алтернатива на SUV манията. Subaru was among the first automotive companies to market to gays and lesbians in the US. [ 11 ] Subaru has historically been popular in the Northeastern United States, as well as the Pacific Northwest . Subaru беше сред първите автомобилни компании на пазара на гейовете и лесбийките в САЩ. [11] Subaru исторически е бил популярен в Североизточна Съединените щати, както и тихоокеанския северозапад . According to Automotive Lease Guide, Subaru ranked second place in vehicles that have the highest overall predicted resale values among all industry and all luxury vehicles for MY 2009. [ 12 ] The awards are derived after carefully studying segment competition, historical vehicle performance and industry trends. Според Automotive Lease Guide, Subaru класирана на второ място в превозните средства, които имат най-високи общи прогнозираните стойности препродажба сред всички индустрии и всички луксозни автомобили за MY 2009. [12] Наградите са получени след внимателно изучаване сегмент конкуренцията, исторически показателите на превозните средства и индустрията тенденции . According to a study done by JD Power and Associates , for the 2008 Customer Retention Study, Subaru ranked at 50.5%, which was above the national average of 48%. [ 13 ] Harman Kardon is currently the audio supplier for Subaru products worldwide. [ 14 ] Според проучване, направено от JD Power и сътрудници , за изследване на задържане на клиенти за 2008 г., Subaru класирана на 50,5%, което е над средното за страната от 48%. [13] В момента Harman Kardon е аудио доставчик за продукти на Subaru в световен мащаб. [ 14]

Fight Mediocrity! Борба посредственост!

Subaru has recently created the 2011 Mediocrity car and campaign to illustrate the difference between the current, „boring mid-sized sedan segment“ and the „thrilling experience of driving the new 2011 Subaru Legacy“. Subaru наскоро създаден през 2011 г. Посредствеността кола и кампания, за да илюстрира разликата между ток, „скучен автомобил от средния сегмент сегмент“ и „вълнуващо преживяване от шофирането на новата 2011 Subaru Legacy“. Complete with its own website, Facebook, Twitter, and YouTube page, the Mediocrity campaign has been a comedic hit with many viewers. В комплект с своя уебсайт, Facebook, Twitter и YouTube, посредственост кампания е комедиен хит с много зрители.

Hōkago no Pleiades (Original net animation) Hōkago не Плеядите (Original нетна анимация)

Main article: Hōkago no Pleiades Основна статия: Hōkago не Плеядите

Subaru launched an animation series Hōkago no Pleiades ( 放課後のプレアデス , Hōkago no Pureadesu ? , lit. After School Pleiades ) developed jointly with Gainax . Subaru стартира анимация серия Hōkago не Плеядите (放課後のプレアデス, Hōkago не Pureadesu ? , запалена. след училище Плеядите), разработен съвместно с Gainax . The 4-part mini episode series was released on YouTube on February 1, 2011. 4-част серия мини епизод е пуснат в YouTube на 1 февруари, 2011. It featured a magical girl plot with Subaru as a leading protagonist. Той имаше магически момиче парцел със Субару, като водещ герой.

[ edit ] Motorsports [ редактиране ] Motorsports

Subaru Rally Team Japan led by Noriyuki Koseki (founder of Subaru Tecnica International STI ) ran Subaru Leone coupé, sedan DL, RX (SRX) and RX Turbo in the World Rally Championship between 1980 and 1989. Subaru Rally Team Япония , водена от Noriyuki Koseki (основател на Subaru Tecnica International STI ) се завтече Subaru Леоне купе, седан DL, RX (SRX) и RX Turbo в Световния рали шампионат между 1980 и 1989. Drivers for individual rallies included Ari Vatanen , Per Eklund , Shekhar Mehta , Mike Kirkland, Possum Bourne and Harald Demut. Драйвери за отделните митинги Ари Ватанен , Пер Еклунд , Шекар Мехта , Майк Къркланд, опосум Борн и Харалд Demut,. Mike Kirkland finished 6th overall and won the A Group at the 1986 Safari Rally . Майк Къркланд завърши 6то като цяло и спечели Група на 1986 Рали Safari . That year Subaru was one of the only manufacturers combining 4WD and turbo after Audi ‘s successful quattro system had been introduced in 1980, but Audi withdrew from the WRC after safety concerns and Ford’s serious accident early in the 1986 season. Тази година Subaru беше един от малкото производители, съчетаване на 4WD и турбо, след като е била въведена през 1980 г. е успешна Audi Quattro система, но Audi се оттегли от Световния рали шампионат, след като опасения за безопасността и сериозен инцидент на Ford в началото на сезон от 1986 г.. Subaru changed the rally model to Legacy RS for the 1990–1992 period and took part in the first complete season in the World Rally Championship with the same model in 1993. Subaru промени митинг модел Legacy RS за периода 1990-1992 и участва в първия пълен сезон в Световния рали шампионат с един и същ модел през 1993.

Modified versions of the Impreza WRX and WRX STi have been competing successfully in rallying ; drivers Colin McRae ( 1995 ), Richard Burns ( 2001 ) and Petter Solberg ( 2003 ) have won World Rally Championship drivers’ titles with the Subaru World Rally Team , and Subaru took the manufacturers’ title three years in a row from 1995 to 1997 . Модифицирани версии на Impreza WRX и WRX STi се конкурират успешно в рали драйвери Colin McRae ( 1995 ), Ричард Бърнс ( 2001 ) и Петер Солберг ( 2003 ) са печелили Световния рали шампионат заглавия на водачите на Subaru World Rally Team , и Subaru взе титлата производителите три години по ред от 1995 г. до 1997 г. . Subaru’s World Rally Championship cars are prepared and run by Prodrive , the highly successful British motorsport team. На Subaru Световен рали шампионат автомобили се подготвя и провежда от Prodrive , на изключително успешния британски отбор на моторните спортове. Several endurance records were set in the early and mid-nineties by the Subaru Legacy . Няколко издръжливост записи бяха създадени в началото и средата на деветдесетте години, като на Subaru Legacy .

Subaru was briefly involved in Formula One circuit racing when it bought a controlling interest in the tiny Italian Coloni team for the 1990 season . Subaru е за кратко участва във Формула верига състезания, когато го купи контролния пакет в малък италиански колони в екип за сезон 1990 . The Coloni 3B’s 12-cylinder engine was badged as a Subaru and shared the boxer layout with the company’s own engines, but was an existing design built by Italian firm Motori Moderni . Колони в 3Б 12-цилиндров двигател е Макларън като Subaru и сподели боксьор оформление със собствени двигатели на компанията, но е съществуващ проект, построен от италианската фирма Motori модерни . The cars were overweight and underpowered and the partnership broke down before the season finished. [ 15 ] With the rise of rally racing, and the Import scene in the US, the introduction of the highly anticipated Subaru Impreza WRX in 2001 was successful in bringing high-performance, AWD compact cars into the sports car mainstream. Автомобилите са били с наднормено тегло и underpowered и партньорството събори преди сезонът да приключи. [15] С възхода на рали състезания, както и сцена за внос в САЩ, въвеждането на дългоочакваното Subaru Impreza WRX през 2001 г. бе успешна за привеждане високо работоспособност, AWD компактни автомобили в мейнстрийм спортен автомобил. Subaru supplies a factory-backed team for Rally America , and has won the driver’s title in each of the series’ five seasons. [ 16 ] Subaru доставя фабрично подкрепяния отбор за Рали Америка , и е спечелил титлата на водача във всяка от сериите „пет сезона. [16]

On 16 December 2008, it was announced that Subaru would no longer be competing in the World Rally Championships, [ 17 ] due to the issues with the current global economic crisis, combined with the prospect of a car which still needed development for the 2009 season and a change in regulations for the 2010 season. На 16 декември 2008 г. беше обявено, че Subaru вече няма да се състезава в Световния рали шампионат, [17], поради проблеми с настоящата глобална икономическа криза, в съчетание с перспективата на колата, която все още е необходимо развитие за сезон 2009 и промяна в регламентите за сезон 2010.

Starting in 2006, Subaru of America (SOA), as the official distributor of Subaru vehicles in the United States, participates in the Subaru Road Racing Team (SRRT) with a Subaru Legacy 2.5 GT Spec-B in the Grand-Am Street Tuner class. Започвайки през 2006 г., Subaru Америка (SOA), като официален дистрибутор на превозни средства на Subaru в САЩ, участва в Subaru Road Racing Team (SRRT) с Subaru Legacy 2.5 GT Spec-B в Tuner Grand-Am ул. клас . In 2010, SRRT campaigns a Subaru Impreza WRX STI in the Grand Sport class. [ 18 ] In 2011, SRRT switched from the hatchback to a 2011 Subaru Impreza WRX STI sedan. През 2010 г. SRRT кампании на Subaru Impreza WRX STI в Гранд Спорт класа. [18] През 2011 г., SRRT премина от хечбека Subaru 2011 седан Impreza WRX STI.

[ edit ] Diesel [ редактиране ] Дизел

The 2007 Frankfurt International Motor Show saw Subaru introduce a horizontally opposed , water-cooled, common rail , turbodiesel , using a variable geometry turbocharger called the Subaru EE engine, the first of its type to be fitted to a passenger car. 2007 Франкфурт на автомобилното изложение Subaru въведе хоризонтално разлика , с водно охлаждане, комън рейл , турбодизелов , с помощта на турбокомпресор с променлива геометрия, наречена Subaru EE двигател, първият от вида си, да бъдат монтирани на лек автомобил. Volkswagen had previously experimented with this idea during the 1950s, and made two air-cooled boxer prototype diesel engines that were not turbocharged, and installed one engine in a Type 1 and another in a Type 2 . [ 19 ] Volkswagen преди експериментира с тази идея през 1950 г., и въздушно охлаждане боксьор прототипи на дизелови двигатели, които не са турбо, и инсталирани един двигател в Тип 1 и друг тип 2 . [19]

The Subaru engine was rated at 110 kW (150 PS; 148 hp) and 350 N·m (260 ft·lbf) with a displacement of 2.0 litres. Subaru Двигателят е с мощност от 110 кВт (150 к.с., 148 к.с.) и 350 N · m (260 фут · колектора), с работен обем от 2.0 литра. In March 2008, Subaru offered the Legacy sedan and wagon and the Outback wagon with the 2.0 litre turbodiesel in the EU with a 5-speed manual transmission only. [ 20 ] [ 21 ] През март 2008 г., Subaru предлага Legacy седан и комби, както и Outback вагон с литров турбодизелов 2.0 в ЕС с 5-степенна механична трансмисия. [20] [21]

In September 2008, Subaru announced that the diesel Forester and diesel Impreza will be introduced at the 2008 Paris Motor Show , with Forester sales to begin October 2008 and diesel Impreza sales to start January 2009. [ 22 ] The Forester and Impreza will have a 6-speed manual transmission only, whereas the Legacy and Outback have 5-speed manual transmissions only. През септември 2008 г., Subaru съобщи, че дизелов Forester и Impreza дизел ще бъдат въведени на автомобилното изложение в Париж през 2008 г. , с Forester продажбите да започнат от октомври 2008 г. и дизелови Impreza продажбите да започнат януари 2009 г. [22] на Forester и Impreza ще има 6 -степенна ръчна трансмисия, докато Legacy и Outback само с 5-степенни механични трансмисии.

United States Environmental Protection Agency fuel economy estimated is: Околната среда на САЩ Агенцията за защита на икономия на гориво оценява е:

City Ranges Сити Обхвати
32.7 mpg -US (7.19 L/100 km; 39.3 mpg -imp ) 32,7 MPG-САЩ (7,19 л/100 км; 39,3 MPG-дяволче)
33.6 mpg -US (7.00 L/100 km; 40.4 mpg -imp ) 33,6 MPG-САЩ (7,00 л/100 км; 40,4 MPG-дяволче)
Highway Ranges Магистрали Обхвати
45.2 mpg -US (5.20 L/100 km; 54.3 mpg -imp ) 45,2 MPG-САЩ (5,20 л/100 км; 54,3 MPG-дяволче)
49.0 mpg -US (4.80 L/100 km; 58.8 mpg -imp ) [ 23 ] 49,0 MPG-САЩ (4,80 л/100 км; 58,8 MPG-дяволче) [23]

The fuel economy ratings listed are comparable to the Smart ForTwo . За икономия на гориво рейтинги, изброени са сравними с Smart ForTwo .

According to the Subaru Owners on-line newsletter dated March 2008, Subaru is „currently making modifications to the diesel so it meets the more stringent US standards. Subaru diesel models should be domestically available in two to three years.“ Според собствениците на Subaru он-лайн бюлетин от март 2008 г., Subaru е „в момента правят изменения дизела, така че да отговаря на по-строги стандарти на САЩ. На Subaru дизелови модели следва да бъдат на разположение на вътрешния пазар в рамките на две до три години.“

[ edit ] New technology [ редактиране ] нова технология

Since the 2005 model year, Subaru has adopted the Controller–area network (CAN) bus technology for the USA and Canada markets. Тъй като модел 2005 година, Subaru прие контролер мрежа (CAN) автобус технология за САЩ и Канада пазари. Starting in the 2007 model year, all Subaru vehicles use the CAN technology. [ citation needed ] Typically, two CAN-buses are used on vehicles: a high-speed CAN running at 500 kbit/s for powertrain communication, and a low-speed CAN running at 125 kbit/s for body control functions and instrument panels. Започвайки през 2007 моделна година, всички превозни средства на Subaru може да технология [ цитиране необходими ] Обикновено, две от които могат да-автобуси се използват върху превозните средства: с висока скорост може да работи на 500 Kbit / сек за комуникация на задвижващата система, и при ниска скорост CAN-работи при 125 Kbit / и за функциите на контролен орган и инструмент панели. A body-integrated unit (BIU) is used between these two networks. Орган интегриран модул, (BIU), се използва между тези две мрежи.

[ edit ] Historic cars [ редактиране ] исторически автомобили

[ edit ] Environmental record [ редактиране ] Екологични рекорд

USA-spec Subaru Legacy PZEV САЩ спец. Subaru Legacy PZEV

Subaru claims to have implemented advanced policies which include recycling, reducing harmful emissions, and educating their employees; continuing their efforts have helped them in their environmental initiatives. Subaru твърди, че са приложили модерни политики, които включват рециклиране, намаляване на вредните емисии, както и обучението на своите служители, продължаване на усилията им помогнем в техните инициативи за опазване на околната среда. The Subaru plant in Lafayette, Indiana (SIA) was the first auto assembly plant to achieve zero landfill status; [ 24 ] nothing from the manufacturing process goes into a landfill. Заводът Subaru в Лафайет, Индиана (SIA) е първият завод за автоматичен монтаж, за да се постигне нулев статут на депото; [24] нищо от производствения процес отива в депото. The company has also developed a recycling plan for the „end-of-life“ of their cars. Фирмата също е разработила план за рециклиране „края на живота“ на автомобилите си. Most of their modern products use highly recyclable materials throughout the vehicle, in the engine, transmission, suspension and elsewhere in each vehicle leaving Subaru with a 97.3% recycling ratio rate for their end-of-life vehicles. [ 25 ] Повечето от техните съвременни продукти използват висока степен на рециклиране материали през превозното средство, в двигателя, трансмисията, окачването и на други места в всяко превозно средство напуска Subaru с 97,3% коефициент на степента на рециклиране на излезлите от употреба превозни средства. [25]

An excerpt from the Subaru website stated „In 2006, SIA was awarded the United States Environmental Protection Agency´s Gold Achievement Award as a top achiever in the agency’s WasteWise program to reduce waste and improve recycling.“ Откъс от интернет страницата на Subaru, заяви, „През 2006 г. SIA бе отличен със злато постижение на САЩ за опазване на околната среда Агенцията награда като топ achiever в WasteWise програма на агенцията за намаляване на отпадъците и подобряване на рециклиране.“ The website also stated that „It also became the first US automotive assembly plant to be designated a wildlife habitat.“ Уебсайтът също така заяви, че „Той също така стана първият американски автомобилни завода, за да бъде определена за дивата природа и местообитанията.“

Subaru currently offers a Partial Zero Emissions Vehicle ( PZEV ) certified Legacy, Outback, Impreza [ 26 ] and Forester models [ 27 ] which are available for sale anywhere in the US Other car makers limit vehicles certified as PZEV in states that have adopted California emission standards. [ citation needed ] Subaru PZEV vehicles meet California’s Super-Ultra-Low-Emission Vehicle exhaust emission standard. [ 24 ] All other models have been certified LEV2 . Subaru в момента предлага частично Zero емисиите от превозните средства ( PZEV ) заверено Legacy, Outback, Impreza [26] и Горски модели [27], които са на разположение за продажба навсякъде в други производители на автомобили в САЩ ограничават превозни средства, които са сертифицирани като PZEV в държави, които са приели Калифорния емисии стандарти. необходима [ редактиране ] на Subaru PZEV превозни средства отговарят на Калифорния Супер Ultra-Low емисии превозно средство стандарт за вредните емисии. [24] Всички други модели са сертифициран LEV2 .

[ edit ] Electric vehicles [ редактиране ] Електрически превозни средства

In June 2006, Fuji Heavy Industries, Inc. (FHI) launched its Subaru Stella Plug-in electric vehicle , which is a kei car equipped with a lithium-ion battery pack. През юни 2006 г., Fuji Heavy Industries, Inc. (FHI) стартира своята Subaru Stella Plug-In електрически автомобил , който е една кола Кей, оборудвани с литиево-йонна батерия. The vehicle has a short range of 56 miles (90 km) but it actually costs more than the Mitsubishi iMiEV , at ¥ 4,725,000 ($48,200 US), including Japanese Government consumption taxes . Превозното средство има малък диапазон от 56 мили (90 км), но тя всъщност струва повече, отколкото на Mitsubishi iMiEV , при ¥ 4,725,000 ($ 48.2 хиляда САЩ), включително данъци върху потреблението на японското правителство . It will qualify for a rebate from the Japanese Government of up to $14,100 US, bringing the price down to $34,100 US. Той ще се класират за отстъпка от японското правителство в размер на $ 14.100 САЩ, с което цената до $ 34,100 САЩ. The vehicle is much like the i-MiEV, with a 47-kilowatt motor and a quick-charge capability, but the two-door mini-car has a boxy shape. Превозното средство е много прилича на I-MiEV, с 47-киловата мотор и възможност за бързо зареждане, но с две врати мини-кола има малко тромаво форма. FHI plans to start delivery in late July and plans to sell 170 vehicles by March 2010. [ 28 ] FHI планира да започне доставка в края на юли и се планира да продаде 170 превозни средства до март 2010 г. [28]

In Japan, Subaru is also currently testing two electric vehicles called the Subaru G4e and the Subaru R1e . В Япония, Subaru е в момента също изпитване на два електрически превозни средства, наречени Subaru G4e и Subaru R1e .

Subaru Hybrid Tourer Concept, is a four-seat vehicle with gull-wing doors that combines a 2-liter, turbocharged, direct-injection gasoline engine with a continuously variable transmission and two axle-mounted motors. Subaru Hybrid Tourer Concept е с четири места превозно средство с чайка крило врати, който комбинира 2-литров, с турбокомпресор, директно впръскване на бензинов двигател с безстепенна трансмисия и две ос-монтирани двигатели. A lithium-ion battery pack provides energy storage for the vehicle. [ 29 ] Литиево-йонната батерия осигурява енергия за съхранение на превозното средство. [29]

Вашият коментар