Историята на всяка марка

Buggatti

Автомобили E. Bugatti е френски производител на автомобили основана през 1909 г. в Molsheim , Елзас, като производител на високо-производителни автомобили от Италиански Роденият Еторе Бугати.

Bugattis were well known for the beauty of their designs (Ettore Bugatti was from a family of artists and considered himself to be both an artist and constructor) and for the large number of races that they have won. Bugattis са добре известна с красотата на своите проекти (Еторе Бугати е от семейство на артисти и счита себе си за художник и конструктор) и за големия брой на раси, които те са спечелили. The death of Ettore Bugatti in 1947 proved to be the end for the marque, and the death of his son Jean in 1939 ensured there wasn’t a successor to lead the factory. Смъртта на Еторе Бугати през 1947 г. се оказа края на марката, и смъртта на сина му Жан през 1939 г., гарантира, че не е наследник да доведе фабриката. No more than about 8000 cars were made. Не повече от около 8000 коли бяха направени. The company struggled financially, and released one last model in the 1950s, before eventually being purchased for its airplane parts business in the 1960s. Компанията се бори финансово, и пуснаха един последен модел през 1950, преди евентуално да бъдат закупени за самолет части през 1960. Today the name is owned by Volkswagen Group , who have revived it as a builder of limited production exclusive sports cars . Днес името е собственост на Volkswagen Group , които са го възражда като строител на ограничените производствени ексклузивни спортни автомобили .

Съгласно Еторе Бугати

Founder Ettore Bugatti was born in Milan , Italy, and the automobile company that bears his name was founded in 1909 in the town of Molsheim located in the Alsace . Основател Еторе Бугати е роден в Милано , Италия, и на автомобилна компания, която носи неговото име е основана през 1909 г. в град Molsheim намира в Елзас . The company was known both for the level of detail of its engineering in its automobiles, and for the artistic way in which the designs were executed, given the artistic nature of Ettore’s family (his father, Carlo Bugatti (1856–1940), was an important Art Nouveau furniture and jewelry designer). Фирмата е известна както за нивото на детайлност на инженеринга в своите автомобили, както и за артистичната начина, по който са били екзекутирани дизайна, като се има предвид, артистичния характер на семейството Еторе (баща му, Карло Bugatti (1856-1940), е важно Арт Нуво мебели и дизайнер на бижута). The company also enjoyed great success in early Grand Prix motor racing , winning the first ever Monaco Grand Prix . Компанията също така се радва на голям успех в началото на Grand Prix моторните спортове , спечелвайки първата по рода си Гран При на Монако . The company’s success culminated with driver Jean-Pierre Wimille winning the 24 hours of Le Mans twice (in 1937 with Robert Benoist and 1939 with Pierre Veyron ). Успеха на компанията, достигна връхната си точка с водача Жан-Пиер Wimille спечелването на 24-те часа на Льо Ман два пъти (през 1937 г. с Робърт Benoist и 1939 г. с Пиер Veyron ).

Famous Bugattis include the Type 35 Grand Prix cars, the Type 41 „Royale“ , the Type 57 „Atlantic“ and the Type 55 sports car. Известни Bugattis включват Тип 35 Гран автомобили, Тип 41 „Роял“ , Тип 57 „Атлантик“ и Тип 55 спортен автомобил.

[ edit ] Design [ редактиране ] Дизайн

Bugatti’s cars noticeably focused on design. Engine blocks were hand scraped to ensure that the surfaces were so flat that gaskets were not required for sealing, many of the exposed surfaces of the engine compartment featured Guilloché (engine turned) finishes on them, and safety wires threaded through almost every fastener in intricately laced patterns. Автомобили Bugatti, забележимо фокусирана върху дизайна. Двигател блокове са страна остъргват да, че повърхностите са толкова плосък, че уплътнения не са необходими за запечатването на изложени повърхности на отделението за двигателя черта плетеница (обърнете двигател) завършва върху тях, и за безопасност жици резба чрез почти всеки закопчалка на сложно завързана модели. Rather than bolt the springs to the axles as most manufacturers did, Bugatti’s axles were forged such that the spring passed though a carefully sized opening in the axle, a much more elegant solution requiring fewer parts. Вместо да се болт изворите на осите , тъй като повечето производители, оси Bugatti са фалшифицирани такава, че пролетта мина, макар и внимателно размер отвор в оста, много по-елегантно решение, изискващо по-малко части. He famously described his arch competitor Bentley’s cars as „the world’s fastest lorries“ for focusing on durability. Той е прочут е описано си арх конкурент Бентли автомобили , като „бързите камиони в света“ за фокусиране за трайност. According to Bugatti, „weight was the enemy“. Според Bugatti, „тегло е враг“.

Prototypes Прототипи Racing Cars Състезания Коли Road Cars Шосейните автомобили

[ edit ] Racing success [ редактиране ] Racing успех

Bugatti cars were extremely successful in racing, with many thousands of victories in just a few decades. Bugatti автомобили бяха изключително успешни състезания, с много хиляди победи само с няколко десетилетия. The little Bugatti Type 10 swept the top four positions at its first race. Малко Bugatti Type 10 помете първите четири позиции в първото си състезание. The 1924 Bugatti Type 35 is probably the most successful racing car of all time, [ citation needed ] with over 2,000 wins. 1924 Bugatti Type 35 е може би най-успешните състезателни автомобили на всички времена, [ редактиране ] с над 2000 победи. Bugattis swept to victory in the Targa Florio for five years straight from 1925 through 1929. Louis Chiron held the most podiums in Bugatti cars, and the 21st century Bugatti company remembered him with a concept car named in his honour. Bugattis помете към победата в Targa Florio в продължение на пет години без прекъсване от 1925 през 1929 г. Луис Хирон проведе най-много подиуми в автомобили Bugatti, и 21-ви век Bugatti компания го помнят с концептуален автомобил, наречен в негова чест. But it was the final racing success at Le Mans that is most remembered— Jean-Pierre Wimille and Pierre Veyron won the 1939 race with just one car and meagre resources. Но това беше крайния успех състезания в Льо Ман, който е най-помни- Жан-Пиер Wimille и Пиер Veyron спечели състезанието през 1939 г. с една кола и оскъдните ресурси.

Year Година Race Раса Driver Шофьор Car Кола
1921 1921 Voiturettes Grand Prix Voiturettes Гранд При Ernest Friderich Ърнест Friderich  
1925 1925 Targa Florio Targa Florio Bartolomeo Costantini Бартоломео Costantini Type 35 Тип 35
1926 1926 French Grand Prix Голямата награда на Франция Jules Goux Жул Goux Type 39 A Тип 39 А
  Italian Grand Prix Италианецът Grand Prix Louis Charavel Луи Charavel  
  Spanish Grand Prix Гран при на Испания Bartolomeo Costantini Бартоломео Costantini  
  Targa Florio Targa Florio Bartolomeo Costantini Бартоломео Costantini Type 35 T Тип 35 T
1927 1927 Targa Florio Targa Florio Emilio Materassi Емилио Materassi Type 35 C Type 35 C
1928 1928 French Grand Prix Голямата награда на Франция William Grover-Williams Уилям Гроувър-Уилямс Type 35 C Type 35 C
  Italian Grand Prix Италианецът Grand Prix Louis Chiron Луи Хирон  
  Spanish Grand Prix Гран при на Испания Louis Chiron Луи Хирон  
  Targa Florio Targa Florio Albert Divo Алберт Divo Type 35 B 35 б тип
1929 1929 French Grand Prix Голямата награда на Франция William Grover-Williams Уилям Гроувър-Уилямс Type 35 B 35 б тип
  German Grand Prix Германската Grand Prix Louis Chiron Луи Хирон  
  Spanish Grand Prix Гран при на Испания Louis Chiron Луи Хирон  
  Monaco Grand Prix Гран При на Монако William Grover-Williams Уилям Гроувър-Уилямс  
  Targa Florio Targa Florio Albert Divo Алберт Divo Type 35 C Type 35 C
1930 1930 Belgian Grand Prix Белгийската Grand Prix Louis Chiron Луи Хирон  
  Czechoslovakian Grand Prix Чехословашката Гранд При Heinrich-Joachim von Morgen and Hermann zu Leiningen Хайнрих-Йоахим фон Morgen и Херман цу Leiningen  
  French Grand Prix Голямата награда на Франция Philippe Étancelin Филип Étancelin Type 35 C Type 35 C
  Monaco Grand Prix Гран При на Монако René Dreyfus Рене Драйфус  
1931 1931 Belgian Grand Prix Белгийската Grand Prix William Grover-Williams and Caberto Conelli Уилям Гроувър Уилямс и Caberto, Conelli  
  Czechoslovakian Grand Prix Чехословашката Гранд При Louis Chiron Луи Хирон  
  French Grand Prix Голямата награда на Франция Louis Chiron and Achille Varzi Луи Хирон и Achille Varzi, Type 51 Тип 51
  Monaco Grand Prix Гран При на Монако Louis Chiron Луи Хирон  
1932 1932 Czechoslovakian Grand Prix Чехословашката Гранд При Louis Chiron Луи Хирон  
1933 1933 Czechoslovakian Grand Prix Чехословашката Гранд При Louis Chiron Луи Хирон  
  Monaco Grand Prix Гран При на Монако Achille Varzi Achille Varzi  
1934 1934 Belgian Grand Prix Белгийската Grand Prix René Dreyfus Рене Драйфус  
1936 1936 French Grand Prix Голямата награда на Франция Jean-Pierre Wimille and Raymond Sommer Жан-Пиер Wimille и Реймънд Sommer Type 57 G Тип 57 G
1937 1937 24 hours of Le Mans 24 часа на Льо Ман Jean-Pierre Wimille and Robert Benoist Жан-Пиер Wimille и Robert Benoist Type 57 G Тип 57 G
1939 1939 24 hours of Le Mans 24 часа на Льо Ман Jean-Pierre Wimille and Pierre Veyron Жан-Пиер Wimille и Пиер Veyron Type 57 C Тип 57 ° С

[ edit ] Bugatti in Formula One [ редактиране ] Bugatti във Формула Едно

( key ) ( ключ )

Year Година Chassis Шаси Engine(s) Двигател (и) Tires Гуми Drivers Драйвери 1 1 2 2 3 3 4 4 5 5 6 6 7 7 8 8 Points Точки WCC ССЦ
1956 1956 Bugatti Type 251 Bugatti Type 251 Bugatti Straight-8 Bugatti Straight-8 D D   ARG ARG MON Пн 500 500 BEL BEL FRA FRA GBR GBR GER GER ITA ITA 0* 0 * -* – *
Maurice Trintignant Морис Trintignant         Ret Изгнивам      

* The World Constructors’ Championship was not awarded before 1958. * Световното първенство конструкторите не са издадени преди 1958 г..

[ edit ] Aviation [ редактиране ] авиацията

[ edit ] The Bugatti 100P [ редактиране ] Bugatti 100P

In the 1930s, Ettore Bugatti got involved in the creation of a racer airplane , hoping to beat the Germans in the Deutsch de la Meurthe prize . През 1930 г. Еторе Бугати се включиха в създаването на един състезател на самолета , се надява да победи германците в Deutsch де ла Meurthe награда . This would be the Bugatti 100P , [ 2 ] [ 3 ] which never flew. Това би било Bugatti 100P , [2] [3] никога която отлетя. It was designed by Belgian engineer Louis de Monge who had already applied Bugatti Brescia engines in his „Type 7.5“ lifting body. Тя е проектирана от белгийски инженер Луи дьо Monge, които вече са кандидатствали на Bugatti Бреша двигатели в своя „Тип 7,5“ лифтинг орган.

[ edit ] Railways [ редактиране ] железници

Ettore Bugatti also designed a successful motorised railcar, the Autorail ( Autorail Bugatti ). [ 4 ] Еторе Бугати проектира успешен моторизирани мотриса, на Autorail ( Autorail Bugatti ). [4]

[ edit ] The end [ редактиране ] Краят

His son, Jean Bugatti , was killed on 11 August 1939 at the age of 30, while testing a Type 57 tank-bodied race car near the Molsheim factory. Неговият син, Жан Bugatti , бе убит на 11 август 1939 г. на 30-годишна възраст, по време на тестове Тип 57 цистерна-плътен състезателна кола близо до Molsheim фабрика. Subsequently the company’s fortunes began to decline. Впоследствие съдбата на компанията започва да намалява. World War II ruined the factory in Molsheim, and the company lost control of the property. Втората световна война разруши фабрика в в Molsheim, компанията е загубила контрол на имуществото. During the war, Bugatti planned a new factory at Levallois in the northwestern suburbs of Paris and designed a series of new cars, including the Type 73 road car and Type 73C single seater racing car (5 built). По време на войната, Bugatti планира нов завод в Левалоа в северозападните предградия на Париж и проектирани серия от нови автомобили, включително и шосеен автомобил Тип 73 и Тип 73С едноместен състезателен автомобил (5 построена). After World War II , a 375 cc supercharged car was canceled when Ettore Bugatti died on 21 August 1947. След Втората световна война , 375 CC компресор автомобил е бил отменен, когато Еторе Бугати умира на 21 август 1947 г.. The business underwent a lingering demise, making its last appearance as a business in its own right at a Paris Motor Show in October 1952. [ 5 ] Бизнесът претърпя, спиращ смърт, прави последната си поява като бизнес сам по себе си на автомобилното изложение в Париж през октомври 1952. [5]

The company attempted a comeback under Roland Bugatti in the mid-1950s with the mid-engined Type 251 race car. Компанията се опитва завръща под Ролан Bugatti в средата на 1950 г. със средноразположен двигател тип 251 състезателна кола. Designed with help from Alfa Romeo , Ferrari , and Maserati designer Gioacchino Colombo , the car failed to perform to expectations, and the company’s attempts at automobile production were halted. Проектиран с помощта на Alfa Romeo , Ferrari и Maserati дизайнер Джоакино Коломбо , колата не успя да изпълни очакванията, и опитите на компанията в производството на автомобили са били спрени.

In the 1960s, Virgil Exner designed a Bugatti as part of his “ Revival Cars “ project. През 1960, Върджил Екснер проектира една Bugatti, като част от своя възродителен Автомобили проект. A show version of this car was actually built by Ghia using the last Bugatti Type 101 chassis, and was shown at the 1965 Turin Motor Show . Шоу версия на този автомобил е построен от Ghia Последна Bugatti Type 101 шаси, и бе показан на Торино от 1965 г. на автомобилното изложение . Finance was not forthcoming, and Exner then turned his attention to a revival of Stutz . Финансите не е могло да се очаква, и Екснер след това насочва вниманието си към възраждане на Stutz .

Bugatti continued manufacturing airplane parts and was sold to Hispano-Suiza (another auto maker turned aircraft supplier) in 1963. Snecma took over in 1968, later acquiring Messier . Bugatti продължава производството на части за самолет и Hispano-Suiza (друга Auto производител обърна самолет доставчик) е бил продаден през 1963 година. SNECMA пое през 1968 г., по-късно придобиване на Месие . The two were merged into Messier-Bugatti in 1977. Двамата бяха обединени в Messier-Bugatti през 1977 година.

[ edit ] Recent news about Bugattis [ редактиране ] Последни новини за Bugattis

On 2 January 2009, it was revealed that a rare 1937 Bugatti Type 57S Atalante had been found in the garage of a deceased surgeon in England. На 2 януари 2009 г., стана ясно, че рядко 1937 Bugatti Type 57S Atalante е бил намерен в гаража на починал хирург в Англия. Only 17 of this model were made, all by hand. [ 6 ] Само 17 на този модел са направени, всичко на ръка. [6]

On 10 July 2009, a 1925 Bugatti Brescia Type 22 which had lain at the bottom of Lake Maggiore on the border of Switzerland and Italy for 75 years was lifted out of the water. На 10 юли 2009 г., 1925 Bugatti на Бреша Type 22, който е лежал на дъното на езерото Маджоре, на границата на Швейцария и Италия за 75 години бе вдигната на водата. The Mullin Museum in Oxnard, California bought it at auction for $351,343 at Bonham’s Retromobile sale in Paris in 2010. Mullin музей в Окснард, Калифорния я е купил на търг за $ 351.343 Retromobile продажба Бонъм в Париж през 2010 г..

[ edit ] Bugatti brand used afterwards [ редактиране ] Bugatti марка се използва след

[ edit ] Bugatti Automobili SpA [ редактиране ] Bugatti Automobili SpA

Italian entrepreneur Romano Artioli acquired the Bugatti name in 1987, and established Bugatti Automobili SpA . Италианският предприемач Романо Artioli придоби име Bugatti през 1987 г., и установява Bugatti Automobili SpA. The new company built a factory designed by the architect Giampaolo Benedini in Campogalliano , Italy, a town near Modena , home to other performance-car manufacturers De Tomaso , Ferrari , Pagani and Maserati . Новата компания построи фабрика, проектирана от архитект Джампаоло Benedini в Campogalliano , Италия, град близо до Модена , дом на други производители за изпълнението кола De Tomaso , Ferrari , Pagani и Maserati .

By 1989 the plans for the new Bugatti revival were presented by Paolo Stanzani and Marcello Gandini , famous designers of the Lamborghini Miura and Countach . До 1989 г. плановете за ново възраждане на Bugatti бяха представени от на Паоло Stanzani и Марчело Гандини , известни дизайнери на Lamborghini Miura и Countach . The first completed car was labelled the Bugatti EB110 GT, advertised as the most technically advanced sports car ever produced. Първият завършен автомобил е означен с Bugatti EB110 GT, рекламиран като най-технически напреднали спортен автомобил, произвеждан някога.

From 1992 through 1994 famed racing car designer Mauro Forghieri was technical director. От 1992 г. до 1994 фамозен състезателен автомобил дизайнер Мауро Forghieri е технически директор.

On 27 August 1993, through his holding company, ACBN Holdings SA of Luxembourg , Romano Artioli purchased the Lotus car company from General Motors . На 27 август 1993 г., чрез държеше компания, ACBN Holdings SA от Люксембург Романо Artioli закупили Lotus автомобилна компания General Motors . The acquisition brought together two of the greatest historical names in automotive racing, and plans were made for listing the company’s shares on international stock exchanges. Придобиването, събра две от най-великите исторически имена в автомобилни състезания, както и планове са направени за вписване на акциите на компанията на международните борси. Bugatti also presented in 1993 the prototype of a large saloon called the EB112. Bugatti представи през 1993 г. прототип на голям салон, наречен EB112.

By the time the EB110 came to market the North American and European economies were in recession, and operations ceased in September 1995. По времето, когато EB110 дойде на пазара на Северна Америка и европейските икономики са в рецесия, и операции, прекратени през септември 1995 г.. A model specific to the United States market called the „Bugatti America“ was in the preparatory stages when the company closed. Модел, специфична за пазара на Съединените щати, наречена „Bugatti Америка“ е в подготвителен етап, когато компанията затвори. Bugatti’s liquidators sold Lotus to Proton of Malaysia. Ликвидатори Bugatti продаде Lotus Proton от Малайзия.

In 1997 German manufacturer Dauer Racing bought the EB110 license and remaining parts stock to Bugatti in order to produce five more EB110 SS units, although they were greatly refined by Dauer. През 1997 г. германски производител Dauer Racing купи EB110 лиценз и останалите части състав да Bugatti, за да произведе още пет EB110 SS единици, въпреки че те са много рафинирани от Dauer. The factory was later sold to a furniture-making company, which also collapsed before they were able to move in, leaving the building unoccupied. [ 7 ] The company Dauer Sportwagen stopped producing Supercars. Заводът е по-късно продадени на мебелната компания, която също се срина, преди те да са били в състояние да се движат в, оставяйки сградата незаета. [7] Dauer Sportwagen спря производството на суперавтомобили. All original Bugatti parts especially the high performance parts of the EB110SS and the equipment were bought in 2011 by the company Toscana-Motors GmbH ( Kaiserslautern / Germany ). Всички оригинални части на Bugatti особено висока производителност части от EB110SS и оборудването са закупени през 2011 г. от компанията Toscana Motors GmbH ( Кайзерслаутерн / Германия ).

Perhaps the most famous Bugatti EB110 owner was racing driver Michael Schumacher , seven-time Formula One World Champion , who bought the EB110 in 1994 while racing for the Benetton team. Може би най-известният собственик на Bugatti EB110 е пилот Михаел Шумахер , седемкратен Formula One световен шампион , който купи EB110 през 1994 г. по време на състезания за екипа на Бенетон. In 2003 Schumacher sold the car—which had been repaired after a severe crash the year he bought it—to Modena Motorsport, a Ferrari service and race preparation garage in Germany. През 2003 г. Шумахер продаде колата, които са били ремонтирани след тежка катастрофа години той купи за Модена Motorsport, услуга, Ferrari и гараж за подготовка на състезанието в Германия.

[ edit ] Bugatti Automobiles [ редактиране ] Bugatti Automobiles

Main article: Bugatti Automobiles Основна статия: Bugatti Automobiles

Volkswagen AG purchased the rights to produce cars under the Bugatti marque in 1998. Volkswagen AG купува правата за производство на автомобили през 1998 г. под марката Bugatti. They commissioned ItalDesign to produce the Bugatti EB118 concept, a touring saloon (sedan) , which featured a 408 kilowatts (555 PS ; 547 bhp ) [ citation needed ] , and the first W-configuration 16-cylinder engine in any passenger vehicle, at the Paris Auto Show . Те поръчано на ItalDesign да Bugatti EB118 концепция, туристически седан (седан) , която имаше 408 киловата (555 к.с. , 547 к.с. ) [ цитиране необходими ], и първата W-конфигурация, 16-цилиндров двигател във всеки пътнически превозни средства, в на автомобилното изложение в Париж .

In 1999, the Bugatti EB 218 concept was introduced at the Geneva Auto Show ; later that year the Bugatti 18/3 Chiron was introduced at the Frankfurt Motor Show (IAA). През 1999 г. Bugatti EB 218 концепция беше въведена по време на автомобилното изложение в Женева, а късно през същата година на Bugatti 18/3 Chiron , беше въведена на автомобилното изложение във Франкфурт (IAA). At the Tokyo Motor Show , the EB 218 reappeared, and the Bugatti EB 16.4 Veyron was presented as the first incarnation of what was to be a production road car. На автомобилното изложение в Токио , EB 218, се появи отново, и Bugatti EB 16.4 Veyron бе представен като първото въплъщение на това, което е трябвало да бъде автомобил за производство на пътя.

Вашият коментар